Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing)
Fanshawe College
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Καναδάς
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
CAD 31.145 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* 8.579,65 $: συνολική αμοιβή για διεθνείς φοιτητές ανά τρίμηνο. Οι πραγματικές δαπάνες για το 2020/21 εξακολουθούν να προσδιορίζονται
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Κερδίστε τετραετές πτυχίο στο ψηφιακό μάρκετινγκ
Το τετραετές πρόγραμμα πτυχίου Honors Bachelor of Commerce (Digital Marketing) του Fanshawe θα σας παρέχει γνώση των βασικών θεμελιωδών θεμελιωδών επιχειρήσεων, όπως επιχειρηματική στρατηγική, διαχείριση, ανθρώπινο δυναμικό, λογιστική και ηγεσία. Θα λάβετε επίσης εκπαίδευση αιχμής με εξειδικευμένα μαθήματα ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης επωνυμίας και ενσωμάτωσης μέσων, της ανάλυσης, της στρατηγικής διαχείρισης ιστοτόπων και του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Ευκαιρίες συνεργασίας
Το πρόγραμμα Honors Bachelor of Commerce (Digital Marketing) προσφέρει μια συνιστώσα συνεργατικής εκπαίδευσης, η οποία παρέχει στους φοιτητές την ευκαιρία να αποκτήσουν ανεκτίμητη εργασιακή εμπειρία από πρώτο χέρι στον τομέα που έχουν επιλέξει. Ακολουθούν ορισμένες συνεργασίες που έχουν ξεκινήσει την καριέρα ορισμένων φοιτητών του Honors Bachelor of Commerce (Digital Marketing) πριν καν αποφοιτήσουν!
Digital Marketing Assistant - βοηθά στο μάρκετινγκ και την παρουσίαση της διαδικτυακής παρουσίας μιας εταιρείας.
Συντονιστής μάρκετινγκ - υποστήριξη όλων των προωθητικών ενεργειών εφαρμόζοντας τις τακτικές που προσδιορίζονται σε ένα σχέδιο μάρκετινγκ.
Marketing and Events Associate - παίζει κρίσιμο ρόλο στην αύξηση του αντίκτυπου και της εμβέλειας των προγραμμάτων και εκδηλώσεων μιας εταιρείας, ενώ συντονίζει τις προσπάθειες γύρω από το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του οργανισμού.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το co-op, ανατρέξτε στον ιστότοπό μας co-op ή επικοινωνήστε με το Co-op Office.
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Βασικά Μαθήματα
Βασικά Μαθήματα
Παρακολουθήστε όλα τα ακόλουθα Υποχρεωτικά (Βασικά) Μαθήματα:
Η Ελάχιστη Σωρευτική ΣΔΣ για τα Βασικά Μαθήματα είναι 2,5
(Οι μαθητές που ολοκληρώνουν το επίπεδο BMK 4 και εισέρχονται στο Επίπεδο 5 του προγράμματος BDM πρέπει επίσης να ολοκληρώσουν COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, ACCT-7014, LAWS-7002, MGMT-7007 και Επιλογή Γενικής Παιδείας μαθήματα από προηγούμενα επίπεδα του προγράμματος)
(Οι μαθητές που ολοκληρώνουν το επίπεδο BAM 6 και εισέρχονται στο επίπεδο 7 του προγράμματος BDM πρέπει επίσης να ολοκληρώσουν COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, MGMT-7016, FINA-7006, MGMT-7007, LAWS-7002, ACCT-7014, και 2 μαθήματα επιλογής Γενικής Παιδείας από προηγούμενα επίπεδα του προγράμματος)
Ομάδα 1
Επίπεδο 1
- MATH-7007 ---- Μαθηματικά για τη λήψη αποφάσεων
- ACCT-7002 ---- Λογιστική 1-Εισαγωγή
- COMP-7012 ---- Εφαρμογές Υπολογιστών για Επιχειρήσεις
- MGMT-7006 ---- Βασικές αρχές διαχείρισης
- COMM-7018 ---- Professional Comm. σε έναν Ποικιλόμορφο Κόσμο
Ομάδα 2
Επίπεδο 2
Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, ανατρέξτε στην απαίτηση μη βασικού επιπέδου 2 παρακάτω
- MKTG-7001 ---- Μάρκετινγκ 1
- ECON-7005 ---- Μικροοικονομία
- MGMT-7008 ---- Διαχείριση λειτουργιών
- MGMT-7007 ---- Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού
Ομάδα 3
Επίπεδο 3
Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, ανατρέξτε στην απαίτηση μη βασικού επιπέδου 3 παρακάτω
- ECON-7006 ---- Μακροοικονομία
- ACCT-7004 ---- Λογιστική διαχείρισης
- MGMT-7009 ---- Αρχές Οργανωτικής Συμπεριφοράς
Ομάδα 4
Επίπεδο 4
Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, ανατρέξτε στην απαίτηση μη βασικού επιπέδου 4 παρακάτω
- LAWS-7002 ---- Εμπορικό Δίκαιο
- MKTG-7002 ---- Μάρκετινγκ 2
- SYST-7001 ---- Συστήματα Πληροφοριών Επιχειρήσεων
- METH-7022 ---- Στατιστικά στοιχεία για επιχειρήσεις
Ομάδα 5
Επίπεδο 5
Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, ανατρέξτε στην απαίτηση μη βασικού επιπέδου 5 παρακάτω
- FINA-7006 ---- Οικονομική Διαχείριση
- METH-7024 ---- Εφαρμοσμένες Μέθοδοι Έρευνας
- MKTG-7003 ---- Στρατηγική Διαχείριση Ιστοσελίδων
- MKTG-7004 ---- Διαχείριση επωνυμίας και ενσωμάτωση μέσων
Ομάδα 6
Επίπεδο 6
- MKTG-7005 ---- Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης
- MKTG-7006 ---- Συμπεριφορά πελατών
- MKTG-7007 ---- Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- MGMT-7016 ---- Διαχείριση Προγραμμάτων & Έργων
- MGMT-7011 ---- Ηγέτες και ηγεσία
- COOP-1021 ---- Co-Op Εκπαιδ. Προετοιμασία Απασχόλησης
Ομάδα 7
Επίπεδο 7
Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, παρακαλούμε ανατρέξτε στην απαίτηση μη βασικού επιπέδου 7 παρακάτω
- MKTG-7011 ---- Προηγμένα Θέματα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- MKTG-7008 ---- Marketing & Metrics & Analysis
- MKTG-7009 ---- Διαχείριση Σχέσεων Πελατών
Ομάδα 8
Επίπεδο 7 - Πρόσθετη απαίτηση.
Πάρτε το ENTP-7001 ή το INNV-7001
- ENTP-7001 ---- Επιχειρηματική Επιχειρηματικότητα
- INNV-7001 ---- Εφαρμογές Καινοτομίας
Ομάδα 9
Επίπεδο 8
Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, ανατρέξτε στην απαίτηση μη βασικού επιπέδου 8 παρακάτω
- MKTG-7012 ---- Τρέχουσες τάσεις στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση
- MGMT-7024 ---- Παγκόσμια στρατηγική και ηλεκτρονικό εμπόριο
- MGMT-7039 ---- Capstone Project
- MGMT-7041 ---- Στρατηγική Διαχείριση
- DEVL-7001 ---- Ανάπτυξη καριέρας
Ομάδα 10
Απαίτηση Co-op
Οι μαθητές πρέπει να ολοκληρώσουν 1 Συνεργατική περίοδο εργασίας
- COOP-BDM1W ---- BDM1 Co-op Περίοδος εργασίας
Μη Βασικά Μαθήματα
Παρακολουθήστε όλα τα ακόλουθα Υποχρεωτικά (Μη Βασικά) Μαθήματα:
Η ελάχιστη αθροιστική ΣΔΣ για μη βασικά μαθήματα είναι 2,0
Ομάδα 1
Επίπεδο 2
- COMM-7021 ---- Επιχειρηματολογία και πειθώ
Ομάδα 2
Επίπεδο 3
- LIBS-7001 ---- Ηθική σε παγκόσμιο πλαίσιο
- MGMT-7042 ---- Υπολογιστική σκέψη
Ομάδα 3
Γενική Παιδεία - Επιλογή -
Πάρτε 3 Μονάδες Επιλογής Γενικής Παιδείας σε Εισαγωγικό Επίπεδο από ένα από τα ακόλουθα μαθήματα - Ανθρωπιστικές Επιστήμες (HUMA), Κοινωνικές Επιστήμες (SOSC), Μαθηματικά (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ), Φυσικές Επιστήμες (PHYS) - Κανονικά λαμβάνονται στο Επίπεδο 2
Ομάδα 4
Πάρτε 6 Μονάδες Επιλογής Γενικής Παιδείας στο Ανώτερο Επίπεδο (Μη Εισαγωγικά) - Κανονικά λαμβάνονται στα Επίπεδα 7 και 8
Ομάδα 5
Πάρτε 9 Μονάδες Επιλογής Γενικής Παιδείας είτε στο Εισαγωγικό είτε στο Ανώτερο Επίπεδο - Συνήθως λαμβάνονται στα Επίπεδα 3, 4 και 5
Πρόγραμμα Κατοικία
Οι μαθητές πρέπει να ολοκληρώσουν τουλάχιστον 34 μονάδες σε αυτό το πρόγραμμα στο Fanshawe College για να ανταποκριθούν στην απαίτηση διαμονής στο πρόγραμμα και να αποφοιτήσουν από αυτό το πρόγραμμα
Αποτέλεσμα προγράμματος
Ο απόφοιτος έχει αποδείξει αξιόπιστα την ικανότητα:
- Προσδιορίστε τους λειτουργικούς τομείς της επιχείρησης (π.χ. διαχείριση, μάρκετινγκ, ανθρώπινοι πόροι, λογιστική) και αναγνωρίστε πώς κάθε τομέας συμβάλλει στην επιτυχή λειτουργία ενός οργανισμού
- Προσδιορίστε και αξιολογήστε την απόδοση ενός οργανισμού συλλέγοντας και ερμηνεύοντας δεδομένα και προετοιμάζοντας και αναλύοντας οικονομικές καταστάσεις καθώς και άλλες εκθέσεις
- Προσδιορίστε και εξετάστε αλληλένδετους (εσωτερικούς και εξωτερικούς) παράγοντες που επηρεάζουν την οργανωσιακή κουλτούρα και τις συμπεριφορές και την απόδοση των εργαζομένων
- Καθορίστε και αξιολογήστε το επιχειρηματικό περιβάλλον και τους στόχους ενός οργανισμού για να σχεδιάσετε πρωτοβουλίες μάρκετινγκ με βάση τις βασικές αρχές μάρκετινγκ
- Σχεδιάστε, υλοποιήστε και αξιολογήστε έργα και προγράμματα, χρησιμοποιώντας αρχές και εργαλεία σχεδιασμού έργων
- Να αναγνωρίζουν και να τηρούν τα νομικά, ηθικά, οικονομικά, κοινωνικά και επαγγελματικά πλαίσια μέσα στα οποία λειτουργεί ένα άτομο και ένας οργανισμός
- Ανάλυση και αξιολόγηση του ρόλου των τομέων, των οργανωτικών δομών και των μεγεθών και της αλληλεξάρτησης των λειτουργικών περιοχών στην ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών που υποστηρίζουν τους οργανωτικούς στόχους
- Αναπτύξτε ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο βασισμένο σε σχετική έρευνα που ενσωματώνει επιχειρηματικές αρχές, βέλτιστες πρακτικές και περιβαλλοντικά ζητήματα
- Εφαρμόστε την κοινωνική νοημοσύνη για να οικοδομήσουμε και να καλλιεργήσουμε αμοιβαία επωφελείς σχέσεις με εσωτερικούς και εξωτερικούς ενδιαφερόμενους, όπως αρμόζει σε μια περιεκτική, ποικιλόμορφη, παγκοσμιοποιημένη επιχειρηματική κουλτούρα
- Ερευνήστε, αναλύστε και αξιολογήστε κριτικά ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα από κατάλληλες πηγές για την υποστήριξη στρατηγικών και επιχειρησιακών αποφάσεων
- Αξιολογήστε και περιγράψτε τον σκοπό των υπαρχουσών και αναδυόμενων τεχνολογιών και συστημάτων μόχλευσης [που συλλέγουν, οργανώνουν, αναλύουν και επικοινωνούν πληροφορίες] για να υποστηρίξουν την επίτευξη των οργανωτικών στόχων
- Αξιολογήστε και εφαρμόστε στρατηγικές και διαδικασίες διαχείρισης κινδύνου για την υποστήριξη της ατομικής και οργανωτικής απόδοσης και επιτυχίας
- Θέστε στόχους και υιοθετήστε στρατηγικές για τη δια βίου μάθηση και την προσωπική επαγγελματική ανάπτυξη που προάγει το νόμισμα και την καινοτομία με τις αναδυόμενες τάσεις και τεχνολογίες
- Ερευνήστε και αναλύστε τη συμπεριφορά των πελατών και διαχειριστείτε τις σχέσεις με τους πελάτες για να αναπτύξετε και να υιοθετήσετε αποτελεσματικές στρατηγικές, τακτικές και επικοινωνίες μάρκετινγκ
- Δημιουργήστε, προσαρμόστε και αξιολογήστε στρατηγικές επωνυμίας που μεταφέρουν τις αξίες ενός οργανισμού και μεγιστοποιούν την αξία της επωνυμίας
- Σχεδιάστε, αναπτύξτε και διατηρήστε έναν ασφαλή, συναρπαστικό και προσβάσιμο ιστότοπο χρησιμοποιώντας ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου και τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης
- Αναπτύξτε και εφαρμόστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης για έναν οργανισμό για να αξιοποιήσει την online προβολή για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να υποστηρίξει τη δημιουργία εσόδων
- Αναπτύξτε και εφαρμόστε πρωτοβουλίες ψηφιακού μάρκετινγκ για έναν οργανισμό, συμπεριλαμβανομένου περιεχομένου που έχει αναπτυχθεί και δημιουργείται από χρήστες, ευθυγραμμισμένο με την επωνυμία, για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας
- Επιλέξτε και αξιολογήστε σχετικές μετρήσεις για τη μέτρηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών και τακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ
- Αναπτύξτε, αξιολογήστε, εκτελέστε και βελτιστοποιήστε στρατηγικές μάρκετινγκ που ευθυγραμμίζονται με τους στόχους του οργανισμού για τη βελτίωση της οικονομικής απόδοσης
- Ερευνήστε και αναλύστε νέες τάσεις, εργαλεία και τεχνικές μάρκετινγκ και εφαρμόστε τα για να βελτιστοποιήσετε την αφοσίωση των πελατών και την απόδοση μάρκετινγκ
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι του προγράμματος Bachelor of Commerce (Digital Marketing) του Fanshawe's Honours θα είναι έτοιμοι να βοηθήσουν τους οργανισμούς να αξιοποιήσουν διαδικτυακές και εκτός σύνδεσης στρατηγικές και τακτικές ευκαιρίες για να προσελκύσουν πελάτες και να αναπτύξουν επιχειρηματικές σχέσεις. Μέσω ενός συνδυασμού βασικών επιχειρηματικών γνώσεων και ευκαιριών εφαρμοσμένης μάθησης, οι απόφοιτοι προετοιμάζονται να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομία τους και να επιδιώξουν ευκαιρίες για πρόοδο ως επαγγελματίες του μάρκετινγκ.
Οι απόφοιτοι μπορούν να επιλέξουν να ακολουθήσουν ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών εγχειρημάτων ή μια σταδιοδρομία σε:
- ψηφιακό μάρκετινγκ
- γενικό μάρκετινγκ
- άμεσο μάρκετινγκ
- διαβιβάσεις
- μάρκετινγκ προϊόντων
- στρατηγική μάρκετινγκ
- διαχείριση πελατειακών σχέσεων
- έρευνα και ανάλυση αγοράς
- μάρκετινγκ/βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
- marketing και web analytics
- διαβούλευση μάρκετινγκ
- επιχειρηματικές επιδιώξεις
Ακολουθούν μερικά παραδείγματα ευκαιριών σταδιοδρομίας για αποφοίτους του προγράμματος Bachelor of Commerce (Ψηφιακό Μάρκετινγκ) του Fanshawe's Honors:
Ειδικός Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Παίξτε κρίσιμο ρόλο στην αύξηση της αφοσίωσης των πελατών και στη βελτιστοποίηση της συνολικής νέας και επιστρέφουσας εμπειρίας πελατών.
Συντονιστής Ψηφιακού Περιεχομένου
Εστιάστε στη γραφιστική, τη στρατηγική ψηφιακού περιεχομένου, τη διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και την υποστήριξη πωλήσεων.
Growth Marketing Manager
Αναπτύξτε τις δεξιότητές σας στο δημιουργικό μάρκετινγκ και στην ανάλυση δεδομένων σε αυτόν τον εξαιρετικά σημαντικό ρόλο.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Εμπορίου στην Επιχειρηματική Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα
- Johannesburg, Νότια Αφρική
- Cape Town, Νότια Αφρική
Bachelor of Commerce και Bachelor of Advanced Studies
- Camperdown, Αυστραλία
Honors Bachelor of Commerce (Culinary Management)/Honors Bachelor of Commerce (Culinary Management) (Bridging)
- Toronto, Καναδάς