BCom στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση της επιστήμης
IMM Graduate School of Marketing
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Η BCom στο Marketing και Διοίκηση Επιχειρήσεων έχει εγκριθεί από το Συμβούλιο Ανώτατης Εκπαίδευσης (CHE) και θα προσφέρεται από τη ΜΕΥ GSM πέρα και πάνω από την τρέχουσα προσφορά της BBA στη Διοίκηση Μάρκετινγκ. Ο αριθμός της Νότιας Αφρικής Αξιολόγηση Αρχή ID είναι 90.737.
Η BCom στο Marketing και Διοίκηση Επιχειρήσεων συνδυάζει τη λειτουργία της εμπορίας με τις αντίστοιχες λειτουργίες υποστήριξης, όπως η διανομή, logistics και διαχείρισης του έργου με ιδιαίτερη έμφαση στην έρευνα των επιχειρήσεων. Αυτό το προσόν με σκοπό την εκπλήρωση του ρόλου της διαχείρισης στη βιομηχανία και ως εκ τούτου έχει μια ισχυρή επιχείρηση εστίασης. Η BCom στο Marketing και Διοίκηση Επιχειρήσεων θα παρέχουν στους φοιτητές με εξειδικευμένες γνώσεις μάρκετινγκ και διαχείρισης, καθώς και τις δεξιότητες για να εφαρμόσει αυτή τη γνώση για να προωθήσουν τη σταδιοδρομία τους μέσω των ακαδημαϊκών μελετών.
Οι μαθητές που επιθυμούν να ρωτήσετε σχετικά με αυτό το πρόγραμμα καλούνται να έλθουν σε επαφή με έναν σύμβουλο σπουδαστών σε οποιοδήποτε ΜΕΥ γραφείο GSM ή καλέστε τη ΜΕΥ GSM στις 0861 ΙΜΜ GSM ή στο +27 (0) 11 628 2000.
Πρόγραμμα πληροφορίες
Η BCom στο Marketing και Διοικητικής Επιστήμης προσφέρεται στο επίπεδο 7 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων (HEQSF ευθυγραμμισμένα) και αποτελείται από 360 μονάδες. Αυτός ο χαρακτηρισμός περιλαμβάνει 19 υποχρεωτικά μαθήματα.
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Προϋποθέσεις Εισαγωγής για υποψήφιους φοιτητές οι οποίοι έχουν εγγεγραμμένους μέχρι και 2007:
- Ανώτερος Πιστοποιητικό (Βαθμός 12) με εξαίρεση το πανεπιστήμιο, συν μια προσαύξηση τουλάχιστον 40% σε ανώτερο βαθμό ή 50% στο πρότυπο ποιότητας στα Μαθηματικά.
- Ένα βιογραφικό σημείωμα και RPL (Αναγνώριση Προηγούμενης Μάθησης) απαιτείται η υποβολή αίτησης από τους υποψήφιους φοιτητές άνω των 23 ετών, οι οποίοι δεν έχουν πιστοποιητικό Senior, αλλά έχουν γράψει και να περάσει τουλάχιστον 4 κατακράτησης θέματα. Το βιογραφικό σημείωμα πρέπει να περιλαμβάνει την εργασία που σχετίζονται με την εμπειρία. Πρέπει να περιλαμβάνονται ΚΕΣΕ ένορκη βεβαίωση δηλώνοντας ότι δεν είχε λάβει Πιστοποιητικό Ανωτέρων.
Προϋποθέσεις Εισαγωγής για τους υποψήφιους φοιτητές που εγγράφηκε ή εξέλθει από το σχολικό σύστημα από το 2008:
- Κρατικό Πιστοποιητικό Ανωτέρων (NSC) με βαθμό επίτευξης των 4 (50-59%) σε τουλάχιστον τέσσερις αναγνωρισμένες θέματα 20-πίστωσης, συμπεριλαμβανομένης μιας αξιολόγησης της επίτευξης τουλάχιστον 3 (40-49%) στην αγγλική γλώσσα στο σπίτι ή 4 (50 - 59%), στην αγγλική γλώσσα πρώτα επιπλέον, συν ένα επίτευγμα βαθμολογία τουλάχιστον 3 (40-49%) στα Μαθηματικά ή 5 (60-69%) στη Μαθηματική Αλφαβητισμού.
- Ο φοιτητής πρέπει να έχουν εκπληρώσει τις ελάχιστες απαιτήσεις για την εισαγωγή σε ένα πρόγραμμα σπουδών σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
- Ένα βιογραφικό σημείωμα και RPL (Αναγνώριση Προηγούμενης Μάθησης) απαιτείται η υποβολή αίτησης από τους υποψήφιους φοιτητές άνω των 23 ετών, οι οποίοι δεν έχουν καμία NSC, αλλά έχουν γράψει και να περάσει τουλάχιστον 4 κατακράτησης θέματα. Το βιογραφικό σημείωμα πρέπει να περιλαμβάνει την εργασία που σχετίζονται με την εμπειρία. Πρέπει να συμπεριληφθούν στο πλαίσιο του ΚΕΣΕ ένορκη βεβαίωση δηλώνοντας ότι δεν είχε λάβει NSC.
Πρόγραμμα Περιεχόμενο
Αυτός ο βαθμός αποτελείται από 19 ενότητες και διαρθρώνεται ως εξής:
Έτος 1
- MAR101 - Marketing 1 (20 credits)
- Ακαδημαϊκό Αλφαβητισμός 1 (μη-πιστωτικών ρουλεμάν)
- Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας 1 - SCM101
- BM101 - Διοίκηση Επιχειρήσεων 1 (20 credits)
- BS101 - Στατιστική Επιχειρήσεων 1 (20 credits)
- ECO101 - Οικονομικά 1 (20 credits)
- FM101 - Χρηματοοικονομική Διοίκηση 1 (20 credits)
Έτος 2
- MAR202 - εμπορίας 2 (20 μονάδες)
- BM202 - Διοίκηση Επιχειρήσεων 2 (20 μονάδες)
- Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας 2 - SCM202
- ECO201 - Οικονομικά 2 (20 μονάδες)
- FM202 - Χρηματοοικονομική Διοίκηση 2 (20 μονάδες)
- PM201 - Διαχείριση Έργων 2 (20 μονάδες)
Έτος 3
- MAR303 - Marketing 3 (20 μονάδες)
- BM303 - Διοίκηση Επιχειρήσεων 3 (20 μονάδες)
- BRT301 - Επιχειρησιακή Έρευνα: Θεωρία 3 (20 credits) *
- BRP302 - Επιχειρησιακή Έρευνα: Έργο 3 (20 credits) *
- Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας 3 - SCM303
- OP301 - Διοίκηση Επιχειρήσεων 3 (20 credits) *
- Οι αναγραφόμενες ενότητες που θα είναι διαθέσιμο από Ιανουάριος 2014 μόνο η BCom στο Marketing και Διοίκηση Επιχειρήσεων μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε τουλάχιστον τρία χρόνια σπουδών. Η BCom στο Marketing και Διοικητικής Επιστήμης πρέπει να ολοκληρωθεί εντός οκτώ ετών.
Οι μαθητές που έχουν ολοκληρώσει την BCom στο Marketing και Διοίκηση Επιχειρήσεων μπορεί να ζητήσει να μελετήσει το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Marketing Management ή το BPhil (Hons) στη Διοίκηση Μάρκετινγκ.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Business Administration - Management and Human Resources
- Carson, Ηνωμένες Πολιτείες