close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Συγκρίνετε Μερικής Παρακολούθησης Πτυχιακά Προγράμματα σε Στρατηγική Διαχείριση στην Αφρική 2021

Πτυχία Bachelor από διαπιστευμένους κολέγια και πανεπιστήμια μπορεί να είναι σημαντικό εφαλτήριο προς μια επιτυχημένη καριέρα.Ο πιο κοινός τύπος του προπτυχιακού προγράμματος είναι ένα Πτυχίο 's, συνήθως απονέμεται με… περαιτέρω

Πτυχία Bachelor από διαπιστευμένους κολέγια και πανεπιστήμια μπορεί να είναι σημαντικό εφαλτήριο προς μια επιτυχημένη καριέρα.Ο πιο κοινός τύπος του προπτυχιακού προγράμματος είναι ένα Πτυχίο 's, συνήθως απονέμεται μετά από τέσσερα χρόνια επιτυχημένης μελέτης

Ένα πρόγραμμα στρατηγικής διαχείρισης βοηθά τους φοιτητές να αποκτήσουν τη γνώση και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να δράσουν ως επόπτες και διοικητικά στελέχη σε επιχειρηματικό περιβάλλον. Μπορεί επίσης να χρειαστούν θέματα όπως η επικοινωνία, η εταιρική αναδιάρθρωση, το μάρκετινγκ και τα χρηματοοικονομικά.

Μια αφρικανική εκπαιδευτική περιπέτεια μπορεί να είναι συναρπαστική καθώς η ήπειρος 's πλούσια παραδοσιακή κληρονομιά είναι τόσο ζωτικής σημασίας για τον πολιτισμό. Αφρικανοί θρυλική φιλοξενία είναι φιλόξενο για τους ξένους και τις πόλεις την πολυεθνική της τόσο συναρπαστικό με αφρικανική μουσική, το χορό και τις τέχνες, τόσο παραδοσιακά όσο και μοντέρνα, αποτελούν ολόκληρη άλλους κόσμους της αίτησης και απόλαυση? Και υπάρχει ένα ζευγάρι των αισθητικών εμπειριών όπου κι αν πάτε να συγκρίνουν και να αντίθεση με το χρώμα, στροβιλισμού, τη μυρωδιά και τους ήχους της Αφρικανικής αγοράς.

Ξεκινήστε Σήμερα Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Πτυχία σε Στρατηγική Διαχείριση στην Αφρική 2021

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
format_list_bulleted Φίλτρα
University of Johannesburg
Γιοχάνεσμπουργκ, Νότια Αφρική

Οι μαθητές θα πρέπει να αναπτύξουν εφαρμοσμένες ικανότητες και πρακτικές δεξιότητες στην οργάνωση, ανάλυση, ερμηνεία και εφαρμογή βασικών και προηγμένων στρατηγικών αρχών διαχ ... +

Οι μαθητές θα πρέπει να αναπτύξουν εφαρμοσμένες ικανότητες και πρακτικές δεξιότητες στην οργάνωση, ανάλυση, ερμηνεία και εφαρμογή βασικών και προηγμένων στρατηγικών αρχών διαχείρισης. Ο φοιτητής θα πρέπει να είναι σε θέση να προβληματιστεί σχετικά με τις στρατηγικές διαχειριστικές αποφάσεις και να είναι σε θέση να εκτιμήσει την επίδρασή του στο ολιστικό πλαίσιο της διαχείρισης ως πρακτική. -
Bachelor
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
Αγγλικά
Ιαν. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
Vega School of Brand Leadership
Γιοχάνεσμπουργκ, Νότια Αφρική +3 Περισσότερα

Αυτό το πρόγραμμα τιμά ερευνά και εφαρμόζει στρατηγικές μοντέλα και εργαλεία για την πρακτική των καινοτόμων και οικονομικά αποδοτική διαχείριση της μάρκας, που ιδρύθηκε στην ... +

Αυτό το πρόγραμμα τιμά ερευνά και εφαρμόζει στρατηγικές μοντέλα και εργαλεία για την πρακτική των καινοτόμων και οικονομικά αποδοτική διαχείριση της μάρκας, που ιδρύθηκε στην ισχυρή οικονομική και οικονομικές αρχές. Οι μαθητές εκτίθενται σε βασικά στοιχεία, όπως η οικονομική διαχείριση μιας μάρκας μέσα επικρατούσες οικονομικές συνθήκες? μάρκα και ανάλυση της αγοράς από την εμπορική προοπτική? η εφαρμογή της βιώσιμης και ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές και μάρκας? η ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας στο πλαίσιο του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και της εσωτερικής πραγματικότητας? και η αξιοποίηση των μετρήσεων και μοντέλων για την αξιολόγηση των επιδόσεων της μάρκας και των ιδίων κεφαλαίων. -
Bachelor
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
Vega School of Brand Leadership
Γιοχάνεσμπουργκ, Νότια Αφρική +3 Περισσότερα

Η BCom στη Στρατηγική Διοίκηση Brand στοχεύει στην ανάπτυξη αποφοίτους για τις θέσεις στη διαχείριση της μάρκας και των επιχειρήσεων σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών, τόσο στις α ... +

Η BCom στη Στρατηγική Διοίκηση Brand στοχεύει στην ανάπτυξη αποφοίτους για τις θέσεις στη διαχείριση της μάρκας και των επιχειρήσεων σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών, τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και στις αναπτυσσόμενες αγορές. Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στην ανάπτυξη συνεκτικών και καινοτόμο εμπορικό σήμα, των επιχειρήσεων και τις στρατηγικές διαχείρισης. Διερευνά τα στοιχεία της στρατηγικής της μάρκας και τη συστημική φύση της υλικοτεχνικής υποστήριξης και της στρατηγικής κανάλι multi-media. Διορατικότητα και τις δεξιότητες αναπτύσσονται σε χρηματοοικονομική ανάλυση, αξιολόγηση των στρατηγικών κτιρίου εμπορικού σήματος και την απόδοση της διαχείρισης μέσω κατάλληλων μετρήσεων. -
Bachelor
Πλήρες ωράριο
3 έτη
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 

ΣΥΜΒΟΥΛΗ! Εάν εκπροσωπείτε κάποια σχολή και θέλετε να προσθέσετε τα προγράμματά σας στις καταχωρίσεις μας, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ