close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Κορυφαία Πτυχιακά Προγράμματα στις Ηνωμένες Πολιτείες Τολούκα Μεξικό 2021/2022

Ένα πτυχίο είναι ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δίδεται σε όσους αφιερώσουν τρία έως έπτα έτη στη μελέτη ενός συγκεκριμένου προγράμματος. Ένα πτυχίο μπορεί να αποκτηθεί σε μια πληθώρα κλάδω… περαιτέρω

Ένα πτυχίο είναι ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δίδεται σε όσους αφιερώσουν τρία έως έπτα έτη στη μελέτη ενός συγκεκριμένου προγράμματος. Ένα πτυχίο μπορεί να αποκτηθεί σε μια πληθώρα κλάδων στις τέχνες και τις επιστήμες.

Το Μεξικό είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τουριστικά χώρες στον πλανήτη. Η χώρα έχει τόσο τροπικές και εύκρατες ζώνες δίνοντας στους μαθητές την καλύτερη στιγμή εδώ. Εάν επιθυμούν να σπουδάσουν για την πορεία σας στο Εθνικό Αυτόνομο Πανεπιστήμιο του Μεξικού, θα είναι μια λαμπρή ζωή με πολύ διασκέδαση στη χώρα, καθώς και.

Συγκρίνετε Πτυχία στις Ηνωμένες Πολιτείες Τολούκα στο Μεξικό 2021/2022

Διαβάστε Λιγότερα
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις σπουδές στη στο Μεξικό
$format_list_bulleted Φίλτρα
Ταξινόμηση κατά:
  • Δημοφιλή Πιο πρόσφατα Τίτλος
  • Δημοφιλή
  • Πιο πρόσφατα
  • Τίτλος
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Τολούκα, Μεξικό

Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η τελευταία φάση της βασικής εκπαίδευσης, έχει ως βασικούς σκοπούς να προωθήσει στα παιδιά και τους νέους του Μεξικού την ανάπτυξη των βασικών πνευ ... +

Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η τελευταία φάση της βασικής εκπαίδευσης, έχει ως βασικούς σκοπούς να προωθήσει στα παιδιά και τους νέους του Μεξικού την ανάπτυξη των βασικών πνευματικών δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για τη μόνιμη αυτόματη εκμάθηση και τη δράση με πρωτοβουλία και αποτελεσματικότητα σε πολλαπλές καταστάσεις ζωής. κάθε μέρα. Ομοίως, η δευτεροβάθμια εκπαίδευση αναμένεται να συμβάλει στην εδραίωση της απόκτησης βασικών γνώσεων για τον φυσικό και κοινωνικό κόσμο, καθώς και στη διαμόρφωση στάσεων και αξιών που είναι απαραίτητες για την κοινωνική συνύπαρξη και την υπεύθυνη ενσωμάτωση στην ενήλικη ζωή και εργασία. παραγωγικός. Αυτή η προσέγγιση καθιερώνει ως προτεραιότητα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης την ανάπτυξη πνευματικών δεξιοτήτων, όπως η ικανότητα επιλογής και χρήσης πληροφοριών, η ανάλυση και η κρίση της κοινωνικής και φυσικής πραγματικότητας, η ανάπτυξη συνηθειών έρευνας και μελέτης για συνέχιση της αυτόνομης μάθησης. καθώς και στάσεις ενδιαφέροντος και περιέργειας για τη γνώση. Η επίτευξη αυτών των σκοπών είναι καθήκον ολόκληρου του διδακτικού και διευθυντικού προσωπικού κάθε δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Με άλλα λόγια, υπονοεί ότι καθένας από τους δασκάλους, ανεξάρτητα από το μάθημα που διδάσκει, συμβάλλει σκόπιμα - μέσω εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, σχέσεων με μαθητές, συμμετοχής σε άλλες δραστηριότητες του σχολείου - για να βοηθήσει τους μαθητές να επιτύχουν αυτούς τους στόχους. Σύμφωνα με αυτούς τους στόχους, από το 1993, θεσπίστηκαν νέα προγράμματα σπουδών για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και σε καθένα από αυτά προωθήθηκε ο επαναπροσανατολισμός των διδακτικών πρακτικών. Στην περίπτωση της διδασκαλίας της ιστορίας, δύο πτυχές ξεχωρίζουν: η επανένταξη της ιστορίας 3 ως συγκεκριμένο αντικείμενο μελέτης για να αντικαταστήσει τον τομέα των κοινωνικών επιστημών και, ιδιαίτερα, η επανεξέταση της προσέγγισης της διδασκαλίας. Σκοπός αυτής της αλλαγής είναι να καταστήσει τις ιστορικές γνώσεις πιο ενδιαφέρουσες και προσιτές στους μαθητές και, με αυτόν τον τρόπο, να αποκτήσουν βασικές γνώσεις, να αναπτύξουν την περιέργειά τους για το παρελθόν και, κυρίως, να αναπτύξουν τις ικανότητές τους να σκέφτονται ιστορικά για γεγονότα ή τρέχουσες κοινωνικές καταστάσεις. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
Ιούλ. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Τολούκα, Μεξικό

Τα τελευταία 20 χρόνια, η έρευνα στη μαθηματική εκπαίδευση στο Μεξικό και σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου ανέφερε σημαντική ποσότητα χρήσιμων γνώσεων για τη βελτίωση του προγ ... +

Τα τελευταία 20 χρόνια, η έρευνα στη μαθηματική εκπαίδευση στο Μεξικό και σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου ανέφερε σημαντική ποσότητα χρήσιμων γνώσεων για τη βελτίωση του προγράμματος σπουδών σε διαφορετικά εκπαιδευτικά επίπεδα, αλλά ιδιαίτερα στη βασική εκπαίδευση. Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που σήμερα θεωρείται το τελευταίο βήμα της βασικής εκπαίδευσης στο Μεξικό, αναθέτει στη διδασκαλία, τη μελέτη και τη μάθηση των μαθηματικών μια σημαντική θέση στο Σχέδιο και τα Προγράμματα Σπουδών, καθώς αποτελεί προνομιακό χώρο για τους μαθητές και τους εφήβους να αποκτήσουν γνώσεις, να αναπτύξουν δεξιότητες , και να καλλιεργούν συμπεριφορές που τους επιτρέπουν να επιλύουν προβλήματα διαφόρων ειδών και να συνεχίζουν να μαθαίνουν ανεξάρτητα. Ο θεμελιώδης σκοπός της μελέτης των μαθηματικών σε βασικό επίπεδο είναι να γεμίσουν μαθηματικές έννοιες με νόημα, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ευελιξία και κατάλληλο τρόπο στην επίλυση προβλημάτων. Η απομνημόνευση των τεχνικών και η εφαρμογή τους με μηχανικό τρόπο έδειξαν την αναποτελεσματικότητά τους και σιγά σιγά δίνουν τη θέση τους στον προβληματισμό, τη δημιουργική αναζήτηση, την υιοθέτηση ολοένα και πιο αποτελεσματικών διαδικασιών. Για να επιτευχθεί ο θεμελιώδης σκοπός της μελέτης των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, είναι απαραίτητο να αναπροσανατολιστεί ο ρόλος των τριών θεμελιωδών παραγόντων που παρεμβαίνουν στη διδακτική διαδικασία: του δασκάλου, των μαθητών και των δραστηριοτήτων μελέτης. Όταν μιλάμε για διδακτική διαδικασία ή διαδικασία μελέτης, γίνεται αναφορά στις αλληλεπιδράσεις που δημιουργούνται μεταξύ των μαθητών, του δασκάλου και των δραστηριοτήτων μελέτης. Οι τελευταίες είναι οι καταστάσεις ή τα προβλήματα που εμφανίζονται στο υλικό υποστήριξης που διαθέτει ο εκπαιδευτικός, τόσο αυτά που παρέχονται από το Υπουργείο Δημόσιας Παιδείας όσο και εμπορικά κείμενα. Από τα παραπάνω, προέκυψε η ανάγκη τροποποίησης του προγράμματος σπουδών για το Πτυχίο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, -
Bachelor
Spanish (Mexican)
Ιούλ. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Τολούκα, Μεξικό

Η ανάπτυξη και ενίσχυση δεξιοτήτων, πνευματικών ικανοτήτων, στάσεων και αξιών που είναι απαραίτητες για τη βέλτιστη ανάπτυξη στην καθημερινή ζωή, αποτελεί κεντρικό σκοπό της β ... +

Η ανάπτυξη και ενίσχυση δεξιοτήτων, πνευματικών ικανοτήτων, στάσεων και αξιών που είναι απαραίτητες για τη βέλτιστη ανάπτυξη στην καθημερινή ζωή, αποτελεί κεντρικό σκοπό της βασικής εκπαίδευσης. Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση αναλαμβάνει και συνεχίζει την εκπαίδευση που ξεκίνησε στο δημοτικό σχολείο και στοχεύει στην προώθηση της πλήρους και ολοκληρωμένης ανάπτυξης των εφήβων που λαμβάνουν την υπηρεσία. Η ολοκληρωμένη εκπαίδευση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση επιδιώκει να προωθήσει από κοινού προσωπικές και κοινωνικές διαστάσεις, ιδιαίτερα εκείνες που αναφέρονται σε ηθικές, συναισθηματικές, στάσεις και πνευματικές πτυχές. Αυτό αναμένεται να ευνοήσει την αυτονομία των μαθητών, τη διά βίου μάθηση, καθώς και την προώθηση της προσωπικής αποτελεσματικότητας στο παρόν και στη μελλοντική τους εργασία και αστική ζωή. Στο πλαίσιο αυτό, από τη μεταρρύθμιση που ξεκίνησε το 1993, η διδασκαλία των φυσικών επιστημών αποκτά μεγαλύτερη σημασία. Ειδικότερα, η προσέγγιση στη διδασκαλία της βιολογίας αναδιατυπώνεται προκειμένου να ενισχυθούν οι σχέσεις μεταξύ του προσωπικού και του κοινωνικού περιβάλλοντος των μαθητών. Με αυτόν τον τρόπο, επιδιώκει να συσχετίσει τις δεξιότητες, τις αξίες, τις στάσεις και τις γνώσεις τους με την προσωπική, οικογενειακή και κοινοτική εμπειρία, προκειμένου να ευνοήσει τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων για τη βελτίωση της υγείας και του περιβάλλοντος. Η εφαρμογή μιας κατ 'εξοχήν διαμορφωτικής προσέγγισης απαιτεί αναπροσανατολισμό της διδακτικής απόδοσης και επανεκτίμηση του ρόλου του μαθητή με βάση νέες προτάσεις για την αρχική κατάρτιση των εκπαιδευτικών. Υπό αυτή την έννοια, η κατάρτιση ικανών εκπαιδευτικών και επαγγελματιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει να ανταποκρίνεται στις βασικές μαθησιακές ανάγκες των μαθητών που πρέπει να παρακολουθούν όταν αποφοιτούν από το κανονικό σχολείο. Στην περίπτωση της ειδικότητας της Βιολογίας, αυτό το έγγραφο απαριθμεί αυτές τις ανάγκες, καθώς και τις ικανότητες και τις δεξιότητες που θα πρέπει να αποκτήσει ο μελλοντικός εκπαιδευτικός κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής του. Ομοίως, παρουσιάζει την περιγραφή των θεμάτων στο χάρτη του προγράμματος σπουδών για την εν λόγω ειδικότητα. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
Ιούλ. 2022
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)