BACHELORSTUDIES.GR

Δείτε Πτυχιακά Προγράμματα σε Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ασία 2020

Ένα πτυχίο είναι ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δίδεται σε όσους αφιερώσουν τρία έως έπτα έτη στη μελέτη ενός συγκεκριμένου προγράμματος. Ένα πτυχίο μπορεί να αποκτηθεί σε μια πληθώρα κλάδων στις τέχνες και τις επιστήμες.

επαγγελματίες ψηφιακή τεχνολογία επικεντρωθεί σε μια πολυσχιδή σειρά από εργαλεία, εφαρμογές, συσκευές, δίκτυα και άλλα είδη τεχνολογίας. οι στόχοι τους είναι να υποστηρίξει και να βελτιωθεί η παραγωγικότητα στο χώρο εργασίας, δυνατότητες παραγωγής, μεταφοράς μέσων ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας, της ασφάλειας και της ασφάλειας, καθώς και εργασίες υποδομής.

Οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει ένα μέρος του πτυχίου τους στην Ασία αυξάνονται σε αριθμούς. Επί του παρόντος, η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη οικονομία στην Ασία. Χωρίς περιορισμό, οι μαθητές έχουν περιγράψει το χρόνο τους στην Ασία ως την καλύτερη εμπειρία της ζωής τους. Σήμερα, τρία από τα τέσσερα πιο πυκνοκατοικημένες χώρες του κόσμου βρίσκονται στην Ασία: Κίνα, την Ινδία και την Ινδονησία.

Δείτε όλα τα Πτυχιακά Προγράμματα σε Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ασία 2020

2 Τα αποτελέσματα σε Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Ασία Filter

σχολή των τεχνολογιών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Perm National Research Polytechnic University
Διαδικτυακό 4 - 5 έτη Σεπτέμβριος 2020 Ρωσία Περμανάντ

Το κράτος Περμ Πολυτεχνείο είναι ένας από τους κορυφαίους τεχνικούς γυμνάσια της Ρωσίας - multiprofile ανωτάτου εκπαιδευτικού ιδρύματος με υψηλό δυναμικό προσωπικό και σύγχρονο υλικό

Bachelor of Education - Εκπαιδευτική Τεχνολογία

American University In the Emirates
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) 4 έτη Αίτηση Παροχής Πληροφοριών Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Ντουμπάι

Η ανάπτυξη του ψηφιακού κόσμου έχει φέρει μαζί του συναρπαστικές νέες σταδιοδρομίες στον τομέα της εκπαίδευσης. Οι τάξεις σε ολόκληρο τον κόσμο βασίζονται πλέον στην εκπαιδευτική τεχνολογία ως μέσο διδασκαλίας. Το Bachelors of Educational Technology στοχεύει να εξοπλίσει τους μαθητές με τη γνώση και κατανόηση των τελευταίων τάσεων και τεχνικών στον διεπιστημονικό τομέα της εκπαίδευσης. Από την ανάπτυξη και το σχεδιασμό προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης σε ειδικά θέματα παιχνιδιών και προσομοίωσης, οι μαθητές θα αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για τον ψηφιακό κόσμο.