close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

σε Διαχείριση Εμπορικού Σήματος 2020 Πτυχίο

Ένα Πτυχίο είναι ένα δίπλωμα που απονέμεται από πανεπιστήμια και κολλέγια. Για να αποκτήσετε ένα πτυχίο, πρέπει πρώτα να ολοκληρώσετε την απαραίτητη παρακολούθηση μαθημάτων που μπορεί να διαρκέσει από τρία έως επτά έτ… περαιτέρω

Ένα Πτυχίο είναι ένα δίπλωμα που απονέμεται από πανεπιστήμια και κολλέγια. Για να αποκτήσετε ένα πτυχίο, πρέπει πρώτα να ολοκληρώσετε την απαραίτητη παρακολούθηση μαθημάτων που μπορεί να διαρκέσει από τρία έως επτά έτη, ανάλογα με το ίδρυμα εγγραφής.

Η αξία της γνώσης στη διαχείριση της μάρκας είναι στην ειδικότητά της στο αντικείμενο των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Οι εργοδότες και οι εταιρείες αναζητούν τους σπουδαστές με τις ειδικές δεξιότητες που προσφέρει αυτό το πεδίο για να προωθήσουν το όνομα της επιχείρησής τους.

Πτυχίο σε Διαχείριση Εμπορικού Σήματος

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
format_list_bulleted Φίλτρα
Swiss School of Higher Education
Montreux, Ελβετία

Το πρόγραμμα Bachelor in Luxury Brand Management διδάσκει στους φοιτητές όλες τις πτυχές της διαχείρισης μιας μάρκας πολυτελείας - από το μάρκετινγκ και τη στρατηγική ανάπτυξη ... +

Το πρόγραμμα Bachelor in Luxury Brand Management διδάσκει στους φοιτητές όλες τις πτυχές της διαχείρισης μιας μάρκας πολυτελείας - από το μάρκετινγκ και τη στρατηγική ανάπτυξη μέχρι τη χρηματοδότηση. Βοηθά τους μαθητές να καταλάβουν πώς πρέπει να τοποθετούνται τα προϊόντα, ποιος είναι ο ρόλος τους στην αγορά και πώς να αναλύουν και να διατηρούν μια καλή σχέση με τους πελάτες. -
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA)
Πλήρες ωράριο
3 έτη
Αγγλικά
Σεπτ. 2020
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Vega School of Brand Leadership
Γιοχάνεσμπουργκ, Νότια Αφρική +3 Περισσότερα

Αυτό το πρόγραμμα τιμά ερευνά και εφαρμόζει στρατηγικές μοντέλα και εργαλεία για την πρακτική των καινοτόμων και οικονομικά αποδοτική διαχείριση της μάρκας, που ιδρύθηκε στην ... +

Αυτό το πρόγραμμα τιμά ερευνά και εφαρμόζει στρατηγικές μοντέλα και εργαλεία για την πρακτική των καινοτόμων και οικονομικά αποδοτική διαχείριση της μάρκας, που ιδρύθηκε στην ισχυρή οικονομική και οικονομικές αρχές. Οι μαθητές εκτίθενται σε βασικά στοιχεία, όπως η οικονομική διαχείριση μιας μάρκας μέσα επικρατούσες οικονομικές συνθήκες? μάρκα και ανάλυση της αγοράς από την εμπορική προοπτική? η εφαρμογή της βιώσιμης και ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές και μάρκας? η ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας στο πλαίσιο του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και της εσωτερικής πραγματικότητας? και η αξιοποίηση των μετρήσεων και μοντέλων για την αξιολόγηση των επιδόσεων της μάρκας και των ιδίων κεφαλαίων. -
Bachelor
Πλήρες ωράριο
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)

ΣΥΜΒΟΥΛΗ! Εάν εκπροσωπείτε κάποια σχολή και θέλετε να προσθέσετε τα προγράμματά σας στις καταχωρίσεις μας, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ