BACHELORSTUDIES.GR

Δείτε Πτυχιακά Προγράμματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας 2019 in Bergamo στην Ιταλία

Ένα πτυχίο είναι ένα προπτυχιακό δίπλωμα που προσφέρεται από πανεπιστήμια και κολλέγια, όταν οι φοιτητές ολοκληρώσουν ένα πρόγραμμα σπουδών. Τα περισσότερα μαθήματα σπουδών διαρκούν από τρία έως τέσσερα έτη με ορισμένα να φτάνουν και τα επτά έτη.

Δημοσιογραφία αναφέρεται γράφοντας για τα τρέχοντα γεγονότα για δελτίο ειδήσεων στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, ή να εκτυπωθούν άρθρα για εφημερίδες και άλλες εκδόσεις. Οι δημοσιογράφοι συμβάλει στην τόνωση και εμπλέκουν το ευρύ κοινό και να βοηθήσει να ενημερώσει τους αναγνώστες και τους τηλεθεατές του κόσμου γύρω τους.

Ιταλία, επίσημα η Ιταλική Δημοκρατία, είναι μια ενιαία κοινοβουλευτική δημοκρατία εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που βρίσκεται στη Νότια Ευρώπη. Προς βορρά, συνορεύει με τη Γαλλία, την Ελβετία, την Αυστρία και τη Σλοβενία ​​κατά μήκος των Άλπεων.

Bergamo είναι ένα συναρπαστικό μέρος που υποδέχεται ένα υγιές αριθμό των φοιτητών στα πανεπιστήμια και τα κολέγια της κάθε χρόνο. Bergamo έχει ένα διακεκριμένο όνομα στην κορυφή της κατάταξης εκπαιδευτικό χώρο της Ιταλίας. Προσφέρει ποιοτική εκπαίδευση σε τομείς όπως η μουσική, και τις παραστατικές τέχνες.

Ζητήστε Πληροφορίες Πτυχία σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας in Bergamo στην Ιταλία 2019

1 Τα αποτελέσματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, Bergamo Filter

πτυχίο στις επιστήμες επικοινωνίας (που διδάσκεται στα ιταλικά)

University Of Bergamo
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 3 έτη Οκτώβριος 2019 Ιταλία Bergamo

το πρόγραμμα των σπουδών του έχει ως στόχο να παρέχει δεξιότητες επικοινωνίας και της τεχνολογίας των πληροφοριών, με ιδιαίτερη έμφαση στις νέες τεχνολογίες. Αυτός ο βαθμός χαρακτηρίζει τους μαθητές για τις θέσεις εργασίας στη δημόσια διοίκηση, στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τις επιχειρήσεις σχετίζονται με τον πολιτισμό, καθώς και σε επιχειρήσεις ή εταιρείες που απαιτούν τεχνική εμπειρογνωμοσύνη στον τομέα της εποπτείας και διαχείρισης μέσα σε ένα επικοινωνιακό ή καταναλωτικά προσανατολισμένη ρύθμιση.