Bachelor στο εμπόριο και το μάρκετινγκ
Wekerle Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Budapest, Ουγγαρία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
7 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.100 / per semester
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Ο στόχος του προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει επαγγελματίες που θα έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες οικονομικές και επιχειρηματικές γνώσεις και δεξιότητες, καθώς και εμπειρογνωμοσύνη πωλήσεων και μάρκετινγκ για να εργαστούν επιτυχώς στην απόκτηση και τις πωλήσεις και των δύο προϊόντων και υπηρεσιών, ικανοποιώντας πάντα τις απαιτήσεις της αγοράς.
Όχι μόνο θα μπορούν να οργανώνουν και να διαχειρίζονται τις δραστηριότητες πωλήσεων μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, αλλά θα μπορούν επίσης να βρουν απασχόληση σε μεγάλες διεθνείς εταιρείες. Μέχρι το τέλος του προγράμματος, θα έχουν αποκτήσει επαρκείς γνώσεις για να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε πρόγραμμα Master.
- Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλικά
- Γλώσσα πτυχίου: Αγγλικά
- Διάρκεια προγράμματος: 6 εξάμηνα + 1 εξάμηνο πρακτική
- Εξειδίκευση: Σχεδιασμός και στρατηγική μάρκετινγκ
- Πτυχίο που αποκτήθηκε: BA στο εμπόριο και το μάρκετινγκ
- Τομέας κατάρτισης: οικονομικές επιστήμες
- Τομέας κατάρτισης: επιχείρηση
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Αποτέλεσμα προγράμματος
Οι απόφοιτοι με Πτυχίο Εμπορίου και Μάρκετινγκ θα είναι σε θέση:
- να οργανώνει και να διαχειρίζεται τις δραστηριότητες πωλήσεων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων·
- αποκτούν και/ή πωλούν διάφορα προϊόντα ή/και υπηρεσίες·
- αποδίδουν σε ομαδική αλλά και ατομική?
- συνεργάζεται με προμηθευτές, συνεργάτες, παρόχους υπηρεσιών καθώς και με άλλα τμήματα ενός οργανισμού·
- αναλύουν δεδομένα σχετικά με τη διαφήμιση, την προώθηση πωλήσεων και την έρευνα αγοράς· εκπονεί αποτελεσματικά προγράμματα και εποπτεύει την εφαρμογή τους·
- αναλύει και σχεδιάζει εμπορικές διαδικασίες και στρατηγική·
- ολοκληρώσει ορισμένες υλικοτεχνικές εργασίες·
- χρήση λογισμικού εμπορίου και μάρκετινγκ·
- ετοιμάζει εκθέσεις και έρευνες, επικοινωνεί αποτελεσματικά τόσο προφορικά όσο και γραπτά.
Δίδακτρα προγράμματος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Marketing Analytics
- Bethlehem, Ηνωμένες Πολιτείες
Πτυχίο Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Zagreb, Κροατία
Πτυχίο Μάρκετινγκ + Ιδιόκτητο Πτυχίο Συνεργατικής Ηγεσίας στο Markηφιακό Μάρκετινγκ
- Madrid, Ισπανία