Bachelor στο Fashion Marketing
IFA Paris
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Paris, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 - 3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 8.400 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Τέλος αίτησης 150 EUR - Δίδακτρα: 5800 EUR για το online πρόγραμμα
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
IFA Paris Πτυχίο Πιστοποιημένο από την FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Διάρκεια: Τριετές πρόγραμμα στα αγγλικά
- Πανεπιστημιουπόλεις: Παρίσι
- Μορφή: Ευέλικτο
- Μονάδες ECTS: 180
- Κόστος εφαρμογής: 150 €
- Δίδακτρα/Έτος: 8.400 € στο Παρίσι, 7.400 € στο Παρίσι
- Περιορίζεται σε: 25 μαθητές ανά τάξη
"Πίσω από κάθε επιτυχημένο σχεδιαστή, υπάρχει ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας"
Εισαγωγή
Το Bachelor in Fashion Marketing έχει μια καινοτόμο δομή που ενισχύει τη δυνατότητα να έχετε ένα ισχυρό επιχειρηματικό πρόγραμμα για τη μόδα που διεγείρει τη δημιουργικότητα και το ταλέντο ενώ διερευνά τις διχογνωμίες μεταξύ Ανατολής και Δύσης όσον αφορά τις στρατηγικές μάρκετινγκ, επικοινωνίας, διανομής και επωνυμίας. Υπολογίζεται σε ένα κοινό πρώτο έτος με το Bachelor Visual Merchandising και προορίζεται να χωριστεί σε δύο διαφορετικά μαθήματα για το δεύτερο και το τρίτο έτος, προκειμένου να δοθεί μια πιο βαθιά και συγκεκριμένη πρακτική γνώση της προτιμώμενης ειδικότητας, τελειώνοντας με τη συγκεκριμένη αποφοίτηση Το
Οι ενότητες προσφέρουν μια συστηματική κατάρτιση, μια συνεχή πρόκληση για όλους τους μαθητές που βηματίζουν κάθε συγκεκριμένη ικανότητα μέσω ατομικών εργασιών, ομαδικής εργασίας και ανακάλυψης του κλάδου. Η πρακτική εφαρμογή της θεωρητικής γνώσης δικαιολογείται από εκδρομές και εργαστήρια που πραγματοποιούνται από ειδικούς της μόδας, των επιχειρήσεων, της επωνυμίας και του μάρκετινγκ.
Ενώ το πρόγραμμα είναι δομημένο γύρω από μοναδικές ενότητες και μαθησιακές εμπειρίες, το επίκεντρο είναι η σχολή μας από ειδικευμένους και παρακινημένους καθηγητές που προέρχονται από περισσότερες από 20 διαφορετικές χώρες. Αυτό το αληθινό εκπαιδευτικό δοχείο τήξης επιτρέπει στους μαθητές να επωφεληθούν από διαφορετικές πολιτισμικές προοπτικές που με τη σειρά τους διεγείρει την τάση τους να αναλύουν και να λύνουν ζητήματα με δημιουργικούς και μη συμβατικούς τρόπους.
Οι μαθητές που εγγράφονται στο πρόγραμμα IFA Paris Bachelor in Fashion Marketing έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν την επιλογή να ακολουθήσουν το FEDE European Bachelor's in Marketing στο τέλος του 2ου έτους του προγράμματος Bachelor of Fashion Marketing και να λάβουν ένα τριπλό βραβείο:
- Το Bachelor of Fashion Marketing από IFA Paris
- The European Bachelor's in Marketing από την FEDE*
- Το κρατικό διαπιστευμένο δίπλωμα με εγγραφή επιπέδου 2 στο France Competence ** (παλαιότερα γνωστό ως RNCP) που φέρει τον τίτλο "Responsable Marketing et Commercial"
Οι φοιτητές στους οποίους απονέμεται το πιστοποιημένο δίπλωμα επιπέδου 2 «Responsable Marketing et Commercial» θα επωφεληθούν από την αναγνώριση κρατικού φορέα που πιστοποιεί ότι το πρόγραμμά τους ισοδυναμεί με πτυχίο. Η κατοχή πιστοποίησης επιπέδου 2 επιτρέπει στους φοιτητές να εισέλθουν σε μεταπτυχιακά προγράμματα που προσφέρονται από δημόσια πανεπιστήμια. Η France Competence (ή Πιστοποιήσεις RNCP) αναγνωρίζεται επίσης διεθνώς από διάφορους ρυθμιστικούς φορείς (QAA στο Ηνωμένο Βασίλειο, YoK στην Τουρκία, AQA στην Αυστραλία, κινεζικό MOE, για να αναφέρουμε μερικά).
Η τριετής δομή του μαθήματος αντιστοιχεί στα 3 επίπεδα που προσδιορίζονται στο πλαίσιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το μάθημα κατασκευάζεται σύμφωνα με τις αρχές της Σύμβασης της Μπολόνια και χορηγεί στους συμμετέχοντες, μετά την ολοκλήρωσή τους, συνολικά 180 ECTS (60 ECTS ετησίως).
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Δομή Μαθήματος
Πρώτος χρόνος
Στο πλαίσιο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, το πρώτο έτος αντιστοιχεί σε ένα HE Level 4. Οι φοιτητές ακολουθούν τις βασικές ενότητες για να ανακαλύψουν το σύμπαν της επιχείρησης μόδας. Θα αποκτήσουν βασικές δεξιότητες στο μάρκετινγκ, την επικοινωνία, την έρευνα αγοράς, το ανθρώπινο δυναμικό και τη λογιστική προκειμένου να θέσουν τα παιδαγωγικά θεμέλια της καμπύλης μάθησής τους.
Ομαδοποιήσεις ενοτήτων:
- Marketing Foundations: είναι όπου οι μαθητές πρόκειται να εισαχθούν στον κόσμο του μάρκετινγκ σε ένα ευρύ πλαίσιο.
- Βασικές αρχές μάρκετινγκ Τμηματοποίηση, στόχευση και τοποθέτηση Συμπεριφορά καταναλωτή Βασική επικοινωνία μάρκετινγκ
- Fashion Business: είναι το Module Grouping όπου οι μαθητές θα μυηθούν στην καριέρα τους ως επιχειρηματίες.
- Βασική λογιστική και στατιστική Ανθρώπινοι πόροι Βιομηχανία μόδας Κύκλος διανομής μόδας Panorama Fashion Branding
- Fashion Environment: αυτή είναι η πολύ συγκεκριμένη ενότητα για να ανοίξει τους πυρήνες και τις ιδιαιτερότητες μιας καριέρας στον χώρο της μόδας, όπου οι μαθητές καθοδηγούνται να μάθουν τα βασικά της δημιουργίας.
- Τυπολογία ενδυμάτων Ανάπτυξη προϊόντων Θεωρία χρωμάτων και Τάσεις μόδας σχεδίου
- Ψηφιακή Μόδα: είναι η Ομαδοποίηση Ενοτήτων που θα αμφισβητήσει τις πρακτικές και ηλεκτρονικές δεξιότητες, που απαιτούνται για να κατέχονται επάρκεια σε όλους στον κλάδο.
- Office Pack Βασικές δεξιότητες Διαδικτύου Γραφικές δεξιότητες
- Υποστηρικτικές Σπουδές: Παρέχει στους φοιτητές τα απαραίτητα εργαλεία για να αναπτύξουν την κατανόησή τους για την προσωπική τους ανάπτυξη, τη σταδιοδρομία και την ανάπτυξη που βασίζεται στη βιομηχανία.
- Σύγχρονη Ιστορία Μόδας: Κουλτούρα Μόδας Ειδήσεις Μόδας Προσωπική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Μεθοδολογία εργασίας.
Δεύτερη χρονιά
Στο πλαίσιο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, το δεύτερο έτος αντιστοιχεί σε HE Level 5. Σε αυτό το στάδιο της μαθησιακής τους εμπειρίας, οι φοιτητές καλούνται να ειδικευτούν στο Fashion Marketing. Η εστίαση δίνεται στις επικοινωνίες μάρκετινγκ με έναν τέλειο συνδυασμό επιχειρηματικών και δημιουργικών ενοτήτων.
Ομαδοποιήσεις ενοτήτων:
- Ιδρύματα Μάρκετινγκ: Αυτή η ομαδοποίηση ενοτήτων είναι δομημένη γύρω από στρατηγικές και λειτουργικές προοπτικές του μάρκετινγκ μόδας, προκειμένου να δώσει στους μαθητές μια βαθιά και καινοτόμο κατανόηση του κλάδου τους.
- Στρατηγικό μάρκετινγκ: ΜΜΕ και διαφήμιση PR και Επικοινωνία επωνυμίας Διαχείριση λιανικής Αγοράς και εμπορευματοποίησης Οπτικό εμπορευματικό εμπόριο
- Fashion Business: αυτή η δεύτερη δόση θα επιτρέψει στους μαθητές να αναπτύξουν περαιτέρω τις επιχειρηματικές και επιχειρηματικές τους δεξιότητες.
- Οικονομικά και Προϋπολογισμός E-Fashion Παγκόσμια Κοινωνική Οικονομία και Έρευνα Αγοράς Αναδυόμενων Αγορών
- Fashion Environment: οι ενότητες που συνθέτουν αυτή τη δεύτερη δόση επικεντρώνονται στην κατασκευή ενδυμάτων.
- Τεχνολογία Κλωστοϋφαντουργίας Παραγωγής Ενδυμάτων και Τεχνικά Αρχεία Ποιότητας
- Υποστηρικτικές Σπουδές: Κατά το δεύτερο έτος, αυτή η ομαδοποίηση ενοτήτων αντιπροσωπεύει μια πλατφόρμα για την ανάπτυξη περαιτέρω επαγγελματικών και δημιουργικών δεξιοτήτων των φοιτητών, προκειμένου να είναι έτοιμοι για την αγορά για την πρακτική τους άσκηση τρίτου έτους.
- Προετοιμασία για πρακτική άσκηση Personal & Επαγγελματική Ανάπτυξη Δημιουργική Γραφή 1 και 2
- Ψηφιακή Μόδα: οι μαθητές θα εφαρμόσουν τα βασικά που έμαθαν κατά τη διάρκεια της ομαδοποίησης της ενότητας του πρώτου έτους, προκειμένου να εφαρμόσουν τις δεξιότητές τους στη δημιουργία εξασφαλίσεων μάρκετινγκ.
Τρίτος χρόνος
Στο πλαίσιο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, το τρίτο έτος αντιστοιχεί σε ένα HE Level 6. Στην τελική διαδικασία της μαθησιακής τους εμπειρίας, οι φοιτητές θα κινητοποιήσουν όλες τις μεταβιβάσιμες δεξιότητες που είχαν αποκτήσει προηγουμένως προκειμένου να ξεπεράσουν τις προκλήσεις που θέτει η ανάπτυξη του προσωπικού τους έργου . Οι μαθητές που επιλέγουν την εξειδίκευση στο Fashion Marketing θα πρέπει να παράγουν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ με έμφαση στις στρατηγικές επωνυμίας και επικοινωνίας.
Σε συνδυασμό, οι φοιτητές θα πρέπει να ολοκληρώσουν μια περίοδο πρακτικής άσκησης ώστε να εφαρμόσουν τις θεωρητικές τους γνώσεις σε πρακτικό πλαίσιο.
Φόρτος εργασίας μαθητή για τα 3 χρόνια
Συνολικός φόρτος εργασίας 3893 Ώρες
2257 Ώρες Διαλέξεις Πρόσωπο με Πρόσωπο
1456 Ώρες Αυτομελέτης
180 ώρες δικτύωσης βιομηχανίας
Δίδακτρα προγράμματος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Προπτυχιακό μάθημα στο μάρκετινγκ μόδας
- Florence, Ιταλία
Πτυχίο στο Fashion Styling & Communication
- Milan, Ιταλία
Fashion Brand Management Summer Course