Bachelor στη διαχείριση μάρκετινγκ
Fontys University of Applied Sciences
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Venlo, Κάτω Χώρες
Γλώσσες
Αγγλικά, Γερμανός
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.314 *
Προθεσμία εφαρμογής
15 Jun 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* Φοιτητές ΕΟΧ: 2.168 € Φοιτητές εκτός ΕΟΧ: 8.150 €
Εισαγωγή
Το Marketing Management είναι ένα ευρύ 4ετές πρόγραμμα πτυχίου. Σας προετοιμάζει να ανταποκριθείτε στις ανάγκες των πελατών σε ένα διεθνές περιβάλλον προσφέροντας θέματα όπως έρευνα αγοράς, νόμος μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Θα βρείτε επίσης τη δική σας εταιρεία σε ένα έργο που ονομάζεται Mini Company. Σε αυτό το έργο, θα εργαστείτε σε διάφορες θέσεις σε μια πραγματική εταιρεία. Ένας καλός έμπορος είναι ένας υπέροχος δικτυακός. Γι 'αυτό θα κάνετε πολλές ομαδικές εργασίες κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Στο τέλος, πρόκειται για τις ιδιότητές σας, οπότε θα δοκιμάσετε μεμονωμένα σε εξετάσεις. Ως φοιτητής Διαχείρισης Μάρκετινγκ, θα μεταβαίνετε σταδιακά σε ειδικούς μάρκετινγκ με εμπειρία στην εργασία σε ένα διεθνές περιβάλλον. Το πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει δύο πρακτικές που μπορείτε να ολοκληρώσετε στην Ολλανδία ή στο εξωτερικό. Θα αποκτήσετε περαιτέρω διεθνή εμπειρία στην πανεπιστημιούπολη μας όπου θα συναντήσετε πολλούς μαθητές από περισσότερες από 50 χώρες!
Προπονητής μελέτης
Η προσωπική σας ανάπτυξη είναι το κλειδί για μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάθε φοιτητής έχει το διευθυντή σταδιοδρομίας σπουδών Μαζί συζητάτε τα αποτελέσματα της μελέτης και τυχόν προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε, είτε πρόκειται για προσωπικά είτε για σπουδές. Κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης και της φάσης βαθμολόγησης, θα καθοδηγηθείτε από έναν καθηγητή. Αυτός ή αυτή μπορεί να σας βοηθήσει με ερωτήσεις σχετικά με την εργασία σας, τα καθήκοντά σας ή τη συγγραφή της διατριβής σας.
Έχουμε σκοπίμως επιλέξει να διδάξουμε σε μικρές τάξεις αντί για μεγάλες αίθουσες διδασκαλίας όσο το δυνατόν περισσότερο, διότι θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε προσωπικά. Οι διδάσκοντες και οι διευθυντές σταδιοδρομίας σπουδών θέλουν ιδιαίτερα να σας υποστηρίξουν το καλύτερο που μπορούν κατά τη διάρκεια του χρόνου σας στη Fontys.
Πρακτική
Κατά το τρίτο και τέταρτο έτος σπουδών, θα πραγματοποιήσετε πρακτική άσκηση. Μπορείτε να διαλέξετε την εταιρεία σας, αλλά και να δώσετε μια λίστα με τις εταιρείες με τις οποίες εργαζόμαστε. Οι πρακτικές μπορούν να γίνουν στις Κάτω Χώρες ή στο εξωτερικό. Η επιλογή εξαρτάται από εσάς.
Και στις δύο πρακτικές θα λύσετε ένα πρόβλημα μέσα στην εταιρεία. Αντιμετωπίζετε το πώς να εργάζεστε σε μια θέση σε πτυχίο. Εν τω μεταξύ, δημιουργείτε το επαγγελματικό σας δίκτυο. Όχι σπάνια μια πρακτική οδηγεί σε δουλειά. Κατά τη διάρκεια των δύο πρακτικών, θα υποστηριχθείτε από έναν καθηγητή. Θα τελειώσετε τη φοίτησή σας στη Fontys με μια πτυχιακή εργασία.
Υπάρχουν πολυάριθμες εταιρείες πρακτικής άσκησης στις οποίες έχουν εργαστεί οι φοιτητές μας: η Philips, η Vodafone, η BMW, η Tesla, η KPN, η Océ-Canon, η T-Mobile και πολλοί άλλοι. Αυτά είναι μερικά από τα πιο γνωστά. Πολλοί φοιτητές έχουν πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Πως να προετοιμαστείς
Οι σπουδές στο εξωτερικό είναι ένα μεγάλο βήμα. Για πολλούς μαθητές, είναι η πρώτη φορά που ζουν μόνοι τους. Ξαφνικά πρέπει να μαγειρέψετε μόνοι σας, να αγοράσετε είδη παντοπωλείου, να ανοίξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό κ.λπ. Εκτός από αυτό, πρέπει να μιλάτε αγγλικά όλη την ώρα. Για αυτόν τον λόγο, είναι σημαντικό να είστε καλά προετοιμασμένοι όταν ξεκινάτε στο Fontys. Κάθε μαθητής πρέπει να έχει αγγλικό επίπεδο τουλάχιστον IELTS 6.0 ή TOEFL 550, αλλά για να κατανοήσει πλήρως τη λογοτεχνία και τη θεωρία στην τάξη, συνιστάται να εκπαιδεύσετε τις αγγλικές σας δεξιότητες. Υπάρχουν πολλά προπαρασκευαστικά μαθήματα για την ενίσχυση των αγγλικών σας.
Με τη σωστή νοοτροπία της μελέτης και τα κίνητρα, πιστεύουμε ότι κάθε σπουδαστής που ξεκινά από τη Fontys μπορεί να αποφοιτήσει.
Επαγγελματική προοπτική
Σήμερα οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να επιβιώσουν χωρίς ισχυρό μάρκετινγκ. Μέσω έξυπνων και δημιουργικών εκστρατειών μάρκετινγκ, οι εταιρείες επικοινωνούν με τις ομάδες-στόχους τους. Ως πολυδύναμος έμπορος, μπορείτε να εργαστείτε σε σχεδόν οποιαδήποτε εταιρεία.
Ο τομέας του μάρκετινγκ είναι πολύ ευρύς, ο οποίος αντικατοπτρίζει τις διάφορες λειτουργίες που ασχολούνται με τους εμπόρους. Καλλιτεχνικός διευθυντής, διευθυντής κοινωνικών μέσων, διευθυντής πωλήσεων ή ερευνητής αγοράς, αυτά είναι όλα παραδείγματα θέσεων εργασίας στον τομέα του μάρκετινγκ. Ένα πράγμα είναι σίγουρο. ως απόφοιτος του Marketing Management, έχετε μια σταθερή βάση για να εργαστείτε ως έμπορος σε οποιαδήποτε εταιρεία. Μπορείτε να αναλύσετε ομάδες στόχους και να μάθετε πώς να αναπτύσσετε έννοιες μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Είστε επαγγελματίας στη συγγραφή σχεδίων μάρκετινγκ και στην ανάλυση εταιρειών.
Με τα δύο πρακτικά, ολοκληρώσατε, την εμπειρία σας στη δική σας Mini Company και τις γνώσεις σας για τις διεθνείς επιχειρήσεις, είστε ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο για εταιρείες σε όλο τον κόσμο.
Φυσικά, μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας επιχείρηση και να εργαστείτε ως επιχειρηματίας για την εκκίνηση ως Γενικός Διευθυντής.
Απαιτήσεις εισδοχής
Ως υποψήφιος φοιτητής πανεπιστημίου, πρέπει να έχετε δίπλωμα ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που να είναι ισοδύναμο με τα ολλανδικά πρότυπα. Για να γίνουν δεκτοί στο Fontys University of Applied Sciences σπουδαστές πρέπει να είναι επιλέξιμοι για τριτοβάθμια εκπαίδευση με δίπλωμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης / δίπλωμα γυμνασίου με καλά αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει:
- Για ολλανδούς σπουδαστές: VWO-, HAVO- ή MBO-δίπλωμα
- Για γερμανούς σπουδαστές: Fachabitur ή Abitur (Fachhochschulreife ή Allgemeine Hochschulreife)
- Για σπουδαστές άλλων εθνικοτήτων: ανώτατο πτυχίο γυμνασίου / GCE ή ισοδύναμο, π.χ. τα Βρετανικά επίπεδα GCE A ή GCSE Α, Β ή Γ, το Διεθνές Baccalaureate, το Γαλλικό Baccalaureat ή το Αμερικάνικο Γυμνάσιο (top stream ή plus 1 year Κολλέγιο)
Εκτός από το δίπλωμά σας, παρακαλείσθε να παρέχετε επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα, εφόσον υπάρχουν (ειδικά στους τομείς των μαθηματικών και των οικονομικών). Π.χ. πρόσθετα μαθήματα, εργαστήρια, έργα, συμμετοχή σε διαγωνισμούς.
* Αυτό το πρόγραμμα είναι επίσης διαθέσιμο στα γερμανικά.
* Η πρόσληψη Φεβρουαρίου ισχύει μόνο για τη γερμανική ροή. Η αγγλική ροή ξεκινά μόνο τον Σεπτέμβριο. Το γερμανικό ρεύμα ξεκινά τόσο τον Σεπτέμβριο όσο και τον Φεβρουάριο.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Έτος 1
Κατά το έτος 1, θα βουτήξετε στα βασικά της διαδικασίας μάρκετινγκ και του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Ερευνάτε τη συμπεριφορά των καταναλωτών και λαμβάνετε στοιχεία για την επιστημονική οικονομική έρευνα και τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, αποκτάτε και αναπτύσσετε σχετικές μαλακές δεξιότητες, όπως επικοινωνία, διαπραγμάτευση, ομαδική εργασία, επαγγελματισμό και υπευθυνότητα. Θα αρχίσετε επίσης να μαθαίνετε μια νέα γλώσσα.
Έτος 2
Στο 2ο έτος, εμβαθύνετε τις γνώσεις σας στο μάρκετινγκ με θέματα όπως η διαχείριση επωνυμίας, το ψηφιακό μάρκετινγκ και ο έλεγχος μάρκετινγκ. Αποκτάτε γνώσεις για την πράξη μέσα από πολλά έργα. Το κύριο έργο του έτους 2 είναι το StartUp Factory, το οποίο περιλαμβάνει τη συνεργασία με φοιτητές από διαφορετικά προγράμματα σπουδών. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε 4 τύπους έργων, όπως η δημιουργία της start-up σας ή η εργασία σε δημιουργικές λύσεις για προβλήματα σε πραγματικές εταιρείες. Κάθε έργο StartUp Factory σάς επιτρέπει να εργαστείτε πάνω στη δημιουργικότητά σας και να μάθετε περισσότερα για την επικοινωνία με άτομα από διαφορετικά υπόβαθρα.
Έτος 3
Στο πρώτο εξάμηνο του 3ου έτους, κάνετε μια τοποθέτηση εργασίας σε μια εταιρεία της επιλογής σας. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να εξασκήσετε τις δεξιότητές σας στο μάρκετινγκ για το μέλλον. Θα εμβαθύνετε τις γνώσεις σας στον πραγματικό επιχειρηματικό κόσμο. Η τοποθέτηση εργασίας μπορεί να ολοκληρωθεί σε χώρα της επιλογής σας.
Στο δεύτερο εξάμηνο του έτους 3, εμβαθύνετε τις γνώσεις σας για ένα συγκεκριμένο θέμα ακολουθώντας ένα δευτερεύον πρόγραμμα. Ένα δευτερεύον πρόγραμμα σας επιτρέπει να αποκτήσετε γνώσεις σε έναν τομέα της επιλογής σας. Μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε αυτό το δευτερεύον στο Fontys, σε ένα από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια μας στην Ολλανδία ή σε ένα από τα 125 συνεργαζόμενα πανεπιστήμια μας σε όλο τον κόσμο.
Έτος 4
Στο 4ο έτος, θα εργάζεστε σε ένα μεγάλο έργο πραγματικής ζωής με μια υπάρχουσα εταιρεία. Επιπλέον, προσφέρουμε σε βάθος ενότητες μάρκετινγκ όπως CRM και Analytics δεδομένων, Διαπολιτισμικές επιχειρηματικές ικανότητες, Διεθνές Εμπόριο και Θέματα Μάρκετινγκ. Στο τελευταίο εξάμηνο, θα κάνετε μια άλλη τοποθέτηση εργασίας και θα δουλέψετε σε ένα πρακτικό πρόβλημα μέσα σε μια εταιρεία. Αναφέρετε τις λύσεις σε αυτό το πρακτικό πρόβλημα στο τελικό προϊόν σας: την έκθεση αποφοίτησης. Μόλις ολοκληρώσετε αυτό το τελευταίο μέρος του προγράμματος σπουδών, θα ανταμειφθείτε με το διεθνώς αναγνωρισμένο πτυχίο Bachelor of Science.
Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
Τι θα μάθεις
- Κατανόηση της δύναμης των εμπορικών σημάτων (π.χ. Apple, Netflix, Tesla & Co.)
- Ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ
- Κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών στο μάρκετινγκ
- Δημιουργία καμπανιών μάρκετινγκ (π.χ. σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως Instagram, Snapchat και TikTok)
- Έρευνα των αναγκών των πελατών και της συμπεριφοράς των καταναλωτών (π.χ. με δικές σας έρευνες)
- Ανάπτυξη δικών ψηφιακών επιχειρηματικών μοντέλων
- Σχετικές soft skills (σίγουρες παρουσιάσεις, τεχνικές δημιουργικότητας κ.λπ.)
- Ίδρυση της δικής σας start-up εταιρείας
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Ορισμένα προγράμματα σπουδών Fontys προσφέρουν την υποτροφία Holland στους μαθητές τους. Μπορεί επίσης να είστε επιλέξιμοι για άλλες υποτροφίες που δεν παρέχονται από τη Fontys.
Ευκαιρίες καριέρας
Στο σημερινό επιχειρηματικό τοπίο, οι οργανισμοί δεν μπορούν να επιβιώσουν χωρίς ισχυρό μάρκετινγκ. Μέσω έξυπνων και δημιουργικών εκστρατειών μάρκετινγκ, οι εταιρείες επικοινωνούν με τις ομάδες-στόχους τους. Ως ευέλικτο έμπορος, μπορείτε να εργαστείτε σχεδόν σε οποιαδήποτε εταιρεία. Ο τομέας του μάρκετινγκ είναι πολύ ευρύς, κάτι που αντικατοπτρίζεται στις διαφορετικές λειτουργίες που καταλαμβάνουν οι έμποροι. Οι απόφοιτοί μας εργάζονται ως:
- Διαχειριστής λογαριασμού
- Σύμβουλος Επικοινωνίας
- Υπεύθυνος καταστήματος
- Σύμβουλος
- Διαχείριση καμπάνιας
- Έμπορος Συμπεριφοράς Καταναλωτή
- Ψηφιακός έμπορος
- Έμπορος προϊόντων
- Έμπορος πωλήσεων
- Εμπορικός έμπορος
- Διαχειριστής κοινωνικών μέσων
- Διευθυντής πωλήσεων
- Ερευνητής αγοράς
- Επιχειρηματίας