Bachelor της διαχείρισης της τεχνολογίας (υψηλής τεχνολογίας μάρκετινγκ) με άριστα
Universiti Teknikal Malaysia Melaka UTeM
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Durian Tunggal, Μαλαισία
Γλώσσες
Ζητήστε πληροφορίες
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jan 2024
* για το πρώτο έτος. 11,770.00 RM για τα επόμενα έτη.
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το ολοκληρωμένο σχεδιασμό, μελέτη, βελτιστοποίηση, τη λειτουργία και τον έλεγχο των τεχνολογικών προϊόντων, διαδικασιών και υπηρεσιών, η βελτίωση του ορισμού θα είναι η διαχείριση της χρήσης της τεχνολογίας για την ανθρώπινη πλεονέκτημα.
Ο Bachelor στην Τεχνολογία Πρόγραμμα Διαχείρισης Είναι μοναδικό στο ότι συνδυάζει την ανάπτυξη των βασικών αρχών των επιχειρήσεων και δεξιοτήτων με έμφαση στη θεμελιώδη ρόλο που παίζει η τεχνολογία στη διαχείριση της επιχείρησης. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά προγράμματα των επιχειρήσεων, η Bachelor στην Τεχνολογία Πρόγραμμα Διαχείρισης βυθίζει μαθητές σε περιπτωσιολογικές μελέτες για την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών, τα οφέλη της τεχνολογικής υποδομής, καθώς και την επίλυση προβλημάτων μέσω της τεχνολογίας. Αυτή η εξειδικευμένη γνώση της τεχνολογίας ως εργαλείο επίλυσης προβλημάτων και την αλλαγή του οδηγού επιτρέπει Διοίκησης Τεχνολογίας πτυχιούχους να αναπτύξουν πιο αποτελεσματικές σε διαχειριστές και τους ηγέτες, και να προσαρμοστούν πιο εύκολα στις αλλαγές στην αγορά.
Οι απόφοιτοι Θέμα γνώση του μαθήματος αναμένεται να είναι σε θέση να:
- Να συμβάλει στη βιομηχανία για τεχνικά έργα ως άτομο ή ως μέλη της ομάδας? * Συμβολή στην ανάλυση, σύνθεση, την πρακτική, τις επιχειρήσεις και διαχειριστικά καθήκοντα σε μια επιστήμη ή την εφαρμοσμένη μηχανική που βασίζεται επιχείρηση? - Να κατανοήσουν τη δομή, τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες, και την επιχειρηματική κουλτούρα της εταιρείας ή του οργανισμού? - Εκτιμούν τις ευθύνες, τους ρόλους, τις στάσεις, τις αξίες, τις προτεραιότητες, την κρίση και την εργασία μεθόδους άσκησης επαγγελματικής επιστήμονες, τεχνοκράτες ή οι μηχανικοί? - Συμβολή στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα στο πλαίσιο ενός οργανισμού? να κατανοήσουν τις διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας? - Επικοινωνεί αποτελεσματικά σε ένα ευρύ φάσμα τεχνικών και επιχειρηματικών καταστάσεις? και να κατανοήσουν την εσωτερική και εξωτερική επιχειρηματικό περιβάλλον της επιστήμης ή μηχανικής επιχειρήσεις που βασίζονται
Η διείσδυση των τεχνολογιών αιχμής σε όλους τους τομείς δραστηριότητας technopreurship έχει αλλάξει ριζικά τον κόσμο των κοινωνικών και οικονομικών εμπειρία, την αυξανόμενη παγκοσμιοποίηση της οικονομίας, η αναγκαστική αύξηση καταναλωτικοποίηση και απαιτεί την αναθεώρηση των παραδοσιακών προσεγγίσεων για "προμηθευτή-πελάτη" σχέσεις. Μέσα στο περιβάλλον του έντονου ανταγωνισμού και υψηλότερες απαιτήσεις των πελατών, οι σχέσεις αυτές πρέπει να επιτύχουν ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο, προκειμένου να γίνει μια πραγματική πηγή αύξησης των εσόδων και μείωσης του κόστους των νέων πελατών εξαγορά στην μακροπρόθεσμα. Για να πετύχει στην επιχείρηση, είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση ιδιαίτερα στις αγορές υψηλής τεχνολογίας, όπως οι τηλεπικοινωνίες, την πληροφορική και τα μέσα ενημέρωσης για την οικοδόμηση μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους πελάτες και να διατηρήσουν τους πελάτες.
Πληκτρολογήστε το επίκεντρο της σημερινής High-Tech Marketing με Τμήμα Διοίκησης Τεχνολογίας & Technopreneurship (FPTT), Τα προγράμματα σπουδών Bachelor. Ανακαλύψτε όλους τους τρόπους που FPTT μπορεί να σας βοηθήσει να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που και με επιτυχία να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις και τις απαιτήσεις της σημερινής άκρως ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Το πρόγραμμά μας είναι εκ νέου knowned.
Το μάθημα παρέχει για τη δημιουργία και την εμπορία των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, τα αναγκαία μέτρα για την επιτυχή διαχείριση των προκλήσεων και να διερευνήσουν τις ευκαιρίες της ταραχώδη σημερινή αγορά εργαλεία. Το μάθημα εξετάζει επίσης πώς οι επενδύσεις σε τεχνολογίες αφοσίωση παρέχουν κατακράτηση ο καλύτερος πελάτης της και να γίνει μια από τις κύριες πηγές της αύξησης κεφαλαιοποίηση επιχείρησης. Σε περίπτωση που οι επιχειρήσεις να επενδύσουν; Πώς να κάνετε αυτές τις επενδύσεις αποτελεσματικά; Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς των πελατών στην αγορά υψηλής τεχνολογίας μετά την αγορά; Ποιες πράξεις εξασφαλίζουν την επιτυχία αυτών των σχέσεων; Υπάρχουν ιστορίες επιτυχίας και βέλτιστες πρακτικές εκεί;
Γιατί να επιλέξετε αυτό το πρόγραμμα;
Θα μάθετε από τη σχολή με ισχυρές ακαδημαϊκά προσόντα, καθώς και ποικίλες επαγγελματική εμπειρία. Τα μαθήματα είναι αρκετά μικρό για να επιτρέψει τη στενή προσωπική επαφή με καθηγητές και φυσικά συντρόφους. Η άκρως διαφοροποιημένη σύνθεση των φοιτητών σχετικά με το πρόγραμμα μετατρέπει τα έργα και η ομάδα εργασίας σε πολύτιμες εμπειρίες πολυ-πολιτισμική εκπαίδευση που αναπτύσσει δεξιότητες, ζωτικής σημασίας για μια καριέρα στη διαχείριση μάρκετινγκ. Η διδακτική προσέγγιση εφαρμόζεται και συμμετοχική: Τα πραγματικά έργα με τις επιχειρήσεις που πραγματοποιούνται, ώστε οι μαθητές να είναι λειτουργικά, και απασχολήσιμοι.
Τα κομμάτια εξειδίκευσης, ο μεγάλος αριθμός των μαθήματα που προσφέρονται και η πρακτική σημαίνει ότι μπορείτε να προσαρμόσετε το πρόγραμμα που σας ταιριάζει και την καριέρα σας σε high-tech μάρκετινγκ.
Με την αποφοίτηση, θα είστε σε θέση να προσεγγίσει μάρκετινγκ με τη νοημοσύνη και τη δημιουργικότητα? να διαχειριστεί την αβεβαιότητα? να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις μάρκετινγκ με την κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών? υπόψη για τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ και απόδοση των επενδύσεων μάρκετινγκ? αναλύσει την κερδοφορία των πελατών και των τμημάτων? αποκόμιση κέρδους στις αγορές διεθνώς? χρησιμοποιήσετε το Google Analytics ως πηγή πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα? κατανοήσουν τη στρατηγική της μάρκας και τη διαχείριση του προϊόντος.
Τη μελλοντική σας σταδιοδρομία
Το πρόγραμμα ανοίγει την πόρτα σε μια σειρά της σταδιοδρομίας στο μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων: έρευνα μάρκετινγκ, υπηρεσίες τάση, την επικοινωνία και τις εκδηλώσεις τους οργανισμούς, την εμπορία ή προϊόν διευθυντές, το εμπορικό μάρκετινγκ ή οι διαχειριστές της κατηγορίας, τις πωλήσεις και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, βασικά στελέχη λογαριασμού, και αγορών. Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους μαθητές για σταδιοδρομία σε μεγάλες επιχειρήσεις, όπου θα ξεκινήσει την ανάπτυξη των πωλήσεων και αργότερα να προχωρήσουμε σε θέσεις marketing.
Σε μια ΜΜΕ ή την εκκίνηση, οι απόφοιτοι θα είναι σε ιδανική θέση για να γίνει ένας Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing με μια ισχυρή προσέγγιση της ανάπτυξης των επιχειρήσεων και ιδιαίτερα κατάλληλο για τις θέσεις εργασίας στη διεθνή ανάπτυξη της αγοράς.
Ανακαλύψτε όλους τους τρόπους που Keller μπορεί να σας βοηθήσει να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που και με επιτυχία να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις και τις απαιτήσεις της σημερινής άκρως ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Διοίκησης και Νέων Τεχνολογιών
- Évry-Courcouronnes, Γαλλία
Multimedia and Internet Technologies
- Kaunas, Λιθουανία
Double Degree Qualification in International Computer Engineering and Management of Business and Technology (English taught)
- Barcelona, Ισπανία