Bachelor of Science (Honors) στην Ολοκληρωμένη Περιβαλλοντική Διαχείριση
The Education University of Hong Kong
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Hong Kong, Χονγκ Κονγκ
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 - 4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
HKD 140.000 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* ντόπιοι φοιτητές: 42.100 HK $ ετησίως | μη ντόπιοι φοιτητές*: 140.000 HK $ ετησίως
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Η περιβαλλοντική διαχείριση έχει αυξανόμενη σημασία στην καθημερινή λειτουργία του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα. Τις τελευταίες δεκαετίες, έχουν εμφανιστεί νέα περιβαλλοντικά εργαλεία που επιτρέπουν στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και στους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων να αντιμετωπίσουν τις περιβαλλοντικές προκλήσεις που παρουσιάζονται στο σχεδιασμό και τη λειτουργία τους, συμπεριλαμβανομένης της περιβαλλοντικής λογιστικής, της αξιολόγησης περιβαλλοντικών κινδύνων και της πιστοποίησης του συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης. Ταυτόχρονα, η θέσπιση περιβαλλοντικής ρύθμισης σε διαφορετικές δικαιοδοσίες καθιστά αναγκαία τη συμμόρφωση διαφορετικών τομέων με διαφορετικές νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις. Αυτό το πολυεπιστημονικό πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές που έχουν έντονο ενδιαφέρον και αφοσίωση στη διαχείριση και τη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος.
Κανονική Περίοδος Μελέτης
- 4 χρόνια (για το έτος 1 συμμετοχή)
- 2 έτη (για εισαγωγές ανώτερου έτους)
Στόχοι Προγράμματος
Το πρόγραμμα BSc in Integrated Environmental Management [BSc (IEM)] προσφέρει στην επόμενη γενιά μας μια διεπιστημονική και ολοκληρωμένη εκπαίδευση που περιλαμβάνει επιστήμη, υπολογιστές, κοινωνικοοικονομικές και κανονιστικές διαστάσεις, επιτρέποντας στους αποφοίτους να αντιμετωπίσουν περιβαλλοντικά ζητήματα από διαφορετικές οπτικές γωνίες.
Το πρόγραμμα στοχεύει να προσφέρει στους μαθητές σταθερή εκπαίδευση τόσο στην επιστημονική έρευνα όσο και στην έρευνα κοινωνικών επιστημών, ώστε να μπορούν να κατανοήσουν τη φύση και την πολυπλοκότητα των περιβαλλοντικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα. Αυτό τους επιτρέπει επίσης να εξετάζουν και να αντιμετωπίζουν συστηματικά διάφορα περιβαλλοντικά προβλήματα χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση βασισμένη σε αποδεικτικά στοιχεία. Είναι σημαντικό ότι θα είναι επίσης σε θέση να γνωστοποιήσουν τις απόψεις και τα επιχειρήματά τους για περιβαλλοντικά ζητήματα για να πείσουν διάφορους ενδιαφερόμενους φορείς (συμπεριλαμβανομένου του ευρέος κοινού και των φορέων χάραξης πολιτικής). Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι μαθητές θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν επαγγελματικές γνώσεις για να διαχειριστούν ένα ευρύ φάσμα περιβαλλοντικών θεμάτων στον πραγματικό κόσμο.
Προγραμματισμένα μαθησιακά αποτελέσματα προγράμματος (PILOs)
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
- PILO1: Εφαρμόστε βασικές έννοιες και θεωρίες στον τομέα των περιβαλλοντικών μελετών και διαχείρισης.
- PILO2: Προσδιορίστε τις διαφορετικές περιβαλλοντικές προκλήσεις στο Χονγκ Κονγκ, την ευρύτερη περιοχή του Κόλπου και τον κόσμο από επιστημονικές, κοινωνικές και πολιτικές και κανονιστικές προοπτικές.
- PILO3: Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των διαφορετικών περιβαλλοντικών προσεγγίσεων διαχείρισης με αναφορά σε επιστημονικές, κοινωνικές και ηθικές πτυχές.
- PILO4: Εξηγήστε διαφορετικούς τύπους περιβαλλοντικών προβλημάτων και κινδύνων βάσει σχετικών επιστημονικών δεδομένων σε διαφορετικά ακροατήρια. και
- PILO5: Προτείνετε κατάλληλες πολιτικές, στρατηγικές και λύσεις σε σχέση με διαφορετικά περιβαλλοντικά σενάρια.
Δομή προγράμματος
Για Συμμετέχοντες Έτους 1
Μείζων
- 45 σημαντικές πιστωτικές μονάδες
- Κύρια διεπιστημονικά μαθήματα 3 πιστωτικά μόρια
- Overseas Field Trip 3 πιστωτικά σημεία
- Πρακτική άσκηση 3 πιστωτικά σημεία
Έργο τελικού έτους
- Honors Project / Capstone Project 6 πιστωτικά σημεία
Δεύτερος Ταγματάρχης / Μικρός (ες) / Επιλεκτικά 30 πιστωτικές μονάδες
Γενική εκπαίδευση
- Foundation Course 4 πιστωτικά μόρια
- Μαθήματα πλάτους 9 πιστωτικά μόρια
- Βιωματική εκμάθηση 6 πιστωτικά μόρια
- Πανεπιστημιακό ePortfolio 3 πιστωτικές μονάδες
Language Enhancement 9 πιστωτικά σημεία
Σύνολο: 121 Πιστωτικοί Πόντοι
Για νεοεισερχόμενους
Μείζων
- Μεγάλες 27 πιστωτικές μονάδες
- Κύρια διεπιστημονικά μαθήματα 3 πιστωτικά μόρια
- Πρακτική άσκηση 3 πιστωτικά σημεία
Έργο τελικού έτους
- Honors Project / Capstone Project 6 πιστωτικά σημεία
Minor Electives 15 πιστωτικές μονάδες
Γενική εκπαίδευση
- Μαθήματα πλάτους / Βιωματική μάθηση 3 πιστωτικά μόρια
- Πανεπιστημιακό ePortfolio 3 πιστωτικές μονάδες
Σύνολο: 60 Πιστωτικοί Πόντοι
Σημείωση: Τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν στο Tai Po Campus και στο Tseung Kwan O Study Center / Kowloon Tong Satellite Study Center / Sports Center όπως αποφάσισε το Πανεπιστήμιο.
Κύριες Σπουδές
Τα κύρια βασικά μαθήματα του BSc (IEM) εξοπλίζουν τους φοιτητές με βασικές έννοιες, θεωρίες και προηγμένη κατανόηση που σχετίζονται με τη διαχείριση και τις περιβαλλοντικές σπουδές, στις οποίες η Πρακτική Άσκηση παρέχει πραγματικές πλατφόρμες στους φοιτητές για να ενσωματώσουν και να εφαρμόσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στην περιβαλλοντική διαχείριση άλλα μαθήματα του προγράμματος. Τα κύρια μαθήματα επιλογής προσφέρουν στους μαθητές την ευκαιρία να αναπτύξουν περαιτέρω τα ενδιαφέροντά τους. Το κύριο διεπιστημονικό μάθημα έχει σχεδιαστεί για να αναπτύξει την κατανόηση των μαθητών για τα σημαντικά ζητήματα που επηρεάζουν τη βιώσιμη ανάπτυξη στην παγκόσμια κοινότητα.
Κατάλογος των κύριων μαθημάτων
Έτος-Εξάμηνο | Τίτλος μαθήματος |
1-1 | Κοινωνία και Φύση |
1-1 | Οικολογία |
1-2 | Περιβαλλοντική Επιστήμη και Διαχείριση |
1-2 | Στατιστικά για Περιβαλλοντική Ανάλυση |
2-1 | Έλεγχος Ρύπανσης και Διαχείριση Αποβλήτων |
2-2 | Ανάλυση χωρικών δεδομένων και GIS |
2ος SB | Σύγχρονα Περιβαλλοντικά Θέματα |
3-1 | Εκτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων |
3-1 | Περιβαλλοντική Μοντελοποίηση |
3-2 | Περιβαλλοντική Ηθική |
3-2 | Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Επικοινωνία |
3ος SB | Πρακτική |
4-1 | Πολιτική και Πολιτική Περιβάλλοντος |
4-1 | Περιβαλλοντική Οικονομία |
4-2 | Αξιολογήσεις Κινδύνων Περιβαλλοντικής και Δημόσιας Υγείας |
4-2 | Ασφάλεια, Ασφάλεια και Διαχείριση Τροφίμων |
- | Κύρια μαθήματα επιλογής (Επιλέξτε ένα από τα δύο) |
3-1 | Διατήρηση και Διαχείριση Φυσικών Πόρων |
3-1 | Καινοτόμες τεχνολογίες για τη διαχείριση του περιβάλλοντος |
- | Κύριο Διαθεματικό Μάθημα |
4-1 | Στόχοι και εκπαίδευση για τη βιώσιμη ανάπτυξη |
2nd SB - 2nd Summer Block (μεταξύ Έτους 2 και Έτους 3).
3rd SB - 3rd Summer Block (μεταξύ έτους 3 και έτους 4).
Βιωματική μάθηση
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο κύρια μαθήματα που περιλαμβάνουν βιωματική μάθηση:
Σύγχρονα Περιβαλλοντικά Θέματα
Αυτό το μάθημα πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι μεταξύ του έτους 2 και του έτους 3, παρέχοντας στους φοιτητές την πρώτη εμπειρία στην εμφάνιση και την εφαρμογή εννοιών που σχετίζονται με περιβαλλοντικά ζητήματα σε παγκόσμιο πλαίσιο. Το μάθημα περιλαμβάνει μια σειρά σεμιναρίων που επιτρέπουν στους μαθητές να κατανοήσουν επιλεγμένα περιβαλλοντικά ζητήματα. μαζί με ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Το μάθημα έχει σχεδιαστεί με στόχο να ενισχύσει τη σύνδεση των θεωριών των μαθητών με τις πρακτικές τους χρησιμοποιώντας αυθεντικά παραδείγματα. Μέσω της επίσκεψης σε εταίρους, οργανισμούς, εταιρείες, αστικές τοποθεσίες και φυσικά αξιοθέατα του πανεπιστημίου, το μάθημα δημιουργεί ένα διαδραστικό μαθησιακό περιβάλλον όπου οι φοιτητές συνδυάζουν τη γνώση που αποκτάται από επισκέψεις στο χώρο, δραστηριότητες πεδίου, σεμινάρια και διαλέξεις για τη διερεύνηση προβλημάτων του πραγματικού κόσμου.
Πρακτική
Το μάθημα πρακτικής άσκησης που πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι μεταξύ του έτους 3 και του έτους 4, στοχεύει να προσφέρει στους φοιτητές πραγματικές εμπειρίες ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής διαχείρισης που συνδέονται στενά με τη μελλοντική τους καριέρα. Αυτό επιτρέπει στους μαθητές να εφαρμόσουν, να εξασκήσουν και να ενσωματώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους που αποκτήθηκαν στα άλλα μαθήματα του προγράμματος στην επίλυση αυθεντικών περιβαλλοντικών προβλημάτων. Μέσω του μαθήματος πρακτικής άσκησης, οι φοιτητές είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που έμαθαν από το πρόγραμμα για να αποκτήσουν αυθεντικές εργασιακές εμπειρίες, να προβληματιστούν κριτικά και να εμπνευστούν για μια πιθανή μελλοντική καριέρα στην περιβαλλοντική διαχείριση.
Έργο τελικού έτους
Το έργο του τελευταίου έτους περιλαμβάνει δύο μαθήματα:
- Honors Project I / Capstone Project I: Research Methods and Proposal
- Honors Project: Έκθεση Έρευνας / Capstone Project II: Έξοδος Έργου
Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν ένα έργο κορυφαίου λίθου που τους επιτρέπει να εφαρμόσουν τις περιβαλλοντικές τους γνώσεις που έχουν αποκτηθεί μέσω του προγράμματος σε ένα περιβάλλον κοινότητας. Θα δοθούν ευκαιρίες στους μαθητές να μεταφράσουν τις περιβαλλοντικές τους γνώσεις σε διαφορετικές καθημερινές πρακτικές και να αναπτύξουν τις φορητές τους δεξιότητες καθ 'όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.
Από την άλλη πλευρά, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν το Πρόγραμμα Τιμών ως έργο του τελευταίου έτους. Το Honors Project παρέχει την ευκαιρία στους μαθητές να εφαρμόσουν τις γνώσεις που αποκτήθηκαν από το πρόγραμμα σε ερευνητικό πλαίσιο. Οι μαθητές πρέπει να αποδείξουν την ικανότητά τους στη χρήση ποιοτικών και ποσοτικών δεξιοτήτων στα ερευνητικά τους έργα.
Δεύτερος Ταγματάρχης/ Μικρός/ ες/ Επιλεκτικά
Οι μαθητές του προγράμματος BSc (IEM) ενθαρρύνονται να υιοθετήσουν ανηλίκους «Επιστήμη για Διαχείριση Περιβάλλοντος» ή «Βιώσιμος Τουρισμός». Αυτοί οι δύο ανήλικοι αναπτύσσονται λαμβάνοντας υπόψη τις επαγγελματικές και επαγγελματικές ανάγκες των μαθητών.
Το "Science for Environmental Management" Minor (15 cps) περιλαμβάνει περισσότερα μαθήματα βασισμένα σε δεξιότητες που μπορούν να προσφέρουν στους μαθητές περαιτέρω γνώσεις στους τομείς της περιβαλλοντικής επιστήμης και να ενισχύσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες και την πρακτική τους ικανότητα για συμμετοχή σε περιβαλλοντικούς και βιομηχανικούς τομείς.
Από την άλλη πλευρά, το "Sustainable Tourism" Minor (15 cps) θα είναι χρήσιμο για μαθητές που επιθυμούν να εφαρμόσουν τις περιβαλλοντικές τους γνώσεις στον τουριστικό τομέα. Πιο συγκεκριμένα, αυτός ο μικρός εξοπλίζει τους μαθητές με γνώσεις και προοπτικές για την κατανόηση των πολλαπλών συνδέσεων μεταξύ σύγχρονων τουριστικών πρακτικών και περιβαλλοντικής διαχείρισης. Με την ολοκλήρωση των μαθημάτων σε ανήλικους, οι μαθητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις θεωρητικές βάσεις και τις βέλτιστες πρακτικές του βιώσιμου τουρισμού.
Εναλλακτικά, οι φοιτητές μπορούν ελεύθερα να παρακολουθήσουν μαθήματα που προσφέρονται από οποιοδήποτε ακαδημαϊκό τμήμα του πανεπιστημίου ως Δεύτερος Κύριος ( ισχύει μόνο για Τετραετές πρόγραμμα ), Μικρά (α) ή/και μαθήματα επιλογής που ταιριάζουν στις φιλοδοξίες και τα ενδιαφέροντα σταδιοδρομίας τους.
Γενική εκπαίδευση
Η Γενική Εκπαίδευση του EdUHK χωρίζεται σε τέσσερα μέρη: Μαθήματα Θεμελίωσης, Μαθήματα Βιωματικής Μάθησης, Μαθήματα Ευρέως και Πανεπιστημιακό ePortfolio. Ενώ το πρώτο έτος Μαθήματος Θεμελίωσης (4 cps) δίνει έμφαση σε διαφορετικές προοπτικές σε διάφορα θέματα της Γενικής Εκπαίδευσης, η Βιωματική Μάθηση (6 cps) [που αποτελείται από Co-curricular and Service Learning Course (CSLC) και Experiential Learning Course (ELC), και οι μαθητές καλούνται να παρακολουθήσουν ένα μάθημα από τον καθένα] παρέχει στους μαθητές την ευκαιρία να συμμετάσχουν στη μάθηση σε δράση και ενθαρρύνει τους μαθητές να μάθουν μέσω πειραματισμού, παρατήρησης, προβληματισμού και (εκ νέου) εννοιολόγησης.
Τα GE Breadth Courses (9 cps) αποτελούνται από 3 μαθησιακά σκέλη γενικής εκπαίδευσης (GELS), μαθήματα θετικής και αξιακής εκπαίδευσης (PAVE) και διεπιστημονικά μαθήματα γενικής εκπαίδευσης (GEIC). Οι μαθητές πρέπει να πάρουν ένα από καθένα από τα συστατικά για να εκπληρώσουν την απαίτηση GEBC (9 cps) που επεκτείνει τις γνωστικές προοπτικές των μαθητών ζητώντας τους να διερευνήσουν πιο εστιασμένα θέματα σε διαφορετικούς τομείς και κλάδους.
Το ePortfolio του Πανεπιστημίου (3 cps) παρέχει στους φοιτητές την ευκαιρία να συνθέσουν τις διαφορετικές μαθησιακές εμπειρίες τους σε ένα ουσιαστικό σύνολο. Η Γενική Εκπαίδευση δίνει μεγάλη έμφαση στην ολοκληρωμένη μάθηση και αναμένει ότι οι μαθητές μπορούν να αποκτήσουν μια συνεκτική μαθησιακή εμπειρία από την παρακολούθηση των διαφόρων μαθημάτων ΓΕ.
Βελτίωση γλώσσας
Οι μαθητές του προγράμματος αναμένεται να αναπτύξουν την ικανότητα να επικοινωνούν αποτελεσματικά στα αγγλικά και τα κινέζικα (συμπεριλαμβανομένης της Putonghua). Για να τους βοηθήσει στην επίτευξη αυτού του στόχου, το Κέντρο Γλώσσας στην Εκπαίδευση (CLE) θα προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποχρεωτικών δραστηριοτήτων ενίσχυσης της πιστοληπτικής ικανότητας και μη πιστωτικών φορέων, που θα ανέρχονται σε λιγότερο από 297 ώρες διδακτικών μαθημάτων και τεκμηριωμένου εαυτού -μελέτη πρόσβασης. Αυτό περιλαμβάνει 138 ώρες Αγγλικών (συμπεριλαμβανομένων δύο μαθημάτων 3 cp), 99 ωρών Κινέζικων (συμπεριλαμβανομένου ενός μαθήματος 3 cp) και 60 ωρών Putonghua, για τα τέσσερα χρόνια του προγράμματος. Το πακέτο βελτίωσης της γλώσσας απαιτεί από τους μαθητές να κάνουν χρήση του Arthur Samy Language Learning Center (ASLLC) και των σχετικών εγκαταστάσεων που διατίθενται στην πανεπιστημιούπολη Tai Po.
Οι μαθητές μπορούν να εξαιρεθούν από επιλεγμένα μαθήματα κινέζικης, αγγλικής ή Putonghua στο πακέτο, εάν έχουν εκπληρώσει τα κριτήρια εξαίρεσης των μεμονωμένων μαθημάτων.
Οι φοιτητές που δεν μιλούν καντονέζικα θα πρέπει να σπουδάσουν δύο μαθήματα καντονέζικης γλώσσας χωρίς πιστώσεις. Οι αγγλόφωνοι μαθητές μπορούν να μελετήσουν μαθήματα καντονέζικης και Putonghua.
Οι φοιτητές που εισέρχονται σε ανώτερα έτη θα εξαιρούνται από τα μαθήματα βελτίωσης της γλώσσας.
Μέσο διδασκαλίας
Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί κυρίως στα αγγλικά. Όλα τα κύρια μαθήματα θα διδάσκονται στα αγγλικά. Για ορισμένα μη κύρια μαθήματα, το Putonghua ή το καντονέζικο θα υιοθετηθεί ως μέσο διδασκαλίας όταν η γλώσσα θεωρείται ότι είναι η πιο αποτελεσματική για τη διδασκαλία.
Προοπτικές σταδιοδρομίας/Επαγγελματικά προσόντα
Με βάση τις αυξανόμενες περιβαλλοντικές προκλήσεις στην περιοχή, την αυξανόμενη κοινωνικο-περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και το μεταβαλλόμενο ρυθμιστικό τοπίο στο Χονγκ Κονγκ και την ευρύτερη περιοχή του Κόλπου, το πρόγραμμα BSc (IEM) μπορεί να προσελκύσει ποιοτικούς μαθητές με διαφορετικό πειθαρχικό υπόβαθρο και να τους εξοπλίσει με τα απαραίτητα γνώσεις που αναζητούν οι δημόσιοι και ιδιωτικοί τομείς στη διαχείριση του περιβάλλοντος.
Δεδομένου ότι το ακαδημαϊκό έτος 2022/23 είναι η αρχή της τριετίας 2022/23 - 2024/25 για την οποία η κατανομή θέσεων που χρηματοδοτούνται από το UGC εξακολουθεί να υπόκειται στην έγκριση της κυβέρνησης, ο αριθμός των θέσεων εισαγωγής είναι μόνο ενδεικτικός και υπόκειται σε αλλαγές ή επιβεβαίωση.
Αποποίηση ευθυνών
Έχει καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλιστεί ότι οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτόν τον ιστότοπο είναι σωστές. Αλλαγές σε οποιεσδήποτε πτυχές των προγραμμάτων ενδέχεται να γίνονται κατά καιρούς λόγω απρόβλεπτων συνθηκών πέρα από τον έλεγχό μας και το Πανεπιστήμιο διατηρεί το δικαίωμα να κάνει τροποποιήσεις σε οποιαδήποτε πληροφορία περιέχεται σε αυτόν τον ιστότοπο χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Το Πανεπιστήμιο δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή ζημία που προκύπτει από οποιαδήποτε χρήση ή κακή χρήση ή εξάρτηση από οποιαδήποτε πληροφορία περιέχεται σε αυτόν τον ιστότοπο.
Οποιαδήποτε πτυχή του μαθήματος και των προσφορών μαθημάτων (συμπεριλαμβανομένου, χωρίς περιορισμό, του περιεχομένου του μαθήματος και του τρόπου με τον οποίο διδάσκεται το μάθημα) μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή κατά την αποκλειστική κρίση του Πανεπιστημίου. Χωρίς να περιορίζεται το δικαίωμα του Πανεπιστημίου να τροποποιεί το μάθημα και τις προσφορές μαθημάτων του, προβλέπεται ότι ενδέχεται να απαιτηθούν αλλαγές λόγω παραγόντων όπως η στελέχωση, τα επίπεδα εγγραφής, οι υλικοτεχνικές ρυθμίσεις και οι αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών.
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Δομή Προγράμματος
Τομέα | Εισαγωγές 1ου έτους | |
Πιστωτικοί πόντοι (cps) | ||
Μείζων | Ταγματάρχης Πυρήνας | |
Μαθήματα | 39 | |
Εκδρομή στο εξωτερικό | 3 | |
Πρακτική | 3 | |
Μείζονα Επιλογή | 3 | |
Βασικό μάθημα μεταξύ σχολών | 3 | |
Κύριο διεπιστημονικό μάθημα | 3 | |
Έργο Τελικού Έτους | Honors Project / Capstone Project | 6 |
Δεύτερη μείζονα* / Ελάσσονα / Μαθήματα Επιλογής | 30 | |
Γενική εκπαίδευση | 22 | |
Βελτίωση Γλώσσας* | 9 | |
Σύνολο: | 121 |
* Δεν ισχύει για εισαγωγές ανώτερου έτους.
Σημειώσεις:
(1) Τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν στην πανεπιστημιούπολη Tai Po και στο Κέντρο Σπουδών Tseung Kwan O / Κέντρο Μελέτης Δορυφόρου Kowloon Tong / Αθλητικό Κέντρο όπως αποφασίστηκε από το Πανεπιστήμιο.
(2) [Μόνο για Εισαγωγές Έτους 1] Οι φοιτητές που γίνονται δεκτοί σε αυτό το πρόγραμμα απαιτείται να συμμετάσχουν στο Υπερπόντιο Εκδρομή («Σύγχρονα Περιβαλλοντικά Θέματα») και να συνεισφέρουν το 18% του εκτιμώμενου κόστους του ταξιδιού προκειμένου να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα.
(3) [Μόνο για Είσοδοι Έτους 1] Οι μαθητές που γίνονται δεκτοί σε αυτό το πρόγραμμα ξεκινώντας από την κοόρτη 2023/24 πρέπει να επισκεφθούν την περιοχή Greater Bay Area (GBA) για ένα σύντομο ταξίδι (π.χ. 1ήμερη ή 2ήμερη εκδρομή 1 διανυκτέρευσης) προκειμένου να ολοκληρώσετε το Βασικό Μάθημα μεταξύ σχολών. Ενώ το ταξίδι GBA επιδοτείται σε μεγάλο βαθμό, οι μαθητές εξακολουθούν να υποχρεούνται να συνεισφέρουν το 18% του εκτιμώμενου κόστους του ταξιδιού ("συνεισφορά φοιτητή"), ενώ τα έξοδα προσωπικής ψυχαγωγίας, γευμάτων, τα έξοδα ταξιδιού και τα έξοδα προσωπικής ασφάλισης δεν θα υποστηρίζονται. Το εκτιμώμενο κόστος του ταξιδιού GBA για φοιτητές που γίνονται δεκτοί στην κοόρτη 2023/24 δεν είναι ακόμη διαθέσιμο, καθώς υπόκειται σε διάφορους παράγοντες, όπως αλλαγές στο κόστος του ταξιδιού GBA ως αποτέλεσμα του πληθωρισμού, της διάρκειας του ταξιδιού, των εξόδων ταξιδιού , η ισοτιμία κ.λπ. Επομένως, το ακριβές ποσό της συνεισφοράς των φοιτητών δεν είναι διαθέσιμο.
Οι πληροφορίες που αναφέρονται παραπάνω είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Προβλεπόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα Προγράμματος (PILO)
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
- PILO 1 : Εφαρμογή βασικών εννοιών και θεωριών στον τομέα των περιβαλλοντικών μελετών και διαχείρισης.
- PILO 2 : Προσδιορισμός διαφορετικών περιβαλλοντικών προκλήσεων στο Χονγκ Κονγκ, στην ευρύτερη περιοχή του κόλπου και στον κόσμο από επιστημονικές, κοινωνικές και πολιτικές και ρυθμιστικές προοπτικές.
- PILO 3 : Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας διαφορετικών προσεγγίσεων περιβαλλοντικής διαχείρισης με αναφορά σε επιστημονικές, κοινωνικές και ηθικές πτυχές.
- PILO 4 : Εξηγήστε διαφορετικούς τύπους περιβαλλοντικών προβλημάτων και κινδύνων με βάση σχετικά επιστημονικά δεδομένα σε διαφορετικά ακροατήρια. και
- PILO 5 : Προτείνετε κατάλληλες πολιτικές, στρατηγικές και λύσεις σε σχέση με διαφορετικά περιβαλλοντικά σενάρια.
Οι πληροφορίες που αναφέρονται παραπάνω είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές.
Ευκαιρίες καριέρας
Προοπτικές Σταδιοδρομίας/Επαγγελματικά Προσόντα
Οι απόφοιτοι μπορούν να βρουν απασχόληση σε ένα ευρύ φάσμα τομέων, συμπεριλαμβανομένων των Συμβουλών για το Περιβάλλον, των Μη Κυβερνητικών Περιβαλλοντικών Οργανώσεων, του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα στην Περιβαλλοντική Διαχείριση, τις Περιβαλλοντικές Δοκιμές κ.λπ.
Οι πληροφορίες που αναφέρονται παραπάνω είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Bachelor of Science (Περιβαλλοντική Διαχείριση)
- Joondalup, Αυστραλία
Πτυχίο Επιστήμης στην Οικονομία και Πολιτική Φυσικών Πόρων
- Las Cruces, Ηνωμένες Πολιτείες
BSc Chemistry
- Swansea, Ηνωμένο Βασίλειο