Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Η πρώτη διαφήμιση εφημερίδας εμφανίστηκε το 1704 και η πρώτη διαφημιστική καμπάνια μεγάλου προϋπολογισμού - 11.000 δολάρια για το σαπούνι Ivory - που ξεκίνησε το 1882. Πολλά έχουν αλλάξει σε δύο αιώνες, αλλά το ίδρυμα είναι το ίδιο: επικοινωνήστε με το μήνυμα της μάρκας σας σε ένα συναρπαστικό και στρατηγικό τρόπο.

Είτε έχετε τα αξιοθέατά σας σε πρακτορεία της Madison Avenue είτε στις επιχειρήσεις της Main Street America, ο Bachelor of Science στη διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις στην ACU θα σας προετοιμάσει για μια συναρπαστική καριέρα επικοινωνίας.

Το πρόγραμμά μας παρέχει μια ολιστική προσέγγιση στις ενοποιημένες επικοινωνίες μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της τακτικής για τη δημιουργία και εφαρμογή διαφημίσεων, δημοσίων σχέσεων και τεχνικών ψηφιακών μέσων. Πιστεύουμε ακράδαντα στην αξία των πραγματικών εμπειριών που συμπληρώνουν τη μάθηση στην τάξη, έτσι ώστε όλοι οι σπουδαστές καλούνται να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους και τις γνώσεις τους μέσω πρακτικής άσκησης.

Ωρες πιστώσεως

  • Πανεπιστημιακές απαιτήσεις: 56 ώρες πίστωσης
  • Βασικές απαιτήσεις: 67 ώρες πίστωσης
  • Μικρές απαιτήσεις: 18 ώρες πίστωσης
  • Επιλογές: 5 ώρες πίστωσης

Συνολικό Απαιτούμενο: 128 ώρες πίστωσης

Μαθήματα

Θα λάβετε μαθήματα όπως:

  • Σχεδιασμός Επικοινωνίας
  • Διαφημιστικές διαφημιστικές καμπάνιες
  • Σχέσεις Δημοσίων Σχέσεων
  • Δημιουργικότητα διαφήμισης και copywriting

Τι μπορείτε να κάνετε μετά την αποφοίτησή σας;

  • Copywriter
  • Διαχειριστής κοινωνικών και διαδραστικών μέσων
  • Δημοσιολόγος
  • Οργανωτή εκδηλώσεων
  • Marketing και Media Manager
  • Διευθυντής Επικοινωνιών
  • Ειδικός Δημοσίων Σχέσεων
  • Διευθυντής Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων

Βιωματικές ευκαιρίες μάθησης

Οι δημοσιογράφοι και οι σπουδαστές μαζικών επικοινωνιών έχουν πρόσβαση σε πολλές πρακτικές ευκαιρίες μάθησης και επαγγελματικής ανάπτυξης, όπως:

  • Morris Mitchell (διαφημιστική εταιρεία / οργανισμός PR)
  • 99 Δύση (εταιρία πολυμέσων με φοιτητές)
  • Φοιτητικά μέσα - ραδιόφωνο, τηλεόραση, έντυπη / ηλεκτρονική εφημερίδα
  • Δημοσίων Σχέσεων Κοινωνία της Αμερικής κεφάλαιο σπουδαστών
  • Κεφάλαιο American Advertising Federation

Σχετικά με το Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μαζικής Επικοινωνίας

Το Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μαζικής Επικοινωνίας της ACU προωθεί ένα πρόγραμμα σπουδών που εστιάζεται στα μηνύματα, καθοδηγείται από την τεχνολογία και είναι προσηλωμένο στη σύγκλιση, προκειμένου να προετοιμάσει τους μαθητές για μια σταδιοδρομία στα σύγχρονα μέσα ενημέρωσης.

Εκτός από τις πέντε μεγαλύτερες εταιρείες, το τμήμα προσφέρει στους ανηλίκους τα ψηφιακά μέσα, τη διαφήμιση / δημόσιες σχέσεις, τη δημοσιογραφία ή τις έρευνες στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. και, σε συνδυασμό με άλλα τμήματα, είναι διαθέσιμη μια πιστοποίηση καθηγητή δημοσιογραφίας και διεπιστημονικό πτυχίο γραφικού σχεδιασμού / διαφήμισης.

Το Κολλέγιο Τεχνών και Επιστημών προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προγραμμάτων στις τέχνες, τις ανθρωπιστικές επιστήμες, τα μαθηματικά και τις συμπεριφορικές και φυσικές επιστήμες. Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος του βασικού προγράμματος σπουδών της ACU στεγάζεται εδώ, κάθε σπουδαστής, ανεξάρτητα από το μεγάλο, περνά μέσα από το κολλέγιο των Τεχνών και των Επιστημών.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά

Κοιτάξτε36 περισσότερα μαθήματα αποAbilene Christian University »

Το μάθημα αυτό είναι Campus based
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Πλήρης παρακολούθηση
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Σεπτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη