119632_Capturadepantalla2019-08-12alas17.09.35.png


MHTIconΑυτό το πρόγραμμα διδάσκεται στην αγγλική γλώσσα. Το Harbour.Space είναι ένα μοναδικό μείγμα ακαδημαϊκών προγραμμάτων, επιταχυντών εκκίνησης, κατασκευαστών επιχειρηματικών κεφαλαίων και πραγματικής εμπειρίας σχεδιασμένου να προετοιμάσει τους μαθητές να γίνουν η επόμενη γενιά επιτυχημένων επιχειρηματιών υψηλής τεχνολογίας.

Η μεθοδολογία του προγράμματος Bachelor of High-Tech Entrepreneurship συνδυάζει τα βασικά στοιχεία της τεχνολογικής επιχειρηματικότητας, που πρωτοστάτησαν στο Silicon Valley, με τις διαδικασίες που αναπτύσσονται από κορυφαίους επιχειρηματίες της τεχνολογίας, επιταχυντές όπως ο Y Combinator και κατασκευαστές εταιρειών όπως το Rocket Internet για να ξεκινήσουν γρήγορα και να επιταχύνουν τις εταιρείες τεχνολογίας. Για να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία μαζί με τη θεωρία, οι μαθητές σχηματίζουν ομάδες και δουλεύουν σε πραγματικές εταιρείες εκκίνησης σε αυτές τις ομάδες. Οι μαθητές θα πρέπει να είναι έτοιμοι να εργαστούν σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον που θα προκαλεί καθημερινά τις δεξιότητές τους και την επιμονή τους. Οι ομάδες θα συνοδεύονται από συμβούλους και οι καλύτερες ομάδες θα επιλεγούν για να προωθήσουν τις ιδέες τους στους επενδυτές.

ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

1 χρόνος

Το πρώτο έτος του προγράμματος Bachelor High-Tech Entrepreneurship μπορεί να θεωρηθεί ως βασικό πακέτο εκκίνησης για τους επιχειρηματίες του αύριο. Οι μαθητές μπαίνουν στο πρόγραμμα με μια ιδέα ότι θέλουν να κάνουν πραγματικότητα. Ξεκινάμε με τις δεξιότητες να παρουσιάζουμε μια ιδέα καλά - επειδή πολλή μεγαλοφυία περνά απαρατήρητη στον κόσμο απλώς και μόνο επειδή μια ιδέα επικοινωνείται ανεπαρκώς. Οι σπουδαστές θα εργαστούν βάσει πλαισίων Lean / Pitch Canvas για την επικύρωση της ιδέας, την ταυτότητα και την επικοινωνιακή στρατηγική και θα μάθουν πώς να κάνουν την ιδέα τους να περάσει το τεστ επιχειρηματικού μοντέλου. Οι μαθητές μαθαίνουν πώς να εντοπίζουν ευκαιρίες και εμπόδια στην επιχειρησιακή επιχειρηματικότητα. Επιπλέον, οι σπουδαστές είναι βυθισμένοι σε όλα τα βασικά επιχειρησιακά θέματα της εκκίνησης: μοντέλα επιχειρηματικής ανάπτυξης, επιχειρηματική επικύρωση, προετοιμασία επιχειρηματικού σχεδίου, αναγνώριση USP / SVP κ.λπ.

Ενότητες

  • Από το μηδέν στον ήρωα
  • Ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων
  • Σχεδιαστική λογική
  • Ανάγκη εύρεσης και δημιουργίας αντιλήψεων
  • Εύκολη εκκίνηση
  • Ο γκαράζ εκκίνησης: Δοκιμές και εκκίνηση
  • Start-up νομικό περιβάλλον της εταιρείας
  • Οικοσυστήματα εκκίνησης
  • Γράφοντας ένα επιχειρηματικό σχέδιο
  • Ταυτότητα και επικοινωνίες
  • Βασικά στοιχεία πωλήσεων
  • Η στοίβα εκκίνησης
  • Εκκίνηση για εξαιρετική οικονομική προσιτότητα
  • Τεχνική διαχείριση έργου
  • Διαπραγματεύσεις
  • Μεγάλα δεδομένα
  • Πρόγραμμα Capstone
  • Σεμινάρια

2 Έτος

Ο δεύτερος χρόνος διερευνά βαθιά κατάδυση στην οικοδόμηση ενός άπαχου εκκίνησης οργάνωση ενώ εκπαιδεύει βασικές στρατηγικές και αναλυτικές δεξιότητες. Ο στόχος αυτού του ακαδημαϊκού έτους είναι να βρεθεί η αόριστη προσαρμογή προϊόντος / αγοράς και να οικοδομηθεί ένα MVP. Οι σπουδαστές αναμένεται να μιλήσουν με δυνητικούς πελάτες, να μάθουν βασικές τεχνικές πωλήσεων, να βρουν και να δοκιμάσουν διάφορα κανάλια απόκτησης πελατών και να αναπτύξουν αποτελεσματικά μηνύματα και θέσεις. Οι ομάδες θα πρέπει να εκτελέσουν τα σχέδια πωλήσεων και μάρκετινγκ, να καθορίσουν και να κατασκευάσουν το MVP και να το δοκιμάσουν με πρώιμους πελάτες. Αυτό είναι συχνά το πιο δύσκολο κομμάτι του ταξιδιού για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις και η αυστηρότητα των προγραμμάτων θα διευρύνει τις ικανότητες οποιουδήποτε φοιτητή και θα τους ωθήσει να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Μέχρι το τέλος του έτους, οι μαθητές θα έχουν ένα MVP που όχι μόνο επικυρώνεται χρησιμοποιώντας πλαίσια, αλλά και δοκιμάζεται με πρώιμους πελάτες. Σε όλη τη διαδικασία, οι ομάδες βοηθούνται από συμβούλους και επωφελούνται από τις ευκαιρίες να τοποθετήσουν τις ιδέες τους σε επενδυτές και σε διαγωνισμούς εκκίνησης.

Ενότητες

  • Νέο μάρκετινγκ επιχειρηματικών δραστηριοτήτων
  • Ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία
  • Η δύναμη της ιστορίας στην επιχείρηση
  • Εξαγορά πελατών για εκκίνηση
  • Επιχειρηματικά μοντέλα / καινοτομία επιχειρηματικού μοντέλου
  • Την πρόσληψη
  • Μάρκετινγκ που βασίζεται σε δεδομένα
  • Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
  • Κινητό μάρκετινγκ
  • Ανάπτυξη Hacking
  • Ψηφιακή στρατηγική
  • Δημιουργία και διαχείριση καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Βασικά στοιχεία στρατηγικής επικοινωνίας
  • Viral Marketing
  • E - Έρευνα
  • CRM
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
  • Πώληση
  • Άγγελος και επιχειρηματικό κεφάλαιο
  • Αποτίμηση της Εταιρείας σε πρώιμο στάδιο
  • Φόροι και επιχειρησιακή στρατηγική
  • Κοινωνική Επιχειρηματικότητα και Κοινωνική Καινοτομία
  • Υψηλή απόδοση ηγεσίας
  • Προγραμματικός
  • Πρόγραμμα Capstone

3 Έτος

Κατά το τρίτο έτος, οι νεοσύστατες επιχειρήσεις θα μετατραπούν σε πραγματικές εταιρείες. Οι νεοσύστατες φοιτητές αναμένεται να έχουν βρει το προϊόν / την αγορά τους, έτσι ώστε να αρχίσουν να κλιμακώνονται και να διπλασιάζονται σε στρατηγικές που λειτουργούσαν σε πρώιμο στάδιο για να μετατραπούν σε πραγματική ανάπτυξη. Το τρίτο έτος είναι ουσιαστικά για τη μετατροπή μιας άπαξ εκκίνησης σε μια επεκτάσιμη επιχειρηματική δραστηριότητα. Οι σπουδαστές θα μάθουν πώς να αυτοματοποιήσουν και να ταξινομηθούν σε μια σωστή οργάνωση, πώς να δημιουργήσουν ομάδες πωλήσεων υψηλών επιδόσεων, πώς να οδηγήσουν και να προσλάβουν έναν ταχέως αναπτυσσόμενο οργανισμό και πώς να δημιουργήσουν και να καλλιεργήσουν την εταιρική κουλτούρα καθώς μεγαλώνει η εταιρεία. Σε αυτό το τελευταίο έτος, οι σπουδαστές θα ωθηθούν στο όριό τους καθώς μετατρέπουν τις επιχειρήσεις τους σε επιχειρήσεις, ενώ σχεδιάζουν, σχεδιάζουν και εκτελούν πολύ πιο πολύπλοκες στρατηγικές καθώς προετοιμάζονται να αντλήσουν κεφάλαια επιχειρηματικού κινδύνου και στη συνέχεια να γίνουν ο επόμενος μονόκερος. Το έτος θα κορυφωθεί σε μια Ημέρα Επίδειξης όπου οι νεοσύστατες επιχειρήσεις θα συναγωνιστούν για τους επενδυτές, τους συμβούλους και το φοιτητικό σώμα.

Ενότητες

  • Master Classes με κορυφαίους επαγγελματίες
  • Σχεδιασμός δημιουργικών οργανισμών
  • Διαχείριση μεγάλων επιχειρήσεων ανάπτυξης
  • Δημιουργία και διαχείριση επαγγελματικών οργανώσεων πωλήσεων
  • Διαπροσωπική δυναμική και επίλυση συγκρούσεων
  • Στρατηγικές παγκόσμιας αλυσίδας αξίας
  • Στρατηγική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας
  • Ηγετική Στρατηγική Αλλαγή
  • Κίνητρο στις εκκινήσεις
  • Επιχειρηματικότητα από τις προοπτικές των γυναικών
  • Νέα Επιχειρηματικά Μοντέλα στις Αναδυόμενες Αγορές
  • Web Scraping για διασκέδαση και κέρδος
  • Την αγορά Διαδικτύου της Κίνας
  • Οπτικοποίηση δεδομένων
  • Πρόγραμμα Capstone


Υπεύθυνος προγράμματος
Kamran Elahian
Πρόεδρος του Κέντρου BIT-AMENA στο UC Berkeley Haas Σχολή Επιχειρήσεων / Σύμβουλος Παγκόσμιας Καινοτομίας σε 500 Αρχάριους


Kamranalt = "Ο Kamran Elahian, ένας σειριακός επιχειρηματίας, venture capitalist, φιλάνθρωπος και ένας« Παγκόσμιος Πρωτοπόρος για το καλό », θα σας ταξιδέψει καθώς μοιράζεται τις επιτυχίες και τις αποτυχίες του,« γιορτάζοντας την τέχνη της αποτυχίας »και μελετώντας σε βάθος τα κρίσιμα στοιχεία της iTechpreneurship ™, οι επενδύσεις στην υψηλή τεχνολογία και οι επιπτώσεις των θετικών αλλαγών που διαμορφώνουν το μέλλον της κοινωνίας. Έμπειρος και αξιόπιστος επιχειρηματίας alt = "Η Kamran Elahian είναι σήμερα πρόεδρος και συνιδρυτής της Global Catalyst Partners (GCP) -προσαρμοσμένη επιχείρηση επιχειρηματικών κεφαλαίων. Είναι συμπρόεδρος της UNGAID, η Παγκόσμια Συμμαχία για τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών και Ανάπτυξης (GAID), ένα παγκόσμιο φόρουμ των Ηνωμένων Εθνών που αντιμετωπίζει διεξοδικά διατομεακά θέματα που σχετίζονται με τις ΤΠΕ στην ανάπτυξη. Ίδρυσε τις σχολές-online το 1996 (τώρα μέρος της ανθρωπιστικής φιλανθρωπίας Relief International) μια φιλανθρωπική οργάνωση που λειτουργεί για να φέρει το Διαδίκτυο σε μειονεκτούντα σχολεία σε περισσότερες από 36 χώρες. Σε σχεδόν 3 δεκαετίες ως επιχειρηματίας υψηλής τεχνολογίας, alt = "Η Kamran έχει συνιδρυτήσει 10 εταιρείες: CAE Systems (που αποκτήθηκαν από την Tektronix για $ 75 εκατ.) Cirrus Logic (IPO σε $ 150 εκατ.) Momenta, NeoMagic (IPO σε $ 300M) PlanetWeb (που αποκτήθηκε από την MTI το 2009) Centillium Communications (IPO στα $ 700M) Actelis Networks (εταιρεία ευρυζωνικών επικοινωνιακών συστημάτων) Πληροφοριακά, Entopia, Greenfield Networks (που αποκτήθηκε από την Cisco Systems το 2006) alt = "Kamran είναι επίσης μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Actelis Δίκτυα, Beceem Communications, iKoa και SoundHound. alt = "Ο Kamran έχει εκπαιδευτικό υπόβαθρο στην επιστήμη, αφού πρώτα έχει επιτύχει το πτυχίο της Πληροφορικής και των Μαθηματικών και έπειτα ένα Μεταπτυχιακό στη Γραφιστική Υπολογιστών από το Πανεπιστήμιο της Γιούτα. Το 2013, ο Kamran ήταν μέντορας για την Αδικία στη Θάλασσα επιταχυντή για τους κοινωνικούς επιχειρηματίες που ιδρύθηκε από το Αδικαιολόγητο Όμιλο, Εξάμηνο στη Θάλασσα και το Ινστιτούτο Σχεδιασμού Hasso Plattner του Στάνφορντ.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • Αγγλικά

Κοιτάξτε5 περισσότερα μαθήματα αποHarbour Space »

Τελευταία ενημέρωση Αύγουστος 17, 2019
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Άνοιγμα εγγραφής
Duration
3 Χρόνια
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
- ανά έτος.
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Άνοιγμα εγγραφής
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Άνοιγμα εγγραφής

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη