Bachelor of Arts στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Παρακολουθώντας τις απαιτήσεις εργασίας, το CH Sandage School of Business του Πανεπιστημίου Graceland προσφέρει πτυχίο Bachelor of Arts με πτυχίο στο Social Media Marketing. Το Social Media Marketing είναι ένα καινοτόμο, έγκαιρο και διεπιστημονικό μείζονα σύγχρονης σημασίας για τους μαθητές που συνδέεται στενά με την φιλελεύθερη τέχνη και τις επιστήμες. Είναι προφανές ότι η ζήτηση και η αγορά για αυτό το μεγάλο αυξάνεται.

Το Social Media Marketing περιλαμβάνει έναν μοναδικό συνδυασμό μαθημάτων επικοινωνίας, μαθημάτων επιχειρήσεων και μάρκετινγκ και μαθημάτων οπτικού σχεδιασμού που έχουν σχεδιαστεί για να προετοιμάσουν τους μαθητές για θέσεις εργασίας στον πραγματικό κόσμο. Το σημαντικό βασίζεται στα πλεονεκτήματα τόσο της CH Sandage School of Business όσο και του Κολλεγίου των Φιλελεύθερων Τεχνών και Επιστημών.

Η βιωματική μάθηση είναι το κλειδί σε αυτό το ταχέως σημαντικό πρόγραμμα και μπορεί να περιλαμβάνει έργα με όλα τα μεγέθη επιχειρήσεων από μικρές τοπικές εταιρείες έως εταιρείες Fortune 500, πρακτική άσκηση, επισκέψεις σε εταιρείες και ομιλητές επισκεπτών της βιομηχανίας, καθώς και την ευκαιρία να συμμετάσχετε σε εθνικό επίπεδο αναγνωρισμένη ομάδα Enactus και το προικισμένο Κέντρο Sandage για τη Μελέτη της Ελεύθερης Επιχείρησης και Επιχειρηματικότητας.

134727_hands-woman-laptop-notebook.jpg

Πτυχίο BA - Στρατηγός μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων

Εκτός από τις βασικές απαιτήσεις εκπαίδευσης, οι μεγάλες εταιρείες στο Social Media Marketing πρέπει να συμπληρώσουν 45 ώρες εξαμήνου όπως ορίζεται παρακάτω:

Απαιτούνται οι ακόλουθες 15 ώρες εξαμήνου των βασικών μαθημάτων Διοίκησης Επιχειρήσεων:

  • BUAD3330 Αρχές μάρκετινγκ, 3 ώρες εξαμήνου
  • BUAD / CSIT3600 Ηλεκτρονικό εμπόριο, 3 ώρες εξαμήνου
  • BUAD4210 Σεμινάριο στο Social Media Marketing, 3 ώρες εξαμήνου
  • BUAD4430 Στρατηγικές μάρκετινγκ, 3 ώρες εξαμήνου
  • ECON1320 Αρχές Μικροοικονομικής, 3 ώρες εξαμήνου

Απαιτούνται οι ακόλουθες 15 ώρες εξαμήνου των βασικών μαθημάτων επικοινωνίας:

  • COMM1250 Εισαγωγή στη Θεωρία Επικοινωνίας, 3 ώρες εξαμήνου
  • COMM2300 Εισαγωγή στις Τεχνολογίες Μέσων, 3 ώρες εξαμήνου
  • COMM2500 Εισαγωγή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, 3 ώρες εξαμήνου
  • COMM3140 Εκστρατείες και Θεωρίες Πείσης, 3 ώρες εξαμήνου
  • COMM3500 Αναδυόμενα και Κοινωνικά Μέσα, 3 ώρες εξαμήνου

Απαιτούνται οι ακόλουθες 12 ώρες εξαμήνου βασικών μαθημάτων Γραφιστικής:

  • ARTS1680 Computer Graphics for Art & Design, 3 ώρες εξαμήνου
  • ARTS1710 Εισαγωγή στη Γραφιστική, 3 ώρες εξαμήνου
  • ARTS3630 Συστήματα στο σχεδιασμό, 3 ώρες εξαμήνου
  • ARTS3640 Διαδραστική σχεδίαση, 3 ώρες εξαμήνου

Απαιτούνται οι ακόλουθες 3 ώρες εξαμήνου από την Επιστήμη των Υπολογιστών και την Πληροφορική:

  • CSIT1060 Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Ιστοσελίδων, 3 ώρες εξαμήνου

Συνιστάται ιδιαίτερα οι μεγάλες εταιρείες στο Social Media Marketing να λαμβάνουν επίσης τα ακόλουθα:

  • BUAD3450 Οργανωτική Συμπεριφορά
  • COMM2100 Εισαγωγή στην Οργανωτική Επικοινωνία

Μαθήματα για το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων

ARTS1680 Computer Graphics for Art & Design, 3 ώρες εξαμήνου

Ένα τεχνικό μάθημα που εξερευνά τα ψηφιακά εργαλεία που χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία γραφιστικής. Οι μαθητές εκτίθενται στη λειτουργία, τη θεωρία και τη χρήση βιομηχανικού τυποποιημένου υλικού, λογισμικού και βασικών αρχών ψηφιακού σχεδιασμού που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή γραφιστικής. Απαιτείται επιπλέον χρέωση. Στόχος 2Α

ARTS1710 Εισαγωγή στη Γραφιστική, 3 ώρες εξαμήνου

Καλύπτει βασικές αρχές της τυπογραφίας, όπως ανατομία τύπου, γραμματοσειρές τύπου και οικογένειες, επικοινωνία με τυπογραφία και εισαγωγή στη διάταξη και τις δομές πλέγματος. Η τυπογραφία ως μέσο και τονίζεται το μήνυμα και οι εννοιολογικές λύσεις. Απαιτούνται επιπλέον χρεώσεις. Προαπαιτούμενο: ARTS1680 Computer Graphics for Art & Design. Στόχος 2Α

ARTS3630 Συστήματα στο σχεδιασμό, 3 ώρες εξαμήνου

Μελέτη της ενσωμάτωσης του τύπου και της εικόνας μέσω σχεδίων πολλαπλών επιπέδων, όπως διάταξη πολλών σελίδων και συστήματα ταυτότητας. Απαιτείται επιπλέον χρέωση. Προαπαιτούμενο: ARTS1680 και ARTS1710.

ARTS3640 Διαδραστική σχεδίαση, 3 ώρες εξαμήνου

Εισαγωγή στις αρχές της διαδραστικότητας μέσω διεπαφών, ιστού και σχεδιασμού πληροφοριών. Απαιτείται επιπλέον χρέωση. Προαπαιτούμενο: ARTS1210, ARTS1680 και ARTS1710.

BUAD3330 Αρχές μάρκετινγκ, 3 ώρες εξαμήνου

Μια επισκόπηση με γνώμονα τη διαχείριση του μάρκετινγκ σε σύγχρονους οργανισμούς. Οι πιο βασικοί στόχοι του μαθήματος είναι να παρέχουν στους φοιτητές μια ευρεία εισαγωγή στις έννοιες του μάρκετινγκ, τον ρόλο του μάρκετινγκ στην κοινωνία και στην εταιρεία και τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ. Οι μαθητές θα είναι εκτεθειμένοι και αναμένεται να μάθουν τη «γλώσσα του μάρκετινγκ» (δηλαδή, όρους, έννοιες και πλαίσια) που χρησιμοποιούνται από εξάσκηση διαχειριστών μάρκετινγκ. Προαπαιτούμενο: ECON1320.

+ BUAD3600 Ηλεκτρονικό Εμπόριο, 3 ώρες εξαμήνου (Επίσης CSIT3600)

Εξερεύνηση των τεχνολογιών και του επιχειρηματικού περιβάλλοντος που περιβάλλει την εμφάνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Θα υπάρχει τόσο μια τεχνική όσο και μια μη τεχνική επιλογή για τους μαθητές, ωστόσο, όλοι οι μαθητές θα εισαχθούν σε τεχνικές δεξιότητες για την εφαρμογή ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου. Προσφέρεται Άνοιξη ακόμη και χρόνια.

BUAD4210 Σεμινάριο στο Social Media Marketing, 3 ώρες εξαμήνου

Μια ολοκληρωμένη επισκόπηση, με πρακτική εμπειρία, του Social Media Marketing. Θα δοθεί έμφαση στη στρατηγική χρήση διαδικτυακών εργαλείων, τον αποτελεσματικό σχεδιασμό και τις σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ, σε συνδυασμό με την πρακτική εφαρμογή. Οι μαθητές θα δημιουργήσουν και θα διατηρήσουν εκστρατείες μάρκετινγκ πραγματικού κόσμου. Περιορίζεται στα Social Media Marketing Majors. Απαιτείται επιπλέον χρέωση.

BUAD4430 Στρατηγικές μάρκετινγκ, 3 ώρες εξαμήνου

Εστίαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων στο μάρκετινγκ. Οι έννοιες και τα εργαλεία εφαρμόζονται για τη διαμόρφωση και την επίλυση πραγματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι διαχειριστές μάρκετινγκ που ασχολούνται με την ανάπτυξη βέλτιστων στρατηγικών μάρκετινγκ. Προαπαιτούμενο: BUAD3330.

COMM1250 Εισαγωγή στη Θεωρία Επικοινωνίας, 3 ώρες εξαμήνου

Έρευνα των κύριων θεωριών που υποστηρίζουν την έρευνα και τη μελέτη της επικοινωνίας, όπως η διαπροσωπική επικοινωνία, η οργανωτική επικοινωνία, η ρητορική, τα μέσα ενημέρωσης, ο πολιτισμός και η ηθική. Το μάθημα δίνει στους μαθητές ένα θεμέλιο στο λεξιλόγιο επικοινωνίας, βασικές γνώσεις βασικών θεωριών και μια εισαγωγή στην πρακτική εφαρμογή της θεωρίας στην ανθρώπινη επικοινωνία. Προσφέρεται κάθε Φθινόπωρο. ELO5 Humanities - Καινοτομία

+ COMM2300 Εισαγωγή στις Media Technologies, 3 ώρες εξαμήνου

Εισαγωγή στις κύριες μορφές μέσων μαζικής ενημέρωσης; εφημερίδες, βιβλία, περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, ηχογράφηση, ταινίες και Διαδίκτυο; να κατανοήσουν τους τρόπους λειτουργίας τους. Περιλαμβάνονται οι βιομηχανίες που βασίζονται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης; δημοσιογραφία, διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις; καθώς και θεωρία, νόμος και ηθική των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Έμφαση στην κριτική σκέψη για τα ΜΜΕ.

+ COMM2500 Εισαγωγή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, 3 ώρες εξαμήνου

Μια εξέταση των διαφόρων θεωριών ορόσημων, όπως η ρητορική, ο μαρξιστής και η φεμινίστρια για την ανάλυση του λαϊκού πολιτισμού, με έμφαση στη σημασία της επικοινωνίας στην παραγωγή και την κατανάλωση του πολιτισμού. Οι μαθητές θα μελετήσουν την ανάπτυξη του πολιτισμού εφαρμόζοντας διαφορετικές θεωρίες ή «φακούς» σε πολιτιστικά αντικείμενα όπως μουσική, ταινίες, διαφημίσεις, ρούχα κ.λπ.

+ COMM3140 Καμπάνιες και θεωρίες της πειθούς, 3 ώρες εξαμήνου

Έμφαση στις θεωρίες εκμάθησης, στις θεωρίες επεξεργασίας πληροφοριών, στις θεωρίες αντίληψης, στα συστατικά των πειστικών προσφυγών και στη δεοντολογία που εμπλέκεται στην πειθώ. Επιπλέον, οι μαθητές θα εξετάσουν τις θεωρίες και τις πειστικές εκκλήσεις που εμπλέκονται σε επικοινωνιακές εκστρατείες και θα επικρίνουν την επιτυχία ή την έλλειψη αυτών των πολλαπλών πειστικών στρατηγικών.

+ COMM3500 Αναδυόμενα και Κοινωνικά Μέσα, 3 ώρες εξαμήνου

Μια εξερεύνηση της εμφάνισης νέων πρακτικών επικοινωνίας καθώς και του κοινωνικού, πολιτικού, πολιτιστικού και οικονομικού τους αντίκτυπου στην προσωπική, κοινοτική, πολιτιστική, κοινωνική, θεσμική και διεθνή ζωή. Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στους τρόπους με τους οποίους τα κοινωνικά μέσα επηρεάζουν και διαμορφώνουν θέματα ηθικής και απορρήτου, πώς βλέπουμε τον εαυτό μας και τους άλλους, πώς αλληλεπιδρούμε τυπικά και ανεπίσημα και πώς δραστηριοποιούμαστε.

CSIT1060 Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Ιστού, 3 ώρες εξαμήνου

Βασικά στοιχεία για το πώς λειτουργεί το World Wide Web και κατασκευή ιστοσελίδων χρησιμοποιώντας HTML και CSS. Θα καλυφθούν σχετικές τεχνολογικές δεξιότητες.

ECON1320 Αρχές Μικροοικονομικής, 3 ώρες εξαμήνου

Ανάλυση των θεμελιωδών αρχών του αμερικανικού οικονομικού συστήματος, με επίκεντρο τις τιμές, την παραγωγή, τις δομές της αγοράς και μια έρευνα για τα σύγχρονα οικονομικά προβλήματα, π.χ. βιωσιμότητα. Στόχος 1C, ELO5 Κοινωνικές Επιστήμες - Βιωσιμότητα

+ Δηλώνει ένα εναλλακτικό μάθημα έτους.

Τελευταία ενημέρωση Απρ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships wit ... περαιτέρω

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships with students first. The active Graceland alumni network reaches far beyond a student’s time on campus. Διαβάστε Λιγότερα
Independence , Lamoni + 1 Περισσότερα Λιγότερα

Ask a Question

Άλλη