Εισαγωγή
Οι διαχειριστές προϊόντων είναι υπεύθυνοι για τον εντοπισμό πιθανών νέων προϊόντων / αγορών, τη δημιουργία απαιτήσεων και την ανάπτυξη στρατηγικών εισαγωγής προϊόντων και μάρκετινγκ.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος σπουδών διαχείρισης προϊόντων, θα μάθετε πώς να εκτελέσετε αυτές τις εργασίες συλλέγοντας και αναλύοντας δεδομένα. Θα μάθετε να βασίζεστε τις αποφάσεις σας σε θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις από τα πεδία της οικονομίας των επιχειρήσεων, της επιστήμης των δεδομένων, της σχεδιαστικής σκέψης, του μάρκετινγκ και της διαχείρισης έργων και ταλέντων.
Οι επιλογές σταδιοδρομίας σας
Ως επιτυχημένος υπεύθυνος προϊόντων, τα πόδια σας στηρίζονται σταθερά σε μια σταθερή θεμελίωση της επιχειρηματικής οικονομίας, του μάρκετινγκ και της ανάλυσης δεδομένων, ενώ τα μάτια σας είναι σταθερά στον ουρανό: ονειρεύεστε πολύτιμα, χρησιμοποιήσιμα και εφικτά οράματα για νέα προϊόντα και λύσεις λογισμικού. Προκειμένου να σχεδιαστεί και να εφαρμοστεί με επιτυχία ένα νέο προϊόν, οι διαχειριστές προϊόντων πρέπει να είναι παθιασμένοι με όλες τις πτυχές του προϊόντος - από την τεχνολογία λογισμικού και τα τεχνικά χαρακτηριστικά μέχρι το σχεδιασμό του μπροστινού και του αλληλεπιδράματος. Με άριστη γνώση του κωδικοποιητή, οι διαχειριστές προϊόντων έχουν το καλλιτεχνικό λεξιλόγιό τους σχεδιαστών, έτοιμο και λαμπερό, σε παρουσιάσεις διαχείρισης του χώρου.
Δεν θα σας πω, τι (ή ποιος) θα είστε μετά την αποφοίτησή σας στο CODE - αυτή η απόφαση θα είναι εντελώς στη δική σας. Αλλά για να σας δώσουμε μια ιδέα, σας συνιστούμε να κατευθυνθείτε στο Digitale-leute.de για μερικές πολύ ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις με τους διαχειριστές προϊόντων από την ψηφιακή οικονομία.
Δεξιότητες που θα μάθετε
Το πρόγραμμα επικεντρώνεται σε ένα σύνολο ενοτήτων που εξετάζουν το φάσμα της διαχείρισης προϊόντων πειθαρχίας. Ως μελλοντικός διαχειριστής προϊόντων, θα επιλέξετε τις ενότητες που θέλετε να εξερευνήσετε.
Επικοινωνία
Ανακάλυψη Πελατών
KPIs
Μάρκετινγκ προϊόντων
Απαιτήσεις Μηχανικών
Καινοτομία προϊόντων
Διαχείριση της διαδικασίας
Στρατηγική προϊόντων
Διαχείριση εταιρικής σχέσης
Διαπολιτισμική διαχείριση
Ψυχολογία καταναλωτών
Επιχειρηματικότητα