Bachelor in Trend Research & Concept Creation in Lifestyle
Fontys University of Applied Sciences
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Tilburg, Κάτω Χώρες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.314 *
Προθεσμία εφαρμογής
15 Jun 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* Φοιτητές του ΕΟΠ: € 2.060 φοιτητές εκτός ΕΟΧ: 7.500 €
Εισαγωγή
Αυτό το διεθνές τετραετές πρόγραμμα αποτελείται από μια ολοκληρωμένη διάρκειας ίδρυσης, διάρκειας δυόμισι ετών, κατά τη διάρκεια της οποίας οι σπουδαστές μαθαίνουν όλα για τους τομείς του τρόπου ζωής (υγεία, τρόφιμα, ανθρώπινα κίνητρα, αναψυχή, εμφάνιση, εργασία και διαβίωση). Κάθε στοιχείο συνεπάγεται μια πρακτική εκχώρηση που σχετίζεται με το πεδίο δραστηριότητάς της. είτε μια αναφορά τάσεων είτε μια έννοια για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε αυτόν τον συγκεκριμένο τομέα.
Από την πρώτη μέρα, οι μαθητές έχουν ανατεθεί καθήκοντα για εταιρείες στο πλαίσιο της βιομηχανίας lifestyle. Διδάσκονται και εκπαιδεύονται από επαγγελματίες διδάσκοντες οι οποίοι εργάζονται τις περισσότερες φορές στον ίδιο τον κλάδο. Οι φοιτητές του πρώτου έτους εδρεύουν στο Tilburg.
Από το δεύτερο έτος, καλούμε τους σπουδαστές να σπουδάσουν στις πόλεις των συνεργατών μας (και τα πανεπιστήμια) στη Νέα Υόρκη, στη Σεούλ, στο Λονδίνο και στο Κέιπ Τάουν για να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Επιπλέον, εξοικειώνονται με τέσσερις βασικές δραστηριότητες: έρευνα τάσεων, ανάπτυξη ιδεών, υλοποίηση εννοιών και παροχή συμβουλών σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής των εννοιών.
Το τελευταίο ενάμισι έτος είναι αφιερωμένο στην εξειδίκευση σε δύο τουλάχιστον τομείς του τρόπου ζωής.
Οι βασικές δραστηριότητες αυτών των δημιουργικών επιχειρηματιών συνεπάγονται την ανάλυση των τάσεων, την ανάπτυξη τρόπων ζωής, την πραγματοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών και τη διαβούλευση για τον τρόπο εφαρμογής τους.
Οι φοιτητές μας παρακολουθούν τα ακόλουθα μαθήματα: έρευνα τάσεων, ανάλυση τάσεων, γενική έρευνα, γνώση ομάδων στόχων, δημιουργία ιδεών, δημιουργική σκέψη, σκέψη σχεδιασμού υπηρεσιών, μάρκετινγκ και επικοινωνία, επιχειρηματικότητα, διαχείριση έργου, επιχειρηματική μοντελοποίηση, οπτική γλώσσα, αγγλικά και το Adobe Photoshop / InDesign / Illustrator.
Απαιτήσεις εισδοχής
Ως υποψήφιος φοιτητής πανεπιστημίου, πρέπει να έχετε δίπλωμα ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ισοδύναμο με τα ολλανδικά πρότυπα. Για να γίνουν δεκτοί στο Fontys University of Applied Sciences σπουδαστές πρέπει να είναι επιλέξιμοι για τριτοβάθμια εκπαίδευση με δίπλωμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης / δίπλωμα γυμνασίου με καλά αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει:
- Για ολλανδούς φοιτητές: πτυχίο vwo-, havo- ή mbo-diploma
- Για γερμανούς σπουδαστές: Fachabitur ή Abitur (Fachhochschulreife ή Allgemeine Hochschulreife)
- Για σπουδαστές με άλλες εθνικότητες: ανώτατο πτυχίο Γυμνασίου / GCE ή ισοδύναμο, π.χ. τα Βρετανικά Ακαδημαϊκά Σπουδές GCE ή βαθμοί Α, Β ή Γ, Διεθνές Baccalaureate, το Γαλλικό Baccalaureat ή το Αμερικάνικο Γυμνάσιο (top stream ή plus 1 year college)
Εκτός από το δίπλωμά σας, παρακαλείσθε να παρέχετε επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα, εφόσον υπάρχουν (ειδικά στους τομείς των μαθηματικών και των οικονομικών). Π.χ. πρόσθετα μαθήματα, εργαστήρια, έργα ή συμμετοχή σε διαγωνισμούς.
Απαιτήσεις γλώσσας
Για τα προγράμματα που διδάσκονται στα αγγλικά, η ελάχιστη απαιτούμενη αγγλική γλώσσα απαιτείται στον ακόλουθο πίνακα:
- IELTS 6.0
- TOEFL χαρτί 550
- TOEFL υπολογιστή 213
- TOEFL internet 79/80
- TOEIC * 670
- Cambridge ESOL CAE-C
* μόνο εάν οι μονάδες «Μιλώντας και γράφοντας» και «Ακρόαση και ανάγνωση» έχουν περάσει με επιτυχία.
Το επίπεδο αγγλικής επάρκειας πρέπει πάντα να πληροί τις απαιτήσεις εισόδου για το επιλεγμένο πρόγραμμα Fontys. Η Fontys διατηρεί πάντοτε το δικαίωμα να απαιτεί έλεγχο γλωσσικής επάρκειας για όλες τις κατηγορίες αιτούντων.
Προοπτικές καριέρας
Οι προγραμματιστές ιδεών στον τρόπο ζωής αναλύουν τις τάσεις και αναπτύσσουν εμπορεύσιμες ιδέες τρόπου ζωής που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής. Καταλήγουν σε τμήματα όπως μάρκετινγκ, καινοτομία, έρευνα & ανάπτυξη ή νέες προσπάθειες εντός εταιρειών και οργανισμών.
Οι εταιρείες που προσλαμβάνουν αυτούς τους φοιτητές βρίσκονται σε βιομηχανίες που λειτουργούν σε διεθνές επίπεδο, όπως για παράδειγμα οι IKEA, Unilever, Rituals, HEMA, Philips ή Weleda. Υπάρχει επίσης ένας αυξανόμενος αριθμός οργανισμών που χρησιμοποιούν γνώση των τάσεων και των αναγκών των καταναλωτών προκειμένου να αναπτύξουν ιδέες για τους πελάτες τους. Οι προγραμματιστές του concept in lifestyle μπορούν επίσης να επιλέξουν την αυτοαπασχόληση ως δημιουργικός επιχειρηματίας.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Έτος 1
Οι εβδομαδιαίες ώρες κατά το πρώτο έτος του Trend Research & Concept Creation in Lifestyle θα χωριστούν ως εξής:
- 35% θεωρία
- 25% αυτοδιδασκαλία
- 40% πρακτική
Κάθε τρίμηνο μελέτης, θα συμμετέχετε σε ένα έργο και θα εργάζεστε για ένα επαγγελματικό προϊόν ως αποτέλεσμα. Για να δημιουργήσετε αυτό το προϊόν, θα συλλέξετε γνώσεις υπό την καθοδήγηση προπονητών. Μετά από αυτό, θα αποδείξετε σε μια αξιολόγηση ότι είστε ικανοί στο επιθυμητό επίπεδο. Αυτό θα σας εισαγάγει αμέσως στα δύο κύρια επαγγέλματα που θα εκπαιδευτείτε για ερευνητής τάσεων και προγραμματιστής ιδεών.
Έτος 2
Το δεύτερο έτος του προγράμματος σπουδών αποτελείται επίσης από τέσσερα τρίμηνα. Στα δύο πρώτα τρίμηνα (εξάμηνο 1), θα εργαστείτε σε ένα μεμονωμένο έργο. Τα δύο τελευταία τρίμηνα (2ο εξάμηνο) θα είναι αφιερωμένα σε μια ομαδική εργασία. Επιπλέον, θα εργάζεστε σε διαφορετικές βασικές εργασίες σε διαφορετικούς τομείς κατά τη διάρκεια κάθε τριμήνου επίσης. Κάθε εξάμηνο τελειώνει με μια αξιολόγηση στην οποία επιδεικνύετε την ικανότητά σας στο επιθυμητό επίπεδο. Το δεύτερο έτος έχει να κάνει με την εμβάθυνση των γνώσεών σας στους τομείς, καθώς και στους επαγγελματικούς ρόλους του προγραμματιστή εννοιών και του ερευνητή τάσεων.
Διεθνής εμπειρία
Θα αποκτήσετε διεθνή εμπειρία δουλεύοντας σε διεθνείς εργασίες και πηγαίνοντας ένα ταξίδι σπουδών. Θα εργαστείτε σε μια πραγματική εργασία για μια εταιρεία σε έναν συγκεκριμένο κλάδο.
The Idea Factory
Κατά το τελευταίο τρίμηνο του δεύτερου έτους, θα «δημιουργήσετε» μια Εταιρεία Lifestyle μαζί με συμφοιτητές σας. Θα αναλύσετε τις τάσεις και θα σχεδιάσετε μια ιδέα: θα τη διαμορφώσετε, θα τη δοκιμάσετε και θα την παρουσιάσετε στην αγορά. Όλες οι εταιρείες Lifestyle παρουσιάζουν τις ιδέες τους κατά τη διάρκεια του Idea Factory. Σε αυτή την εκδήλωση θα προσκληθούν και μελλοντικοί εργοδότες.
Έτος 3
Στο τρίτο έτος, θα ακολουθήσετε έναν ανήλικο και θα κάνετε την πρακτική σας. Η πρακτική άσκηση είναι σημαντικό μέρος των σπουδών σας, καθώς σας επιτρέπει να κάνετε πράξη όσα μάθατε τα δύο πρώτα χρόνια. Θα αποκτήσετε πρακτική εμπειρία ως προγραμματιστής ιδεών.
Μπορείτε να επιλέξετε ποιο ανήλικο θα ακολουθήσετε. Επιλέξτε ένα μικρό από τις ενδιαφέρουσες προσφορές του Fontys University of Applied Sciences ή ακολουθήστε μαθήματα σε άλλο πανεπιστήμιο. Πάντα ήθελες να σπουδάσεις στο εξωτερικό; Το ανήλικο είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να περάσετε 6 μήνες των σπουδών σας στο εξωτερικό σε ένα από τα 45 διεθνή συνεργαζόμενα πανεπιστήμια μας.
Μια πρακτική άσκηση ή ανήλικος στο εξωτερικό έχει προστιθέμενη αξία, αποτελεί πρόκληση και προσφέρει μια διασκεδαστική διεθνή εμπειρία.
Έτος 4
Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους αυτού του μαθήματος, θα επιλέξετε μια εξειδίκευση. Μπορείτε να επιλέξετε δύο τομείς (δηλαδή εμφάνιση, διαβίωση, φαγητό, ανθρώπινη κίνηση, υγεία, αναψυχή και εργασία) στους οποίους θέλετε να αναπτύξετε περαιτέρω τις δεξιότητές σας. Επιπλέον, μπορείτε να επιλέξετε από ένα ευρύ φάσμα ενοτήτων εξειδίκευσης και να ειδικευτείτε περαιτέρω στα βασικά καθήκοντα της έρευνας τάσεων και της δημιουργίας ιδεών.
Πτυχιακή εργασία
Θα αρχίσετε επίσης να εργάζεστε για τη διατριβή σας. Εδώ εφαρμόζετε τις γνώσεις που έχετε αποκτήσει στις ενότητες εξειδίκευσης σχεδιάζοντας ένα concept. Μπορείτε να επιλέξετε ελεύθερα την εταιρεία για την οποία θα εργαστείτε για την ανάθεση της πτυχιακής σας εργασίας. Θα παρουσιάσετε την τελική σας πτυχιακή εργασία σε μελλοντικούς εργοδότες κατά τη διάρκεια της παράστασης Αποφοίτησης.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Τι θα μάθετε
Γίνετε προγραμματιστής και ερευνητής εννοιών που μπορεί να χρησιμοποιήσει δημιουργικές, επιχειρηματικές και κοινωνικές δεξιότητες για να αναπτύξει και να πραγματοποιήσει ουσιαστικές έννοιες του τρόπου ζωής. Μάθετε πώς να αναλύετε και να ερμηνεύετε τις τάσεις και να μεταφράζετε τις γνώσεις σας σε καινοτόμες και μελλοντικές έννοιες. Αυτό περιλαμβάνει την εκμάθηση πώς να οπτικοποιείτε τις γνώσεις ανάλυσης, να δημιουργείτε σχέδια ιδέας και να τα δοκιμάζετε στις ομάδες-στόχους σας.
- Το πρόγραμμα προσφέρει ένα μείγμα πραγματικών εργασιών από πρακτική, συναρπαστικά εργαστήρια και προσωπικά έργα.
- Αποκτήστε τις ακόλουθες δεξιότητες: έρευνα τάσεων, δημιουργία ιδέας και υλοποίηση, παροχή συμβουλών και προβληματισμού.
- Τα πεδία εξειδίκευσής σας: ανάπτυξη εννοιών, δημιουργική σκέψη, δημιουργικές τεχνικές, έρευνα τάσεων, μελλοντική σκέψη, έρευνα τρόπου ζωής, σχεδιασμός, μάρκετινγκ, branding, επαγγελματική επικοινωνία, γλωσσικές δεξιότητες, εικόνες, τεχνικές παρουσίασης, τεχνικές συμβουλευτικής, συνεργασία και διαχείριση έργου, ανθρωπολογία, και ηθική.
- Εξερευνήστε τους τομείς που συμβάλλουν στην ποιότητα ζωής, όπως Υγεία, Αναψυχή, Εμφάνιση, Τρόφιμα, Ανθρώπινη Μετακίνηση, Διαβίωση και Εργασία.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Ορισμένα προγράμματα σπουδών Fontys προσφέρουν την υποτροφία Holland στους μαθητές τους. Μπορεί επίσης να είστε επιλέξιμοι για άλλες υποτροφίες που δεν παρέχονται από τη Fontys.
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι Trend Research & Concept Creation in Lifestyle θα μπορούν να εργαστούν επαγγελματικά στον τομέα της ανάλυσης τάσεων και της ανάπτυξης και μάρκετινγκ εννοιών για τον τρόπο ζωής. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών σας, μπορείτε να εργαστείτε ως:
- Έργο ανάπτυξης
- Ερευνητής τάσεων
- Διευθυντής Ε & Α
- Σχεδιαστής
- Σχεδιαστής