Bachelor in Marketing Management - Digital Business Concepts
Fontys University of Applied Sciences
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Tilburg, Κάτω Χώρες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.314 *
Προθεσμία εφαρμογής
15 Jun 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* Φοιτητές ΕΟΧ: 2.060 € Φοιτητές εκτός ΕΟΧ: 7.500 €
Εισαγωγή
Το BBA Marketing Management - Digital Business Concepts (DBC) διακρίνεται από άλλα προγράμματα Marketing Management σε διάφορα σημεία:
- Οι μαθητές μας είναι καλά προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν τις ψηφιακές καινοτομίες τόσο πρακτικά όσο και σε συμβουλευτικό επίπεδο. Οι απόφοιτοί μας είναι σε θέση να συμβουλεύουν νεοσύστατες εταιρείες και μεγάλες εταιρείες για τις διαδικτυακές τους στρατηγικές. Ως φοιτητής DBC, μπορείτε να περιμένετε να αναπτύξετε τεχνογνωσία σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων. Τα μαθήματά μας καλύπτουν ποικίλα θέματα όπως η δημιουργικότητα, η επιχειρηματικότητα και ο σχεδιασμός και περιλαμβάνουν ορισμένα τεχνικά θέματα όπως ανάπτυξη ιστοσελίδων, ανάλυση δεδομένων και οικονομικά. Μόλις κατακτηθούν τα βασικά αυτών των πεδίων, οι μαθητές είναι σε θέση να εξειδικευτούν σε ένα επιλεγμένο αντικείμενο στο οποίο επιθυμούν να διαπρέψουν.
- Κάθε περίοδος σπουδών επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο θέμα στο οποίο οι μαθητές εργάζονται σε έργα για πραγματικούς πελάτες και εταιρείες. Αυτά τα θέματα περιλαμβάνουν κλάδους όπως Έρευνα Αγοράς, Δημιουργικότητα και Επιχειρηματικότητα, για παράδειγμα. Οι φοιτητές του DBC μπορούν να περιμένουν να εργαστούν σε μια σειρά από εμπνευσμένα έργα. Αυτές οι πρακτικές εργασίες παρέχουν στους μαθητές τα εργαλεία, τις γνώσεις και την πρακτική εμπειρία για τη διαχείριση μιας σειράς επαγγελματικών διαδικασιών. Σε κάθε ομάδα έργου ανατίθεται ένας προσωπικός προπονητής για να παρακολουθεί την εξέλιξη των μαθητών και να ενθαρρύνει τον κριτικό προβληματισμό σχετικά με τη μαθησιακή διαδικασία.
- Η εβδομάδα μελέτης χωρίζεται σε τέσσερα θέματα. Προσωπικότητα, Digitalηφιακά, Έργα και Εμπορικά Οικονομικά. Σε κάθε ημέρα μελέτης, παρέχονται θεματικά μαθήματα γύρω από καθένα από τα τέσσερα θέματα. Οι μαθητές παρέχονται με τις τρέχουσες γνώσεις που είναι τελευταίας τεχνολογίας. Σε έναν κλάδο που είναι επιρρεπής σε ταχεία τεχνολογική ανάπτυξη, το ενημερωμένο περιεχόμενο επιτρέπει στους μαθητές να αναπτύξουν τις βασικές δεξιότητες που απαιτούνται για να γίνουν ειδικοί στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Περιγραφή Μαθήματος
Το BBA in Digital Business Concepts είναι ένα τετραετές πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης. Οι σπουδαστές DBC συνεργάζονται με πραγματικές εταιρείες για την επίλυση πραγματικών προβλημάτων. Οι Microsoft, RTL, Sanoma, The Next Web, Twitter, LiveWall, Blue Mango και Freshheads είναι μόνο μια μικρή επιλογή από τις πολλές εταιρείες για τις οποίες οι φοιτητές DBC έχουν παράσχει τις δημιουργικές υπηρεσίες τους. Το πρόγραμμα αποτελείται από έξι βασικούς τομείς μελέτης που αποτελούν το προφίλ Digital Business Concepts:
- Εμπορική Οικονομία
- Δημιουργικότητα
- Επιχειρηματικότητα
- Μέσα και Τεχνολογία
- Δεδομένα
- Διεθνές
Οι απόφοιτοί μας έχουν ισχυρή επιχειρηματική ώθηση. Οι γνώσεις τους για τα ψηφιακά μέσα, τα μεγάλα δεδομένα και την τεχνολογία συμπληρώνονται με μια όρεξη για δημιουργικότητα και εμπόριο. Το πρόγραμμα έχει διεθνή εστίαση και στοχεύει στην παροχή αποφοίτων που μπορούν να αναπτυχθούν, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών πεδίων.
Σε συνδυασμό με τους έξι βασικούς τομείς σπουδών μας (βλ. παραπάνω), μια επιλογή από τα μαθήματα που προσφέρουμε επί του παρόντος είναι η εξής:
- Εμπορία
- Διαδικτυακό Μάρκετινγκ
- Επιχειρηματικότητα
- Εκπτώσεις
- Ψηφιακά Μέσα & Δεδομένα
- Σχέδιο
- Ανάπτυξη διαδικτύου
- Δημιουργικότητα & Σύλληψη
- Ερευνα
- Οικονομικά
- Οικονομικά των Επιχειρήσεων
- Ηγεσία
- Μελλοντολογία
- Διαχείριση κοινότητας
- Διαχείριση έργου
- Adwords, Analytics και SEO
- Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακών Προϊόντων & Υπηρεσιών
- Εμπορική & Επαγγελματική Προσωπικότητα
Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους σπουδών, οι σπουδαστές αποκτούν ένα βασικό σώμα γνώσεων που παρέχονται μέσω μιας σειράς μαθημάτων θεμελιώδους έτους. Εκτός από αυτά τα μαθήματα, οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες για να ολοκληρώσουν μια σειρά από έργα σύντομης διάρκειας επτά εβδομάδων. Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους, οι μαθητές καλούνται να αναπτύξουν το δικό τους έργο φιλοδοξίας. Αυτό είναι ένα πρώτο βήμα στην ανάπτυξη μιας νέας ψηφιακής ιδέας με εμπορικές και εμπορεύσιμες δυνατότητες.
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου έτους σπουδών, παρέχεται στους φοιτητές ένα βαθύτερο θεωρητικό πλαίσιο σε όλα τα θέματα. Το έργο φιλοδοξίας από το πρώτο έτος υλοποιείται με το οποίο ο μαθητής ιδρύει μια πραγματική startup. Αυτή η διαδικασία παρέχει πολύτιμη εμπειρία από πρώτο χέρι για την έναρξη μιας επιχείρησης. Για ορισμένους, μπορεί να οδηγήσει στην ιδιοκτησία ενός εμπορικά βιώσιμου προϊόντος ή υπηρεσίας. Οι δευτεροετείς φοιτητές υποχρεούνται επίσης να συντάξουν ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για έναν εξωτερικό πελάτη που έχουν αποκτήσει.
Το τρίτο έτος σπουδών μπορεί καλύτερα να περιγραφεί ως έτος εξερεύνησης. Ο μισός χρόνος περνάει ως ασκούμενος σε εταιρεία στην Ολλανδία ή στο εξωτερικό. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, οι μαθητές του DBC ακολουθούν έναν ανήλικο. Το ανήλικο επιτρέπει στους φοιτητές να επεκτείνουν το πρόγραμμα σπουδών τους με μαθήματα που προσφέρονται σε άλλα πανεπιστήμια. Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν ένα ανήλικο που προσφέρεται στο Fontys στο σύνολό του, ένα ανήλικο που προσφέρεται από ένα πανεπιστήμιο στην Ολλανδία ή ένα ανήλικο που προσφέρεται από ένα από τα τριάντα πέντε συνεργαζόμενα πανεπιστήμια μας στο εξωτερικό. Έχουμε συνάψει συμφωνίες συνεργασίας με πανεπιστήμια από τις ακόλουθες χώρες: Δανία, Ισπανία, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Νότια Κορέα, Βραζιλία και πολλές άλλες.
Το τέταρτο και τελευταίο έτος σπουδών προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών σπουδών. Οι φοιτητές επιλέγουν οκτώ μαθήματα προχωρημένων από μια λίστα είκοσι περίπου μαθημάτων επιλογής, το καθένα με φόρτο σπουδών 4 ECTS. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται σε ερευνητική πρακτική. Αυτό περιλαμβάνει τη σύνταξη μιας τελικής διατριβής στην οποία ο φοιτητής ερευνά και λύνει ένα πρακτικό πρόβλημα για λογαριασμό ενός πελάτη ή μιας εταιρείας.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Τι θα μάθετε
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος Digital Business Concepts, θα μάθετε να σχεδιάζετε και να εμπορεύεστε ψηφιακές έννοιες με γνώμονα τα δεδομένα. Καθώς μεγαλώνετε κατά τη διάρκεια των σπουδών σας, θα σας καθοδηγούμε και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Αυτό θα σας επιτρέψει να ανακαλύψετε τη διαφορά μεταξύ του να είσαι επιχειρηματίας και του να είσαι επιχειρηματίας.
- Θα εργαστείτε σε πραγματικές αναθέσεις από κορυφαίες εταιρείες στον τομέα, όπως η Heineken και η Philips.
- Το πρόγραμμά μας θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε τη δημιουργικότητα, την επιχειρηματική διορατικότητα, τις ερευνητικές και οργανωτικές δεξιότητες, τις στρατηγικές προγραμματισμού και την επικοινωνία.
- Τα θέματα περιλαμβάνουν τη σύλληψη και τη δημιουργικότητα, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, τη μελλοντολογία, το μάρκετινγκ μεγάλων δεδομένων και την τεχνολογία μέσων και δεδομένων.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Ορισμένα προγράμματα σπουδών Fontys προσφέρουν την υποτροφία Holland στους μαθητές τους. Μπορεί επίσης να είστε επιλέξιμοι για άλλες υποτροφίες που δεν παρέχονται από τη Fontys.
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Ο κόσμος χρειάζεται κάποιον ικανό σαν εσάς! Μετά από αυτό το πρόγραμμα σπουδών, θα έχετε εξελιχθεί σε έναν επαγγελματία που ξέρει ακριβώς πώς να ενσωματώσει το διαδίκτυο με τον κόσμο εκτός σύνδεσης. Θα μπορείτε να ξεκινήσετε να εργάζεστε ως:
- Ειδικός SEO/SEA
- Χάκερ ανάπτυξης
- (Διαδικτυακός) Έμπορος
- (μεγάλος) αναλυτής δεδομένων
- Ειδικός Περιεχομένου
- Ή ξεκινήστε την εκκίνηση σας