Το μάρκετινγκ είναι απαραίτητο σε κάθε πτυχή της ζωής - περιβάλλουμε τις μάρκες που επηρεάζουν τις αποφάσεις μας και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορούμε να πετύχουμε μόνο αν μάθουμε πώς να πουλήσουμε την προσωπική μας μάρκα.
Το Εμπόριο και το Μάρκετινγκ παρέχουν βασικές επιχειρηματικές και οικονομικές γνώσεις που προσφέρουν μια απαράμιλλη γκάμα δυναμικών κατευθύνσεων σταδιοδρομίας και επιμόρφωσης. Οι σπουδαστές μπορούν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους κατά τη διάρκεια πρακτικών εκπαιδεύσεων σε ομάδες με την καθοδήγηση αναγνωρισμένων εμπειρογνωμόνων του κλάδου μέσω εργασιών που παρέχονται από κορυφαίες εταιρείες. Οι τομείς του μάρκετινγκ, της PR, της διαφήμισης και της επικοινωνίας είναι όλοι ανοικτοί αυτοκινητόδρομοι για τους αποφοίτους μας

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΠΟΙΟΙ:

Έχει ισχυρές προφορικές και γραπτές επικοινωνιακές δεξιότητες, είστε προσεκτικά προσεκτικοί και ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει στον κόσμο των επιχειρήσεων και ενδιαφέρονται για την έννοια και τη λειτουργία του εμπορίου και του μάρκετινγκ.

ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

Επιχειρηματική οικονομία, Εμπόριο και εμπόριο, Διοίκηση και οργάνωση, Διεθνής οικονομία, Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ, Έρευνα αγοράς, Διαφήμιση και σχεδιασμός μέσων, Θεωρία και πρακτική των δημοσίων σχέσεων, Ψηφιακό μάρκετινγκ, Διεθνείς εμπορικές συναλλαγές, Διαχείριση έργων, Διαχείριση εργασιών

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ:

• Ευρωπαϊκό μάρκετινγκ
• Παγκόσμια εμπορική διαχείριση

Οι ειδικότητες ξεκινούν μόνο εάν επιθυμούν να συμμετάσχουν στην εξειδίκευση το ελάχιστο 15 μαθητές.

Ενδιαφέρεστε να αποκτήσετε 2 μοίρες; Σε μόλις 3,5 χρόνια μπορείτε να αποκτήσετε πτυχίο εμπορικού και εμπορικού πτυχίου από το Metropolitan καθώς και πτυχίο International Business BA από το πανεπιστήμιο του Coventry.

ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ:

• εμπειρογνώμονας που εργάζεται για τα τμήματα εμπορίου και εμπορίας πολυεθνικών και εθνικών εταιρειών
• εμπειρογνώμονας που εργάζεται για υπηρεσίες διαφήμισης και PR
• διευθυντής επιχειρήσεων εκκίνησης
• στελέχη ή επαγγελματίες μάρκετινγκ μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων
• εμπειρογνώμονας στον μη κερδοσκοπικό τομέα

Πιστοποίηση όπως καθορίζεται στο πιστοποιητικό σπουδών:

Οικονομολόγος στο εμπόριο και το μάρκετινγκ

Επικεφαλής του προγράμματος:

Árpád Papp-Váry, Ph.D., habil, Αντιπρύτανης, Κοσμήτορας του Τμήματος Τουριστικής και Οικονομικής Επιστήμης του Heller Farkas, Επικεφαλής του Ινστιτούτου Μάρκετινγκ, Προϊστάμενος του Προγράμματος Εμπορίου και Μάρκετινγκ, Αναπληρωτής Καθηγητής, Αντιπρόεδρος του Ουγγρικού Marketing Σχέση

"Οι εργοδότες αναμένουν να εκπαιδεύσουμε πτυχιούχους που είναι σε θέση να προσαρμοστούν πολύ γρήγορα και οι οποίοι έχουν τις κατάλληλες δεξιότητες και γνώσεις για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της αντίστοιχης δουλειάς τους. Οι υπεύθυνοι προσλήψεων αναδεικνύουν επίσης τη σημασία των άριστων δεξιοτήτων δεύτερης γλώσσας και των αποτελεσματικών δεξιοτήτων επικοινωνίας για όσους αναζητούν επαγγελματική σταδιοδρομία. Συνεπώς, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στις δύο δεξιότητες του προγράμματος μας για την προώθηση του εμπορίου και των φοιτητών των μέσων ενημέρωσης για να σπουδάσουν μέρος των επαγγελματικών τους κλάσεων σε μια ξένη γλώσσα. Επιπλέον, μπορούν να βελτιώσουν τις γνώσεις τους σε πλήθος ξένων πανεπιστημίων λόγω του εκτεταμένου δικτύου συνεργατικών ιδρυμάτων του Μητροπολιτικού. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου είχα επίσης το μερίδιό μου στην έκθεση σε διεθνείς μαθησιακές εμπειρίες σε ξένα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και πιστεύω ότι ο Μητροπολιτικός έχει τα πάντα που οι μεμονωμένοι σπουδαστές χρειάζονται για να αποκτήσουν πλούσιες επιχειρηματικές γνώσεις και δεξιότητες εκτός από το να γίνουν μέρος μιας πραγματικά εκπληκτικής κοινότητας ».

Gábor Rekettye, Ανώτερος Λέκτορας

"Αν τα ενδιαφέροντά σας δεν περιορίζονται στον αυστηρό κόσμο των αριθμών ή της οικονομίας, αλλά αισθάνεστε επίσης την ανάγκη να κοιτάξετε πίσω από την πρόσοψη για να εντοπίσετε και να κατανοήσετε βαθύτερες υποκείμενες διαδικασίες, μπορώ να συστήσω ολόψυχα το πρόγραμμα Commerce and Marketing. Εκτός από τον έλεγχο των τεχνικών σχεδιασμού μάρκετινγκ, στο Metropolitan θα μάθετε επίσης πώς να το παρουσιάζετε και να το επικοινωνείτε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο ».

Árpád Papp-Váry, Ph.D., habil, Αντιπρύτανης, Κοσμήτορας της Σχολής Τουριστικής και Οικονομικής Επιστήμης Heller Farkas

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά

Κοιτάξτε11 περισσότερα μαθήματα αποBudapest Metropolitan University »

Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Duration
7 Εξάμηνα
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
2,375 EUR
ανά εξάμηνο για φοιτητές εκτός ΕΕ · 1 700 € / εξάμηνο σπουδαστών της ΕΕ
Deadline
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
for Non-EU students; 15.01.2019 for EU students
Ιούνιος 30, 2019
for Non-EU students; 01.08.2019 for EU students
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
for Non-EU students; 15.01.2019 for EU students
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ιούνιος 30, 2019
for Non-EU students; 01.08.2019 for EU students
Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
for Non-EU students; 15.01.2019 for EU students
Ημερομηνία λήξης

Σεπτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ιούνιος 30, 2019
for Non-EU students; 01.08.2019 for EU students
Ημερομηνία λήξης
Άλλη

Welcome to Budapest Metropolitan University