Bachelor στην ψηφιακή επιχείρηση

Γενικά

2 διαθέσιμες θέσεις
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με αυτό το πρόγραμμα, στην ιστοσελίδα της σχολής

Περιγραφή προγράμματος

Το μέλλον είναι ψηφιακό

Στον σημερινό κόσμο, η προοδευτική ψηφιοποίηση της αγοράς παρουσιάζει ολοένα και μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις. Τα μεγάλα δεδομένα, τα κοινωνικά μέσα και το ηλεκτρονικό επιχειρείν διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο σε όλους σχεδόν τους τομείς των επιχειρήσεων, από την παραγωγή και τη μεταποίηση έως τη διαχείριση προσωπικού, τη λογιστική, τις πωλήσεις, την εφοδιαστική και πολλά άλλα.

Ως εκ τούτου, το μέλλον των εταιρειών έγκειται σε αναδυόμενες τεχνολογίες, καινοτόμες λύσεις και ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα. Οι εμπειρογνώμονες στον τομέα της ψηφιακής επιχείρησης είναι συνεπώς σε συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση. Το πτυχίο Bachelor μας στην Ψηφιακή Επιχείρηση έχει σχεδιαστεί για να σας προετοιμάζει άριστα για αυτό το ποικίλο και συναρπαστικό πεδίο.

Στοιχεία και αριθμοί

Βαθμός: Μοντέλο μελέτης: Διάρκεια: Πρόσληψη:
Bachelor of Arts (BA) στην Πανεπιστημιούπολη 6 εξάμηνα Μάρτιος / Απρίλιος 2020 ή 2021
Σεπτέμβριος / Οκτώβριος 2020 ή 2021
Πρακτική Σπουδάζω στο εξωτερικό Δίδακτρα Αδεια
1 εξάμηνο στη Γερμανία ή στο εξωτερικό 1 εξάμηνο (προαιρετική, σχετική με τις επιδόσεις) από 5.500 ευρώ ανά εξάμηνο Δίπλωμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πιστοποιητικό τεχνικού σχολείου ή παρόμοιο πτυχίο.
ολοκληρώθηκε με επιτυχία η Ημέρα Αξιολόγησης Απόδειξη των αγγλικών δεξιοτήτων

Αυτό που λένε οι σπουδαστές μας για τη Γερμανία

Τι θα μάθετε από εμάς

Το πτυχίο Bachelor in Digital Business σας προετοιμάζει για τη βέλτιστη καριέρα σας στη διεπαφή μεταξύ διαχείρισης και ψηφιακής καινοτομίας:

  • Θα αναπτύξετε μια καλή βάση στην οικονομική θεωρία με έμφαση στην ψηφιακή επιχείρηση.
  • Θα αποκτήσετε τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες στην εποχή της ψηφιοποίησης και των ταχέως μεταβαλλόμενων επιχειρηματικών μοντέλων και διαδικασιών.
  • Θα μάθετε να αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις της ψηφιακής καινοτομίας τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Μάθημα με μια ματιά

1ο εξάμηνο

  • Στατιστικές επιχειρήσεων
  • Αρχές Οργάνωσης και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Αρχές Μάρκετινγκ και Διαχείρισης Υπηρεσιών
  • Χρηματοοικονομική Λογιστική
  • Ψηφιακό Μελλοντικό Εμπόριο
  • Υποχρεωτική Επιλεκτική Ενότητα Ξένη Γλώσσα A (γερμανικά)
  • ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
  • Παγκόσμια Ψηφιακή Μετατροπή

2ο εξάμηνο

  • Επιχειρηματικά Μαθηματικά
  • Διαχείριση και λογιστική κόστους
  • Υποχρεωτική Επιλογής Μαθήματος Ξένων Γλωσσών Β (γερμανικά)
  • Online Marketing
  • Δημιουργία αξίας στην ψηφιακή επιχείρηση
  • Ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα
  • Εισαγωγή στην προστασία προσωπικών δεδομένων και ασφάλειας πληροφοριών

3ο εξάμηνο

  • Υποχρεωτική Επιλογής Ξένες Γλώσσες Γ (Γερμανικά)
  • Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου
  • Ψηφιοποίηση στα οικονομικά
  • Δεδομένα Analytics και Μεγάλα Δεδομένα
  • Αρχές της έρευνας και της ακαδημαϊκής γραφής
  • Χρηματοοικονομική διαχείριση
  • Λογιστική και έλεγχος διαχείρισης
  • Επιχειρηματική και Μάρκετινγκ Έρευνα

4ο Εξάμηνο

  • Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
  • Business Intelligence και Analytics
  • Σεμινάριο: Τρέχουσες τάσεις στην ψηφιοποίηση
  • Ψηφιακή αλυσίδα εφοδιασμού και έξυπνο εργοστάσιο
  • Προηγμένη έρευνα και ακαδημαϊκή γραφή
  • Εξέλιξη καριέρας

5ο Εξάμηνο

  • Έρευνα για την ανάπτυξη ψηφιακών επιχειρηματικών μοντέλων
  • Ψηφιακή διαχείριση έργου και επιχειρηματικότητα
  • Σχεδιαστική λογική
  • Διαχείριση Αναδυόμενων Τεχνολογιών

6ο εξάμηνο

  • Πρακτική
  • Bachelor Thesis & Colloquium

Ειδικεύομαι

Το πτυχίο της ψηφιακής επιχείρησης σας επιτρέπει να επιλέξετε μία από τις δύο μεγάλες εταιρείες στις οποίες να εξειδικεύσετε.

  • Διαχείριση ψηφιακών μετασχηματισμών
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ

129843_whiteboard_woman.jpeg

Πρακτική

Κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ακαδημαϊκές σας γνώσεις εκτός των σπουδών σας. Θα γνωρίσετε επίσης καλύτερα τον κλάδο - ο οποίος παρέχει τις τέλειες βάσεις για την επιλογή της καριέρας σας. Η πρακτική είναι σταθερά ενσωματωμένη στις σπουδές σας έτσι φυσικά, δεν χάνετε χρόνο.

  • Μπορείτε να κάνετε πρακτική άσκηση στη Γερμανία ή στο εξωτερικό.
  • Η πρακτική άσκηση διαρκεί συνήθως πέντε έως έξι μήνες.
  • Κάντε τις πρώτες σας επαφές στον κλάδο.
  • Εμπλουτίστε το βιογραφικό σας με μια σημαντική θέση.
  • Χρησιμοποιήστε την ευκαιρία να προσληφθεί από την εταιρεία μετά την αποφοίτησή της.

Σπουδάζω στο εξωτερικό

Ξοδεύετε το 7ο εξάμηνο στο εξωτερικό σε ένα από τα πανεπιστήμια-εταίρους μας. Σας υποστηρίζουμε στην αναζήτηση ενός κατάλληλου πανεπιστημίου συνεργάτη και στις προετοιμασίες για τη διαμονή σας στο εξωτερικό.

Το προσωπικό του Διεθνούς Γραφείου μπορεί να σας ενημερώσει για τις απαιτήσεις εισδοχής των πανεπιστημίων εταίρων και να προσφέρει πολύτιμο προσανατολισμό για ένα επιτυχημένο εξάμηνο στο εξωτερικό.

  • Κατά τη διάρκεια των σπουδών σας, τόσο στη Γερμανία όσο και στο εξωτερικό, μπορείτε να βελτιώσετε σημαντικά τις γλωσσικές δεξιότητές σας και να κερδίσετε επιπλέον μονάδες ECTS.
  • Αποκτήστε διαπολιτισμική εμπειρία, διευρύνετε τους ορίζοντές σας και γνωρίστε νέους πολιτισμούς και ανθρώπους.

Δυνατότητες σταδιοδρομίας

Διαχειριστής προγράμματος σε απευθείας σύνδεση

Με την ευρύτερη έννοια, ένας Online Project Manager έχει τα ίδια καθήκοντα με έναν Εκτελεστικό Εκτελεστικό Προγραμματιστή. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία προσφορών, την καταγραφή και τη διατύπωση απαιτήσεων, τη δημιουργία χρονοδιαγραμμάτων, τον έλεγχο των προϋπολογισμών, τον έλεγχο των πόρων, την ανάθεση καθηκόντων και την επικοινωνία με τους πελάτες και τους ενδιαφερόμενους.

Ο ρόλος του Online Project Manager διαφέρει από εκείνον του Διαχειριστή Έργων εκτός Διαδικτύου, καθώς ο Διαχειριστής του Διαδικτυακού Έργου επιβλέπει κυρίως έργα στον ψηφιακό τομέα, όπως τα έργα ιστοτόπου.

Διαχειριστής ψηφιακού μάρκετινγκ

Ως Διευθυντής Ψηφιακού Μάρκετινγκ, έχετε δύο θεμελιώδη καθήκοντα: πρώτον, επικοινωνία προϊόντων και δεύτερη επικοινωνία μάρκας. Μια στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ, που αναπτύσσεται συνήθως από τον Διευθυντή Ψηφιακού Μάρκετινγκ σε συντονισμό με την επικεφαλής, αποτελεί τη βάση για το σχεδιασμό όλων των online περιεχομένων. Επιπλέον, θα καθορίσετε τις μεθόδους και τα κανάλια μιας αποτελεσματικής προσέγγισης ψηφιακού μάρκετινγκ ("μάρκετινγκ").

Μόνο τότε μπορούν να αναπτυχθούν οι πραγματικές διαφημιστικές καμπάνιες. Αυτό απαιτεί μια βαθιά κατανόηση των ομάδων-στόχων των εκστρατειών και της ψηφιακής αγοράς γενικά. Ως Διευθυντής Ψηφιακού Μάρκετινγκ, οι ευθύνες σας θα είναι το περιεχόμενο των ψηφιακών καμπανιών, η διαχείριση του μάρκετινγκ ενημερωτικών δελτίων και η διαχείριση του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. Ο συντονισμός των οργανισμών και των εκδοτών θα είναι επίσης μέρος της δουλειάς σας.

Σύμβουλος Ψηφιακών Επιχειρήσεων

Ως Σύμβουλος Ψηφιακών Επιχειρήσεων, ενεργείτε ως στρατηγική διεπαφή μεταξύ της εταιρείας σας και των πελατών της. Αναπτύσσετε στρατηγικές για την υλοποίηση της ψηφιοποίησης των επιχειρήσεων των πελατών σας, αναλύστε τις επιχειρηματικές απαιτήσεις και τα μελλοντικά επιχειρηματικά μοντέλα και δημιουργήστε επιχειρηματικές απαιτήσεις και ιστορίες χρηστών.

Τα καθήκοντά σας περιλαμβάνουν επίσης τη δημιουργία προσφορών, την υποστήριξη της ανάπτυξης των επιχειρήσεων και τη διαχείριση βασικών λογαριασμών και την κατάρτιση προϋπολογισμού για διάφορα έργα.

Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

IUBH Campus Studies at IUBH University of Applied Sciences offers on-campus degree programs that have a strong international focus: all courses are taught in English, the curriculum is aligned to the ... περαιτέρω

IUBH Campus Studies at IUBH University of Applied Sciences offers on-campus degree programs that have a strong international focus: all courses are taught in English, the curriculum is aligned to the future needs of international companies. Professors and students from over 85 nations meet and work together on–campus. Διαβάστε Λιγότερα
Bad Honnef , Βερολίνο , Μόναχο + 2 Περισσότερα Λιγότερα

FAQ

Άλλη