Bachelor στην Μουσική Προσανατολισμένη στην Εκπαίδευση - Χορωδία Διεύθυνσης Oriented στην Εκπαίδευση

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Μουσική προσανατολισμένη στην εκπαίδευση

Σκοπός είναι να εκπαιδεύσει τους σπουδαστές στον τομέα της μουσικής θεωρίας και της πρακτικής.

Η βάση εδράζεται σε θέματα που απαιτούνται για τη μουσική εκπαίδευση - μουσική θεωρία, αρμονία, αντίθεση, ιστορία της μουσικής, μουσικές μορφές. Το πρακτικό μέρος βασίζεται στο παίξιμο οργάνων, στη φωνητική εκπαίδευση, στο φωνητικό τραγούδι και στη διεξαγωγή τεχνικών.

Οι απόφοιτοι πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για να βρουν δουλειά σε εκπαιδευτικά ιδρύματα για μουσικές δραστηριότητες παιδιών, σε πολιτιστικά ιδρύματα, μουσεία κλπ. Δεν είναι προετοιμασμένοι για ένα ανεξάρτητο επάγγελμα ενός δασκάλου μουσικής. Για τα προσόντα διδασκαλίας, είναι απαραίτητο να συνεχιστεί το πρόγραμμα Master.


Χορωδία

Ο στόχος είναι να δοθεί ένα σύστημα βασικών θεωρητικών γνώσεων και πρακτικών δεξιοτήτων διεξαγωγής. Τα κύρια μαθήματα είναι: τεχνική διεξαγωγής, αναπαραγωγή φωνητικών βαθμολογιών, φωνητική εκπαίδευση στη χορωδία, φωνητική ανάλυση, ιστορικό χορωδιακού τραγουδιού, λογοτεχνία για κάθε είδους χορωδία.

Οι απόφοιτοι πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για να βρουν δουλειά σε εκπαιδευτικά ιδρύματα για μουσικές δραστηριότητες παιδιών, σε πολιτιστικά ιδρύματα, μουσεία κλπ. Δεν είναι προετοιμασμένοι για ανεξάρτητη δραστηριότητα του αγωγού. Για την πλήρη εξειδίκευση του χορωδιακού αγωγού, είναι απαραίτητο να συνεχιστεί το πρόγραμμα Master.


Περιγραφή των κριτηρίων επαλήθευσης και αξιολόγησης

  1. Εξέταση στον πρώτο κλάδο - μέγιστο 40 βαθμοί (Μουσική)
  2. Εξέταση στον δεύτερο κλάδο - μέγιστο 40 βαθμοί (Χορωδία)

Συνολική βαθμολογία - 80 μονάδες κατ 'ανώτατο όριο.


Μουσική προσανατολισμένη στην εκπαίδευση

Τραγούδι - μέγιστο 10 πόντους

Ο αιτών πρέπει να προετοιμάσει και να εκτελέσει:

  • 2 αντίθετα, ασυνόδευτα λαϊκά τραγούδια είτε από την πατρίδα του μαθητή είτε από την Τσεχική Δημοκρατία.

Ο αιτών πρέπει να εκτελέσει τα τραγούδια από τη μνήμη, με προσοχή στην υγιή φωνητική τεχνική.


Μουσική - 20 το πολύ

Ο αιτών θα κληθεί:

  • Μεταφέρετε τα λαϊκά τραγούδια, ξεκινώντας από διαφορετικές σημειώσεις και σε διαφορετικά πλήκτρα.
  • Τραγουδήστε σημαντικές και δευτερεύουσες κλίμακες, συμπεριλαμβανομένου ενός φυσικού, μελωδικού και αρμονικού ανήλικου.
  • Ταιριάξτε κάθε πίσσα από το πιάνο.
  • Προσδιορίστε τέλεια, μεγάλα, δευτερεύοντα διαστήματα. μεγάλες, δευτερεύουσες τριάδες στη ρίζα και αμφότερες αναστροφές. κυρίαρχη 7η χορδή στη θέση της ρίζας.
  • Τραγουδήστε μια απλή μελωδία μετά από ακρόαση που έπαιξε δύο φορές στο πιάνο από τον εξεταστή.
  • Ακούστε ένα ρυθμικό μοτίβο μία φορά και χτυπήστε το σωστά.
  • Ακούστε μια σύντομη μελωδία και αγγίξτε τον κύριο ρυθμό.
  • Επιδείξτε τον φωνητικό αυτοσχεδιασμό και τη δημιουργικότητα συμπληρώνοντας μια μελωδία 8 γραμμών μετά την ακρόαση των πρώτων 4 μπαρ.

Ο αριθμός των σημείων δίνεται από μια πολύπλοκη αξιολόγηση των μεμονωμένων τμημάτων της μουσικότητας που δόθηκαν παραπάνω.


Εργατική απόδοση - μέγιστη. 10 μονάδες

Ο αιτών πρέπει να μπορεί να παίζει είτε το πιάνο είτε το βιολί. Παρακαλώ σημειώστε ότι όλοι οι βιολιστές πρέπει να έχουν τουλάχιστον ελάχιστη επάρκεια στο πιάνο.

Κατά την ακρόαση, ο αιτών πρέπει να είναι διατεθειμένος να παίξει:

ένα πιάνο

  • 2 Μελέτες, π.χ. Czerny op. 261, 299, 849.
  • 1 μπαρόκ σύνθεση, π.χ. Bach: Εφεύρεση δύο τεμαχίων, μικρά πρελούδια και φούσκες.
  • 1 κίνηση από μια κλασσική σονάτα ή σονάτα.
  • 1 ρομαντική σύνθεση.
  • 1 σύνθεση που γράφτηκε τον 20ό αιώνα.
  • 1 λαϊκό τραγούδι με την αρμονική συνοδεία του μαθητή και τη μεταφορά του σε διάφορα κλειδιά.

Δεν είναι απαραίτητο να παίζετε τις συνθέσεις από την καρδιά.

β) Βιολί

  • Σημαντικές και δευτερεύουσες κλίμακες και χορδές σε τρεις οκτάβες.
  • 2 etudes, π.χ. Mazas, Kreutzer.
  • 1 από ένα κονσέρτο βιολί ή άλλη σύνθεση βιολιού.
  • 1 λαϊκό τραγούδι και μεταφορά του σε διάφορα κλειδιά.

Δεν είναι απαραίτητο να παίζετε τις συνθέσεις από την καρδιά.


Επιπλέον, ο αιτών μπορεί να εκτελέσει άλλα μέσα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο σχολείο (συσκευή εγγραφής, κιθάρα, φλάουτο κλπ.).


Χορωδία

Ο αιτών θα κληθεί:

  1. Τραγούδια τμημάτων των χορωδιακών συνθέσεων με ρεκόρ: Α. Dvořák: Eja mater από Stabat mater (σοπράνο και άλτο ή τενόρο και μπάσο). Μέγιστο 6 βαθμοί.
  2. Το βλέμμα τραγουδά ένα απλό τραγούδι ενοποίησης. Μέγιστο 6 βαθμοί.
  3. Συμπεριφορά B. Smetana: Má hvězda, Západ slunce από τρία γυναικεία τραγούδια) με συνοδεία πιάνου. Μέγιστο 7 βαθμοί.
  4. Διεξαγωγή Α. Dvořák: Σλαβονικός Χορός Νο. 8, με ρεκόρ. Μέγιστο 7 βαθμοί.
  5. Παίξτε χορωδιακά αποτελέσματα στο πιάνο: WA Mozart: Ave verum corpus, μικτή χορωδία a capella. Μέγιστο 7 βαθμοί.
  6. Σκοπός της ανάγνωσης και της αναπαραγωγής σε ένα πιάνο απλό τριψήφιο χορωδιακό αποτέλεσμα. Μέγιστο 7 βαθμοί.

Εξέταση στον πρώτο κλάδο - μέγιστο 40 βαθμοί (Μουσική)

Εξέταση στον δεύτερο κλάδο - μέγιστο 40 βαθμοί (Χορωδία)

Συνολική βαθμολογία - 80 μονάδες κατ 'ανώτατο όριο.


Προϋποθέσεις εισδοχής

Η εισαγωγή στις σπουδές του Bachelor εξαρτάται από την ολοκλήρωση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επιβεβαιώνεται με πιστοποιητικό απολυτηρίου.

Μέθοδος επαλήθευσης:


Συνιστώμενη βιβλιογραφία, δείγμα ερωτήσεων

Μουσική προσανατολισμένη στην εκπαίδευση
Taylor, Ε. Ο Οδηγός AB για τη Θεωρία της Μουσικής, μέρος I, II.
Τμήματα και αποτελέσματα ευρωπαϊκής κλασσικής μουσικής από τον 18ο έως τον 20ό αιώνα.


Χορωδία
Μέρη και αποτελέσματα ευρωπαϊκής κλασσικής φωνητικής και φωνητικής-μουσικής μουσικής από τον 18ο έως τον 20ό αιώνα.


Προπαρασκευαστικό μάθημα

Είναι δυνατόν να ζητήσετε εκ των προτέρων προσωπικές διαβουλεύσεις.


Προφίλ Μεταπτυχιακού

Ο μεταπτυχιακός φοιτητής Μουσικής Εκπαίδευσης που έχει προσανατολισμό στην Εκπαίδευση είναι ικανός για το μάθημα, βοηθός, παιδαγωγός ελεύθερου χρόνου ή δάσκαλος στις δραστηριότητες ψυχαγωγίας παιδιών, νέων και ενηλίκων στον τομέα της μουσικής εκπαίδευσης. στον τομέα του πολιτισμού, των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ή των επαγγελμάτων που βασίζονται στην επαγγελματική βάση του θέματος.

Οι πτυχιούχοι είναι προετοιμασμένοι για τη διαχείριση όλων των τύπων χορωδιών (παιδιά, θηλυκά, αρσενικά, μικτά). Μπορεί να εφαρμοστεί σε μουσικά εκπαιδευτικά ιδρύματα του κυβερνητικού και του ιδιωτικού τομέα, ως βοηθός στις εγκαταστάσεις αναψυχής, στις εκκλησίες, στους τομείς του πολιτισμού και της εκπαίδευσης. Ο απόφοιτος δεν μπορεί να θεωρηθεί δάσκαλος.


Προοπτική καριέρας

Μουσική προσανατολισμένη στην εκπαίδευση

Οι απόφοιτοι είναι σε θέση να κατανοούν, να αναλύουν, να αξιολογούν, να εκτελούν μουσικά και φωνητικά. Οι απόφοιτοι θα βρουν δυνατότητες να εργαστούν σε διάφορα κρατικά και ιδιωτικά ιδρύματα, να εργάζονται ως βοηθοί σε ιδρύματα για δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου των παιδιών και των νέων. Οι πτυχιούχοι μαθήματος πανεπιστημίου δεν είναι εκπαιδευτικοί.


Χορωδία

Οι απόφοιτοι διαθέτουν γνώσεις και δεξιότητες και στις δύο συνιστώσες: ειδική και γενική εκπαίδευση. Λαμβάνουν βασική συνειδητοποίηση για το έργο του καθηγητή μέσω μιας εισαγωγής στην παιδαγωγική, την κοινωνική παιδαγωγία και την κινητοποίηση και βασικούς ψυχολογικούς κλάδους. Τα αποτελέσματα των προγραμμάτων σπουδών δεν αποτελούν προσόντα για διδασκαλία.

Τελευταία ενημέρωση Ιανουάριος 2019

Σχετικά με τη Σχολή

The Faculty of Education is one of seventeen faculties associated under the umbrella of the Charles University in Prague. Its primary goal is to train teachers and other pedagogical personnel for all ... περαιτέρω

The Faculty of Education is one of seventeen faculties associated under the umbrella of the Charles University in Prague. Its primary goal is to train teachers and other pedagogical personnel for all types of schools and school systems, at various levels of study (Bachelors and Masters) and forms. Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη