BA (Hons) στην εμπορία

Independent College Dublin

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

BA (Hons) στην εμπορία

Independent College Dublin

Οι κύριοι στόχοι αυτού του βαθμού μάρκετινγκ είναι η παροχή ενός ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού πλαισίου που θα καλύπτει τις απαιτήσεις και τη λειτουργία όλων των πτυχών του μάρκετινγκ και των λειτουργιών των πωλήσεων σε επιχειρηματικές οργανώσεις, καθώς και τις σημαντικές αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στη θεωρία και την πρακτική τους. Η λειτουργία μάρκετινγκ, ειδικότερα, αποτέλεσε το αντικείμενο της σημαντικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια μέσα από διάφορες εξελίξεις, όπως για παράδειγμα η αύξηση της ιογενούς μάρκετινγκ, την κοινωνική δικτύωση και τις σχετικές εξελίξεις. Ένας σημαντικός στόχος του προγράμματος αυτού είναι να παρέχει στους φοιτητές μια στέρεη βάση γνώσεων και δεξιοτήτων, ώστε να μπορέσουν να γίνουν αποτελεσματικοί επαγγελματίες του μάρκετινγκ σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Το ΒΑ στο Μάρκετινγκ επιδιώκει να εμπνεύσει τους συμμετέχοντες με ένα όραμα για τις δυνατότητες για μια οργάνωση των επιχειρήσεων μέσω μιας συνειδητής κατανόηση και την αποτελεσματική εφαρμογή των αρχών της up-to-ημερομηνία ολοκληρωμένες έννοιες και στρατηγικές μάρκετινγκ, και το ρόλο των νέων τεχνολογιών και την καινοτόμο σκέψη για την επίτευξή τους.

Μια άλλη σημαντική διάσταση του βαθμού στο μάρκετινγκ είναι η πτυχή της διεθνοποίησης. Με την αυξανόμενη διεθνοποίηση των επιχειρήσεων στο πλαίσιο αυτό είναι απαραίτητο ότι βέλτιστες πρακτικές διεθνώς αναγνωρίζεται και ενσωματώνεται με τον κατάλληλο τρόπο σε προγράμματα σπουδών, όπως αυτό.

Τέλος, η σημασία της πρακτικής αναγνωρίζεται πλήρως από την έκταση των δεσμών μας με επαγγελματικά ινστιτούτα και τον επιχειρηματικό τομέα. Αυτή είναι μια υποστηρίζεται από την ένταξη του τρίμηνη πρακτική άσκηση ή την τοποθέτηση των υλικών στη διάθεση των συμμετεχόντων στο τρίτο στάδιο του προγράμματος. Η τοποθέτηση δεν είναι υποχρεωτικό - οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν αντί για ένα σημαντικό επιχειρηματικό σχέδιο έρευνας.

Ποιος είναι η πορεία για;

Το BA (Hons) στο Μάρκετινγκ προετοιμάζει τους μαθητές για μια καριέρα ως επαγγελματίας μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα παρέχει μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση των αναλυτικών δεξιοτήτων που απαιτούνται στην επιχείρηση και σε μια σειρά του μάρκετινγκ και των πωλήσεων των πρακτικών. Ο ρόλος του επαγγελματία μάρκετινγκ τοποθετείται μέσα στο ευρύτερο πλαίσιο των επιχειρήσεων που παραδίδεται μέσω μιας σειράς επιχειρήσεων σχετικών ενοτήτων.

CAO Κωδικός

IC007

Ημερομηνία έναρξης

Σεπ 2014

Απονομή του σώματος

QQI (ποιότητα και τα προσόντα Ιρλανδία, η νέα ολοκληρωμένη πρακτορείο αντικατάσταση FETAC, HETAC, NQAI και ενσωματώνει τις λειτουργίες του IUQB).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Μάθημα Δομή: Οι ενότητες του προγράμματος γενικά παραδίδεται σε δύο κύκλους εξάμηνο.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στάδιο 1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - Credits

  • Εμπορικό Δίκαιο - 10 - Εισαγωγή στη Χρηματοοικονομική Λογιστική - 10 - Οικονομικά - 10 - Εισαγωγή στις ΤΠΕ - 5 - Εφαρμοσμένη ΤΠΕ για το μάρκετινγκ - 5 - Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων - 10 - Αρχές του Μάρκετινγκ - 10 - Σύνολο Συντελεστές - 60

ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στάδιο 2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - Credits

Διαχείριση Πωλήσεων - - 10 - Digital Marketing - 10 - Διοικητική Λογιστική - 10 - Διοίκηση Επιχειρήσεων πληροφοριών και βάσεις δεδομένων - 5 - Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού - 5 - Διαχείριση Καινοτομίας - 10 - Έρευνα αγοράς - 10 - Σύνολο Συντελεστές - 60

ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στάδιο 3 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - Credits

  • Υπηρεσίες Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ - 10 - Ολοκληρωμένη Επικοινωνιών Μάρκετινγκ - 10 - Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ - 10 - Επιχειρηματική Στρατηγική - 10 - Επιχειρησιακό Πρόγραμμα - 10 - Διεθνές Μάρκετινγκ - 10 - Σύνολο Συντελεστές - 60

Τι προσφέρουμε

Στάδιο 1

Το πρόγραμμα Stage 1 έχει σχεδιαστεί για να παρέχει τα θεμέλια και «δομικά στοιχεία» για το σύνολο του προγράμματος. Επιχειρήσεις και περιβαλλοντικό πλαίσιο είναι εξαιρετικά σημαντικό για όλους τους συμμετέχοντες σε ένα πρόγραμμα πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων, είτε πρόκειται για ειδικό ή γενικό. Το στάδιο αυτό παρέχει το πλαίσιο αυτό με την έκθεση για τη γενική διαχείριση, το μάρκετινγκ, και το δίκαιο των επιχειρήσεων. Οι Αρχές του Μάρκετινγκ ενότητα συγκεκριμένα παρέχει ένα ισχυρό θεμέλιο πορεία στο μάρκετινγκ, και παρέχει το πλαίσιο για μια σειρά από πιο εξειδικευμένες θεραπείες αργότερα στο πρόγραμμα. Επιπλέον, οι σημαντικοί τομείς της οικονομίας, πληροφοριακά συστήματα των επιχειρήσεων, και την οικονομική λογιστική συμπεριλαμβάνεται.

Στάδιο 2

Το κύριο χαρακτηριστικό του σταδίου 2 είναι ότι μπορούμε να προχωρήσουμε σε πιο εξειδικευμένες πτυχές των πωλήσεων και του μάρκετινγκ.

Τέσσερις από τις έξι θεματικές ενότητες ασχολούνται άμεσα με θέματα από την κατανάλωση ενδιαφέρον και σημασία για την κοινότητα μάρκετινγκ. Αυτοί φαίνονται σε μεγάλο βαθμό σε λειτουργικά θέματα, και ψηφιακού μάρκετινγκ ειδικότερα ασχολείται με τη μετατροπή στο μάρκετινγκ που προκύπτουν από τις εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας των πληροφοριών. Επιπλέον, η σημασία της δημιουργικότητας και της καινοτομίας αντικατοπτρίζεται στην ένταξη μιας ενότητας για τη διαχείριση της καινοτομίας σε αυτό το στάδιο. AA ισχυρή ενότητα Έρευνας Αγοράς στο Στάδιο 2 έχει σημαντική εκπαιδευτική και πρακτική αξία, ιδιαίτερα ως έγκαιρη προετοιμασία για τα επιχειρηματικά σχέδια στο Στάδιο 3, θα πρέπει οι μαθητές να επιλέξουν αυτό παρά την τοποθέτηση σε θέση εργασίας.

Στάδιο 3

Σε αυτό το τελικό στάδιο, οι άλλοι εξειδικευμένοι τομείς των υπηρεσιών Μάρκετινγκ και Διοίκησης, Integrated Marketing Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ αντιμετωπίζονται. Επιπλέον, κάποιες γενικές αλλά εξαιρετικά σημαντικό επιχειρηματικό περιεχόμενο περιλαμβάνεται σε αυτό το στάδιο. Το μάθημα Επιχειρησιακή Στρατηγική αποσκοπεί να παράσχει μια ολοκληρωμένη άποψη όλων των επιχειρήσεων υλικού που καλύπτεται από το πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένων, φυσικά, το υλικό μάρκετινγκ. Το επιχειρηματικό σχέδιο ή τοποθέτηση παρέχει την ευκαιρία είτε για εφαρμοσμένη έρευνα μέσω μιας σημαντικής έργο, ή εναλλακτικά, μια τοποθέτηση τριών μηνών με επιχείρηση εταιριών.

Το επιχειρηματικό σχέδιο, εάν επιλεγεί, είναι πιθανό να περιλαμβάνουν την έρευνα μελέτη περίπτωσης, εξωτερική συνέντευξη ή προμήθεια των δεδομένων στο επαγγελματικό περιβάλλον, ή άλλες τεχνικές οι οποίες καλύπτονται στο Στάδιο 2 Έρευνα Αγοράς ενότητα .. Η παρουσίαση του Επιχειρησιακού Προγράμματος έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια σταθερή και ασφαλή επίδειξη της επίτευξης των απαιτούμενων πτυχίο Honours ακαδημαϊκά πρότυπα.

Η επιλογή τοποθέτησης είναι πιθανό να είναι ελκυστική για πολλούς, και θα περιλαμβάνει τους φοιτητές που πέρασαν περίπου δώδεκα εβδομάδες σε ένα περιβάλλον εργασίας με μία από τις εταιρικές τους συνεργάτες Ανεξάρτητων Ακαδημίας.

Απαιτήσεις

Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι κάτοχοι τουλάχιστον δύο υψηλότερες C3 και τέσσερις Τακτική Επίπεδο D3 (συμπεριλαμβανομένων Μαθηματικά) ή ισοδύναμο. Οι μαθητές κάτω των 23 ετών την 1η Ιανουαρίου του έτους της εισόδου πρέπει να εφαρμόζονται μέσω της ΥΠΑ. Οι υποψήφιοι που είναι πάνω από 23 από την 1η Ιανουαρίου του έτους έναρξης είναι επιλέξιμες για την είσοδο μέσα στο πρόγραμμα ως μια ώριμη φοιτητής.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Διάρκεια
Πλήρης παρακολούθηση
Locations
Ιρλανδία - Dublin, County Dublin
Ημερομηνία Έναρξης : Σεπτ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Σεπτ. 2019
Ιρλανδία - Dublin, County Dublin
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών