Keystone logo

2 BSc Προγράμματα σε Θέματα Καταναλωτή 2024

Φίλτρα

Φίλτρα

  • BSc
  • Σπουδές Μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ
  • Θέματα Καταναλωτή
Πεδία μελέτης
  • Σπουδές Μάρκετινγκ (2)
  • Επιστροφή στην κύρια κατηγορία
Τοποθεσίες
Βρείτε περισσότερες τοποθεσίες
Τύπος πτυχίου
Διάρκεια
Ρυθμός μελέτης
Γλώσσα
Γλώσσα
Μορφή μελέτης

BSc Προγράμματα σε Θέματα Καταναλωτή

Τα προπτυχιακά προγράμματα που ανταμοιβή απόφοιτοι με Bachelor of Science (BSc) βαθμό εστιασμένη στο να εξοπλίσουμε τους μαθητές με πρακτικές και τεχνικές γνώσεις σε ένα συγκεκριμένο πεδίο. Ενώ ορισμένα ιδρύματα προσφέρουν προγράμματα αυστηρά επιστήμη που σχετίζονται βάσει του παρόντος ομπρέλα, τα άλλα θεσμικά όργανα παρέχουν ένα ευρύτερο φάσμα θεμάτων, συμπεριλαμβανομένων ακόμη και στους τομείς των ανθρωπιστικών σχετίζονται.

Τι είναι ένα BSc σε θέματα καταναλωτών; κέντρα πρόγραμμα σπουδών για το πώς η αγορά και οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με το ένα το άλλο. Άλλες μαθημάτων ερευνά τη διαχείριση των δημόσιων πόρων, την οικογένεια οικονομική διαχείριση, τη συμπεριφορά των καταναλωτών, καθώς και οι δημόσιες πολιτικές που επηρεάζουν τα άτομα και οικογένειες. Οι μαθητές λαμβάνουν μια διεπιστημονική προσέγγιση για την καταναλωτισμού μελετώντας τις κοινωνιολογικές, οικονομικές, ψυχολογικές, πολιτισμικές, και νομικοί παράγοντες που σχετίζονται με αυτό.

Με την απόκτηση ενός πτυχίου Καταναλωτών, οι μαθητές αποκτούν βαθιά ικανότητες στην οργάνωση, τη διαχείριση, τον προγραμματισμό, και την επίλυση προβλημάτων.Αυτές οι δεξιότητες ενεργούν ως μεγάλα οφέλη τόσο για την προσωπική και επαγγελματική επιχειρήσεις.

Κερδίζουν ένα πτυχίο 's παίρνει οπουδήποτε από τρία έως πέντε έτη, ανάλογα με τις λεπτομέρειες του προγράμματος. Υπάρχουν ιδρύματα σε όλο τον κόσμο που προσφέρουν αυτό το βαθμό, προκαλώντας μεταβολές του κόστους διάρκειας και τα δίδακτρα. Επικοινωνήστε με το συγκεκριμένο πανεπιστήμια να ρωτήσω σχετικά με το κόστος της απόκτησης πτυχίου για θέματα καταναλωτών.
Τα διαθέσιμα σε αποφοίτους επαγγελματική σταδιοδρομία είναι ποικίλες ανάλογα με το ποια περιοχή ενδιαφέροντος είναι παθιασμένοι με. Μια πιθανή πορεία της σταδιοδρομίας γίνεται ένας διευθυντής δημοσίων σχέσεων. διευθυντές δημοσίων σχέσεων συνήθως εργάζονται στο τμήμα επικοινωνίας ενός οργανισμού ή μιας δημόσιας επιχείρησης υποθέσεις. Η βασική ευθύνη της θέσης αυτής είναι η δημιουργία και η υπεράσπιση μιας θετικής εικόνας για τους καταναλωτές. Άλλα απόφοιτοι γίνονται διευθυντές εξυπηρέτησης πελατών που διατηρούν αποτελεσματικές σχέσεις με τους πελάτες μέσα από την εκτενή γνώση των προγραμμάτων της εταιρείας και των προϊόντων.Θέσεις εργασίας που σχετίζονται με την προσωπική οικονομικό προγραμματισμό, την υπεράσπιση των καταναλωτών και των υπηρεσιών στέγασης είναι επίσης διαθέσιμες.

Υπάρχουν ευκαιρίες σε όλο τον κόσμο για τους μαθητές να εγγραφούν σε ένα BSc στο πρόγραμμα Καταναλωτών. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις επιλογές σας, ψάξτε για το πρόγραμμά σας παρακάτω και σε επαφή άμεσα το γραφείο είσοδος του σχολείου της επιλογής σας, συμπληρώνοντας στην πρώτη μορφή.