BSc Honors στην ανάπτυξη ψηφιακών μέσων

Γενικά

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με αυτό το πρόγραμμα, στην ιστοσελίδα της σχολής

Περιγραφή προγράμματος

Περίληψη μαθήματος

Η ανάπτυξη ψηφιακών μέσων είναι ένα εξειδικευμένο θέμα της επιστήμης των υπολογιστών που εστιάζει στην ανάπτυξη διαδραστικών εφαρμογών που ανταποκρίνονται στις ενέργειες των χρηστών παρουσιάζοντας πλούσιο περιεχόμενο πολυμέσων χρησιμοποιώντας διάφορες μορφές αλληλεπίδρασης.

Οι αυξανόμενες δυνατότητες του ιστού, των συσκευών υψηλής τεχνολογίας και της κινητής τεχνολογίας παρέχουν τεράστιες δυνατότητες για την εμπλοκή των χρηστών σε καινοτόμους τρόπους αλληλεπίδρασης με σύγχρονες διασυνδέσεις. Η βιομηχανία ψηφιακής τεχνολογίας απαιτεί από τους επαγγελματίες να κατανοούν καλά τις αρχές της εμπειρίας των χρηστών (UX) και τις καλές τεχνικές ικανότητες για την ανάπτυξη προηγμένων διεπαφών χρήστη. Τα βραβεία BSc Honors για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Μέσων απευθύνονται σε όλες τις πτυχές της διαδικασίας ανάπτυξης ψηφιακών μέσων, από τον σχεδιασμό και τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση και τον έλεγχο, με πρωταρχική εστίαση στην ανάπτυξη του εμπρός τμήματος.

Το πρόγραμμα προσφέρει τρεις κατευθύνσεις εξειδίκευσης:

  • σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογών web,
  • σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά,
  • 3D σχεδιασμός και ανάπτυξη διεπαφών χρήστη.

Δομή μαθημάτων

Τα παρακάτω μαθήματα είναι ενδεικτικά του τι θα μελετήσετε σε αυτό το μάθημα.

Έτος 1

Το πρώτο έτος σας παρέχει την υποστήριξη του τομέα. Θα εισαχθούν στις βασικές αρχές του UI / UX και στη διαδικασία σχεδιασμού ψηφιακών μέσων από τη συλλογή απαιτήσεων και προδιαγραφών στο σχεδιασμό παραδοσιακών ιστοτόπων και 2D διαδραστικών μέσων. Το πρώτο έτος παρέχει επίσης μια σταθερή κατανόηση των εννοιών προγραμματισμού και των γλωσσών που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ψηφιακών μέσων.


Τα θέματα σπουδών περιλαμβάνουν:

  • Ανάπτυξη 2D διαδραστικών μέσων
  • Βασικές αρχές συστημάτων υπολογιστών
  • Αρχές προγραμματισμού
  • Εμπειρία χρήστη
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη ιστοσελίδων.

Επίπεδο πιστοδότησης 4

Έτος 2

Ο δεύτερος χρόνος επιτρέπει την πρόοδο σε πιο προηγμένα θέματα ανάπτυξης από την αρχή έως την ανάπτυξη τρισδιάστατων διαδραστικών μέσων και δοκιμών ευχρηστίας. Το αναλυτικό πρόγραμμα βασίζεται στις θεμελιώδεις εννοιολογικές γνώσεις που αποκτήθηκαν στο Επίπεδο 4 για να το εφαρμόσουν σε ειδικά πεδία. Η έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη των επαγγελματικών σας δεξιοτήτων και στην εκμάθηση του τρόπου διαχείρισης και οργάνωσης των έργων ψηφιακών μέσων. Οι δημιουργικές ενότητες σάς επιτρέπουν να δημιουργήσετε το χαρτοφυλάκιό σας για να επιδείξετε τις τεχνικές και δημιουργικές δεξιότητές σας.

Τα θέματα σπουδών περιλαμβάνουν:

  • 3D ανάπτυξη διαδραστικών μέσων
  • Προηγμένη ανάπτυξη από πλευράς πελάτη
  • Αρχιτεκτονικές μηχανών παιχνιδιών
  • Ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά
  • Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
  • Ανάπτυξη ιστού από πλευράς διακομιστή
  • Δοκιμές ευχρηστίας

Μπορείτε να επιλέξετε μια χρονιά διάρκειας ενός έτους μεταξύ των ετών 2 και 3 για να εργαστείτε στις ψηφιακές και δημιουργικές βιομηχανίες. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να εξασκήσετε και να βελτιώσετε τις δεξιότητες που έχετε μάθει και να αναπτύξετε μια καλύτερη κατανόηση των αναγκών του κλάδου και των επαγγελματικών πρακτικών καθώς και την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας που είναι ανεκτίμητη για το τελευταίο σας έτος σπουδών και μακροπρόθεσμα προοπτικές καριέρας.

Επίπεδο Πιστώσεων 5

Έτος 3

Το τρίτο έτος βασίζεται σε συγκεκριμένες δεξιότητες που αποκτήθηκαν στο επίπεδο 5 και σας εκθέτει στα εξειδικευμένα ερευνητικά θέματα του σχεδιασμού και της ανάπτυξης ψηφιακών μέσων. Θα ολοκληρώσετε ένα έργο της δικής σας επιλογής (ένα παιχνίδι, μια δυναμική και ανταποκρινόμενη εφαρμογή στο διαδίκτυο ή μια εφαρμογή για κινητά) που σας παρέχει την ευκαιρία να αναπτύξετε πιο προηγμένες δεξιότητες και τεχνικές στον πιθανό τομέα που θα αναζητήσετε απασχόληση.

Τα θέματα σπουδών περιλαμβάνουν:

  • Προηγμένη ανάπτυξη διαδραστικών μέσων
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ, Κοινωνικά μέσα και Web Analytics
  • Έργο Τελικού Έτους
  • Επιχειρήσεις και Επιχειρήσεις που κατευθύνουν τις πληροφορίες
  • Κινητή Ανάπτυξη Εφαρμογών Κινητών
  • Εμπειρία χρήστη για κινητά.

Επίπεδο Πιστώσεων 6

Επαγγελματική διαπίστευση

Αυτό το πρόγραμμα είναι διαπιστευμένο από το BCS, The Chartered Institute for IT, για την πλήρη κάλυψη της εκπαιδευτικής απαίτησης για το καθεστώς Chartered IT Professional (CITP). Σημειώστε ότι υπάρχουν πρόσθετες απαιτήσεις, συμπεριλαμβανομένης της εργασιακής εμπειρίας, για την επίτευξη της πλήρους κατάστασης CITP. Οι πτυχιούχοι αυτού του διαπιστευμένου πτυχίου θα είναι επίσης επιλέξιμοι για επαγγελματική ιδιότητα του BCS (MBCS).

Η πιστοποίηση BCS αποτελεί δείκτη της ποιότητας του προγράμματος για τους σπουδαστές και τους εργοδότες και αποτελεί επίσης σημαντικό σημείο αναφοράς του προτύπου του προγράμματος για την παροχή υψηλής ποιότητας πληροφορικής εκπαίδευσης και δέσμευση για την ανάπτυξη μελλοντικών επαγγελματιών πληροφορικής που έχουν τη δυνατότητα να επιτύχουν την ιδιότητα Chartered. Το πρόγραμμα είναι επίσης πιθανό να αναγνωριστεί από άλλες χώρες που έχουν υπογράψει διεθνείς συμφωνίες.

Προυποθέσεις εισόδου

Ηνωμένο Βασίλειο

Ένα από τα ακόλουθα (ή ισοδύναμα προσόντα):

  • A Επίπεδα - BBC / A * A *
  • Διεθνές Απολυτήριο - 26 βαθμοί
  • Pearson BTEC Επίπεδο 3 Διευρυμένο Εθνικό Δίπλωμα / Εθνικό Δίπλωμα - DMM / D * D *
  • Πρόσβαση στο Δίπλωμα Ειδίκευσης - 45 μονάδες στο Επίπεδο 3 με τουλάχιστον 27 Πιστωτικές Μονάδες 3 Επίπεδο στην Αξία ή Διακρίσεις

Εκτός από ένα από τα παραπάνω, θα πρέπει να έχετε:

  • GCSE Αγγλικά και Μαθηματικά με ελάχιστο βαθμό 4 (βαθμός C στο σύστημα βαθμολόγησης πριν από το 2017). Παρέχονται επίσης ισοδύναμα προσόντα.

Εάν η πρώτη σας γλώσσα δεν είναι αγγλική, θα χρειαστείτε ένα βαθμό IELTS 6,0 συνολικά, με 5,5 σε κάθε στοιχείο.

ΕΕ / Διεθνές

  • Διεθνές Απολυτήριο - 26 βαθμοί

Εάν η πρώτη σας γλώσσα δεν είναι αγγλική, θα χρειαστείτε ένα βαθμό IELTS 6,0 συνολικά, με 5,5 σε κάθε στοιχείο.

Διαδρομή καριέρας

Το μάθημα ανάπτυξης ψηφιακών μέσων BSc (Hons) έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει στους πτυχιούχους να αποκτήσουν τις πρακτικές δεξιότητες και γνώσεις για την ανάπτυξη μιας σειράς τεχνικών σταδιοδρομιών στο πλαίσιο της βιομηχανίας ψηφιακής τεχνολογίας. Μερικοί ενδεικτικοί τίτλοι εργασίας περιλαμβάνουν:

  • εκκινητή πλευράς ή πελάτη
  • σχεδιαστής εμπειρίας χρήστη (UX)
  • 3D περιβάλλον χρήστη και προγραμματιστή περιεχομένου
  • προγραμματιστή εφαρμογών για κινητά
  • ψηφιακό σχεδιαστή / animator
  • back-end προγραμματιστής / προγραμματιστής
  • ειδικός βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης

Άλλοι τύποι ρόλων που υπάρχουν είναι στην εκπαίδευση στον τομέα της πληροφορικής και στην έρευνα ψηφιακών μέσων σε εμπορικούς οργανισμούς ή ακαδημαϊκά ιδρύματα. Θα σας προετοιμάσει επίσης για μεταπτυχιακές σπουδές και διδασκαλία και έρευνα στον τομέα.

Οι αποφοίτητές μας έχουν μεγάλη επιτυχία στη διασφάλιση της πρόσληψης μέσα σε 6 μήνες μετά την ολοκλήρωση του πτυχίου τους και έχουν εργαστεί σε εταιρείες όπως οι Siemens, Red Bee, MPC, Kainos, Sizmek, ORM, UX Connections, Prism Media Production, Broadbandchoices, Profusion, Webcredible, Struq, Decisiontech, CAKE, PaperSeven, Williams Lea Tag, BondMedia, Toluna, Gameaccount Global Ltd και TfL.

Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

The University of Westminster is a dynamic international education institution with a distinguished 175-year history. With three campuses in central London (Cavendish, Marylebone and Regent) and one i ... περαιτέρω

The University of Westminster is a dynamic international education institution with a distinguished 175-year history. With three campuses in central London (Cavendish, Marylebone and Regent) and one in Harrow, it is home to over 20,000 students from over 150 nations. Διαβάστε Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη