BSc (Hons) στην Επιστήμη των Υπολογιστών
Sunway University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Shah Alam, Μαλαισία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 25.660
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αυτό το πρόγραμμα θα εξοπλίσει τους μαθητές με τις γνώσεις, τις αρχές και τις δεξιότητες στην ανάπτυξη νέων τεχνολογικών και καινοτόμων λύσεων στον τομέα της Πληροφορικής. Θα έχετε τη δυνατότητα να εκτελέσετε μια σειρά δραστηριοτήτων από την ανάλυση, τη μοντελοποίηση, το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση λύσεων πληροφορικής. Υπάρχουν επίσης μαθήματα επιλογής σε εξειδικευμένους τομείς, όπως οραματισμός υπολογιστών και ασφάλεια υπολογιστών.
Ο βαθμός παρέχει στους φοιτητές με θεωρητικά αλγοριθμικά θεμέλια την ανάπτυξη λογισμικού αιχμής ή λύσεων πληροφορικής. Οι απόφοιτοι μπορούν επίσης να επιλέξουν μεταπτυχιακές σπουδές που θα σας εξοπλίσουν με δεξιότητες για να αναλάβουν ερευνητικές θέσεις ή εισόδους σε διεπιστημονική καινοτομία.
Προσλαμβάνει
Ιανουάριος, Απρίλιος & Αύγουστος
Διάρκεια
3 Χρόνια (πλήρους απασχόλησης)
Προοπτικές καριέρας
- Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας
- Μηχανικός Λογισμικού / Αρχιτέκτονας Λογισμικού
- Προγραμματιστής εφαρμογών για κινητά
- Προγραμματιστής παιχνιδιών
- Σχεδιαστής συστημάτων
- Ειδικός δικτύων
- Αναλυτής έρευνας
- Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας Λογισμικού
- Επιχειρησιακός προγραμματιστής εφαρμογών για επιχειρήσεις
Ενότητες
- Προγραμματισμός Έννοιες και Επίλυση Προβλημάτων
- Αρχές προγραμματισμού
- Μαθηματικά υπολογιστών
- Αγγλικά για σπουδές τεχνολογίας υπολογιστών
- Βασικές αρχές υπολογιστή
- Βασικές αρχές βάσης δεδομένων
- Αντικειμενοστραφείς βασικές αρχές προγραμματισμού
- Οργάνωση Υπολογιστών
- Βασικές αρχές ιστού
- Δομές δεδομένων και αλγόριθμοι
- Αλληλεπίδραση ανθρώπου υπολογιστή
- Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
- Θεμελιώδες λειτουργικό σύστημα
- Κοινωνικές & επαγγελματικές ευθύνες
- Δίκτυα υπολογιστών
- Μηχανική λογισμικού
- Ψηφιακή επεξεργασία εικόνας
- Δεξιότητες επικοινωνίας
- Κατανεμημένα Συστήματα
- Τεχνητή νοημοσύνη
- Πρακτική
- Σειρά σεμιναρίων
- Πρόγραμμα Capstone
Απαιτήσεις εισόδου
- STPM: Μέσος όρος C ή CGPA 2,33 (τουλάχιστον 2 κύριοι)
- Επίπεδο: Οι βαθμοί υπολογίζονται με βάση βαθμούς που έχουν ληφθεί για 2 ή 3 άτομα - τουλάχιστον 12 βαθμοί
- Αυστραλιανή εγγραφή: ATAR 60
- Καναδική εγγραφή: 60%
- MUFY: 60%
- Ίδρυμα Sunway στις Τέχνες: CGPA 2.3
- Ίδρυμα Sunway στην Επιστήμη και την Τεχνολογία: CGPA 2.3
- UEC: Μέγιστο 26 βαθμοί από 5 μαθήματα (όλα τα μαθήματα Β, συμπεριλαμβανομένων των Μαθηματικών)
- IB: Ολοκληρώθηκε με τουλάχιστον 25 πόντους (εκτός από πόντους μπόνους)
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Δομή Προγράμματος
Έτος 1
- Βασικά στοιχεία βάσης δεδομένων
- Αρχές Προγραμματισμού
- Βασικές αρχές Αντικειμενοστρεφούς Προγραμματισμού
- Μαθηματικά Η/Υ
- Οργάνωση Υπολογιστών
- Αγγλικά για Σπουδές Τεχνολογίας Υπολογιστών
- Βασικές αρχές Ιστού
- Αρχές Δικτύωσης
Βελτίωση Επιλογών I (Επιλέξτε οποιοδήποτε 1 στο Έτος 1)
- Εισαγωγή στη Στατιστική
- Αρχές και Πρακτική Διοίκησης
Έτος 2
- Δομές Δεδομένων & Αλγόριθμοι
- Αλληλεπίδραση ανθρώπου υπολογιστή
- Μηχανική Λογισμικού
- Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
- Ψηφιακή επεξεργασία εικόνας
- Βασικές αρχές Λειτουργικού Συστήματος
- Δεξιότητες επικοινωνίας
- Κοινωνικές & Επαγγελματικές Ευθύνες
- Ειδικότητα Επιλογής Ι
- Ενίσχυση Επιλογής II
- Δίκτυο Υπολογιστών
Έτος 3
- Κατανεμημένα Συστήματα
- Τεχνητή νοημοσύνη
- Πρακτική
- Capstone Projects 1 & 2
- Ειδίκευση Επιλογής ΙΙ, ΙΙΙ & IV
- Ενίσχυση Επιλογής III
Επιλογή Ειδίκευσης (για το 2ο και το έτος 3)
Επιστημονικά δεδομένα
- Βασικές αρχές εξόρυξης δεδομένων και ανακάλυψης γνώσης
- Web και Network Analytics
- Computer Vision
- Υπολογιστική Νοημοσύνη
Λύσεις Λογισμικού
- Αρχές Λειτουργικού Προγραμματισμού
- Ταυτόχρονος προγραμματισμός
- Συστήματα Διαχείρισης Βάσεων Δεδομένων
- Μηχανική Βάσεων Δεδομένων
Δικτύωση & Ασφάλεια
- Επικοινωνία δεδομένων
- Ασφάλεια του υπολογιστή
Σχεδιασμός Προγράμματος
- Μοτίβο Αρχιτεκτονικής & Σχεδιασμού Λογισμικού
- Γλώσσες προγραμματισμού
- Σχεδιασμός & Ανάπτυξη UI/UX
Προαιρετικά μαθήματα βελτίωσης (για το έτος 2 και το έτος 3)
Έτος 2 και Έτος 3
- Εισαγωγή στην Ψυχολογία
- αρχές του μάρκετινγκ
- Αρχές Επιχειρηματικότητας
- Ψηφιακή Οικονομία
- Startup Foundry
Πρόσθετα υποχρεωτικά μαθήματα Γενικών Σπουδών MOHE
για Τοπικό Φοιτητή
- Εκτίμηση Ηθικής και Πολιτισμού
- Φιλοσοφία και Επίκαιρα Θέματα
- Κοινωνική εργασία
- Bahasa Kebangsaan A (ισχύει για φοιτητές που δεν συμμετείχαν στο SPM ή δεν έλαβαν πίστωση στο SPM Bahasa Melayu)
για Διεθνή Φοιτητή
- Μαλαισιανή γλώσσα για επικοινωνία 2
- Εκτίμηση Ηθικής και Πολιτισμού
- Κοινωνική εργασία
Ευκαιρίες καριέρας
Προοπτικές καριέρας
- Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας
- Προγραμματιστής παιχνιδιών
- Προγραμματιστής εφαρμογών για κινητά
- Αρχιτέκτονας Λογισμικού/ Μηχανικός Λογισμικού
- Σχεδιαστής Συστήματος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο στην Ανάλυση Νοημοσύνης
- Harrisonburg, Ηνωμένες Πολιτείες
Πτυχίο Επιστήμης Υπολογιστών (Data Science Track)
- Bethlehem, Ηνωμένες Πολιτείες
BSc (Hons) Παιχνίδια Πληροφορικής
- Lincoln, Ηνωμένο Βασίλειο