BSc (Hons) Παιχνίδια Πληροφορικής
University of Lincoln
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Lincoln, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 - 6 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* ανά επίπεδο, για διεθνείς φοιτητές | Σπουδαστές κατ' οίκον/ΕΕ: 9.250 £ ανά επίπεδο
Ανακαλύψτε το Lincoln όπου κι αν βρίσκεστε στον κόσμο
Τα διαδικτυακά σεμινάρια, τα μαθήματα master, οι συνεδρίες ερωτήσεων και απαντήσεων και οι ομιλίες σε πάνελ φοιτητών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανακαλύψετε πώς είναι να ζεις και να σπουδάζεις στο University of Lincoln
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα Υπολογιστών Παιχνιδιών BSc (Hons) στο Lincoln στοχεύει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων και χαρακτηριστικών που απαιτούνται για τους ρόλους στον ανταγωνιστικό τομέα πληροφορικής. Το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτυχθούν ως ευέλικτοι επαγγελματίες, ικανός να ευδοκιμήσει σε ένα ευρύ φάσμα μεταπτυχιακών θέσεων απασχόλησης. Οι σπουδαστές έχουν επίσης την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες που προσφέρονται για την συνεχώς αναπτυσσόμενη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών πολλών δισεκατομμυρίων λιρών.
Το μάθημα στοχεύει στην ανάπτυξη ενός συνόλου δεξιοτήτων που θα εφαρμόζεται στο ευρύτερο φάσμα του ψηφιακού τομέα. Πέρα από την εκμάθηση πώς να αναπτύξουν λογισμικό, οι μαθητές μπορούν επίσης να αναπτύξουν μια κατανόηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ του υπολογιστή και του χρήστη και πώς να σχεδιάσουν μια συναρπαστική εμπειρία.
Στόχος μας είναι να παράγουμε πτυχιούχους που μπορούν να προσαρμοστούν στην τεχνολογία που εξελίσσεται ταχέως και να διαδραματίσουν βασικούς ρόλους στις εταιρείες που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτών των προόδων. Πέρα από το πώς να αναπτύξει την τεχνολογία, ένας φοιτητής υπολογιστών παιχνιδιών μπορεί επίσης να αποκτήσει μια κατανόηση για το πώς να το κάνει να συμμετέχει, παιχνιδιάρικο και διασκέδαση.
Το μάθημα διερευνά την επιστήμη των υπολογιστών μέσω της συγκεκριμένης χρήσης των περιπτώσεων παιχνιδιών. Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες προγραμματισμού, παράλληλα με εξειδικευμένες ενότητες σε θέματα όπως το σχεδιασμό παιχνιδιών, τα τρισδιάστατα γραφικά, τα μαθηματικά και η τεχνητή νοημοσύνη.
Η ισχυρή εννοιολογική και μεθοδολογική βάση τόσο στο σχεδιασμό παιχνιδιών όσο και στην ανάπτυξη παιχνιδιών δίνει στο μάθημα Lincoln's Games Computing ένα ξεχωριστό πλεονέκτημα. Οι μαθητές ενθαρρύνονται να αναγνωρίσουν ότι η μηχανική λογισμικού είναι εξίσου σημαντική με τον δημιουργικό σχεδιασμό για την επιτυχία των προϊόντων παιχνιδιών υπολογιστή και των εφαρμογών λογισμικού. Το μάθημα θα διερευνήσει επίσης τον ρόλο των παιχνιδιάρικων συστημάτων πέρα από τη βιομηχανία παιχνιδιών, εξετάζοντας πώς έχουν εφαρμοστεί τα παιχνίδια σε τομείς όπως η εκπαίδευση και η φυσική κατάσταση. Ενώ οι απόφοιτοί μας μπορούν να στοχεύσουν σταδιοδρομία στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών, οι δεξιότητές τους μπορούν επίσης να εφαρμοστούν σε μια σειρά διαφορετικών Pathways απασχόλησης , συμπεριλαμβανομένων συστημάτων και ρόλων ανάπτυξης στο NHS, την αυτοκινητοβιομηχανία, τον τομέα της εκπαίδευσης και τους ρόλους σχεδιασμού σε πολλούς κλάδους.
"Αυτές οι πληροφορίες ήταν σωστές τη στιγμή της δημοσίευσης (Ιούλιος 2023)"
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Πώς μελετάτε
Κατά το πρώτο έτος του πτυχίου, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να μελετήσουν θεμελιώδεις τομείς, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού παιχνιδιών, των μαθηματικών για υπολογιστές, του προγραμματισμού και της ανάπτυξης παιχνιδιών.
Κατά το δεύτερο έτος, αναμένεται σε βάθος μελέτη σε τομείς υπολογιστικών παιχνιδιών, όπως προηγμένος προγραμματισμός, ανάπτυξη ιδεών, σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη και τεχνητή νοημοσύνη.
Εκτός από την ολοκλήρωση ενός έργου ανάπτυξης παιχνιδιών τον τρίτο χρόνο, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν από μια σειρά εξειδικευμένων προαιρετικών ενοτήτων, συμπεριλαμβανομένου του Παράλληλου Προγραμματισμού. Αυτόνομη φορητή ρομποτική; ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ; και εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα.
Πλήρης ή μερική απασχόληση διαθέσιμη.
Πρώτος χρόνος
- Αλγόριθμοι και πολυπλοκότητα (πυρήνας)
- Σχεδιασμός παιχνιδιών (Core)
- Ανάπτυξη παιχνιδιών (Core)
- Μελέτες παιχνιδιών (Core)
- Μαθηματικά για Πληροφορική (Core)
- Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός (Core)
- Βασικές αρχές προγραμματισμού (Core)
Δεύτερη χρονιά
- Εφαρμοσμένα Παραδείγματα Προγραμματισμού (Πυρήνας)
- Τεχνητή Νοημοσύνη (Πυρήνας)
- Ανάπτυξη ιδεών (πυρήνας)
- Προγραμματισμός παιχνιδιών (Core)
- Συστήματα βάσης δεδομένων με δυνατότητα κλιμάκωσης (Core)
- Ομαδική Μηχανική Λογισμικού (Core)
- Σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη (Core)
Τρίτος χρόνος
- Γραφικά (πυρήνας)
- Προσομοίωση Φυσικής (Πυρήνας)
- Διαδικαστική δημιουργία περιεχομένου (πυρήνας)
- Έργο (Core)
- Αυτόνομη Ρομποτική Κινητή (Επιλογή)†
- Big Data (Επιλογή)†
- Ανάπτυξη μεταξύ πλατφορμών (επιλογή)†
- Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο (επιλογή)†
- Επεξεργασία εικόνας (Επιλογή)†
- Μηχανική Εκμάθηση (Επιλογή)†
- Παράλληλος Προγραμματισμός (Επιλογή)†
- Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα (επιλογή)†
† Ορισμένα μαθήματα μπορεί να προσφέρουν προαιρετικές ενότητες. Η διαθεσιμότητα των προαιρετικών ενοτήτων μπορεί να διαφέρει από έτος σε έτος και θα υπόκειται στον ελάχιστο αριθμό μαθητών που θα επιτευχθεί. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι εγγυημένη η διαθεσιμότητα συγκεκριμένων προαιρετικών μονάδων. Η επιλογή της προαιρετικής μονάδας μπορεί επίσης να επηρεαστεί από τη διαθεσιμότητα του προσωπικού.
Πώς εκτιμάτε
Το πρόγραμμα αξιολογείται μέσω ποικίλων μέσων, συμπεριλαμβανομένων δοκιμών στην τάξη, μαθημάτων, έργων και εξετάσεων. Η πλειοψηφία των αξιολογήσεων βασίζεται σε μαθήματα, που αντικατοπτρίζουν την πρακτική και εφαρμοσμένη φύση της επιστήμης των παιχνιδιών. Η στάθμιση που δίνεται σε κάθε μέθοδο αξιολόγησης μπορεί να διαφέρει σε κάθε ακαδημαϊκό έτος. Το University of Lincoln στοχεύει να διασφαλίσει ότι το προσωπικό επιστρέφει τις αξιολογήσεις κατά τη διάρκεια των μαθημάτων στους φοιτητές αμέσως.
Διαπιστεύσεις και Συνεργασίες
Αυτό το μάθημα είναι διαπιστευμένο από το BCS, Chartered Institute for IT, και το Πανεπιστήμιο είναι συνδεδεμένο με το Ίδρυμα Αναλυτών και Προγραμματιστών.