BSc (Hons) στη Μηχανική Λογισμικού
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Kuala Lumpur, Μαλαισία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
USD 22.615 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* σύνολο για Μαλαισιανούς φοιτητές: 87.000 RM | σύνολο για διεθνείς φοιτητές: 88.200 RM/22.615 USD
Εισαγωγή
APU-Πρόγραμμα διπλού πτυχίου DMU
Οι φοιτητές που βρίσκονται στο Πρόγραμμα Πτυχίου θα έχουν την επιλογή να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Διπλού Πτυχίου APU Σύμφωνα με αυτό το Πρόγραμμα, οι φοιτητές θα λάβουν 2 Πιστοποιητικά Πτυχίου και Μεταγραφές μετά την αποφοίτησή τους: 1 από το Πανεπιστήμιο Ασίας Ειρηνικού ( APU ), τη Μαλαισία και 1 από το Πανεπιστήμιο De Montfort (DMU), Ηνωμένο Βασίλειο.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Περίγραμμα προγράμματος
Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ειδικά για να παρέχει στους μαθητές:
- Εξοικείωση με τα εργαλεία και τις αυστηρές μεθοδολογίες που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη συστημάτων λογισμικού κρίσιμων για την αποστολή και ασφάλειας.
- Η ικανότητα κριτικής αξιολόγησης παραδειγμάτων σχεδίασης, γλωσσών, αλγορίθμων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη μεγάλης κλίμακας και πολύπλοκων συστημάτων λογισμικού.
- Μια βαθιά εκτίμηση της σημασίας της αρχιτεκτονικής λογισμικού, των δοκιμών, της τεκμηρίωσης και της δυνατότητας συντήρησης.
Επίπεδο πτυχίου 1
Οι μαθητές θα μάθουν τις θεμελιώδεις δεξιότητες που απαιτούνται από κάθε επαγγελματία πληροφορικής και τη βασική κατανόηση του προγραμματισμού, τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, τις αλγοριθμικές δεξιότητες, τις μαθηματικές τεχνικές και την ανάλυση και σχεδιασμό συστημάτων. Ορισμένες εξειδικευμένες ενότητες θα παρέχουν στους φοιτητές βασικές γνώσεις σχετικά με τα υποκείμενα συστήματα υπολογιστών, όπως η αρχιτεκτονική υπολογιστών, τα λειτουργικά συστήματα, η δικτύωση και οι βάσεις δεδομένων. Οι ενότητες θα τους βοηθήσουν επίσης να αναπτύξουν προσωπικές και οργανωτικές δεξιότητες, καθώς και να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.
Κοινές ενότητες
- Ψηφιακή Σκέψη και Καινοτομία
- Διαπολιτισμική Ευαισθητοποίηση και Πολιτισμική Ποικιλομορφία
- Ανάλυση & Σχεδιασμός Συστήματος
- Προγραμματισμός Python
- Μαθηματικές Έννοιες για τους Υπολογιστές
- Λειτουργικά Συστήματα & Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
- Εισαγωγή στη Δικτύωση
- Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
Εξειδικευμένες ενότητες
- Εισαγωγή στον Αντικειμενοστραφή Προγραμματισμό
Προαιρετικές ενότητες (επιλέξτε 1)
- Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη
- Βασικές αρχές σχεδίασης και ανάπτυξης ιστοσελίδων
Επίπεδο πτυχίου 2
Θα μαθευτεί ένα ευρύτερο φάσμα δεξιοτήτων, στο οποίο οι μαθητές θα αποκτήσουν καλύτερη κατανόηση των παραδειγμάτων σχεδιασμού, των γλωσσών και των αλγορίθμων που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη μεγάλης κλίμακας και πολύπλοκων συστημάτων λογισμικού. Θα αποκτήσουν μια σταθερή κατανόηση του κύκλου ζωής του λογισμικού και των μεθοδολογιών για τις προδιαγραφές, το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη δοκιμή, την αξιολόγηση, την ανάλυση και τη συντήρηση συστημάτων λογισμικού. Θα καλλιεργήσουμε περαιτέρω τη δημιουργικότητα και την καινοτομία τους καθώς και την ανεξάρτητη μάθηση για να τους προετοιμάσουμε για το χώρο εργασίας.
Κοινές ενότητες
- Αντικειμενοστραφής ανάπτυξη με Java
- Μέθοδοι Ανάπτυξης Συστήματος
- Προγραμματισμός για Ανάλυση Δεδομένων
- Δημιουργικότητα & Καινοτομία
- Μέθοδοι Έρευνας για Υπολογιστές και Τεχνολογία
Εξειδικευμένες ενότητες
- Θεωρία Υπολογιστών
- ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Μέθοδοι Σχεδιασμού
- Τεχνολογία Απαιτήσεων
- Αρχιτεκτονική Λογισμικού
- Enterprise Systems
Προαιρετικές ενότητες (επιλέξτε 1)
- Ταυτόχρονος προγραμματισμός
- Περαιτέρω Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Ιστοσελίδων
- Μηχανική εφαρμογών για κινητά
Πρακτική άσκηση (16 εβδομάδες)
Οι φοιτητές θα πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση/βιομηχανική κατάρτιση για ελάχιστη περίοδο 16 εβδομάδων για να τους προετοιμάσουν για μια ομαλή μετάβαση από την τάξη στο εργασιακό περιβάλλον.
Επίπεδο πτυχίου 3
Οι φοιτητές θα κάνουν χρήση των προηγούμενων σπουδών και της βιομηχανικής τους εμπειρίας για να επεκτείνουν την εξοικείωσή τους στον τομέα της μηχανικής λογισμικού και να βελτιώσουν την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη. Οι μαθητές θα προχωρήσουν περαιτέρω σε μεθόδους σχεδιασμού συστημάτων που τους βοηθούν να βελτιώσουν το σχεδιασμό, την οργάνωση και τη συντηρησιμότητα λογισμικού για την παραγωγή συνοπτικών και ισχυρών εφαρμογών λογισμικού. Ένα έργο τελευταίου έτους απαιτεί από αυτούς να διερευνήσουν και να αναπτύξουν μια λύση για ένα πραγματικό πρόβλημα - θα επιδείξουν την ικανότητά τους να συνδυάζουν τεχνικές γνώσεις, κριτική σκέψη και αναλυτικές δεξιότητες για να δημιουργήσουν ένα χαρτοφυλάκιο προσωπικών επιτευγμάτων.
Κοινές ενότητες
- Διαχείριση Καινοτομίας & Ανάπτυξη νέων προϊόντων
- Διαχείριση έργου
Εξειδικευμένες ενότητες
- Προηγμένες Έννοιες Γλώσσας Προγραμματισμού
- Αλγοριθμική
- Σχεδιαστικά πρότυπα
- Μηχανική Ποιότητας Λογισμικού
- Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Εφαρμογών στο Cloud
- Έρευνες στη Μηχανική Λογισμικού
- Έργο Μηχανικής Λογισμικού
Προαιρετικές ενότητες (επιλέξτε 2)
- Προηγμένα συστήματα βάσεων δεδομένων
- Κατανεμημένα Συστήματα Υπολογιστών
- Ανάπτυξη Blockchain
- Εταιρικός Προγραμματισμός για Κατανεμημένες Εφαρμογές
- HCI & Ευχρηστία
- Βελτιστοποίηση και Βαθιά Μάθηση
υποχρεωτικά μαθήματα MQA*
- Εθνοτικές σχέσεις (M'sian Students)
- Ισλαμικός και Ασιατικός Πολιτισμός (M'sian Students)
- Μαλαισιανές Σπουδές (Διεθνείς φοιτητές)
- Γλώσσα επικοινωνίας της Μαλαισίας (Διεθνείς φοιτητές)
- Επαγγελματικές Επικοινωνιακές Δεξιότητες στο Χώρο Εργασίας
- Employee & Employment Trends
- Συνδιδ
(*Όλοι οι μαθητές απαιτείται να ολοκληρώσουν επιτυχώς αυτές τις ενότητες όπως ορίζεται από τον Οργανισμό Προσόντων της Μαλαισίας.)
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Επιλογές καριέρας
- Μηχανικός λογισμικού
- Αναλυτής συστημάτων
- Project Manager
- Σύμβουλος Λογισμικού
- Προγραμματιστής
- Chief Technology Officer (CTO)
- Μηχανικός Εφαρμογών
- Μηχανικός Δοκιμών Λογισμικού
- Ειδικός Διασφάλισης Ποιότητας Λογισμικού (QA).
- Ειδικός Ε&Α
- Αρχιτέκτονας Λογισμικού
- Μηχανικός Ολοκλήρωσης Συστημάτων
- Ανώτερος Τεχνικός Υπεύθυνος
- Υπεύθυνος προϊόντων
- Αρχιτέκτονας Λύσεων
- Διευθυντής ανάπτυξης
- Ανώτερος Σχεδιαστής Συστήματος