Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

ξεκινά το πρόγραμμα Φθινόπωρο 2017

Το Bachelor of Science στην Επιστήμη προσομοίωσης, παιχνίδια, και Animation βαθμός προετοιμάζει τους μαθητές να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν εικονικούς κόσμους χρησιμοποιώντας μαθηματικούς αλγόριθμους και τεχνολογίες που διέπουν αεροπορίας προσομοιωτές, με τη βοήθεια υπολογιστή σχεδιασμού (CAD) συστήματα, λογισμικό υπολογιστή animation, streaming βίντεο και τα δίκτυα ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

Ως τεχνική, διεπιστημονική βαθμό, οι μαθητές θα λάβουν τα μαθήματα στην επιστήμη των υπολογιστών, τα μαθηματικά, τη φυσική, τη μηχανική, τις στρατιωτικές επιστήμες, την ευφυΐα, τη διαχείριση της ασφάλειας και των επιχειρήσεων. Πτυχές της τέχνης και του σχεδιασμού θα συμπληρώσει την τεχνική πλευρά αυτού του βαθμού. Οι εργασίες στα εργαστήρια των υπολογιστών θα είναι εκτεταμένη και οι μαθητές μπορούν να αναμένουν να αποφοιτήσουν ικανός σε C #, C ++, Python, Javascript, HTML5, Μάγια και Unity3D. Άλλα θέματα μάθημα περιλαμβάνει Game Engine Lab, Interactive Media, Multiplayer συστήματα παιχνιδιών, και Τεχνητή Νοημοσύνη.

Οι απόφοιτοι του προγράμματος αυτού θα εργαστούν σε μια ποικιλία των βιομηχανιών από το gaming σε εικονικά περιβάλλοντα κατάρτισης. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν τη δημιουργία λογισμικού παιχνιδιών ηλεκτρονικών υπολογιστών για το Microsoft, το σχεδιασμό περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας για την Boeing, ή εργάζονται στο Υπουργείο Άμυνας Μοντελοποίηση και Προσομοίωση του Office ή ένα από τους αναδόχους.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά

Κοιτάξτε22 περισσότερα μαθήματα αποEmbry Riddle Aeronautical University »

Το μάθημα αυτό είναι Campus based
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Πλήρης παρακολούθηση
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Σεπτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη