BCom / BCom Hons στη διαχείριση της κυκλοφορίας

University of Johannesburg

Περιγραφή Προγράμματος

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

BCom / BCom Hons στη διαχείριση της κυκλοφορίας

University of Johannesburg

BCom στη Διοίκηση Μάρκετινγκ

Με ένα BCom στο Marketing Management μπορείτε να έχετε μια καριέρα στη διαφήμιση, Brand Management, Customer Relationship Management, Marketing Manager της, Ερευνητής Marketing, Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing Consulting, Media Planning, Διευθυντής Πωλήσεων.

Προϋποθέσεις Εισαγωγής

  • Ελάχιστη APS: 26
  • Αγγλικά: 4 (50% +)
  • Μαθηματικά: 4 (50% +)
  • Μαθηματική Παιδεία: Δεν έγινε δεκτό

Εκπλήρωση των ελάχιστων απαιτήσεων της Σχολής για ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν εγγυάται απαραίτητα την εισαγωγή στο πρόγραμμα αυτό μπορούν να εφαρμοστούν ειδικά κριτήρια επιλογής και λόγω περιορισμών χώρου.

BCom Hons στη Διοίκηση Μάρκετινγκ

Ο μαθητής πρέπει να αναπτύξει την εφαρμοσμένη ικανότητες στο mastering, ανάλυση, ερμηνεία και εφαρμογή των αρχών της διαχείρισης της κυκλοφορίας στο πλαίσιο της προετοιμασίας για μια καριέρα στον τομέα της σήμανσης, καθώς και να παρέχει μια βάση για περαιτέρω μάθηση. Οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να προβληματιστούν σχετικά με διαχειριστικές αποφάσεις και τις εφαρμογές για να εκτιμηθεί η επίδραση τους στην ολιστική πλαίσιο της διαχείρισης στην πράξη. Τα προσόντα δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να εισέλθουν στον τομέα της εμπορίας στη μεσαία διευθυντικές θέσεις, όπως διαχειριστές μάρκα, ερευνητές αγοράς, πελάτη- και ο λογαριασμός διευθυντές, διευθυντές σχέση, ερευνητών, καθώς και σύμβουλοι μάρκετινγκ.

Προϋποθέσεις Εισαγωγής

Πρόσβασης θα πρέπει να παρέχονται στους σπουδαστές στην κατοχή ενός τίτλου BCom στο NQF Επίπεδο 7 δημιουργώντας 360 πιστώσεις με Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων ως μεγάλες εταιρείες. Ένας φοιτητής πρέπει να έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 60% σε μεγάλες εταιρείες του / της στο ΕΠΠ Επίπεδο 7. Οι μαθητές που έχουν τα προσόντα BCom, αλλά που δεν έχουν 32 πόντους στο Marketing Management στο NQF Επίπεδο 7, πρέπει πρώτα να ολοκληρώσετε το επίπεδο 7 ενότητες προπτυχιακών στο Marketing Management και περάστε το με ένα τελικό βαθμό τουλάχιστον 65%.

Ένας φοιτητής, ο οποίος έλαβε BA (Marketing Communication) Πτυχίο με τη Διοίκηση Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Μάρκετινγκ ως σημαντικό πρέπει να ολοκληρώσουν τις ακόλουθες ενότητες για να μπορέσουν να γίνουν δεκτές στο πρόγραμμα Τιμητικές διακρίσεις: Οικονομικά 1Α, 1Β, Λογιστική Α, Β, Αναλυτικές Τεχνικές Α, Β , Διοίκηση Επιχειρήσεων 2Α, 2Β και Διοίκηση Επιχειρήσεων 3Α, 3Β.

Διάρκεια του προγράμματος

Πλήρης απασχόληση: 1 έτος (μαθητές να εγγραφούν για τουλάχιστον τέσσερις θεωρητικές ενότητες ανά εξάμηνο ανά έτος) / Part-time: 2 χρόνια (Μερική απασχόληση φοιτητών εγγραφούν για δύο θεωρητικές ενότητες ανά εξάμηνο)

Στοιχεία επικοινωνίας

Όνομα: Η κα Ι Lubbe / Τηλ: +27 (0) 11 559 2911 / E-mail: isoldel@uj.ac.za

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
Διάρκεια & Τιμή
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Φεβρ. 2019
Duration
Διάρκεια
1 - 3 Χρόνια
Μερική παρακολούθηση
Πλήρης παρακολούθηση
Locations
Νότια Αφρική - Johannesburg, Gauteng
Ημερομηνία Έναρξης : Φεβρ. 2019
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Dates
Φεβρ. 2019
Νότια Αφρική - Johannesburg, Gauteng
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών