close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Συγκρίνετε Πτυχιακά Προγράμματα Διοίκησης Επιχειρήσεων σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην Ασία 2021

Ένα Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA) είναι ένα ακαδημαϊκό επίτευγμα που προβάλλει την ολοκλήρωση, από τον φοιτητή, διαφόρων επιχειρηματικών μαθημάτων. Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ετών σπουδών, ένα φοιτητής παρακολ… περαιτέρω

Ένα Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA) είναι ένα ακαδημαϊκό επίτευγμα που προβάλλει την ολοκλήρωση, από τον φοιτητή, διαφόρων επιχειρηματικών μαθημάτων. Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ετών σπουδών, ένα φοιτητής παρακολουθεί μαθήματα σχετικάμε τις επιχειρήσεις, περιλαμβανομένων αυτών που αφορούν ένα συγκεκριμένο τομέα εξειδίκευσης.

"Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» είναι ένας γενικός όρος για μια σειρά από online επικοινωνιακές πλατφόρμες που προορίζεται να βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τα άτομα αλληλεπιδρούν καλύτερα με το ένα το άλλο σε ένα εικονικό περιβάλλον. προγράμματα και τα μαθήματα κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης να διδάξουν στους μαθητές πώς να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν την κοινωνική μέσων μαζικής ενημέρωσης κανάλια προς όφελός τους.

Οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει ένα μέρος του πτυχίου τους στην Ασία αυξάνονται σε αριθμούς. Επί του παρόντος, η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη οικονομία στην Ασία. Χωρίς περιορισμό, οι μαθητές έχουν περιγράψει το χρόνο τους στην Ασία ως την καλύτερη εμπειρία της ζωής τους. Σήμερα, τρία από τα τέσσερα πιο πυκνοκατοικημένες χώρες του κόσμου βρίσκονται στην Ασία: Κίνα, την Ινδία και την Ινδονησία.

Δείτε όλες τις Προπτυχιακές Σπουδές σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην Ασία 2021

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
format_list_bulleted Φίλτρα
Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιου Κύπρου
Λευκωσία, Κυπριακή Δημοκρατία

Το πτυχίο ‘Marketing Communications and Social Media’ συνδυάζει τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ με την κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας στην προώθηση των επιχειρ ... +

Το πτυχίο ‘Marketing Communications and Social Media’ συνδυάζει τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ με την κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας στην προώθηση των επιχειρήσεων χρησιμοποιώντας τα νέα μέσα επικοινωνίας. Οι φοιτητές εξοπλίζονται με ουσιαστικές γνώσεις στις αρχές της συμπεριφοράς των καταναλωτών, στο πώς διαμορφώνονται και αλλάζουν οι αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες, και στις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των πελατών. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη πληθώρας ικανοτήτων που απαιτούνται για αποτελεσματικά στελέχη στον τομέα του μάρκετινγκ και κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένης της δεξιότητας ανάλυσης και διαχείρισης δεδομένων, καθώς και προηγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ και τη διαχείριση κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και διαδικτυακών κοινοτήτων. -
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA)
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
4 έτη
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 

ΣΥΜΒΟΥΛΗ! Εάν εκπροσωπείτε κάποια σχολή και θέλετε να προσθέσετε τα προγράμματά σας στις καταχωρίσεις μας, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ