close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Πτυχία Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBAs) σε Επικοινωνία Μάρκετινγκ στη Μέση Ανατολή 2021

Η απόκτηση ενός Πτυχίου Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA) περιλαμβάνει την εγγραφή σε μια μελέτη εμπορίου ή επιχειρήσεων, πλήρους παρακολούθησης. Τα περισσότερα πανεπιστήμια απαιτούν τέσσερα έτη σπουδών πλήρους παρακολούθ… περαιτέρω

Η απόκτηση ενός Πτυχίου Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA) περιλαμβάνει την εγγραφή σε μια μελέτη εμπορίου ή επιχειρήσεων, πλήρους παρακολούθησης. Τα περισσότερα πανεπιστήμια απαιτούν τέσσερα έτη σπουδών πλήρους παρακολούθησης για να πληρεί κάποιος τις προϋποθέσεις για ένα Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Οι φοιτητές που επιδιώκουν μια εκπαίδευση στην επικοινωνία μάρκετινγκ μαθαίνουν για τους καταναλωτές και πώς να τους προωθήσουν διάφορα, αποτελεσματικά. Τα περισσότερα προγράμματα θα περιλαμβάνουν την εκτέλεση επικοινωνίας σε διάφορα μέσα, όπως τα κινητά, τον ψηφιακό κι έγγραφο τύπο, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και το κοινωνικό μάρκετινγκ.

Η Μέση Ανατολή είναι η γενέτειρα πολλών σημερινών σημαντικών θρησκειών και επιρροή αυτοκρατορίες από χιλιετίες παρελθόν. Οι μελετητές και οι απόφοιτοι παίρνουν το όφελος της εμβάπτιση τους σε αυτές τις καλλιέργειες και να αποκτήσουν μια βαθύτερη κατανόηση του μία από τις πιο ζωντανές περιοχές του κόσμου.

Επικοινωνήστε Απευθείας με Σχολές Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Διπλώματα BBA σε Επικοινωνία Μάρκετινγκ στη Μέση Ανατολή 2021

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
format_list_bulleted Φίλτρα
Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιου Κύπρου
Λευκωσία, Κυπριακή Δημοκρατία

Το πτυχίο ‘Marketing Communications and Social Media’ συνδυάζει τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ με την κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας στην προώθηση των επιχειρ ... +

Το πτυχίο ‘Marketing Communications and Social Media’ συνδυάζει τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ με την κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας στην προώθηση των επιχειρήσεων χρησιμοποιώντας τα νέα μέσα επικοινωνίας. Οι φοιτητές εξοπλίζονται με ουσιαστικές γνώσεις στις αρχές της συμπεριφοράς των καταναλωτών, στο πώς διαμορφώνονται και αλλάζουν οι αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες, και στις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των πελατών. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη πληθώρας ικανοτήτων που απαιτούνται για αποτελεσματικά στελέχη στον τομέα του μάρκετινγκ και κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένης της δεξιότητας ανάλυσης και διαχείρισης δεδομένων, καθώς και προηγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ και τη διαχείριση κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και διαδικτυακών κοινοτήτων. -
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA)
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
4 έτη
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 

ΣΥΜΒΟΥΛΗ! Εάν εκπροσωπείτε κάποια σχολή και θέλετε να προσθέσετε τα προγράμματά σας στις καταχωρίσεις μας, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ