close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε όλα τα Εξ αποστάσεως εκμάθηση Πτυχιακά Προγράμματα Διοίκησης Επιχειρήσεων σε Επικοινωνία Μάρκετινγκ 2021

Ένα BBA, ή Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων, είναι ένα ακαδημαϊκό επίτευγμα που απονέμεται σε εκείνους που επιτυχώς ολοκληρώνουν περίπου τρία με τέσσερα έτη παρακολούθησης μαθημάτων σε συγκεκριμένο κλάδο σχετικό με τις ε… περαιτέρω

Ένα BBA, ή Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων, είναι ένα ακαδημαϊκό επίτευγμα που απονέμεται σε εκείνους που επιτυχώς ολοκληρώνουν περίπου τρία με τέσσερα έτη παρακολούθησης μαθημάτων σε συγκεκριμένο κλάδο σχετικό με τις επιχειρήσεις. Τα BBA ενισχύουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας και τη δυνατότητα εσόδων.

Η εκπαίδευση στην επικοινωνία μάρκετινγκ αναπτύσσει εργαλεία μάρκετινγκ όπως οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση, η επαγγελματική πώληση και η προώθησης πωλήσεων. Τυπικά προγράμματα προσφέρουν μαθήματα όπως η στρατηγική τοποθέτηση, η αγοραστική και καταναλωτική έρευνα, η δημιουργική ανάπτυξη και ο σχεδιασμός των μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι μια μέθοδος παράδοσης εκπαίδευσης για τους σπουδαστές που δεν έχουν φυσική παρουσία στην πανεπιστημιούπολη. Διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι τα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μπορεί να είναι τόσο αποδοτικό και αποτελεσματικό με τα συμβατικά προγράμματα στην τάξη μερικές φορές ακόμα καλύτερα!

Ζητήστε Πληροφορίες Εξ αποστάσεως εκμάθηση Διπλώματα BBA σε Επικοινωνία Μάρκετινγκ 2021

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
format_list_bulleted Φίλτρα
Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιου Κύπρου
Λευκωσία, Κυπριακή Δημοκρατία

Το πτυχίο ‘Marketing Communications and Social Media’ συνδυάζει τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ με την κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας στην προώθηση των επιχειρ ... +

Το πτυχίο ‘Marketing Communications and Social Media’ συνδυάζει τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ με την κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας στην προώθηση των επιχειρήσεων χρησιμοποιώντας τα νέα μέσα επικοινωνίας. Οι φοιτητές εξοπλίζονται με ουσιαστικές γνώσεις στις αρχές της συμπεριφοράς των καταναλωτών, στο πώς διαμορφώνονται και αλλάζουν οι αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες, και στις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των πελατών. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη πληθώρας ικανοτήτων που απαιτούνται για αποτελεσματικά στελέχη στον τομέα του μάρκετινγκ και κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένης της δεξιότητας ανάλυσης και διαχείρισης δεδομένων, καθώς και προηγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ και τη διαχείριση κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και διαδικτυακών κοινοτήτων. -
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA)
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
4 έτη
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 

ΣΥΜΒΟΥΛΗ! Εάν εκπροσωπείτε κάποια σχολή και θέλετε να προσθέσετε τα προγράμματά σας στις καταχωρίσεις μας, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ