close

Φίλτρα

Δείτε τα αποτελέσματα

Δείτε όλα τα Μερικής Παρακολούθησης Πτυχία Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBAs) σε Επικοινωνία Μάρκετινγκ στην Ασία 2021

Ένα Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA) απονέμεται σε φοιτητές που ολοκληρώνουν ένα τετραετές πρόγραμμα πλήρους παρακολούθησης μαθημάτων σε ένα πανεπιστήμιο. Τα θέματα του τομέα ειδίκευσης που μελετώνται γι' αυτό το δί… περαιτέρω

Ένα Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA) απονέμεται σε φοιτητές που ολοκληρώνουν ένα τετραετές πρόγραμμα πλήρους παρακολούθησης μαθημάτων σε ένα πανεπιστήμιο. Τα θέματα του τομέα ειδίκευσης που μελετώνται γι' αυτό το δίπλωμα είναι σχετικά με τον κόσμο του εμπορίου και των επιχειρήσεων.

Προγράμματα στην επικοινωνία μάρκετινγκ διδάσκουν στους φοιτητές πώς να παραδώσουν ένα σταθερό μήνυμα μάρκετινγκ που αντανακλά τον σκοπό, τη φίρμα, τα προϊόντα και τις αξίες μιας εταιρείας. Τα θέματα συχνά περιλαμβάνουν τις δημόσιες σχέσεις, τη διαφήμιση, την έρευνα μάρκετινγκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις γνώσεις παγκόσμιου μάρκετινγκ.

Οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει ένα μέρος του πτυχίου τους στην Ασία αυξάνονται σε αριθμούς. Επί του παρόντος, η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη οικονομία στην Ασία. Χωρίς περιορισμό, οι μαθητές έχουν περιγράψει το χρόνο τους στην Ασία ως την καλύτερη εμπειρία της ζωής τους. Σήμερα, τρία από τα τέσσερα πιο πυκνοκατοικημένες χώρες του κόσμου βρίσκονται στην Ασία: Κίνα, την Ινδία και την Ινδονησία.

Επικοινωνήστε Απευθείας με Σχολές Καλύτερα Μερικής Παρακολούθησης Διπλώματα BBA σε Επικοινωνία Μάρκετινγκ στην Ασία 2021

Διαβάστε Λιγότερα
Άλλες επιλογές σε αυτό το πεδίο σπουδών: 
format_list_bulleted Φίλτρα
Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιου Κύπρου
Λευκωσία, Κυπριακή Δημοκρατία

Το πτυχίο ‘Marketing Communications and Social Media’ συνδυάζει τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ με την κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας στην προώθηση των επιχειρ ... +

Το πτυχίο ‘Marketing Communications and Social Media’ συνδυάζει τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ με την κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας στην προώθηση των επιχειρήσεων χρησιμοποιώντας τα νέα μέσα επικοινωνίας. Οι φοιτητές εξοπλίζονται με ουσιαστικές γνώσεις στις αρχές της συμπεριφοράς των καταναλωτών, στο πώς διαμορφώνονται και αλλάζουν οι αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες, και στις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των πελατών. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη πληθώρας ικανοτήτων που απαιτούνται για αποτελεσματικά στελέχη στον τομέα του μάρκετινγκ και κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένης της δεξιότητας ανάλυσης και διαχείρισης δεδομένων, καθώς και προηγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ και τη διαχείριση κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και διαδικτυακών κοινοτήτων. -
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (BBA)
Πλήρες ωράριο
Μερικό ωράριο
4 έτη
Αγγλικά
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαδικτυακό
 

ΣΥΜΒΟΥΛΗ! Εάν εκπροσωπείτε κάποια σχολή και θέλετε να προσθέσετε τα προγράμματά σας στις καταχωρίσεις μας, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ