BACHELORSTUDIES.GR

Συγκρίνετε Πτυχιακά Προγράμματα Διοίκησης Επιχειρήσεων σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας Ευρώπη 2019

Ένα BBA, ή Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων, είναι ένα ακαδημαϊκό επίτευγμα που απονέμεται σε εκείνους που επιτυχώς ολοκληρώνουν περίπου τρία με τέσσερα έτη παρακολούθησης μαθημάτων σε συγκεκριμένο κλάδο σχετικό με τις επιχειρήσεις. Τα BBA ενισχύουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας και τη δυνατότητα εσόδων.

Το πεδίο της δημοσιογραφίας απαιτεί επαγγελματίες που επιθυμούν να αναζητήσουν πληροφορίες και ρελέ στο κοινό μέσω άρθρων εφημερίδων ή ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών εκπομπών. Η δημοσιογραφία είναι ένα πεδίο που απαιτεί από τους πολίτες να οργανωθούν, εργατικός, και λεπτομέρεια προσανατολισμένη.

Υπάρχουν περισσότερα από τέσσερις χιλιάδες ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ευρώπη, από την κορυφαία ερευνητικά ιδρύματα σε μικρές, διδασκαλία εστιασμένη πανεπιστήμια. Η ίδια η Ευρώπη δεν είναι τόσο πολύ διαφορετικό από ό, τι άλλες ηπείρους, φθάνοντας από τον Αρκτικό Κύκλο έως την ακτή της Αφρικής.

Δείτε όλες τις Προπτυχιακές Σπουδές σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας Ευρώπη 2019

10 Τα αποτελέσματα σε Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, Ευρώπη Filter

Bachelor στην πολύγλωσση βοηθούς διαχείρισης

Haaga-Helia University of Applied Sciences
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 7 εξάμηνα August 2019 Φινλανδία Helsinki

Οι μελέτες επικεντρώνονται στην ανάπτυξη πολυπολιτισμική δεξιότητες επικοινωνίας και των επιχειρήσεων. Οι μελέτες επίσης να βοηθήσει να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, του έργου και διαχείριση συμβάντων, καθώς και στη συλλογή, την επεξεργασία και την ανταλλαγή πληροφοριών.

BBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων: Επικοινωνίες Μάρκετινγκ

University of Nicosia
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 4 χρόνια September 2019 Κυπριακή Δημοκρατία Nicosia +1 περισσότερα

Αποκτήστε εμπειρία στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και σε μία από τις παρακάτω συγκεντρώσεις: Διαχείριση πετρελαίου και φυσικού αερίου? Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία. Οικονομικών και Οικονομικών; Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων; Πληροφοριακά συστήματα και κοινωνικά μέσα. Διαχείριση; Επικοινωνίες μάρκετινγκ; Δημόσια διοίκηση; και την ακίνητη περιουσία.

BBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων: Πληροφοριακά Συστήματα και Κοινωνικά Μέσα

University of Nicosia
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 4 χρόνια September 2019 Κυπριακή Δημοκρατία Nicosia +1 περισσότερα

Αποκτήστε τις δεξιότητες και τις ικανότητες για την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου και στρατηγικού κοινωνικού χάρτη πορείας που θα ικανοποιεί τις τεχνικές και επιχειρηματικές απαιτήσεις

BBA - Bachelor of Business Administration - Επιχειρησιακή επικοινωνία

United International Business Schools
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Διαδίκτυο Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 3 - 4 χρόνια September 2019 Βέλγιο Antwerp Ισπανία Barcelona Brussels Madrid Ιαπωνία Tokyo Ελβετία Zürich Lausanne Κάτω Χώρες Amsterdam Ιταλία Milan Geneva +17 περισσότερα

Οι φοιτητές πλήρους φοίτησης μπορούν να κερδίσουν πτυχίο Bachelor σε 3 ακαδημαϊκά έτη 9 μηνών, για συνολικά 9 τέταρτα των 20 μονάδων το καθένα, ή σε 4 ακαδημαϊκά έτη για συνολικά 12 τέταρτα των 15 πιστώσεων κάθε ένα, κατά την εξάπλωση του φόρτου εργασίας.

πτυχίο στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας της διαχείρισης

OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 έτος Ανοικτή Εγγραφή Ελβετία Zürich +1 περισσότερα

Το Bachelor (BBA) στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνιών Διαχείρισης είναι μια μελέτη που είναι χρήσιμο για τους φοιτητές που αναζητούν περισσότερο διοικητικές δεξιότητες για δημοτικό ομιλίας, επικοινωνίας ή ακόμα και αν θέλετε να εργαστείτε σε έντυπη τμήμα διαφήμισης.

στη διαχείριση της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών πανεπιστημίου

OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 έτος Ανοικτή Εγγραφή Ελβετία Zürich +1 περισσότερα

Το Bachelor (BBA) σε Πληροφορίας και Επικοινωνιών φυσικά Management έχει σχεδιαστεί για μαθητές οι οποίοι επιθυμούν να βρίσκονται διευθυντικά στελέχη της βιομηχανίας πληροφορικής.

εκτελεστικό πτυχίο στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας της διαχείρισης

OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 έτος Ανοικτή Εγγραφή Ελβετία Zürich +1 περισσότερα

Αυτή η Εκτελεστική Bachelor (EBBA) στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του προγράμματος σπουδών Διοίκησης γίνεται για τους μαθητές που εργάστηκαν αμέσως μετά το λύκειο για τουλάχιστον 3 έτη σε διευθυντική θέση,

Online bba στο pr & επικοινωνία

GBSB Global Business School - Online programs
Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 3 χρόνια Ανοικτή Εγγραφή Ισπανία Spain Online Madrid +2 περισσότερα

Online BBA στους σπουδαστές PR & Communication μαθαίνουν πώς να σχεδιάζουν και να εκτελούν ολοκληρωμένες, πολυκαναλικές εκστρατείες επικοινωνίας και μάρκετινγκ παγκοσμίως.

Bba στην pr & επικοινωνία στη βαρκελώνη

GBSB Global Business School
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 3 - 4 χρόνια Ανοικτή Εγγραφή Ισπανία Barcelona

Το GBSB Global Business School είναι ένα από τα πιο καινοτόμα επιχειρηματικά σχολεία στην Ευρώπη και προσφέρει ένα μοναδικό πρόγραμμα για το Bachelor of Business Administration (BBA) στη Βαρκελώνη της Ισπανίας με συγκέντρωση στις PR και τις επικοινωνίες.

Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων στην Επικοινωνία Marketing και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιου Κύπρου
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 4 χρόνια September 2019 Κυπριακή Δημοκρατία Nicosia +2 περισσότερα

Το πτυχίο ‘Marketing Communications and Social Media’ συνδυάζει τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ με την κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας στην προώθηση των επιχειρήσεων χρησιμοποιώντας τα νέα μέσα επικοινωνίας. Οι φοιτητές εξοπλίζονται με ουσιαστικές γνώσεις στις αρχές της συμπεριφοράς των καταναλωτών, στο πώς διαμορφώνονται και αλλάζουν οι αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες, και στις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των πελατών. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη πληθώρας ικανοτήτων που απαιτούνται για αποτελεσματικά στελέχη στον τομέα του μάρκετινγκ και κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένης της δεξιότητας ανάλυσης και διαχείρισης δεδομένων, καθώς και προηγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ και τη διαχείριση κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και διαδικτυακών κοινοτήτων.