Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

  • Διάρκεια (έτη): 4
  • Απονομή προσόντων: Bachelor of Business Administration
  • Επίπεδο Προσόντων: Πτυχίο (1ος κύκλος)
  • Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλικά (Μαθήματα πρώτου και δεύτερου έτους προσφέρονται και στα ελληνικά)
  • Τρόπος Μελέτης: Πλήρης ή μερικής απασχόλησης
  • Ελάχιστες πιστωτικές μονάδες ECTS: 240

Προφίλ του Προγράμματος

Γενικός

  1. Αποκτήστε εμπειρία στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και σε μία από τις παρακάτω συγκεντρώσεις: Διαχείριση πετρελαίου και φυσικού αερίου? Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία. Οικονομικών και Οικονομικών; Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων; Πληροφοριακά συστήματα και κοινωνικά μέσα. Διαχείριση; Επικοινωνίες μάρκετινγκ; Δημόσια διοίκηση; και την ακίνητη περιουσία.
  2. Να επιδείξει γνώση των επιχειρηματικών διαδικασιών και ικανότητα να αξιολογεί την ελκυστικότητα της βιομηχανίας, να εντοπίζει τους κινδύνους και τις ευκαιρίες για επιχειρηματική δραστηριότητα σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον.
  3. Επιλέξτε και εφαρμόστε τις κατάλληλες ποσοτικές ή ποιοτικές μεθοδολογίες για να αναλύσετε τα προβλήματα και να χρησιμοποιήσετε σύγχρονα τεχνολογικά και αναλυτικά εργαλεία που είναι απαραίτητα για τη στήριξη της λήψης αποφάσεων σε οργανισμούς.
  4. Ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων και οργανωτικών δεξιοτήτων για την επικοινωνία του οράματος, την εμπνευσιμότητα των εργαζομένων και την προώθηση της καινοτομίας και της αλλαγής.
  5. Προσδιορίστε και αξιολογήστε δεοντολογικά ζητήματα και επικοινωνήστε με δικαιολογημένα ψηφίσματα για πρακτικές καταστάσεις.
  6. Επιδείξτε την ικανότητα επικοινωνίας και αναπτύξτε τις δεξιότητες ομαδικής εργασίας.

Ειδικοί στόχοι συγκέντρωσης

  1. Αποκτήστε τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες για να σχεδιάσετε, να σχεδιάσετε, να αναπτύξετε και να εφαρμόσετε τη διαφήμιση, την προώθηση πωλήσεων, το άμεσο μάρκετινγκ, τις δημόσιες σχέσεις, τις προσωπικές πωλήσεις και τις διαδραστικές /
  2. Αναπτύξτε μια κατανόηση της σημασίας της ενσωμάτωσης των διαφόρων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ.
  3. Κατανοήστε τις αλλαγές, τις τάσεις και τις προκλήσεις στον τομέα των επικοινωνιών μάρκετινγκ.
  4. Σχεδιάστε, εφαρμόστε και αξιολογήστε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας μάρκετινγκ.

Προοπτικές καριέρας

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση να απασχολούνται στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα από διάφορους τύπους οργανισμών όπως είναι οι οργανισμοί παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης, οι διαφημιστικές εταιρείες και οι ξενοδοχειακές και τουριστικές οργανώσεις. Οι απόφοιτοι μπορούν επίσης να κερδίσουν θέσεις εργασίας στον τομέα λιανικής και μεταποίησης.

Πρόσβαση σε περαιτέρω μελέτες

Μετά την αποφοίτησή τους, οι σπουδαστές μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση σε μεταπτυχιακές σπουδές (MBA, MSc, MA, MRes, MPhil και PhD).

Εκτίμηση

Η αξιολόγηση των μαθημάτων περιλαμβάνει συνήθως μια ολοκληρωμένη τελική εξέταση και συνεχή αξιολόγηση. Η συνεχής αξιολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ενδιάμεσους όρους, σχέδια και συμμετοχή στην τάξη.

Οι βαθμοί επιστολών υπολογίζονται βάσει του βάρους της τελικής εξέτασης και της συνεχούς αξιολόγησης και των πραγματικών αριθμητικών σημείων που αποκτώνται σε αυτά τα δύο στοιχεία αξιολόγησης. Βάσει των βαθμίδων μαθημάτων υπολογίζεται ο μέσος όρος βαθμού βαθμού σπουδαστών (ΣΔΣ) και ο αθροιστικός μέσος όρος σημείων (CPA).

Απαιτήσεις αποφοίτησης

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει 240 ECTS και όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος.

Απαιτείται ελάχιστο σωρευτικό μέσο όρο βαθμού (CPA) 2.0. Επομένως, παρόλο που το «D-» είναι βαθμός PASS, προκειμένου να επιτευχθεί CPA 2.0, απαιτείται ένας μέσος βαθμός «C».

Μαθησιακά αποτελέσματα

Γενικός

Μέχρι το τέλος του προγράμματος οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση:

  1. Διαχειριστείτε ζητήματα που σχετίζονται με ένα οργανωτικό περιβάλλον και εφαρμόστε εννοιολογικές αρχές, μεθόδους και εργαλεία για την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων
  2. Προσδιορίστε τον όλο και πιο σύνθετο χαρακτήρα της παγκόσμιας επιχειρηματικότητας και οικονομίας και τον αντίκτυπό της στη διαχείριση και την ανάπτυξη ενός οργανισμού.
  3. Εξορθολογισμός επιχειρηματικών διαδικασιών και διαδικασιών για την αντιμετώπιση προκλήσεων και υπερέχουν υπό έντονου ανταγωνισμού.
  4. Υιοθετήστε μια ηθική προσέγγιση στη διαχείριση των εταιρικών πρακτικών για την αντιμετώπιση και την επίλυση της αυξημένης πίεσης από κυβερνητικούς φορείς και διεθνή φόρουμ.
  5. Αξιολογεί κριτικά τα δεδομένα που συλλέγονται, αναλύει και ερμηνεύει τα ευρήματα για να λαμβάνει τεκμηριωμένες αποφάσεις.
  6. Προσδιορίστε και χρησιμοποιήστε κατάλληλα εργαλεία έρευνας και επιχειρησιακής προσομοίωσης.
  7. Χρησιμοποιήστε τις δεξιότητες που απαιτούνται για τη διαπραγμάτευση και την επίλυση συγκρούσεων για την ανανέωση των συνεργασιών με προστιθέμενη αξία
  8. Αναλύστε και αξιολογήστε κριτικά τα βασικά χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες κάθε εργαλείου επικοινωνίας μάρκετινγκ.
  9. Ανάπτυξη ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας μάρκετινγκ.
  10. Σχεδιάστε, σχεδιάστε, εφαρμόστε και αξιολογήστε τη διαφήμιση, την προώθηση πωλήσεων, το άμεσο μάρκετινγκ, τις δημόσιες σχέσεις, τις προσωπικές πωλήσεις και τις διαδραστικές / διαδικτυακές εκστρατείες
  11. Προσδιορίστε και αξιολογήστε βασικές προκλήσεις, εξελίξεις και τάσεις που επηρεάζουν τα διάφορα εργαλεία προώθησης και τα κανάλια επικοινωνίας.

Υποτροφίες - Οικονομική Βοήθεια

Το Πανεπιστήμιο προσφέρει υποτροφίες και οικονομική βοήθεια σε φοιτητές πλήρους φοίτησης, με τη μορφή υποτροφιών ακαδημαϊκής αξίας, βοήθειας οικονομικής βοήθειας, αθλητικών υποτροφιών και προγραμμάτων σπουδών στην πανεπιστημιούπολη.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά
ελληνικά
University of Nicosia

Κοιτάξτε41 περισσότερα μαθήματα αποUniversity of Nicosia »

Τελευταία ενημέρωση November 22, 2018
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Contact school
Duration
4 Χρόνια
Μερική παρακολούθηση
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
8,940 EUR
Φοιτητές τοπικής / ΕΕ φοιτητές ετήσια δίδακτρα? € 9.120 Διεθνείς φοιτητές ετήσια δίδακτρα
Deadline
Contact school
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Contact school
Ημερομηνία λήξης
Contact school
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Contact school

Contact school

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Contact school
Ημερομηνία λήξης
Contact school
Άλλη