BA στο σχεδιασμό επικοινωνίας
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Milan, Ιταλία
Γλώσσες
Ιταλικός
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 18.200
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
16 Oct 2024
Εισαγωγή
ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.
Το τριετές πρόγραμμα επικοινωνίας σχεδιάζει μια στρατηγική, πολιτιστική και επιχειρησιακή προετοιμασία για μελλοντικούς σχεδιαστές στον τομέα της επικοινωνίας.
Το σύγχρονο σενάριο επικοινωνίας απαιτεί εξειδικευμένους επαγγελματίες, ικανό να εργαστεί με διεπιστημονική προσέγγιση, να διαχειριστεί την τεχνολογία και να διατηρήσει μια σταθερή ισορροπία μεταξύ δημιουργικότητας και στρατηγικής σκέψης.
Το μάθημα προσφέρει τέσσερις ειδικεύσεις: Διαχείριση Επικοινωνίας , για τη διαχείριση της ταυτότητας της μάρκας μέσω αναπτυξιακών στρατηγικών και σχεδίων επικοινωνίας. Εκδήλωση και PR, για το σχεδιασμό και την υλοποίηση εκδηλώσεων σχετικών με το προϊόν ή με στόχο τη δημιουργία αξίας για μάρκες ή έργα. Copywriting και Σχεδιασμός Περιεχομένου, για την παραγωγή οπτικής ή κειμενογραφικής αφήγησης, η οποία πρέπει να είναι συνεπής με τα επιλεγμένα μέσα και τα εκτός έδρας μέσα ενημέρωσης. Art Direction, για τη διαχείριση και τη δημιουργία εκφραστικών και μαρκαρισμένων εικονικών γλωσσών.
Επαγγελματικές ευκαιρίες - Ψηφιακή PR, Ειδικός Εκδηλώσεων, Διευθυντής Έργου, Κειμενογράφος, Ειδικός Περιεχομένου, Δημιουργικός Ειδικός, Διευθυντής Λογαριασμού, Κοινοτικός Διευθυντής, Εκδότης, Καλλιτεχνικός Διευθυντής.
Ο Σχεδιασμός Επικοινωνίας είναι ένα συνεχώς αυξανόμενο και εξελισσόμενο θέμα, όπως αποδεικνύεται από τη σημασία που αποκομίζουν οι διαδικασίες που σχετίζονται με τον στρατηγικό σχεδιασμό πρωτοβουλιών μάρκας.
Η αγορά απαιτεί ευέλικτους επαγγελματίες, που μπορούν να εργαστούν με μια διεπιστημονική προσέγγιση και να διατηρήσουν μια σταθερή ισορροπία μεταξύ της στρατηγικής σκέψης και της δημιουργικότητας.
Μεθοδολογία και δομή - Η διδακτική μεθοδολογία βασίζεται στη συνέργεια μεταξύ της δημιουργικότητας, της τεχνολογίας και του πειραματισμού, συνδυάζοντας θεωρητικές επιστήμες και μάθησης με τη διεξαγωγή συνεδριών.
Το μάθημα παρουσιάζει κοινές διεπιστημονικές προσεγγίσεις και πιο κάθετες διαδρομές με στόχο την παροχή συγκεκριμένων δεξιοτήτων. Μέσω της διεπιστημονικής διδασκαλίας, οι μαθητές αποκτούν κοινωνικο-πολιτιστικές, τεχνικές και μεθοδολογικές γνώσεις. μελετούν σε βάθος επαγγελματικά εργαλεία και εν τω μεταξύ αναπτύσσουν το προσωπικό τους ταλέντο και δημιουργικότητα. Μάθουν πώς να χρησιμοποιούν την έρευνα και τον πειραματισμό στο πλαίσιο της δημιουργικής διαδικασίας, προκειμένου να βρουν τη δική τους ταυτότητα σχεδιασμού.
Χάρη σε μια ευρεία επισκόπηση του τομέα επικοινωνίας, των επαγγελμάτων, των φορέων και των πιθανών εφαρμογών που παρέχονται κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους, οι σπουδαστές μπορούν να επιλέξουν μια περιοχή εξειδίκευσης.
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου έτους, οι σπουδαστές επικεντρώνονται στις δεξιότητες που απαιτούνται από όλες τις ειδικότητες: τη στρατηγική διοίκηση επικοινωνίας Pathways και την εκδήλωση και PR και τις δημιουργικές διατυπώσεις Copywriting και Content Design και Art Direction.
Κατά το τρίτο έτος οι σπουδαστές βελτιώνουν τις γνώσεις τους σχετικά με τα εργαλεία που απαιτούνται για την εκπόνηση και την επικοινωνία ενός έργου, θέτοντας σε εφαρμογή τα διάφορα θεωρητικά βήματα που οδηγούν στην ανάπτυξη μιας ιδέας, από την ιδέα έως την τελική υλοποίηση.
Οι σπουδαστές ασχολούνται συγκεκριμένα με τον διεπιστημονικό πειραματισμό, ο οποίος αποκορυφωμένος είναι το Τελικό Έργο που είναι αρθρωμένο στην έρευνα και το εργαστήριο, προσομοιώνει την πραγματική επαγγελματική πρακτική.