BA (Hons) Διοίκηση Επιχειρήσεων
Czech College
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Prague, Τσεχία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 4.950 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Προσφέρουμε στους σπουδαστές μας τη μοναδική ευκαιρία να μεταφέρουν τις πιστώσεις τους στα πανεπιστήμια συνεργατών μας στις Η.Π.Α. και το Ηνωμένο Βασίλειο, δίνοντάς τους έτσι άψογη διεθνή έκθεση
Ενότητες
Επιχειρηματικό Δίκαιο
Ο νόμος αποτελείται από διάφορους τομείς που μπορούν να επηρεάσουν τις επιχειρήσεις, όπως η νομοθεσία για τους καταναλωτές και το εργατικό δίκαιο. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις εκτίθενται σε τομείς όπως το δίκαιο των συμβάσεων και οι εξωτερικές σχέσεις με τους προμηθευτές που έχουν νομικές συνέπειες. Αυτή η ενότητα εξετάζει αυτές τις περιοχές και τον αντίκτυπό τους και μέχρι το τέλος της ενότητας οι φοιτητές θα έχουν κατανόηση των περιοχών που πρέπει να παρακολουθούνται και να διαχειρίζονται.
Επιχειρηματικός προγραμματισμός και ρύθμιση στόχων
Κάθε επιχείρηση χρειάζεται ένα σχέδιο. Κάθε επιχείρηση χρειάζεται στόχους. Μια επιχείρηση πρέπει να είναι σαφής σε ποια θέση θέλει να πάει, ποιοι είναι οι στόχοι της και πώς θα φτάσει εκεί. Αυτή η ενότητα θα μεταφέρει τους σπουδαστές μέσω της διαδικασίας σχεδιασμού. Πότε, πώς και γιατί Μέχρι το τέλος της ενότητας οι σπουδαστές θα κατανοήσουν τον καθορισμό στόχων και θα είναι σε θέση να καθορίσουν τους δικούς τους στόχους και επίσης να ξέρουν πώς να τις πλέκουν σε ένα επιχειρηματικό σχέδιο.
Τον πολιτισμό και τον Οργανισμό
Μια οργανωτική κουλτούρα συχνά ορίζεται ως "τον τρόπο με τον οποίο πράττουμε τα πράγματα στην οργάνωσή μας". Ο πολιτισμός προέρχεται από το φόντο της επιχείρησης, των πελατών της, της αγοράς που βρίσκεται αλλά κυρίως από τους ανθρώπους της οργάνωσης. Το στυλ διοίκησης και ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι ανταποκρίνονται σε αυτό το στυλ διαχείρισης βοηθά στη διαμόρφωση του πολιτισμού και αυτή η ενότητα διερευνά αυτές τις περιοχές. Μέχρι το τέλος της ενότητας οι μαθητές θα καταλάβουν πώς διαμορφώνεται ο πολιτισμός και ο αντίκτυπος που μπορεί να έχει σε έναν οργανισμό.
Πελάτες και Εξυπηρέτηση Πελατών
Οι πελάτες είναι η ψυχή μιας επιχείρησης. Μπορούν να είναι εξωτερικοί πελάτες που αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες από την εταιρεία και μπορούν να είναι εσωτερικοί πελάτες που ανταλλάσσουν υπηρεσίες μεταξύ τους μέσα σε έναν οργανισμό. Είτε έτσι είτε αλλιώς οι πελάτες πρέπει να εξυπηρετούνται και να υποστηρίζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται ότι οι ανάγκες τους πληρούνται με τον αποτελεσματικότερο και αποδοτικότερο δυνατό τρόπο. Αυτή η ενότητα εξετάζει αυτές τις περιοχές και μέχρι το τέλος της ενότητας οι φοιτητές θα κατανοήσουν πλήρως τη σημασία αυτής της πτυχής μιας επιχείρησης.
Ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων
Στις επιχειρήσεις και στη διοίκηση υπάρχουν πολλές δεξιότητες που πρέπει να μάθουν. Δεν είναι μόνο η γνώση και η κατανόηση των επιχειρήσεων, αλλά και η γνώση και η κατανόηση των ανθρώπων με τους οποίους. Αυτή η ενότητα εξετάζει μερικές από αυτές τις δεξιότητες, όπως η επικοινωνία, η επιρροή, η ακρόαση. Μέχρι το τέλος της ενότητας οι σπουδαστές θα αναγνωρίσουν την ανάγκη ανάπτυξης αυτών των δεξιοτήτων και θα γνωρίζουν τις διάφορες διαθέσιμες τεχνικές για τη βελτίωσή τους.
Αποδοτική επικοινωνία
Η επικοινωνία είναι μια σημαντική ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους τόσο λεκτικά όσο και μη λεκτικά, αλλά πρέπει να γίνει κατανοητό, σαφές και αποτελεσματικό. Αυτή η ενότητα εξετάζει τις διάφορες μεθόδους επικοινωνίας και το πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορούν να χρησιμοποιηθούν και μέχρι το τέλος της ενότητας οι σπουδαστές θα έχουν μάθει πώς να βελτιώσουν τις δικές τους τεχνικές επικοινωνίας.
Χρηματοοικονομική διαχείριση και έλεγχος
Ένας χρήσιμος τρόπος για να μάθετε είναι να αναθεωρήσετε μελέτες περιπτώσεων γύρω από το ζήτημα. Υπάρχουν πολλές περιπτωσιολογικές μελέτες σχετικά με τη χρηματοδότηση που μπορούν να καταγράψουν τα γεγονότα και τον τρόπο με τον οποίο οι διάφοροι οργανισμοί ανταποκρίθηκαν σε διάφορα ζητήματα ταμείων ρευστότητας, ρευστότητας και ισολογισμού. Αυτές οι ενότητες εξετάζουν ορισμένες από αυτές τις περιπτώσεις και απεικονίζουν τις βέλτιστες πρακτικές για την αντιμετώπιση οικονομικών ζητημάτων. Μέχρι το τέλος της ενότητας οι φοιτητές θα κατανοήσουν μερικές από τις βασικές προσεγγίσεις στα οικονομικά προβλήματα.
Βασικές αρχές λογιστικής
Η τήρηση ακριβών και ενημερωμένων οικονομικών αρχείων είναι απόλυτα απαραίτητη για μια επιχείρηση. Δεν είναι μόνο μια νομική απαίτηση, αλλά είναι μια πληροφορία που ένας διευθυντής δεν μπορεί να κάνει χωρίς να σχεδιάζει και να λαμβάνει αποφάσεις. Αυτή η ενότητα προσδιορίζει τους κύριους τομείς στους οποίους ένας διευθυντής πρέπει να γνωρίζει και να κατανοεί και μέχρι το τέλος της ενότητας οι σπουδαστές θα μπορούν να αναλάβουν νέες οικονομικές δεξιότητες στον εργασιακό χώρο.
Διαχείριση Ηθικά
Ακριβώς τι είναι η επιχειρηματική ηθική και γιατί είναι σημαντικό; Είναι δυνατόν να είμαστε ανήθικοι και επιτυχείς ή είναι δυνατόν να είμαστε επιτυχείς και ηθικοί. Αυτή η ενότητα διερευνά αυτές τις περιοχές και εξετάζει πώς μια εταιρεία μπορεί να ισορροπήσει τον πολιτισμό της και να αναπτύξει λειτουργίες και συστήματα που δεν μειονεκτούν κανέναν. Μέχρι το τέλος της ενότητας οι σπουδαστές θα έχουν εκτεθεί σε διάφορα μοντέλα αξιολόγησης.
Διαχείριση στο σημερινό κόσμο
Οι διαχειριστές σήμερα πρέπει να διαχειριστούν σε μια κατάσταση συνεχούς ροής και αλλαγής και είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τα βασικά θεμελιώδη στοιχεία και πώς μπορεί και πρέπει να διαχειριστεί αυτή η συνεχής αλλαγή. Η ενότητα εξετάζει τις σταθερές καθώς και τις μεταβλητές και στο τέλος της ενότητας οι φοιτητές θα έχουν ένα εξειδικευμένο σύνολο δεξιοτήτων που μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση της διαδικασίας διαχείρισης.
Σχεδιασμός μάρκετινγκ και πωλήσεων
Η πώληση του τελικού προϊόντος είναι αυτό που τελικά κρίνεται η επιχείρηση και σε αυτή την εποχή των νέων οδών marketing και πώλησης είναι ζωτικής σημασίας να κατανοούν οι σπουδαστές τη σημασία του σχεδίου μάρκετινγκ και τις βασικές δεξιότητες πωλήσεων που πρέπει να τρέξουν παράλληλα. Μέχρι το τέλος αυτής της ενότητας οι σπουδαστές θα κατανοήσουν τη σημασία του μάρκετινγκ και θα έχουν μάθει τεχνικές για τη βελτίωση τόσο των δεξιοτήτων μάρκετινγκ όσο και των δεξιοτήτων πώλησής τους.
Οργανωτικές Δομές
Οι διαφορετικές οργανώσεις πρέπει να δομηθούν με διαφορετικούς τρόπους για διάφορους λόγους. Μπορεί να εξαρτάται από το προϊόν ή την αγορά τους ή ακόμα και την κουλτούρα που επιθυμούν να αναπτύξουν. Αυτή η ενότητα εξετάζει και αναλύει τις διαφορετικές οργανωτικές δομές και τα διαφορετικά τους πλαίσια. Μέχρι το τέλος της ενότητας οι σπουδαστές θα καταλάβουν γιατί οι οργανώσεις πρέπει να είναι δομημένες με συγκεκριμένους τρόπους.
Διαχείριση της απόδοσης
Η διαχείριση της απόδοσης αφορά τη διαχείριση του προσωπικού. Πώς κάνουν τις δουλειές τους. Η αποτελεσματικότητά τους και η αποτελεσματικότητά τους. Αυτή η ενότητα εξετάζει τους τρόπους μέτρησης και βελτίωσης των επιδόσεων και πώς ένας διαχειριστής μπορεί να επιβλέπει τις διαδικασίες και τις δομές που πρέπει να εφαρμοστούν. Μέχρι το τέλος της ενότητας οι σπουδαστές θα κατανοήσουν την ανάγκη και τη χρήση αυτών των τεχνικών για τη βελτίωση της απόδοσης.
Πολιτική και Επιχειρήσεις
Μια από τις μεγάλες εξωτερικές επιρροές στις επιχειρήσεις είναι η πολιτική. Επιβάλλεται από πολλές απόψεις μέσω της νομοθεσίας, της προστασίας των καταναλωτών, των φορολογικών πολιτικών και πολλών άλλων περισσότερο τοπικών πολιτικών, όπως η ρύθμιση των ταξιδιών και του σχεδιασμού. Αυτή η ενότητα εξετάζει τους διάφορους τομείς που πρέπει να κατανοηθούν από μια επιχείρηση για να μπορέσει να σχεδιάσει τις δραστηριότητές της γύρω από ρυθμίσεις και ελέγχους που υπάρχουν. Μέχρι το τέλος της ενότητας οι μαθητές θα κατανοήσουν τον αντίκτυπο της πολιτικής στην επιχείρηση και θα είναι σε θέση να επηρεάσουν τις επιρροές στο επιχειρηματικό σχέδιο.
Πρακτική Λογιστική Ανάλυση
Οι λογαριασμοί μιας επιχείρησης μπορούν να σας πω τόσο πολύ για την υγεία αυτής της επιχείρησης, πόσο κερδοφόρες είναι, πόσο αποτελεσματικά χρησιμοποιούν τους οικονομικούς πόρους και πόσο ισχυρές είναι οικονομικά. Αυτή η ενότητα θα εισαγάγει τους μαθητές σε μια σειρά αναλυτικών τεχνικών και υπολογισμών που μπορούν να αναληφθούν για την αξιολόγηση της οικονομικής ισχύος μιας επιχείρησης και μέχρι το τέλος της ενότητας οι φοιτητές θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν αυτές τις τεχνικές.
Ποσοτικές δεξιότητες
Οι διαχειριστές πρέπει συχνά να αναλαμβάνουν βασικούς υπολογισμούς και μαθηματικά που αφορούν τομείς όπως επίπεδα πωλήσεων, στατιστικά στοιχεία ή συγκριτικές μελέτες. Αυτές οι δεξιότητες συχνά παραβλέπονται στο πλαίσιο του εργαλείου διαχείρισης, αλλά είναι απαραίτητες δεξιότητες. Αυτή η ενότητα καλύπτει μερικές βασικές ποσοτικές τεχνικές και μέχρι το τέλος της ενότητας οι φοιτητές θα κατανοήσουν την ανάγκη και τη γνώση πώς να χρησιμοποιήσουν αυτές τις δεξιότητες.
Στρατηγική Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού
Η διαχείριση ανθρώπινων πόρων αφορά τους ανθρώπους. Πώς τα επιλέγετε, πώς τα αναπτύσσετε, πώς τα ανταμείβετε και πώς τα διατηρείτε. Αυτή η ενότητα εξετάζει τόσο τις νομικές πτυχές της απασχόλησης των ανθρώπων, όσο και τη διαπροσωπική πλευρά της διασφάλισης ότι η οργάνωση τις χρησιμοποιεί κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Το Επιχειρηματικό Περιβάλλον
Μια επιχείρηση δεν λειτουργεί μεμονωμένα. Υπάρχουν πιέσεις που ενεργούν σε αυτό από όλες τις πλευρές με πολλούς τρόπους και τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Αυτή η ενότητα εξετάζει μερικές από αυτές τις περιοχές και εξετάζει πράγματα όπως η πολιτική πίεση, η πίεση των καταναλωτών και οι πιέσεις της αλλαγής. Μέχρι το τέλος της ενότητας οι σπουδαστές θα κατανοήσουν τον αντίκτυπο αυτών των πραγμάτων σε μια επιχείρηση και θα γνωρίζουν για την ανάγκη προγραμματισμού γύρω από αυτές.
Ο Επιχειρηματικός Διευθυντής
Τι είναι ο Επιχειρηματίας και μπορείτε να αναπτύξετε τις δεξιότητες; Υπάρχουν πολλοί ορισμοί και πολλές απόψεις σχετικά με τις αναγνωρίσιμες δεξιότητες που είναι εγγενείς σε έναν επιχειρηματία. Αυτή η ενότητα διερευνά ορισμένες από τις απόψεις και τις ιδέες γύρω από την επιχειρηματικότητα και από το τέλος της ενότητας οι μαθητές θα έχουν μια ευρεία κατανόηση του προφίλ.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ
Ο κλασικός ορισμός του μάρκετινγκ είναι το "The 4 P's". Προϊόν, τιμή, τόπος, προώθηση. Υπάρχουν διάφορα μοντέλα παραγώγων που προκύπτουν από αυτόν τον κλασικό ορισμό και αυτή η ενότητα θα εξετάσει τους τομείς του μάρκετινγκ που αποτελούν το "μίγμα". Αυτό επιτρέπει τον προγραμματισμό γύρω από μια στρατηγική μάρκετινγκ των οργανισμών και μέχρι το τέλος της ενότητας οι μαθητές θα καταλάβουν τα στοιχεία του προϊόντος, των υπηρεσιών και των πράξεων που πρέπει να ληφθούν υπόψη στο σχέδιο μάρκετινγκ.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων - Καινοτομία και Βιωσιμότητα
- Victoria, Καναδάς
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (Hons) (BBA)
- Kowloon Tong, Χονγκ Κονγκ
International Bachelor of Business Administration
- Ferrières-en-Brie, Γαλλία