BA (Hons) Διαφήμιση και Brand Design
Ravensbourne University London
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Greenwich Peninsula, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* φοιτητές πλήρους φοίτησης στο σπίτι. ,5 16.500/έτος: διεθνείς φοιτητές πλήρους φοίτησης
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Δώστε ζωή σε προϊόντα και υπηρεσίες με οπτικές ιστορίες. Αυτό το μάθημα θα δώσει στους μαθητές τις δεξιότητες να αναπτύξουν μια κριτική και συμφραζόμενη κατανόηση της διαφήμισης και του σχεδιασμού της μάρκας. Συνεργαζόμενοι, οι μαθητές θα ανακαλύψουν πώς η βιομηχανία μεταμορφώνεται από τις αναδυόμενες τεχνολογίες και θα ανακαλύψουν καινοτόμους τρόπους επίλυσης δημιουργικών προβλημάτων.
Αυτό το μάθημα διερευνά πώς χρησιμοποιούνται οι οπτικές ιστορίες για να ζωντανέψουν προϊόντα και υπηρεσίες. Στο μάθημα, οι μαθητές θα μάθουν πώς να αναπτύσσουν την επικοινωνία της μάρκας, το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, τη στρατηγική μάρκετινγκ και τη διαδραστική εμπειρία, παράλληλα με πιο παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες με έντυπη μορφή.
Τι μπορεί να κάνει αυτό το μάθημα για μένα;
Οι μαθητές μας «μαθαίνουν με τη βιομηχανία» και ασχολούνται με την επαγγελματική πρακτική καθ 'όλη τη διάρκεια του μαθήματος. Τα τελευταία τρία χρόνια, συνεργαστήκαμε με παγκόσμιες μάρκες όπως οι Sky, Barclays και The O2 και κορυφαία δημιουργικά στούντιο όπως τα Moving Brands, Studio Blup, Kin+Carta και JKR. Πιο πρόσφατα, είχαμε το προνόμιο να συνεργαστούμε με την Apple σε μια έκθεση με τίτλο Unsigned Stories.
Κορυφαίοι λόγοι για την υποβολή αίτησης
- Συνεργασία με επαγγελματίες του κλάδου καθ 'όλη τη διάρκεια του μαθήματος.
- Ευκαιρίες συμμετοχής σε ζωντανά έργα.
- Συμφωνίες πρακτικής άσκησης με εταιρείες όπως η Apple, η Sky Creative Agency και η Barclays.
- Μάθετε επαγγελματικές δεξιότητες όπως pitching, ομαδική εργασία και διαχείριση έργων.
- Δουλέψτε στην αιχμή των καινοτομιών στη δημιουργική τεχνολογία.
- Αναπτύξτε ένα επαγγελματικό χαρτοφυλάκιο μέσα από ένα προσεκτικά δομημένο ταξίδι μάθησης.
Ιδανικοί μαθητές
Επίδοξοι αφηγητές επωνυμιών που επιθυμούν να προωθήσουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από ένα ευρύ φάσμα δημιουργικών στρατηγικών.
Διδακτέα ύλη
Έτος 1
Φέτος έχει να κάνει με την ενδυνάμωση σας ως διαφημιστή και υπεύθυνου στρατηγικής επωνυμίας. Θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων και θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε βασικές έννοιες και ιδέες που σχετίζονται με τη διαφήμιση και το branding.
Θα εξετάσετε το ιστορικό πλαίσιο του κλάδου και θα εξερευνήσετε τις δημιουργικές αρχές μέσα από μια διερεύνηση των βιομηχανικών προτύπων διαδικασιών σχεδιασμού. Η χρονιά θα κλείσει με τη δημιουργία μιας πλήρους στρατηγικής διαφημιστικής καμπάνιας.
Έτος 2
Το δεύτερο έτος θα είναι πιο διερευνητικό. Θα εξετάσετε και θα αμφισβητήσετε τις συμβάσεις του κλάδου και θα συνεργαστείτε με άλλους φοιτητές στο τμήμα Σχεδιαστικής Πρακτικής.
Θα επιλέξετε από μια επιλογή ενοτήτων που έχουν σχεδιαστεί για την προώθηση της διεπιστημονικής πρακτικής και θα εξετάσετε τις αναδυόμενες πρακτικές στους κλάδους μας, όπως η δημιουργία περιεχομένου μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συμμετοχή και η αλληλεπίδραση κοινού και ο σχεδιασμός εμπειρίας.
Στο τέλος της χρονιάς, θα λάβετε μέρος σε μια σειρά από ζωντανά έργα με μεγάλους πελάτες, όπως οι WWE, Barclays, Shelter, MBNA Thames Clippers και Generator Hostels.
Έτος 3
Το τελευταίο σας έτος έχει να κάνει με την ανάπτυξη των δεξιοτήτων για να αλληλεπιδράσετε πραγματικά με το κοινό σας.
Θα εξατομικεύσετε την πρακτική σας και θα παρουσιάσετε ιδέες στον κόσμο. Θα γράψετε μια διατριβή και, με την υποστήριξη των καθηγητών, θα δημιουργήσετε μια σειρά από αυτοκατευθυνόμενα έργα.
Αυτή είναι μια ευκαιρία να εξερευνήσετε προσωπικά ενδιαφέροντα που σχετίζονται με τη διαφήμιση και το branding. Κατά την προετοιμασία για την αποφοίτηση, θα συνεργαστείτε επίσης με έναν συνεργάτη του κλάδου και θα προετοιμάσετε ένα χαρτοφυλάκιο και τα υλικά που απαιτούνται για την επαγγελματική παρουσίαση της εργασίας.
Βασικά θέματα μελέτης
- Σχεδιασμός επωνυμίας και ταυτότητας
- Copywriting & δημιουργική στρατηγική
- Ανάπτυξη καμπάνιας
- Δημιουργία και στρατηγική περιεχομένου μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Ομαδική εργασία και διαχείριση έργου
- Σχεδιασμός αλληλεπίδρασης
Εισαγωγές
Ευκαιρίες καριέρας
Όταν αποφοιτήσετε με το πτυχίο μας στη διαφήμιση, θα μπορούσατε να εργαστείτε στους ακόλουθους ρόλους εργασίας στους δημιουργικούς κλάδους:
- Διευθυντής δημιουργικού τμήματος
- Copywriter
- Ψηφιακός Σχεδιαστής
- Στρατηγός επωνυμίας
- Υπεύθυνος επικοινωνίας επωνυμίας
- Δημιουργικός Τεχνολόγος
- Δημιουργός περιεχομένου μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Δίδακτρα προγράμματος
Μαρτυρίες Φοιτητών
Εκθεσιακός χώρος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Bachelor Brand Management
- Berlin, Γερμανία
Πτυχίο στο Branding και Διαφήμιση Διαχείρισης
- Vilnius, Λιθουανία
Honours Bachelor of Brand Design
- Toronto, Καναδάς