BA (Hons) Ανάπτυξη Παιχνιδιών με Έτος 0
Ravensbourne University London
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Greenwich Peninsula, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* φοιτητές πλήρους φοίτησης στο σπίτι. ,5 16.500/έτος: διεθνείς φοιτητές πλήρους φοίτησης
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το έτος 0 στην ανάπτυξη παιχνιδιών ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και τους νέους τρόπους δημιουργίας, σκέψης και τεκμηρίωσης.
Εάν δεν είστε αρκετά έτοιμοι για το έτος ένα από τα τριετή προπτυχιακά, τότε αυτό το μάθημα είναι για εσάς.
Το μάθημα επικεντρώνεται στο να δώσει στους μαθητές μια σταθερή κατανόηση της ανάπτυξης παιχνιδιών, της δημιουργικής διαδικασίας και των τεχνικών γνώσεων για να το πραγματοποιήσουν. Το πτυχίο διερευνά τη σύγχρονη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών σε ένα ευρύ φάσμα εμπειριών. από τις τελευταίες υπερπαραγωγές κονσόλας έως την εικονική πραγματικότητα (VR) και την επαυξημένη πραγματικότητα (AR).
Τι μπορεί να κάνει αυτό το μάθημα για μένα;
Το έτος 0 στην ανάπτυξη παιχνιδιών δεν είναι αυτόνομο μάθημα, είναι το πρώτο στάδιο ενός πλήρους πτυχίου και μόλις ολοκληρωθεί επιτυχώς θα μπορείτε να προχωρήσετε ομαλά στην ανάπτυξη παιχνιδιών BA (Hons) μας.
Κορυφαίοι λόγοι για την υποβολή αίτησης
- Προετοιμαστείτε για την πρόοδο στο πρώτο έτος.
- Αποκτήστε τις βασικές, πρακτικές, διανοητικές και μεταβιβάσιμες δεξιότητες που απαιτούνται για την είσοδο στον κόσμο της ανάπτυξης παιχνιδιών.
- Αναπτύξτε γνώσεις υλικού και λογισμικού κατάλληλες για πρακτική ανάπτυξη παιχνιδιών.
- Κατανόηση των ευρέων πολιτιστικών πλαισίων των δημιουργικών βιομηχανιών.
- Αποκτήστε οπτική επίγνωση και εμπειρία με μια ποικιλία μέσων και τεχνικών ικανοτήτων που σχετίζονται με την ανάπτυξη παιχνιδιών.
Βασικά θέματα μελέτης
Το μάθημα καλύπτει βασικούς τομείς όπως κινούμενα σχέδια, αφήγηση ιστοριών, γραφιστική, τρισδιάστατα γραφικά, παραγωγή βίντεο, δημιουργία διαδραστικού περιεχομένου και ψηφιακή σύνθεση.
Διερευνά επίσης τις ιστορικές, συμφραζόμενες και μελλοντικές δυνατότητες του κινούμενου σχεδιασμού.
Χρησιμοποιώντας το πιο πρόσφατο εξειδικευμένο λογισμικό, οι μαθητές δημιουργούν σύγχρονα γραφικά κίνησης, 2D και 3D για ταινίες, ψηφιακή τηλεόραση, κινητά, ιστό, παιχνίδια και άλλα δημιουργικά καταστήματα.
Τα βασικά θέματα μελέτης περιλαμβάνουν:
- Μικρής μορφής αφήγηση (animation και ζωντανή δράση)
- Κινουμένων σχεδίων
- Οπτική επικοινωνία και τυπογραφία
- Ζωντανή δράση
- Σχεδιασμός πληροφοριών
- Επωνυμία
- Ανάπτυξη έννοιας μεταξύ πολυμέσων
- Ιστορία, πλαίσιο και μελλοντικές δυνατότητες του κινούμενου σχεδιασμού
Ιδανικοί μαθητές
Για ποιον είναι αυτό;
Το Year Zero είναι ένα εξαιρετικό σημείο εισόδου στο μάθημα BA (Hons) Games Development, το οποίο μπορεί να σας ταιριάζει εάν:
- πιστεύετε ότι θα ωφεληθείτε από την ανάπτυξη των δεξιοτήτων σας πριν ξεκινήσετε ένα προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών
- θα δυσκολευτείτε να εκπληρώσετε τις προϋποθέσεις εισόδου.
Διδακτέα ύλη
Έτος 0
Το έτος 0, το πρώτο έτος ενός πτυχίου 4 ετών, διαρκεί ένα ακαδημαϊκό έτος κατά το οποίο οι μαθητές ολοκληρώνουν τέσσερις ενότητες.
Στο πρώτο τρίμηνο, θα ξεκινήσουν μια ενότητα στις μελέτες Explorative Media and Design. Θα ολοκληρώσουν επίσης μια ενότητα στην Αγγλική Γλώσσα. Το οποίο συνεχίζεται καθ' όλη τη διάρκεια του 1ου και του 2ου τριμήνου και παρέχει τις βασικές μεταβιβάσιμες δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την υποστήριξη της πρακτικής και θεωρητικής εργασίας τους.
Στο δεύτερο τρίμηνο, οι μαθητές ξεκινούν τη μονάδα Ειδικών Σπουδών τους και συμμετέχουν σε μια σειρά από έργα που έχουν σχεδιαστεί για να διευρύνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στον κλάδο που έχουν επιλέξει στο Σχεδιασμό Παιχνιδιών. Αυτά θα γίνουν πιο δύσκολα καθώς περνούν στον τρίτο τρίμηνο για να ξεκινήσουν το Final Major Project.
Έτος 1
Οι μαθητές εισάγονται στις βασικές αρχές του προγραμματισμού παιχνιδιών, την αρχιτεκτονική και τις σχετικές δεξιότητες πολυμέσων που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη παιχνιδιών.
Καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους, οι μαθητές μαθαίνουν τις πρακτικές και τις συμβάσεις των βιομηχανικών πρωτοκόλλων παράλληλα με τα χαρακτηριστικά προσωπικής ανάπτυξης που απαιτούνται για την επιτυχία στο πανεπιστήμιο και στον κόσμο της εργασίας.
Έτος 2
Προχωρώντας από τα βασικά θεμέλια της ανάπτυξης παιχνιδιών, η εστίαση στο Έτος 2 κινείται προς τις συγκεκριμένες τεχνικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη του παιχνιδιού σε όλο το φάσμα των δημιουργικών δυνατοτήτων.
Εδώ, οι μαθητές θα αρχίσουν να εξελίσσονται στην επιθυμητή εξειδίκευση – με τη διευκόλυνση μιας σειράς μαθημάτων επιλογής Pathways που θα δουν τη συνεργασία με φοιτητές και επαγγελματίες από συναφείς και άλλους ακαδημαϊκούς κλάδους.
Έτος 3
Στους σπουδαστές του τελευταίου έτους τους δίνεται η ευκαιρία να αναλάβουν ένα σημαντικό και βιώσιμο ατομικό πρόγραμμα ανάπτυξης.
Αυτό θα συγκεντρώσει όλα τα προηγούμενα σκέλη εμπειρίας της μελέτης τους και θα προσφέρει την προσαρμογή ενός χαρτοφυλακίου εργασιών που θα λειτουργήσει ως η επαγγελματική σας τηλεφωνική κάρτα στον κλάδο.
Εισαγωγές
Ευκαιρίες καριέρας
Θα αποφοιτήσετε με ένα σταθερό φάσμα περιζήτητων δεξιοτήτων και ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο έτοιμο για καριέρα σε οποιονδήποτε τομέα της βιομηχανίας τυχερών παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού, της παραγωγής, της τέχνης, της ανάπτυξης, της ανάλυσης και της έρευνας.
Οι απόφοιτοι μπορούν να συνεχίσουν να ακολουθούν μια σειρά από σταδιοδρομίες στις βιομηχανίες τυχερών παιχνιδιών, αυτές περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε:
- Προγραμματιστές παιχνιδιών
- Σχεδιασμός περιβάλλοντος παιχνιδιού
Θα αποφοιτήσετε με ισχυρές εννοιολογικές δεξιότητες και τεχνική εξειδίκευση. Οι απόφοιτοι εργάζονται σε τομείς όπως η τυπογραφία, ο εκδοτικός σχεδιασμός, η συσκευασία, ο σχεδιασμός πληροφοριών, η εύρεση διαδρομής, ο σχεδιασμός εκθέσεων, το UX/UI, η καλλιτεχνική διεύθυνση και η στρατηγική σχεδιασμού.
Δίδακτρα προγράμματος
Εκθεσιακός χώρος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Bachelor στον προγραμματισμό των παιχνιδιών
- Berlin, Γερμανία
- Munich, Γερμανία + 3 περισσότερο
Bachelor σε animation τέχνης παιχνιδιών
- Berlin, Γερμανία
- Munich, Γερμανία + 3 περισσότερο
Πτυχίο Πολιτισμού και Τεχνών, Σχεδιασμός Παιχνιδιών
- Mikkeli, Φινλανδία
- Kouvola, Φινλανδία