B.Sc. στη Μηχανική Λογισμικού
Code University of Applied Sciences Berlin
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Berlin, Γερμανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 32.768 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Η μηνιαία πληρωμή είναι 910,22 € για 36 μήνες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Η μηχανική λογισμικού είναι η συστηματική εφαρμογή των αρχών της μηχανικής στην ανάπτυξη συστημάτων λογισμικού.Το πρόγραμμα σπουδών μας καλύπτει την ικανότητα επίλυσης σύνθετων εργασιών μέσω προγραμματισμού σχεδιάζοντας την αρχιτεκτονική του λογισμικού, δημιουργώντας καθαρό και καλά τεκμηριωμένο κώδικα και ακολουθώντας βέλτιστες πρακτικές από διάφορους τομείς, όπως αυτοματοποιημένες δοκιμές και ασφάλεια.Το πρόγραμμα Bachelor της Μηχανικής Λογισμικού διδάσκεται πλήρως στα Αγγλικά.
Σε αυτά τα θέματα, στοχεύουμε πάντα σε μια βαθύτερη κατανόηση που υπερβαίνει τις ιδιότητες και τις ικανότητες ενός συγκεκριμένου πλαισίου, εργαλείου ή γλώσσας προγραμματισμού.Αυτή η γνώση συμπληρώνεται από πρακτική εμπειρία στην οργάνωση και τη συνεργασία σε διεπιστημονικές ομάδες.
Οι ικανοί μηχανικοί λογισμικού είναι άριστοι λύτες προβλημάτων και συνδυάζουν δεξιότητες αφηρημένης σκέψης με πρακτική νοοτροπία.Το πρόγραμμα Bachelor της Μηχανικής Λογισμικού σας παρέχει ολοκληρωμένες επιστημονικές και πρακτικά εφαρμόσιμες ικανότητες που χρειάζεστε για να γίνετε ειδικός στον τομέα της ανάπτυξης λογισμικού.
Παρέχουμε επίσης τη δυνατότητα εξειδίκευσης σε διάφορους τομείς της μηχανικής λογισμικού, για την ανάπτυξη του επαγγελματικού σας προφίλ.
Οι μηχανικοί λογισμικού κάνουν τον κόσμο καλύτερο δημιουργώντας κώδικα σε πολλά περιβάλλοντα, κλάδους και γλώσσες – μόνοι τους και σε ομάδες.Προκαλούμε τους μαθητές μας καθημερινά, βοηθώντας τους να δουν το βάθος των θεμάτων που τους ενδιαφέρουν.
Στο CODE θα ζήσετε έναν νέο τρόπο μάθησης
Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος μάθησης δεν είναι η παθητική απορρόφηση επιλεγμένων γεγονότων και έτοιμου περιεχομένου για αναπαραγωγή για την επόμενη εξέταση.
Αντί για το παραδοσιακό πρόγραμμα σπουδών, εδώ στο CODE, μετακινήσαμε τα πράγματα για να σας δίνουμε πάντα τη δυνατότητα να μαθαίνετε με βάση ενδιαφέροντα πρακτικά προβλήματα.Οι πληροφορίες απομνημονεύονται καλύτερα όταν ενσωματώνονται στο πλαίσιο του πρακτικού νοήματος.Εκεί είναι που η εκπαίδευση με γνώμονα την περιέργεια, η μάθηση που βασίζεται σε έργα και η μάθηση βάσει προκλήσεων μπαίνουν στο παιχνίδι και έχουν την καλύτερη απήχηση.
Στο CODE ο ρόλος των καθηγητών είναι διαφορετικός.Οι καθηγητές είναι εκεί για να μοιραστούν τις γνώσεις τους, να οδηγήσουν την ομάδα σας σε ενδιαφέρουσες προκλήσεις, να παρέχουν καθοδήγηση και να σας ενθαρρύνουν να αγωνιστείτε και να διαμορφώσετε το προφίλ σας.Συνοδεύουν το μαθησιακό σας ταξίδι στο CODE ενώ προσδιορίζετε τι είδους μηχανικός λογισμικού θέλετε να γίνετε στην επαγγελματική σας ζωή.Σε αντίθεση με άλλα παραδοσιακά πανεπιστήμια, εκτιμούμε τη διεπιστημονική κατανόηση.Και τα τρία μέρη της ανάπτυξης ψηφιακών προϊόντων (δηλαδή σχεδιαστές αλληλεπίδρασης, διαχειριστές προϊόντων και, εσείς, οι μηχανικοί λογισμικού) διασταυρώνονται κατά τη διάρκεια των σπουδών, όχι μόνο στη συνέχεια στην επαγγελματική σας ζωή.
Διασταύρωση με άλλα προγράμματα σπουδών
Ως μέρος μιας διεπιστημονικής εμπειρίας μάθησης, πολλές ενότητες που προσφέρονται από τα τμήματα Σχεδιασμού Αλληλεπίδρασης και Διαχείρισης Προϊόντων πιστώνονται επίσης στο πτυχίο Bachelor της Μηχανικής Λογισμικού.
Οι μαθησιακές μας αρχές
Η μάθηση στο CODE ξεκινά με το εξάμηνο προσανατολισμού, όπου όλοι οι φοιτητές του πρώτου εξαμήνου εισάγονται στη μαθησιακή έννοια του CODE, στα τρία προγράμματα σπουδών και στο Πρόγραμμα Επιστήμης, Τεχνολογίας και Κοινωνίας.Παρακάτω θα βρείτε μια επισκόπηση των βασικών αρχών μάθησης στο CODE.
Η μάθηση στο CODE βασίζεται στην περιέργεια
CODE θέλουν οι μαθητές να ακολουθούν τα δικά τους ενδιαφέροντα και να οδηγούν.ΚΩΔΙΚΟΣ υποστήριξη και καθοδήγηση τους σε αυτό.Αυτό κάνει τον ρόλο του δασκάλου πιο αντιδραστικό και επικεντρωμένο στο ερώτημα πώς να υποστηρίξει και να βελτιώσει καλύτερα τη μαθησιακή εμπειρία ενός μαθητή.
Η μάθηση στο CODE βασίζεται στην πρακτική
Το CODE δεν ξεκινά με τη θεωρία και το εφαρμόζει αργότερα.Από την πρώτη μέρα ο μαθητής αντιμετωπίζει πρακτικά προβλήματα που πυροδοτούν την περιέργεια και τη φιλοδοξία - και στη συνέχεια αναζητούν τη θεωρία που χρειάζεται για να τα λύσουν.
Το CODE οργανώνει τη μάθηση γύρω από έργα
Αυτό είναι που κάνει τη μάθηση τόσο προσανατολισμένη στην πρακτική όσο και με γνώμονα την περιέργεια.Τα έργα δίνουν έμφαση στην αυτοδιάθεση και την αυτοοργάνωση όχι μόνο σε ατομικό, αλλά και σε ομαδικό επίπεδο.Τα έργα φέρνουν επίσης τους μαθητές σε επαφή με την πραγματικότητα από την πρώτη μέρα.
Η μάθηση μετριέται σε επίπεδα ικανοτήτων
Η μάθηση δεν μετριέται σε βαθμούς ή σε παρακολούθηση, αλλά σε επίπεδα ικανοτήτων.Το CODE παρακολουθεί και αξιολογεί τι είναι πραγματικά ικανοί οι μαθητές όσον αφορά τις δεξιότητες και τις ικανότητες που έχουν αποκτήσει, όχι από πού μαθαίνουν ή πόσο χρόνο αφιέρωσαν στη μάθηση.
Το CODE δεν ανακαλύπτει ξανά τον τροχό
Το CODE χρησιμοποιεί υπάρχοντες πόρους εκμάθησης πρώτης κατηγορίας (διαδικτυακά) για τυπικό περιεχόμενο διδασκαλίας.Αυτό απελευθερώνει χρόνο και πόρους διδασκαλίας για διαδραστική διδασκαλία, έντονη καθοδήγηση σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, καθώς και εργαστήρια και διαλέξεις που επικεντρώνονται στις πραγματικές ανάγκες και απαιτήσεις των μαθητών.
Τα προγράμματα είναι διεπιστημονικά
Ο CODE πιστεύει ότι υπάρχει μεγάλη επικάλυψη μεταξύ των τριών προγραμμάτων σπουδών και ως εκ τούτου ενθαρρύνει τους φοιτητές να σπουδάσουν με τρόπο που να καλύπτει περισσότερα από τον μικρό πυρήνα των πεδίων τους και να γνωρίσουν τις προοπτικές των άλλων κλάδων.
Η προσωπική ανάπτυξη είναι απαραίτητη
Η προσωπική ανάπτυξη αποτελεί ουσιαστικό μέρος της εκπαιδευτικής προσέγγισης του CODE.Το υποχρεωτικό Πρόγραμμα Επιστήμης, Τεχνολογίας και Κοινωνίας δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες επιστημονικής σκέψης και κριτικής κρίσης, ενώ μια σειρά εργαστηρίων για τις διαπροσωπικές δεξιότητες υποστηρίζει τις ομαδικές, ηγετικές και επικοινωνιακές δεξιότητες των μαθητών μας.
Ένα νέο είδος πανεπιστημίου – Τα θεωρητικά θεμέλια
Η ιδέα μάθησης του CODE είναι μοναδική και πολλές από τις λεπτομέρειες του έχουν βελτιωθεί από τότε που ξεκινήσαμε το 2017, ειδικά χάρη στους μαθητές μας που βοήθησαν πάρα πολύ να κατανοήσουν τι λειτουργεί και τι όχι και να καταλάβουν πώς να βελτιωθούν.
Εκμάθηση βασισμένη στην επίλυση προβλημάτων
Η μάθηση με βάση το πρόβλημα αναπτύχθηκε αρχικά και εφαρμόστηκε τη δεκαετία του 1960.Οι εφευρέτες πίστευαν ότι η γνώση των πληροφοριών είναι μόνο το πρώτο βήμα της μάθησης – η πραγματική ικανότητα προέρχεται από την ικανότητα εφαρμογής της γνώσης και συνέχισης της μάθησης.
Η μάθηση με βάση το πρόβλημα έχει πολλά αποδεδειγμένα πλεονεκτήματα, όπως η απόκτηση μακροπρόθεσμης γνώσης, η απόκτηση εμπιστοσύνης στις ικανότητές του, καθώς και η καλύτερη κατανόηση του μαθησιακού υλικού, επειδή οι μαθητές καλούνται να αποκτήσουν γνώση και να την εφαρμόσουν.
Μάθηση βάσει έργου
Η μάθηση βάσει έργου είναι πολύ παρόμοια με τη μάθηση που βασίζεται σε προβλήματα.Ωστόσο, επιτρέπει περισσότερη ελευθερία και ευελιξία.Ενώ η μάθηση με βάση το πρόβλημα έχει πιο ελεγχόμενες συνθήκες επειδή οι μαθητές αντιμετωπίζουν προβλήματα ανοιχτού τύπου που βασίζονται σε προκαθορισμένα σενάρια, η μάθηση βάσει έργου είναι ευρύτερη και μπορεί να περιλαμβάνει πολλαπλά, όχι καλά καθορισμένα προβλήματα.Απαιτεί ομαδική εργασία, επικοινωνία και αυτοστοχασμό.
Μάθηση για Μαεστρία
Αυτή η έννοια προϋποθέτει ότι οι περισσότεροι μαθητές μπορούν να μάθουν οτιδήποτε, δεδομένου του επαρκούς χρόνου και πόρων.Αυτή η φιλοσοφία μάθησης επικρίνει το τρέχον εκπαιδευτικό σύστημα όπου οι δάσκαλοι παραμελούν τις δυνατότητες εκείνων των μαθητών που χρειάζονται επιπλέον υποστήριξη.Αντί να κατηγορεί τον μαθητή, η μάθηση κατάκτησης εξετάζει ανεπαρκείς πόρους μάθησης και ανεπαρκή χρόνο αφιερωμένο στην κατάκτηση ενός θέματος.
Στο CODE, κάθε μαθητής μπορεί να ανακαλύψει την ατομική του προσέγγιση για επιτυχημένη μάθηση.Υποστηρίζοντας τις διαφορετικές ανάγκες τους, η CODE ελπίζει να τους παρακινήσει να γίνουν δια βίου μαθητές που δεν φοβούνται το άγνωστο και είναι ανοιχτοί σε συνεχή βελτίωση.
Αυτοκατευθυνόμενη μάθηση
Η αυτοκατευθυνόμενη μάθηση είναι μια έννοια όπου οι μαθητές είναι υπεύθυνοι να αποκτήσουν τις γνώσεις τους και να κάνουν την έρευνά τους.Αν και υπάρχει καθοδήγηση από μέντορες και υποστήριξη από συνομηλίκους και καθηγητές, οι ίδιοι οι μαθητές αποφασίζουν σε τι θέλουν να επικεντρωθούν με βάση τα ενδιαφέροντα και την εμπειρία τους.Αυτό έχει να κάνει πολύ με αυτό που είναι γνωστό ως θεωρία μάθησης ενηλίκων.Αυτή η θεωρία προτείνει ότι οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν περισσότερα και καλύτερα όταν είναι οι εμπνευστές της μάθησης και όταν μαθαίνουν τι είναι παθιασμένοι.
Επιπλέον, τονίζει τη σημασία της εκμάθησης πραγμάτων που μπορούν να εφαρμοστούν σε προβλήματα της πραγματικής ζωής, η οποία και πάλι, έχει στενή σχέση με τη μάθηση βάσει προβλημάτων.Αλλά η αυτοκατευθυνόμενη μάθηση είναι πολύ περισσότερα από μια απλή ανεξάρτητη μάθηση.Είναι ένας τρόπος να εξασκήσεις την πειθαρχία και την αποφασιστικότητά σου να πετύχεις τους στόχους σου.
Στο CODE, θέλουμε οι μαθητές να αξιοποιήσουν στο έπακρο την εκπαίδευσή τους και να γίνουν δια βίου μαθητές.Γι' αυτό επιτρέπουμε σε κάθε μαθητή να είναι ο σχεδιαστής του ατομικού του ταξιδιού μάθησης.Αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο έργο.Στην πραγματικότητα, κάνει τα πράγματα πιο περίπλοκα όταν πρόκειται για τη δημιουργία χρονοδιαγραμμάτων, αλλά αν ληφθούν υπόψη όλα τα οφέλη που έχουν οι μαθητές από αυτήν την προσέγγιση, αξίζει τον κόπο.
Αναποδογυρισμένη τάξη
Μια αναποδογυρισμένη τάξη είναι μια έννοια που μας αρέσει πολύ στο CODE.Οι μαθητές μαθαίνουν μόνοι τους χρησιμοποιώντας επιλεγμένους πόρους εκμάθησης και προετοιμάζουν ερωτήσεις που αντιμετωπίζουν με τη βοήθεια των καθηγητών και των συμμαθητών τους.Η ιδέα πίσω από αυτό είναι ότι αντί να μαθαίνουν παθητικά μέσω διαλέξεων, οι μαθητές περνούν αποτελεσματικά τον πολύτιμο χρόνο τους με τους καθηγητές, αντιμετωπίζοντας θέματα με τα οποία χρειάζονται πραγματικά βοήθεια.
Μάθηση από ομοτίμους
Η μάθηση από ομοτίμους είναι μια άλλη προσέγγιση που ενθαρρύνεται στο CODE.Οι πιο προχωρημένοι μαθητές βοηθούν τους αρχάριους.Αυτή η προσέγγιση δεν είναι χρήσιμη μόνο τόσο για τον μαθητή του φροντιστηρίου όσο και για τον μαθητή που χρειάζεται βοήθεια, αλλά και για τη δημιουργία μιας υποστηρικτικής κοινότητας όπου όλοι νιώθουν άνετα να μαθαίνουν και να μεγαλώνουν.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Δίδακτρα προγράμματος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μηχανική Λογισμικού BEng Honors
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
- Online
Μηχανική Λογισμικού με Ηλεκτρονικά BEng
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
- Online
B.Sc. Κωδικοποίηση και Μηχανική Λογισμικού
- Potsdam, Γερμανία
- Berlin, Γερμανία