Πτυχίο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με ειδικότητα στα Μαθηματικά
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Toluca, Μεξικό
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jul 2023
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Τα τελευταία 20 χρόνια, η έρευνα στη μαθηματική εκπαίδευση στο Μεξικό και σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου ανέφερε σημαντική ποσότητα χρήσιμων γνώσεων για τη βελτίωση του προγράμματος σπουδών σε διαφορετικά εκπαιδευτικά επίπεδα, αλλά ιδιαίτερα στη βασική εκπαίδευση.
Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που σήμερα θεωρείται το τελευταίο βήμα της βασικής εκπαίδευσης στο Μεξικό, αναθέτει στη διδασκαλία, τη μελέτη και τη μάθηση των μαθηματικών μια σημαντική θέση στο Σχέδιο και τα Προγράμματα Σπουδών, καθώς αποτελεί προνομιακό χώρο για τους μαθητές και τους εφήβους να αποκτήσουν γνώσεις, να αναπτύξουν δεξιότητες , και να καλλιεργούν συμπεριφορές που τους επιτρέπουν να επιλύουν προβλήματα διαφόρων ειδών και να συνεχίζουν να μαθαίνουν ανεξάρτητα.
Ο θεμελιώδης σκοπός της μελέτης των μαθηματικών σε βασικό επίπεδο είναι να γεμίσουν μαθηματικές έννοιες με νόημα, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ευελιξία και κατάλληλο τρόπο στην επίλυση προβλημάτων. Η απομνημόνευση των τεχνικών και η εφαρμογή τους με μηχανικό τρόπο έδειξαν την αναποτελεσματικότητά τους και σιγά σιγά δίνουν τη θέση τους στον προβληματισμό, τη δημιουργική αναζήτηση, την υιοθέτηση ολοένα και πιο αποτελεσματικών διαδικασιών.
Για να επιτευχθεί ο θεμελιώδης σκοπός της μελέτης των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, είναι απαραίτητο να αναπροσανατολιστεί ο ρόλος των τριών θεμελιωδών παραγόντων που παρεμβαίνουν στη διδακτική διαδικασία: του δασκάλου, των μαθητών και των δραστηριοτήτων μελέτης. Όταν μιλάμε για διδακτική διαδικασία ή διαδικασία μελέτης, γίνεται αναφορά στις αλληλεπιδράσεις που δημιουργούνται μεταξύ των μαθητών, του δασκάλου και των δραστηριοτήτων μελέτης. Οι τελευταίες είναι οι καταστάσεις ή τα προβλήματα που εμφανίζονται στο υλικό υποστήριξης που διαθέτει ο εκπαιδευτικός, τόσο αυτά που παρέχονται από το Υπουργείο Δημόσιας Παιδείας όσο και εμπορικά κείμενα. Από τα παραπάνω, προέκυψε η ανάγκη τροποποίησης του προγράμματος σπουδών για το Πτυχίο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Επιστήμης Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού
- Santander, Ισπανία
Πτυχίο Εκπαιδευτικών Σπουδών
- Waukesha, Ηνωμένες Πολιτείες
Πτυχίο Μουσικής στη Μουσική Εκπαίδευση
- Bolivar, Ηνωμένες Πολιτείες