Bachelor of Education (Δευτεροβάθμια)
Edith Cowan University
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Joondalup, Αυστραλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
8 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* ενδεικτική αμοιβή ανά εξάμηνο
Εισαγωγή
Αυτή η εθνικά διαπιστευμένη σειρά μαθημάτων παρέχει την ευκαιρία σε όσους έχουν ένα πάθος σε μια συγκεκριμένη θεματική ειδικότητα και την επιθυμία να συνεργαστούν με τους νέους, να γίνουν δευτεροβάθμιοι εκπαιδευτικοί.
Οι σπουδαστές μελετούν τις προτιμώμενες περιοχές εξειδίκευσης τους ταυτόχρονα με μια σειρά βασικών εκπαιδευτικών μονάδων που καλύπτουν τις βασικές εκπαιδευτικές ανάγκες των νέων. Οι φοιτητές που θα αποφοιτήσουν από το μάθημα αυτό θα έχουν την ευελιξία να αναλάβουν εργασία τόσο σε ιδιωτικά όσο και σε κρατικά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Ένα βασικό χαρακτηριστικό του μαθήματος είναι η έμφαση στη χρήση της Πληροφορικής (IT) στη μάθηση και τη διδασκαλία. Παράλληλα με την απόκτηση των επαγγελματικών γνώσεων που απαιτούνται για την επιτυχή ενσωμάτωση της πληροφορικής στα μαθησιακά προγράμματα, η διδασκαλία των μαθητών να αναπτύξουν τις δικές τους τεχνολογίες πληροφορικής, εξασφαλίζοντας ότι είναι επαγγελματικά προετοιμασμένοι για διδασκαλία και έχουν την εμπιστοσύνη να προωθήσουν τη μάθηση των μαθητών με νέους και καινοτόμους τρόπους.
Εισαγωγή μαθημάτων
Ακαδημαϊκές απαιτήσεις εισδοχής (Ζώνη 3)
Οι ακόλουθες ειδικές προϋποθέσεις εισαγωγής είναι υποχρεωτικές και πρέπει να ικανοποιούνται από όλους τους αιτούντες. Αυτές οι απαιτήσεις συμπληρώνουν ή αντικαθιστούν τις ελάχιστες απαιτήσεις που περιγράφονται στην ενότητα Ακαδημαϊκών απαιτήσεων εισδοχής παρακάτω.
Όλοι οι αιτούντες πρέπει να πληρούν μη ακαδημαϊκά κριτήρια, εκτός από την ικανοποίηση των ακαδημαϊκών κριτηρίων εισόδου. Οι μη ακαδημαϊκές ικανότητες των υποψηφίων θα αξιολογούνται με βάση την ολοκλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου για τη συμμετοχή σε μη ακαδημαϊκά προσόντα για την είσοδο σε δάσκαλο (NARTE).
Μία ή περισσότερες από τις μεγαλύτερες εταιρείες σε αυτό το μάθημα έχουν απαιτήσεις εισδοχής. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στον κύριο.
Όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις ακαδημαϊκής αποδοχής για αυτό το μάθημα. Το ενδεικτικό ή εγγυημένο ATAR είναι όπως έχει δημοσιευθεί (όπου ισχύει) ή ακαδημαϊκές απαιτήσεις εισδοχής μπορεί να ικανοποιηθεί με την ολοκλήρωση ενός από τα ακόλουθα:
- AQF Cert IV.
- Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία 0,25 EFTSL σπουδών σε πτυχίο bachelor ή υψηλότερο σε Αυστραλιανή φορέα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ή ισοδύναμο)?
- Ειδική Δοκιμή Τριτοβάθμιας Συμμετοχής *
- Πανεπιστημιακό μάθημα προετοιμασίας *
- Μαθήματα αυτοχθόνων πανεπιστημιακών προσανατολισμών · *
- Δοκιμή πρόσληψης φοιτητών στο σπίτι, ή*
- Εγκεκριμένο πρόγραμμα εγγραφής. *
* Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα εισαγωγής του μαθήματος.
Για τους διεθνείς φοιτητές, οι απαιτήσεις περιλαμβάνουν τα αποτελέσματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας (Ζώνη 5)
Οι διεθνείς φοιτητές πρέπει να αποκτήσουν ένα ακαδημαϊκό IELTS με μέσο επίπεδο 7,5 ή μεγαλύτερο, σε όλα τα τέσσερα μέρη της ακρόασης, της ομιλίας, της ανάγνωσης και της γραφής. καμία βαθμολογία κάτω από το επίπεδο 7.0 σε οποιοδήποτε από αυτά τα συστατικά. και, βαθμολογία 8,0 ή περισσότερο στις συνιστώσες της ομιλίας και της ακρόασης. Οι διεθνώς εκπαιδευμένοι αιτούντες μπορεί επίσης να υποχρεωθούν να ανταποκριθούν στην απαίτηση αυτή.
Οι ελάχιστες αγγλικές πρότυπες απαιτήσεις για αυτό το μάθημα μπορεί επίσης να ικανοποιηθούν με ένα από τα παρακάτω:
- Έτος 12 Αγγλικά ATAR / Αγγλική λογοτεχνία ATAR βαθμού C ή καλύτερα ή ισοδύναμο.
- Ειδική Δοκιμή Τριτοβάθμιας Συμμετοχής *
- Έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία 1,0 EFTSL σπουδών σε πτυχίο ή υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, τις ΗΠΑ, τη Νέα Ζηλανδία ή τον Καναδά.
- Μάθημα προετοιμασίας για το Πανεπισ
- Μαθήματα αυτοχθόνων πανεπιστημιακών προσανατολισμών · *
- Δοκιμή πρόσληψης φοιτητών από το σπίτι · *
- AQF Diploma, Advanced Diploma ή Associate Degree. ή
- Ολοκληρώθηκε με επιτυχία 0,375 EFTSL σπουδών σε πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε ανώτερο φορέα της Αυστραλίας (ή ισοδύναμο).
Σημείωση:
Εάν η δευτεροβάθμια εκπαίδευση και οι σπουδές ολοκληρώθηκαν εντός 2 ετών πριν από την υποβολή αίτησης εγγραφής στην Αυστραλία, τον Καναδά, την Ιρλανδία, τη Νέα Ζηλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο ή τις ΗΠΑ, οι υποψήφιοι δεν χρειάζεται να προσκομίσουν αποδεικτικά στοιχεία αγγλικής ικανότητας.
Οι υποψήφιοι που έχουν ολοκληρώσει τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στη Νότια Αφρική στα Αγγλικά και έχουν προπτυχιακό τίτλο που διδάσκονται στα αγγλικά από πανεπιστήμιο της Νότιας Αφρικής θεωρείται ότι πληρούν τις απαιτήσεις της αγγλικής γλώσσας.
Αιτούντες από τις Σεϋχέλλες:
Επιτυχής ολοκλήρωση του Διεθνούς Γενικού Πιστοποιητικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (IGCSE) βαθμού C ή παραπάνω, PLUS ένα ολοκληρωμένο 4 έτος Εθνικό Δίπλωμα.
Λεπτομέρειες μαθήματος
Διαθεσιμότητα εξαμήνου
- Εξάμηνο 1: Μελέτη πλήρους απασχόλησης στο Joondalup, Mount Lawley
- Εξάμηνο 2: Μελέτη πλήρους απασχόλησης στο Joondalup, Mount Lawley
Δομή μαθημάτων
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
LIT1200 | Προσωπικός γραμματισμός | |
NUM1200 | Προσωπική αριθμητικότητα |
Οι μαθητές πρέπει να ολοκληρώσουν τις δύο παραπάνω μονάδες LIT1200 (Personal Literacy) και NUM1200 (Personal Numeracy) για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις της Δοκιμασίας Αλφαβητισμού και Αριθμητικής Εκμάθησης για τους Αρχικούς Φοιτητές Εκπαίδευσης Καθηγητών (LANTITE). Όλοι οι φοιτητές που εγγράφονται σε αναγνωρισμένο κύκλο μαθημάτων προπτυχιακών σπουδών (προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί) από την 1η Ιανουαρίου 2017 θα πρέπει να ολοκληρώσουν με επιτυχία τις εξετάσεις για τα προσωπικά τους επίπεδα γραμματισμού και αριθμητικής για να αποφοιτήσουν. Οι φοιτητές που εγγράφονται στο Bachelor of Education (Secondary) θα πρέπει να ολοκληρώσουν με επιτυχία και τα δύο τμήματα της προσωπικής δοκιμασίας γραμματισμού και αριθμητικής για τους αρχικούς σπουδαστές Εκπαίδευσης Καθηγητών (LANTITE) για να εγγραφούν πέρα από 240 πιστωτικά σημεία στην πορεία τους.
Οι φοιτητές υποχρεούνται να συμπληρώσουν 10 μονάδες πυρήνα, 10 μονάδες μεγάλου περιεχομένου, 4 μονάδες μικρού περιεχομένου, 2 μονάδες σπουδαστών μεγάλου μεγέθους και 2 μονάδες μικρής διδακτέας ύλης. Οι σπουδαστές υποχρεούνται επίσης να συμπληρώσουν 3 μονάδες πρακτικής άσκησης. Σημείωση: Οι μονάδες περιεχομένου εκπαιδεύουν τους σπουδαστές στο θέμα και είναι μονάδες που προσφέρονται εκτός της Σχολής Παιδείας (με μερικές εξαιρέσεις), ενώ οι μονάδες του προγράμματος σπουδών εξηγούν πώς να διδάξουν το θέμα σε άλλους και είναι μονάδες που προσφέρονται στο σχολείο εκπαίδευσης.
Έτος 1 - Εξάμηνο 1
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
EDU1010 | Γίνε Δάσκαλος | 15 |
Μονάδα από τον κύριο | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από τον κύριο | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από Μικρά | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
Έτος 1 - Εξάμηνο 2
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
CUR1212 | Εκπαιδευτικό πρόγραμμα ενισχυμένο από ΤΠΕ | 15 |
Μονάδα από τον κύριο | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από τον κύριο | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από Μικρά | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
Έτος 2 - Εξάμηνο 1
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
EDU2110 | Διδασκαλία, εκμάθηση και αξιολόγηση | 15 |
Μονάδα από τον κύριο | Μονάδα προγράμματος σπουδών | 15 |
Μονάδα από τον κύριο | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από τον κύριο | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
Έτος 2 - Εξάμηνο 2
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
EDU2231 | Δημιουργία θετικών μαθησιακών περιβαλλόντων | 15 |
Μονάδα από τον κύριο | Μονάδα προγράμματος σπουδών | 15 |
PPA2211 | Πρώτη επαγγελματική πρακτική | 15 |
Μονάδα από τον κύριο | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
Έτος 3 - Εξάμηνο 1
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
EDU3104 | Διαφορετικότητα στη Δευτεροβάθμια Τάξη | 15 |
Μονάδα από Μικρά | Μονάδα προγράμματος σπουδών | 15 |
Μονάδα από τον κύριο | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από Μικρά | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
Έτος 3 - Εξάμηνο 2
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
Μονάδα από Μικρά | Μονάδα προγράμματος σπουδών | 15 |
CUR3211 | Ενσωμάτωση του προγράμματος σπουδών με την πρακτική | 15 |
PPA3211 | Δεύτερη επαγγελματική πρακτική | 15 |
EDF3101 | Εργασία με τα ιθαγενή Αυστραλιανά παιδιά, τη νεολαία και τις οικογένειές τους | 15 |
Έτος 4 - Εξάμηνο 1
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
EDU4120 | Αλφαβητισμός στη διδασκαλία και τη μάθηση | 15 |
PPA4311 | Βοηθητικό Πρόγραμμα Δασκάλων | 30 |
TPA4100 | Διδασκαλία αξιολόγησης απόδοσης | 15 |
Έτος 4 - Εξάμηνο 2
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
Μονάδα από τον κύριο | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από Μικρά | Μονάδα περιεχομένου | 15 |
CUR4210 | Εμπλουτισμός του προγράμματος σπουδών για τη μεγάλη δευτεροβάθμια εξειδίκευση | 15 |
EDP4111 | Οι εκπαιδευτικοί και το εκπαιδευτικό σύστημα | 15 |
Σημείωση: Τα EDU4120 και EDF3101 προσφέρονται σε διαφορετικά εξάμηνα, ανάλογα με την πανεπιστημιούπολη που ο φοιτητής ολοκληρώνει τις ειδικότητές του. Είναι σημαντικό οι σπουδαστές να εγγραφούν σε αυτές τις μονάδες στο σωστό εξάμηνο και στη σωστή πανεπιστημιούπολη. Σημείωση: Ενδέχεται να υπάρχουν μικρές διαφορές στην παραπάνω βασική διάρθρωση μαθημάτων, ανάλογα με τις επιλεγμένες ειδικότητες. Οι σπουδαστές καλούνται να συμβουλευτούν τον συντονιστή του μαθήματός τους ή τον συντονιστή του τμήματος μονάδων σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών τους.
Εναλλακτικά, ένας φοιτητής μπορεί να επιλέξει να συμπληρώσει τη μονάδα Internship που παρατίθεται παρακάτω, με την άδεια του συντονιστή μαθήματος ή του Associate Dean. Οι φοιτητές πρέπει συνήθως να επιδεικνύουν ένα ακαδημαϊκό ακαδημαϊκό αρχείο (αρθρωμένο με ένα WAM 70 ή μεγαλύτερο) και ένα υποδειγματικό πρόγραμμα βοηθητικού διδασκαλίας - PPA4211 - τυπικά Υψηλό ή πάνω.
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
SPL4157 | Επαγγελματική μάθηση βασισμένη στο σχολείο - πρακτική άσκηση | 60 |
Μεγάλες που μπορείτε να σπουδάσετε σε αυτό το μάθημα
- Βιολογική Επιστήμη Εκπαίδευση
- Σχεδιασμός και Τεχνολογική Εκπαίδευση
- Δραματική Εκπαίδευση
- Αγγλικά Εκπαίδευση
- Υγεία και Φυσική Αγωγή
- Αρχική Οικονομική Εκπαίδευση
- Εκπαίδευση Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών
- Μαθηματική Εκπαίδευση
- Μουσική Εκπαίδευση
- Εκπαίδευση εικαστικών τεχνών
Μαθησιακά αποτελέσματα μαθήματος
- Εφαρμόστε ευρεία πειθαρχική γνώση σε μια σειρά θεωρητικών και πρακτικών καταστάσεων πειθαρχίας.
- Επικοινωνήστε με τις πειθαρχικές γνώσεις και αξίες σε επαγγελματικά και δημόσια πλαίσια.
- Επιδείξτε μια παγκόσμια προοπτική με σεβασμό στην πολιτιστική ποικιλομορφία, συμπεριλαμβανομένης της ιθαγενούς πολιτιστικής ικανότητας.
- Επιδείξτε μια παγκόσμια προοπτική με σεβασμό στην πολιτιστική ποικιλομορφία, συμπεριλαμβανομένης της ιθαγενούς πολιτιστικής ικανότητας.
- Επιδείξτε την αυτονομία, τη λογοδοσία και την κρίση για τη δική σας μάθηση και επαγγελματική πρακτική.
- Σκεφτείτε δημιουργικά για να προβλέψετε τις προκλήσεις και να δημιουργήσετε λύσεις / απαντήσεις συγκεκριμένης πειθαρχίας.
- Σκεφτείτε κριτικά να αναλύσετε, να ερμηνεύσετε και να αντιληφθείτε πολύπλοκα προβλήματα.
- Χρησιμοποιήστε τις ψηφιακές τεχνολογίες και τις γραφές για να έχετε πρόσβαση, να αξιολογήσετε και να συνθέσετε σχετικές πληροφορίες από πολλές πηγές.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ
Διαπιστευμένο από: Συμβούλιο Εγγραφής Δασκάλων της Δυτικής Αυστραλίας (TRBWA)
Ευκαιρίες καριέρας
Αυτό το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που επιθυμούν να γίνουν δευτεροβάθμιοι καθηγητές Αγγλικών, Κοινωνικών Επιστημών, Μαθηματικών, Υγείας και Φυσικής Αγωγής, Βιολογικής Επιστήμης, Σχεδιασμού και Τεχνολογίας, Μουσικής, Δράματος, Εικαστικών Τεχνών και Οικολογίας.
Πιθανοί μελλοντικοί τίτλοι εργασίας
Δάσκαλος, Εκπαιδευτικός, Δάσκαλος Λυκείου, Δάσκαλος Τέχνης, Δάσκαλος Βιολογικής Επιστήμης, Υπολογιστής Δάσκαλος, Σχεδιασμός & Τεχνολογία Δάσκαλος, Δάσκαλος Ψηφιακών Μέσων, Δάσκαλος Διδασκαλίας, Δάσκαλος Οικονομικών.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Λεπτομέρειες μαθήματος
Διαθεσιμότητα εξαμήνου
- Εξάμηνο 1: Σπουδές πλήρους απασχόλησης στο Joondalup, Mount Lawley
- Εξάμηνο 2: Σπουδές πλήρους απασχόλησης στο Joondalup, Mount Lawley
Δομή Μαθήματος
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
1200 LIT | Προσωπικός Γραμματισμός | |
NUM1200 | Προσωπική Αριθμητική |
Οι μαθητές πρέπει να συμπληρώσουν τις παραπάνω δύο ενότητες LIT1200 (Personal Literacy) και NUM1200 (Personal Numeracy) για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις του τεστ γραμματισμού και αριθμητικής για μαθητές αρχικής εκπαίδευσης δασκάλων (LANTITE). Όλοι οι φοιτητές που εγγράφονται σε διαπιστευμένο μάθημα προϋπηρεσίας εκπαίδευσης καθηγητών (προπτυχιακό και μεταπτυχιακό) από την 1η Ιανουαρίου 2017 θα πρέπει να ολοκληρώσουν επιτυχώς τεστ σχετικά με τα προσωπικά τους επίπεδα αλφαβητισμού και αριθμητικής για να αποφοιτήσουν. Οι μαθητές που εγγράφονται στο Bachelor of Education (Δευτεροβάθμια) θα πρέπει να ολοκληρώσουν επιτυχώς και τα δύο στοιχεία του προσωπικού τεστ αλφαβητισμού και αριθμητικής για φοιτητές αρχικής εκπαίδευσης καθηγητών (LANTITE) για να εγγραφούν πέραν των 240 πιστωτικών μονάδων στο μάθημά τους.
Οι μαθητές πρέπει να ολοκληρώσουν 10 βασικές ενότητες, 10 κύριες ενότητες περιεχομένου, 4 δευτερεύουσες ενότητες περιεχομένου, 2 κύριες ενότητες προγράμματος σπουδών και 2 δευτερεύουσες ενότητες προγράμματος σπουδών. Οι φοιτητές καλούνται επίσης να ολοκληρώσουν 3 Πρακτικές Ενότητες. Σημείωση: Οι ενότητες περιεχομένου εκπαιδεύουν μαθητές στο γνωστικό αντικείμενο και είναι ενότητες που προσφέρονται εκτός της Σχολής Εκπαίδευσης (με ορισμένες εξαιρέσεις), ενώ οι ενότητες Προγράμματος Σπουδών εξηγούν πώς να διδάσκεται η θεματική περιοχή σε άλλους και είναι ενότητες που προσφέρονται εντός της Σχολής Εκπαίδευσης.
Έτος 1 - Εξάμηνο 1
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
EDU1010 | Να γίνεις Δάσκαλος | 15 |
Μονάδα από ταγματάρχη | ενότητα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από ταγματάρχη | ενότητα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από Minor | ενότητα περιεχομένου | 15 |
Έτος 1 - Εξάμηνο 2
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
CUR1212 | Ενισχυμένο πρόγραμμα σπουδών με ΤΠΕ | 15 |
Μονάδα από ταγματάρχη | ενότητα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από ταγματάρχη | ενότητα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από Minor | ενότητα περιεχομένου | 15 |
Έτος 2 - Εξάμηνο 1
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
EDU2110 | Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση | 15 |
Μονάδα από ταγματάρχη | Ενότητα Προγράμματος Σπουδών | 15 |
Μονάδα από ταγματάρχη | ενότητα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από ταγματάρχη | ενότητα περιεχομένου | 15 |
Έτος 2 - Εξάμηνο 2
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
EDU2231 | Δημιουργία Θετικών Περιβαλλόντων Μάθησης | 15 |
Μονάδα από ταγματάρχη | Ενότητα Προγράμματος Σπουδών | 15 |
PPA2211 | Πρώτη Επαγγελματική Εξάσκηση | 15 |
Μονάδα από ταγματάρχη | ενότητα περιεχομένου | 15 |
Έτος 3 - Εξάμηνο 1
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
EDU3104 | Διαφορετικότητα στη Δευτεροβάθμια Τάξη | 15 |
Μονάδα από Minor | Ενότητα Προγράμματος Σπουδών | 15 |
Μονάδα από ταγματάρχη | ενότητα περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από Minor | ενότητα περιεχομένου | 15 |
Έτος 3 - Εξάμηνο 2
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
Μονάδα από Minor | Ενότητα Προγράμματος Σπουδών | 15 |
CUR3211 | Ενσωμάτωση του προγράμματος σπουδών με την πρακτική | 15 |
PPA3211 | Δεύτερη Επαγγελματική Άσκηση | 15 |
EDF3101 | Δουλεύοντας με ιθαγενή παιδιά, νέους της Αυστραλίας και τις οικογένειές τους | 15 |
Έτος 4 - Εξάμηνο 1
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
EDU4120 | Γραμματισμός στη διδασκαλία και τη μάθηση | 15 |
PPA4311 | Πρόγραμμα Βοηθού Καθηγητή | 30 |
TPA4100 | Αξιολόγηση της απόδοσης της διδασκαλίας | 15 |
Έτος 4 - Εξάμηνο 2
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
Μονάδα από ταγματάρχη | Ενότητα Περιεχομένου | 15 |
Μονάδα από Minor | ενότητα περιεχομένου | 15 |
CUR4210 | Εμπλουτισμός Προγράμματος Σπουδών για τη Βασική Δευτεροβάθμια Ειδίκευση | 15 |
EDP4111 | Εκπαιδευτικοί και Εκπαιδευτικό Σύστημα | 15 |
Σημείωση: Το EDU4120 και το EDF3101 προσφέρονται σε διαφορετικά εξάμηνα, ανάλογα με την πανεπιστημιούπολη που ολοκληρώνει ο φοιτητής τις ειδικότητες του. Είναι σημαντικό οι φοιτητές να εγγράφονται σε αυτές τις ενότητες στο σωστό εξάμηνο και στη σωστή πανεπιστημιούπολη. Σημείωση: Ενδέχεται να υπάρχουν μικρές διαφορές στην παραπάνω δομή του βασικού μαθήματος, ανάλογα με τις επιλεγμένες ειδικότητες. Οι φοιτητές καλούνται να συμβουλευτούν τον Συντονιστή Μαθημάτων τους ή τον Συντονιστή Συνόλου Ενοτήτων σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών τους.
Εναλλακτικά, ένας φοιτητής μπορεί να επιλέξει να ολοκληρώσει την ενότητα Πρακτικής Άσκησης που αναφέρεται παρακάτω, με την άδεια του Συντονιστή του Μαθήματος ή του Αναπληρωτή Κοσμήτορα. Οι μαθητές πρέπει συνήθως να επιδεικνύουν ένα υγιές ακαδημαϊκό αρχείο (αρθρωμένο με WAM 70 ή παραπάνω) και ένα υποδειγματικό Πρόγραμμα Βοηθού Διδασκαλίας - PPA4211 - συνήθως Υψηλής Ικανότητας ή παραπάνω.
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
SPL4157 | Σχολική Επαγγελματική Μάθηση - Πρακτική Άσκηση | 60 |
Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα Μαθήματος
- Εφαρμόστε ευρείες γνώσεις πειθαρχίας σε μια σειρά από θεωρητικές και πρακτικές καταστάσεις πειθαρχίας.
- Μεταδώστε πειθαρχικές γνώσεις και αξίες σε επαγγελματικά και δημόσια πλαίσια.
- Επιδείξτε μια παγκόσμια προοπτική με σεβασμό στην πολιτιστική πολυμορφία, συμπεριλαμβανομένης της πολιτιστικής ικανότητας των αυτόχθονων.
- Επιδείξτε μια παγκόσμια προοπτική με σεβασμό στην πολιτιστική πολυμορφία, συμπεριλαμβανομένης της πολιτιστικής ικανότητας των αυτόχθονων.
- Επιδείξτε αυτονομία, υπευθυνότητα και κρίση για τη δική σας μάθηση και επαγγελματική πρακτική.
- Σκεφτείτε δημιουργικά για να προβλέψετε τις προκλήσεις και να δημιουργήσετε συγκεκριμένες λύσεις/απαντήσεις για την πειθαρχία.
- Σκεφτείτε κριτικά για να αναλύσετε, να ερμηνεύσετε και να κατανοήσετε σύνθετα προβλήματα.
- Χρησιμοποιήστε ψηφιακές τεχνολογίες και γραμματισμούς για πρόσβαση, αξιολόγηση και σύνθεση σχετικών πληροφοριών από πολλαπλές πηγές.
Ευκαιρίες καριέρας
Ευκαιρίες καριέρας
Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για μαθητές που επιθυμούν να γίνουν καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Αγγλικών, Κοινωνικών Επιστημών, Μαθηματικών, Υγείας και Φυσικής Αγωγής, Βιολογικής Επιστήμης, Σχεδιασμού και Τεχνολογίας, Μουσικής, Δράματος, Εικαστικών Τεχνών και Οικιακής Οικονομίας.
Πιθανοί τίτλοι εργασίας στο μέλλον
Δάσκαλος, Λειτουργός Εκπαίδευσης, Καθηγήτρια Λυκείου, Καθηγήτρια Τέχνης, Καθηγήτρια Βιολογικών Επιστημών, Καθηγήτρια Υπολογιστών, Καθηγήτρια Σχεδιασμού & Τεχνολογίας, Καθηγήτρια Ψηφιακών Μέσων, Δάσκαλος Θεάματος, Καθηγήτρια Οικονομικών.