Bachelor of Arts Media & Διαχείριση ΜΜΕ
Diploma University of Applied Sciences
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Bad Sooden-Allendorf, Γερμανία
Γλώσσες
Γερμανός
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
6 - 7 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 227 / per month *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: € 227,00 / μήνα
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Με τη μελέτη εξ αποστάσεως "οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης και διαχείριση των μέσων ενημέρωσης" (διαβούλευση με την τεχνική μελέτη μετά από διαβούλευση: [email protected]), το πανεπιστήμιο DIPLOMA δημιούργησε μια μελέτη μελέτης που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των δημιουργών των μέσων ενημέρωσης και των χρηστών των μέσων μαζικής ενημέρωσης: Ο συνδυασμός διοίκησης επιχειρήσεων, κοινωνιολογίας και δημοσιογραφίας κάνει τους αποφοίτους Σπούδασε media allrounders που έχουν μεγάλη ζήτηση από τις εταιρείες των μέσων ενημέρωσης σε απευθείας σύνδεση, εκτύπωσης, ραδιόφωνο και την τηλεόραση και την κινηματογραφική βιομηχανία.
Το εργαστήριο με επίσκεψη στο Deutschlandradio με εργαστήριο ραδιοφώνου και εργαστήριο πολυμέσων στο Συμβούλιο της Ευρώπης (Στρασβούργο): www.diploma-aus-dem-europarat.de.
Το εγκεκριμένο από το κράτος πρόγραμμα πανεπιστημίου "Διαχείριση μέσων και διαχείριση μέσων" μπορεί να ολοκληρωθεί σε τρεις εκδόσεις: ως μάθημα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε όλα τα κέντρα σπουδών σε εθνικό επίπεδο, ως εξ αποστάσεως εκπαίδευση online ή ως μελέτη στην τάξη στην πανεπιστημιούπολη Bad Sooden-Allendorf.
Η διάρκεια του μαθήματος είναι 7 εξάμηνα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και 6 εξάμηνα στην τάξη, αλλά μπορεί να παραταθεί μέχρι και τέσσερα εξάμηνα δωρεάν, έτσι ώστε η μελέτη π.χ. δίπλα στο επάγγελμα ή δίπλα σε άλλες υποχρεώσεις, όπως η παιδική ανατροφή, η φροντίδα κοντά Συγγενείς κ.λπ. μπορούν να ολοκληρωθούν. Οι διαλέξεις και των δύο τύπων σπουδών πραγματοποιούνται στη θέση του επιλεγμένου κέντρου μελέτης ή μπορούν να ληφθούν ως εικονική εξ αποστάσεως μάθηση με διαδραστικές διαλέξεις και εξετάσεις σε απευθείας σύνδεση στα κέντρα μελέτης.
Το ακαδημαϊκό δίπλωμα "Bachelor of Arts (BA) Media Management & Media Management" δίνει το δικαίωμα σε μεταγενέστερο μεταπτυχιακό δίπλωμα, π.χ. το διαδοχικό Master of Arts (MA) στον τομέα των επιχειρήσεων και του δικαίου - επικεντρώνεται στη διαχείριση στο DIPLOMA. Εάν έχετε μια εργασία, μπορείτε επίσης να ολοκληρώσετε ένα μεταπτυχιακό, για παράδειγμα το MBA στο Πανεπιστήμιο DIPLOMA.
Δημοσιογραφία, κοινωνιολογία των μέσων ενημέρωσης και οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης σε μια πορεία
Με τους τρεις πυλώνες της Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Δημοσιογραφίας και της Κοινωνιολογίας, η μελέτη "Διαχείριση Μέσων και Διαχείριση ΜΜΕ" δημιουργεί μια καινοτομία σε όλες τις παραλλαγές μελέτης και παρέχει μια υγιή βάση και για τους τρεις προαναφερθέντες τομείς. Οι εκδηλώσεις διοίκησης επιχειρήσεων περιλαμβάνουν πτυχές της θεωρίας των ειδικών μέσων ενημέρωσης. Κατά τη διάρκεια της μελέτης είναι επίσης διαθέσιμα πρακτικά δημοσιογραφικά έργα και έννοιες μέσων σε διάφορα είδη μέσων. Ιδιαίτερη σημασία έχουν οι διεπιστημονικές ικανότητες όπως ο σχεδιασμός, η στρατηγική και η αναλυτική σκέψη, η επιχειρηματική δραστηριότητα, η διεπιστημονική επικοινωνία, η ομαδική εργασία και ο προβληματισμός σχετικά με την επαγγελματική δεοντολογία.
Κατά το τελευταίο ακαδημαϊκό έτος, περαιτέρω εξειδικευμένες γνώσεις εμβαθύνουν σε μία από τις επιλεγόμενες ενότητες: οικονομία των μέσων ενημέρωσης, κοινωνιολογία των μέσων μαζικής ενημέρωσης (εστίαση στις εταιρικές επικοινωνίες) ή δημοσιογραφία . Με αυτό, οι απόφοιτοι ειδικεύονται σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις τους.
Η μελέτη "Διαχείριση των μέσων ενημέρωσης και διαχείριση μέσων ενημέρωσης" προετοιμάζεται για τα πολυάριθμα εννοιολογικά, δημιουργικά και στρατηγικά καθήκοντα σε εταιρείες μέσων ενημέρωσης. Η παραγωγή των μέσων ενημέρωσης, οι θεωρίες των μέσων ενημέρωσης, οι ιδιαιτερότητες και τα επιχειρηματικά μοντέλα των υποτομέων των μέσων ενημέρωσης λαμβάνονται υπόψη. Αυτή η γνώση μας επιτρέπει να αναπτύξουμε έννοιες μέσων που είναι κατάλληλες για την ομάδα στόχο από την άποψη της οικονομικής βιωσιμότητας. Οι μαθητές μαθαίνουν επίσης να προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες πλαισίου που αλλάζουν σε έναν ολοένα και πιο πολυπολιτισμικό και πολυμέσο κόσμο.
Οι διεθνείς πτυχές εξετάζονται στον τομέα της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και των περιεχομένων σπουδών με περιεχόμενο αγγλικής γλώσσας. Κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στο " Διαχείριση ΜΜΕ και Διαχείριση ΜΜΕ ", οι φοιτητές πρέπει να συντάξουν και να παρουσιάσουν γραπτές εργασίες στα αγγλικά σε ορισμένα μαθήματα.
Προοπτικές σταδιοδρομίας μετά τη διαχείριση των μέσων εκμάθησης εξ αποστάσεως
Τα πεδία δραστηριότητας των αποφοίτων του προγράμματος σπουδών DIPLOMA "Διαχείριση Μέσων και Διαχείριση Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης" μπορούν να βρεθούν στα ίδια τα μέσα ενημέρωσης και όπου συναντιούνται τα μέσα ενημέρωσης και οι επιχειρήσεις. Οι απόφοιτοι εργάζονται σε δημόσιες και ιδιωτικές εταιρίες μέσων μαζικής ενημέρωσης, σε εκτυπώσεις, στο διαδίκτυο και σε άλλες αγορές ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης, καθώς και στη βιομηχανία παιχνιδιών και το τμήμα εφαρμογών, καθώς και συμβούλους PR και μάρκετινγκ σε πρακτορεία επικοινωνιών, ενώσεις, βιομηχανίες και εταιρείες παροχής υπηρεσιών ή σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εκπαίδευση.
Για παράδειγμα, οι διαχειριστές μέσων ενημέρωσης είναι υπεύθυνοι για την εκτίμηση του λόγου κόστους / οφέλους των έργων πολυμέσων, του περιεχομένου του μάρκετινγκ των μέσων ενημέρωσης, του ελέγχου των προϋπολογισμών έργων, της κατεύθυνσης των παραγωγών ή της αγοράς μέσων ενημέρωσης, και χρησιμοποιούνται επίσης στον χώρο αδειοδότησης.
Οι απόφοιτοι του προγράμματος σπουδών "Media Economics and Media Management" έχουν πολύ καλές προοπτικές απασχόλησης στη γερμανική αγορά εργασίας και στο εξωτερικό: Οι εμπορικές εκδόσεις βαθμολογούν τη διάθεση σε διάφορους τομείς των μέσων ενημέρωσης και σε συνδυασμό με τη βιομηχανία ψυχαγωγίας και τον ψηφιακό τομέα ως θετική μακροπρόθεσμα.
κανονική περίοδος
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: 7 εξάμηνα / 180 ECTS
Η πραγματική περίοδος σπουδών μπορεί να παραταθεί δωρεάν για μέχρι 4 εξάμηνα κατά τη διάρκεια της τυπικής περιόδου σπουδών.
βασική
Με επαρκή αριθμό συμμετεχόντων στο χειμερινό εξάμηνο (Οκτώβριος) και το καλοκαιρινό εξάμηνο (Απρίλιος).
διαπίστευση
Πιστοποίηση του πτυχίου από το φορέα διαπίστευσης AHPGS.
δίδακτρα
Εκπαίδευση εξ αποστάσεως: € 247.00 / μήνα (σύνολο € 11.039,00 συν ένα εφάπαξ τέλος εξέτασης € 665.00)
μορφή μελέτης
Παρακολούθηση σπουδών ή εξ αποστάσεως μάθηση. Το μάθημα εξ αποστάσεως διδασκαλίας εναλλάσσεται μεταξύ της αυτοδιδασκαλίας με βιβλία μελετών και σεμιναρίων ολόκληρου του Σαββάτου (περίπου 12 Σάββατα ανά εξάμηνο) σε ένα από τα πολυάριθμα πανεπιστημιακά κέντρα σπουδών μας ή σε απευθείας σύνδεση στο «εικονικό διάδρομο» της DIPLOMA Online Campus.
προϋποθέσεις εισαγωγής
Το γενικό πτυχίο εισόδου στο πανεπιστήμιο Fachhochschulreife πέρασε το μεταπτυχιακό δίπλωμα ή σύμφωνα με τον κανονισμό για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην πολιτεία της Έσσης, δηλαδή είτε ολοκλήρωση τουλάχιστον 400 ωρών κατάρτισης για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας, τεχνική σχολή ή επαγγελματική ή διοικητική ακαδημία ή τελική εξέταση σε αναγνωρισμένη από το κράτος απασχόληση τουλάχιστον 2 έτη απασχόλησης και χωριστή φοιτητική εξέταση.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα ειδικά προσόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την DIPLOMA Hochschule. Οι υποψήφιοι που δεν πληρούν τις προαναφερόμενες απαιτήσεις ενδέχεται αρχικά να παρακολουθήσουν το μάθημα ως φιλοξενούμενοι ελεγκτές εάν η εξουσιοδότηση πρόσβασης είναι εντός ενός μέγιστου. 2 εξάμηνα επιτυγχάνεται.
Για τους αλλοδαπούς βαθμούς, πρέπει να αποδεικνύεται η ισοτιμία για την εισαγωγή.
δηλώσεις
Bachelor of Arts (BA) (Διοίκηση Επιχειρήσεων Πολυμέσων)
Οι απόφοιτοι λαμβάνουν πτυχίο και δίπλωμα για πτυχίο, καθώς και συμπλήρωμα διπλώματος γραμμένο στα αγγλικά και αντίγραφο αρχείων, τα οποία τα αναγνωρίζουν διεθνώς ως ακαδημαϊκούς με πτυχίο πανεπιστημίου.
Σημαντικούς τομείς της μελέτης
δημοσιογραφία
Σημαντικές εκδηλώσεις στο πλαίσιο του πτυχίου Bachelor in Media Management & Management (BA):
1. Σχεδιασμός πολυμέσων:
Οι μαθητές γνωρίζουν το σχεδιασμό των μέσων ενημέρωσης ως μέρος του σχεδιασμού των μέσων ενημέρωσης. Λαμβάνουν γνώσεις στην αρχιτεκτονική της επικοινωνίας των μέσων ενημέρωσης, αποκτώντας τόσο καλλιτεχνικές όσο και τεχνικές δεξιότητες και διαχειρίζοντας τις διαδικασίες σχεδιασμού και παραγωγής και στις δύο περιοχές. Ως κύριο εργαλείο εργασίας, θα μάθετε για τον υπολογιστή / φορητό υπολογιστή με γραφικά, διάταξη, εικόνα, κινούμενη εικόνα και λογισμικό επεξεργασίας ήχου. Με την εστίασή τους στα έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης και το διαδίκτυο, είναι τόσο κατάλληλα για τις δεξιότητες υλικού και λογισμικού ως αισθητικές και σχεδιαστικές δεξιότητες. Σε ένα προϊόν εκτύπωσης, επιδεικνύουν τη χρηστικότητα των αποκτηθεισών γνώσεων και δεξιοτήτων.
2. Δημοσιογραφικές μορφές παρουσίασης:
Οι μαθητές γνωρίζουν ότι ο ορισμός, η λειτουργία και ο ορισμός των δημοσιογραφικών μορφών παρουσίασης δεν είναι σταθερές μεταβλητές, αλλά εξαρτώνται από πολλά πράγματα: την κατάσταση της τέχνης, τις δυνατότητες του μέσου που μεταδίδει το μήνυμα, και κυρίως τις ιστορικές, κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες , Γνωρίζετε αυτές τις εξαρτήσεις και τις εφαρμόζετε αναλλοίωτα. Μπορούν να διαφοροποιήσουν τις μορφές αναφοράς, την άποψη και τις παραστάσεις φαντασίας και να προετοιμάσουν ένα δημοσιογραφικό γεγονός ανεξάρτητα με μια μορφή παρουσίασης. Σε στενή σχέση με τις ενότητες "σχεδιασμός μέσων" και "ειδική δημοσιογραφία" δημιουργούν ένα δημοσιογραφικό κείμενο που αντανακλά την απόδοσή τους μετά την ολοκλήρωση του συμβάντος.
3. Ειδική δημοσιογραφία:
Με την εστίασή τους στα έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης Print and Online, οι μαθητές γνωρίζουν την τρέχουσα κατάσταση της γλωσσικής δημοσιογραφίας των μέσων ενημέρωσης. Αναπτύσσουν μια βασική κατανόηση της γερμανικής γλώσσας και των επιστημονικών κριτηρίων της, που κυμαίνονται από συντακτικές μορφολογικές και ορθογραφικές μέχρι στιλικές πτυχές. Από τη μια πλευρά γνωρίζουν βασικούς ειδικούς δημοσιογραφικούς όρους ("συγγραφέας", "κείμενο των μέσων ενημέρωσης", "διακειμενικότητα" κλπ.), Από την άλλη πλευρά, τα σημαντικότερα γλωσσικά φαινόμενα στα σημερινά γερμανικά μαζικά μέσα μαζικής ενημέρωσης. Μπορείτε να περιγράψετε αυτά τα φαινόμενα μέσω ενημερωμένου δείγματος υλικού (προφορική και γραπτή μορφή, τύποι κειμένων μέσων, τυπική γλώσσα και διαλέκτους κλπ.). Μπορούν επίσης να συνδέουν τη γλώσσα με άλλα συστήματα σημείων, ειδικά εικόνες και γραφικά, και να γνωρίζουν τις βασικές αρχές του υπερκειμένου.
κοινωνιολογίας των μέσων ενημέρωσης
Σημαντικές εκδηλώσεις στο πλαίσιο του πτυχίου Bachelor in Media Management & Management (BA):
1. Ηθική των μέσων ενημέρωσης:
Συζητητικές συζητήσεις σχετικά με τα καθήκοντα της ηθικής των μέσων ενημέρωσης στην ψηφιακή εποχή, τα δεοντολογικά προβλήματα της σχέσης "μεμονωμένης - μέσης κοινωνίας" καθώς και την συνειδητοποίηση των βασικών χαρακτηριστικών των μέσων ενημέρωσης.
Με βάση μια εντατική διορατικότητα στα ζητήματα της ηθικής των μέσων μαζικής ενημέρωσης και της εκτεταμένης συζήτησής τους, διεξάγονται μεθοδολογικές συζητήσεις για τα θεμέλια, τα καθήκοντα και τις διαδικασίες δεοντολογικής κρίσης. Στόχος της εκδήλωσης είναι να αποκαλύψει τη σύνδεση των μέσων μαζικής ενημέρωσης, της ηθικής και της πραγματικότητας στην καθημερινή ζωή, λαμβάνοντας υπόψη τις συγκεκριμένες εμπειρίες των σπουδαστών, έτσι ώστε το ζήτημα του υπεύθυνου χειρισμού των προϊόντων των μέσων ενημέρωσης να καταστεί ρεαλιστικό («Ηθική των μέσων ως εφαρμοσμένη δεοντολογία: Zur Οργάνωση διαδικασιών ηθικής λήψης αποφάσεων «). Ο μαθησιακός στόχος της εκδήλωσης είναι η εφαρμογή του λόγου της αξίας στα μέσα μαζικής ενημέρωσης στην εικόνα της επαγγελματικής δράσης των μελλοντικών διαχειριστών μέσων.
2. ΜΜΕ και εταιρικές επικοινωνίες:
Παροχή βασικών γνώσεων στους τομείς της θεωρίας των μέσων επικοινωνίας και της επικοινωνίας, της οπτικής επικοινωνίας, των μορφών επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης με τα νέα μέσα επικοινωνίας, Εταιρική επικοινωνία - βασισμένη στην κοινωνική ψυχολογία, την ψυχολογία των μέσων ενημέρωσης και την κοινωνιολογία, και την ιστορία των μέσων ενημέρωσης.
Ausalt = "Δημιουργία επικοινωνιακών ικανοτήτων μέσω ρητορικών, παρουσιάσεων και μετριοπαθών μαθημάτων και εμβάθυνση των ρητορικών δεξιοτήτων σε πρακτικές ασκήσεις (ρόλων): σε στρατηγικές μάρκετινγκ, στην παραγωγή κειμένου συγκεκριμένων παραληπτών, στην τεχνική παραγωγή κειμένων πολυμέσων και στο σχεδιασμό ιστοσελίδων.
Στο πλαίσιο της εταιρικής επικοινωνίας, η κατανόηση και η γνώση προωθούνται στους τομείς: προσανατολισμού στον πελάτη, μάρκετινγκ? Συνεργασία με τοπικές ή περιφερειακές επιχειρήσεις. Επικοινωνία σχετικά με τις ιδιότητες τοποθεσίας. Εταιρική ταυτότητα και εταιρική εικόνα. συνειδητό σχεδιασμό μιας εταιρικής κουλτούρας? επικοινωνιών των εργαζομένων? επικοινωνιακή διαμεσολάβηση του ΠΚΠ για όλους τους παράγοντες παραγωγής και εμπορίας · Προσωπική καθοδήγηση στελεχών. Practal Feedalt = "τεχνικές back-up και conversation.
3. Ειδική κοινωνιολογία των μέσων ενημέρωσης:
Γνώση και κατανόηση των εξαιρετικά αντανακλαστικών δομών των μέσων μαζικής επικοινωνίας και η αναφορά τους στις κοινωνικές διαδικασίες, ανάπτυξη εργαλείων κοινωνικής ανάλυσης και εξάλειψης της διαδικασίας = δημιουργία ικανοτήτων στη διαχείριση των εγκαταστάσεων και ηγεσία των ομάδων.
βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης
Σημαντικές εκδηλώσεις στο πλαίσιο του πτυχίου Bachelor in Media Management & Management (BA):
1. Προϊόντα των μέσων μαζικής ενημέρωσης και παραγωγή μέσων:
- κριτική Μ.Μ.Ε
- Τυπολογία των προϊόντων μέσων
- Μέσα ενημέρωσης στην αγορά πληροφοριών
2. Διαδικασίες, παραγωγή και στρατηγικές των μέσων ενημέρωσης:
- Πλαίσια και καθήκοντα διαχείρισης μέσων
- Παραγωγή μέσων: διαχείριση των μέσων ενημέρωσης ως διαχείριση εκδόσεων και παραγωγής
- στρατηγικές των μέσων ενημέρωσης
3. Στρατηγική και διεθνής διαχείριση μέσων:
- Ορολογικοί Βασικοί Όροι και Θεμελιώδη Στοιχεία της Στρατηγικής Διαχείρισης ΜΜΕ
- Στρατηγική διαχείριση σε εταιρείες μέσων ενημέρωσης
- Διεθνής Οικονομία ΜΜΕ
Οι φοιτητές έχουν μια εμπεριστατωμένη και εκτεταμένη επισκόπηση όλων των φάσματος της βιομηχανίας των μέσων ενημέρωσης στη Γερμανία και στο πλαίσιο του πολυμέσων που βασίζονται στον κόσμο του κόλπου και μπορούν να αποκτήσουν γνώση του μάρκετινγκ μέσων και της διαχείρισης των μέσων ενημέρωσης και της διαχείρισης μέσων από ένα προϊόν, επειδή έχουν αναπτύξει μια βασική κατανόηση της δράσης και της σκέψης που αφορούν συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης με οικονομικό και κοινωνικό τρόπο.
Χρησιμοποιούν διαδικασίες για την παραγωγή των μέσων ενημέρωσης εξίσου αποτελεσματικά, καθώς είναι σε θέση να διαμορφώσουν και να εφαρμόσουν τις αντίστοιχες στρατηγικές των μέσων ενημέρωσης. Οι μαθητές μαθαίνουν επίσης τη στρατηγική και τη διεθνή διαχείριση των προϊόντων των μέσων ενημέρωσης και των παραγωγών των μέσων ενημέρωσης. Οι έννοιες μάρκετινγκ και διαχείρισης αναπτύσσονται για τις διεθνώς λειτουργούσες εταιρείες μέσων ενημέρωσης και τους επαγγελματίες των μέσων ενημέρωσης.
Στο πλαίσιο των διαδικασιών των μέσων μαζικής επικοινωνίας, οι σπουδαστές αποκτούν επίσης ειδικές γνώσεις σε εκτυπώσεις και σε απευθείας σύνδεση σε συνεργασία με τις διεθνείς αγορές και είναι πάντοτε ενημερωμένοι με τη γνώση των νέων μορφών επικοινωνίας στην αγορά μέσων: τεχνολογία. Εδώ θα μάθετε για τη χρήση νέων στοιχείων πολιτικής επικοινωνίας καθώς και για το πλήρες φάσμα της τεχνολογίας Web 2.0. Είστε σε θέση να δημιουργήσετε έννοιες μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μέσω twitter, xing, facebook, μπορείτε σωλήνα και άλλα.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
BA Media Management και Digital Marketing
- Cologne, Γερμανία
- Berlin, Γερμανία + 6 περισσότερο
Degree in Media Studies
- Online Spain
- Villaviciosa de Odón, Ισπανία
Πτυχίο Δημιουργικών Επιχειρήσεων, Διαχείριση Μέσων
- Leeuwarden, Κάτω Χώρες