BA/BSc (Hons) Digitalηφιακό Μάρκετινγκ
Ravensbourne University London
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Greenwich Peninsula, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* φοιτητές πλήρους φοίτησης στο σπίτι. ,5 16.500/έτος: διεθνείς φοιτητές πλήρους φοίτησης
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Μάθετε να αξιοποιείτε τα εργαλεία μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και να σχεδιάζετε και να παρέχετε εξαιρετικές καμπάνιες. Με πρόσβαση στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, αυτό το μάθημα σας δίνει μια επισκόπηση του τοπίου της ψηφιακής τεχνολογίας και των εργαλείων που χρησιμοποιούνται για τη σύνδεση επιχειρήσεων με νέους και τρέχοντες πελάτες.
Αυτό το μάθημα Digitalηφιακού Μάρκετινγκ εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επίτευξη επιτυχημένων καμπανιών μάρκετινγκ.
Οι μαθητές αναπτύσσουν τις γνώσεις και τις δημιουργικές και τεχνικές δεξιότητες για να σχεδιάσουν, να παραδώσουν και να αξιολογήσουν στρατηγικές και καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ από την αρχή μέχρι το τέλος. Η ευελιξία του μαθήματος θα επιτρέψει στους μαθητές είτε να παρακολουθήσουν πτυχίο Pathway είτε BSc Pathway .
Τι μπορεί να κάνει αυτό το μάθημα για μένα;
Μάθετε να σχεδιάζετε και να εκτελείτε συναρπαστικές καμπάνιες πολλαπλών καναλιών σε ό, τι αφορά τις μηχανές αναζήτησης, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να προσελκύετε πελάτες όπου περνούν το χρόνο τους: στο διαδίκτυο.
"Σε αυτό το μάθημα, θα μάθετε για τις τελευταίες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ και τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης και Μηχανικής Μάθησης για Digitalηφιακό Μάρκετινγκ. Είναι η τέλεια στιγμή για να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα καθώς οι επαγγελματίες του Markηφιακού Μάρκετινγκ χρειάζονται περισσότερο από ποτέ."
-
Dr Ajaz Ali, επικεφαλής του μαθήματος, Digitalηφιακές τεχνολογίες
Κορυφαίοι λόγοι για την υποβολή αίτησης
- Αποκτήστε εμπειρία στην ανάπτυξη ψηφιακών καμπανιών και στην ανάλυση των επιπτώσεών τους.
- Πρόσβαση σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις Augmented (AR) και Virtual Reality (VR).
- Μάθετε πώς να δημιουργείτε διαδραστικές καμπάνιες.
- Συνεργαστείτε με μαθητές από μέσα και μόδα.
- Πρόσβαση στο κέντρο επώασης, με υποστήριξη για τη δημιουργία της δικής σας επιχείρησης και την προώθηση των ιδεών σας.
Βασικά θέματα μελέτης
Αυτό το μάθημα έχει σχεδιαστεί για να προετοιμάσει τους μαθητές για τη βιομηχανία δίνοντάς τους μια επισκόπηση του ψηφιακού τοπίου και των στρατηγικών αρχών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται σήμερα.
Χωρίζεται σε δύο σκέλη. Το σκέλος του BA θα διδάξει στους μαθητές τη στρατηγική πλευρά του ψηφιακού μάρκετινγκ. Θα εξετάσουν πώς οι μάρκες δημιουργούν αξία με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών και κοινωνικών μέσων.
Το BSc Pathway θα εξετάσει μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ με περισσότερες λεπτομέρειες. Οι μαθητές θα εξετάσουν πώς χρησιμοποιούνται διαφορετικά στοιχεία όπως η ανάπτυξη και η ανάλυση ιστοσελίδων, η ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να σχηματίσουν μια ενωμένη στρατηγική μάρκετινγκ.
Τα βασικά θέματα μελέτης περιλαμβάνουν:
- Βασικά στοιχεία ψηφιακού μάρκετινγκ
- Ανάλυση δεδομένων μάρκετινγκ
- Σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδων
- Internet of Things (IoT) και ψηφιακή δημιουργία
- Μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ιδανικοί μαθητές
Ψηφιακά δημιουργικά με εμπορική διάθεση που επιθυμούν να αξιοποιήσουν διαδικτυακές πλατφόρμες για να προσφέρουν αποτελεσματικές εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ.
Διδακτέα ύλη
Έτος 1
- Εισαγωγή στο ψηφιακό μάρκετινγκ
- Σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδων
- Ηγεσία και επικοινωνία
- Ψηφιακή ηθική και συμμόρφωση
- Θέματα για τον σύγχρονο πολιτισμό
Έτος 2
- Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Στρατηγική επιχειρησιακή ανάλυση
- Μεγάλες ιδέες και φιλοσοφίες
- Συμπεριφορά καταναλωτή και μάρκετινγκ πολυτελείας (Επιλογή)
- Προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη
- Διεθνές μάρκετινγκ και πολιτιστική ευαισθητοποίηση (Επιλογή)
Έτος 3
- ανάπτυξη και ανάλυση ιστοσελίδων
- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
- μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- σχεδιασμός ψηφιακής καμπάνιας
- τεχνικές και πρακτικές δεξιότητες ανάλυσης δεδομένων σε τεχνολογίες όπως το cloud και τα μεγάλα δεδομένα
Ενότητες μαθημάτων:
- Internet of Things (IoT) και Ψηφιακή Δημιουργία
- Ανάλυση Μεγάλων Δεδομένων
- Μηχανική Μάθηση και Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)
- Μείζον Έργο
- Διατριβή
Εισαγωγές
Ευκαιρίες καριέρας
Υπάρχουν πολλές θέσεις εργασίας για πτυχιούχους ψηφιακού μάρκετινγκ. Η ψηφιακή τεχνολογία έχει μεταμορφώσει το τοπίο του μάρκετινγκ, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις είναι πάντα σε επιφυλακή για ταλέντα για να τις βοηθήσουν να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τις υπάρχουσες και τις αναδυόμενες πλατφόρμες.
Θέσεις εργασίας πτυχίου ψηφιακού μάρκετινγκ:
- Στέλεχος μάρκετινγκ
- Advertising Planner
- Υπεύθυνος Social Media
- Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων
- Υπεύθυνος εκδηλώσεων
- Διευθυντής Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Διαχειριστής λογαριασμού
Δίδακτρα προγράμματος
Μαρτυρίες Φοιτητών
Εκθεσιακός χώρος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Διεθνούς Διοίκησης (με εξειδίκευση στο Digital Marketing)
- Geneva, Ελβετία
- Barcelona, Ισπανία + 1 περισσότερο
Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων και Ψηφιακής Καινοτομίας με Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Μάλτα
- Birkirkara, Μάλτα
BA (Hons) Διοίκηση Επιχειρήσεων (Marketing) με Foundation Year
- Berlin, Γερμανία