BA (Hons) Διαφήμιση & Σχεδιασμός
AAS College
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Thessaloniki, Ελληνική Δημοκρατία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 6.800 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
"Η διαφήμιση είναι η δυνατότητα να αισθάνεσαι, να ερμηνεύεις ... να βάζεις τις καρδιές της καρδιάς μιας επιχείρησης σε τύπο, χαρτί και μελάνι". Leo Burnett
Το μάθημα προετοιμάζει τους μαθητές για μια καριέρα στη δημιουργική διαφήμιση και ενθαρρύνει τη δημιουργική σκέψη επίσης.
Διδασμένοι από μια ομάδα επαγγελματιών διαφήμισης και ακαδημαϊκών θεωρητικών, οι μαθητές είναι εξοπλισμένοι με σύγχρονες γνώσεις ώστε να κατανοούν τις θεωρητικές και πρακτικές πτυχές του κάθε επιπέδου της διαφημιστικής βιομηχανίας, από το σχεδιασμό έως τη δημιουργική παραγωγή και παρουσίαση.
Οι μελέτες υποστηρίζονται από μελέτες συμφραζομένων - θεωρία σχεδιασμού και ζωντανές ενημερώσεις από τη βιομηχανία, καθώς και είσοδο μαθητών στο διαγωνισμό μαζί με μια μεμονωμένη μελέτη μαθητών με αυτοεξυπηρέτηση. Προκαλούνται σε ένα ευρύ φάσμα μέσων όπως η εκτύπωση, η τηλεόραση, το περιβάλλον, οι αντάρτες, το διαδίκτυο, τα ιογενή και κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το Facebook.
Κατά το πρώτο έτος του μαθήματος ξεκινάει με ένα πρόγραμμα ιδεών / έργων γενιάς ιδεών, εισάγονται συγκεκριμένες διαφημιστικές σημειώσεις προς το τέλος του εξαμήνου ενός. Στο εξάμηνο δύο έργα επεκτάθηκαν για να συμπεριλάβουν τυπογραφία, διάταξη και υπολογιστικές δεξιότητες.
Στο δεύτερο έτος, οι μαθητές καταλαβαίνουν ότι «η ιδέα» είναι βασιλιάς και η έμφαση μετατοπίζεται στην ανάπτυξη των υγιεινών διαφημιστικών στρατηγικών που αποτελούν τις βάσεις για αυτές τις ιδέες. Το copywriting και ο γραφικός σχεδιασμός για τη διαφήμιση αποτελούν σημαντικό μέρος της διδασκαλίας. Οι μαθητές έχουν επίσης την ευκαιρία να αποκτήσουν δεξιότητες επεξεργασίας φωτογραφιών, βίντεο και ήχου.
Η διαφήμιση είναι και πάντα υπήρξε μια από τις πιο δυναμικές και συναρπαστικές σταδιοδρομίες που μπορούν να επιλέξουν δημιουργικοί μαθητές και με την έκρηξη νέων μέσων όπως το Διαδίκτυο, η βιομηχανία απαιτεί ταλαντούχους και δεσμευμένους ανθρώπους όπως ποτέ άλλοτε.
Προυποθέσεις εισόδου
- Δίπλωμα και αντίγραφο από το γυμνάσιο
- Στοιχεία ικανότητας του μαθητή στην αγγλική γλώσσα (IELTS 6.0 ή ισοδύναμο του). Εάν η προηγούμενη εκπαίδευση ήταν στα αγγλικά, δεν υπάρχει ανάγκη για οποιαδήποτε δοκιμή, απλά ένα πιστοποιητικό όπου αυτό επιβεβαιώνεται
- Χαρτοφυλάκιο
- Διαβατήριο
- Έντυπο αίτησης AAS
Μάθημα με μια ματιά
Έτος 1
- Εισαγωγή στη Διαφήμιση 1 & 2
- Εισαγωγή στην ψηφιακή απεικόνιση
- Οπτική επικοινωνία
- Θεωρία Σχεδιασμού 1
- Εισαγωγή στη γραφική παράσταση κινήσεων
Έτος 2
- Ολοκληρωμένες καμπάνιες
- Branding & ταυτότητα
- Το βιβλίο
- Γραφική επικοινωνία
- Θεωρία Σχεδίασης 2
- Γραφικά κινήσεων 2
Έτος 3
- Εκστρατείες δημιουργικής ομάδας
- Σχέδιο Έρευνας
- Το βιβλίο
- Τελικό Μεγάλο Έργο
Σημαντικές ημερομηνίες και πληροφορίες
- Διάρκεια: 36 μήνες (3 έτη)
- Εκπαιδευτική μορφή: διδάσκονται
- Παραλλαγές εκπαίδευσης: πλήρης απασχόληση
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 20 ου Ιούλιος 2020
- Μαθήματα Ημερομηνία έναρξης: 28 Σεπ 2020
- Βραβείο: Πανεπιστήμιο Σάντερλαντ - Ηνωμένο Βασίλειο
- Βρετανικό πτυχίο: Bachelor of Arts με τιμή
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Διδασμένοι από μια ομάδα επαγγελματιών διαφήμισης και ακαδημαϊκών θεωρητικών, οι μαθητές είναι εξοπλισμένοι με σύγχρονες γνώσεις ώστε να κατανοούν τις θεωρητικές και πρακτικές πτυχές του κάθε επιπέδου της διαφημιστικής βιομηχανίας, από το σχεδιασμό έως τη δημιουργική παραγωγή και παρουσίαση.
Οι μελέτες στηρίζονται σε μελέτες με βάση τα συμφραζόμενα – θεωρία σχεδίασης και ζωντανές ενημερωτικές εκθέσεις από τη βιομηχανία, καθώς και συμμετοχή φοιτητών σε διαγωνισμό παράλληλα με μια ατομική μελέτη των συνοπτικών εγγράφων από τους ίδιους τους φοιτητές. Αντιμετωπίζονται σε ένα ευρύ φάσμα μέσων όπως έντυπα, τηλεοπτικά, περιβάλλοντα, αντάρτικα, web, viral και κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το Facebook.
Τον πρώτο χρόνο το μάθημα ξεκινά με ένα πρόγραμμα έργων δημιουργίας ιδεών/ιδεών, εισάγονται συγκεκριμένα διαφημιστικά σλιπ προς το τέλος του πρώτου εξαμήνου. Στο εξάμηνο δύο έργα επεκτάθηκαν για να συμπεριλάβουν δεξιότητες τυπογραφίας, διάταξης και υπολογιστών.
Στο δεύτερο έτος, οι μαθητές κατανοούν ότι «η ιδέα» είναι ο βασιλιάς και η έμφαση μετατοπίζεται στην ανάπτυξη στρατηγικών υγιούς διαφήμισης που αποτελούν τη βάση για αυτές τις ιδέες. Το copywriting και η γραφιστική για τη διαφήμιση αποτελούν σημαντικό μέρος της διδασκαλίας. Οι μαθητές έχουν επίσης την ευκαιρία να αποκτήσουν δεξιότητες επεξεργασίας φωτογραφίας, βίντεο και ήχου.
Η διαφήμιση είναι και πάντα υπήρξε μια από τις πιο δυναμικές και συναρπαστικές σταδιοδρομίες που μπορούν να επιλέξουν δημιουργικοί μαθητές και με την έκρηξη νέων μέσων όπως το Διαδίκτυο, η βιομηχανία απαιτεί ταλαντούχους και δεσμευμένους ανθρώπους όπως ποτέ άλλοτε.
Μάθημα με μια ματιά
Έτος 1
- Εισαγωγή στη Διαφήμιση 1 & 2
- Εισαγωγή στην ψηφιακή απεικόνιση
- Οπτική επικοινωνία
- Θεωρία Σχεδιασμού 1
- Εισαγωγή στη γραφική παράσταση κινήσεων
Έτος 2
- Ολοκληρωμένες καμπάνιες
- Branding & ταυτότητα
- Το βιβλίο
- Βιώνοντας τις Δημιουργικές Βιομηχανίες
- Θεωρία Σχεδίασης 2
- Γραφικά κινήσεων 2
Έτος 3
- Εκστρατείες δημιουργικής ομάδας
- Σχέδιο Έρευνας
- Το βιβλίο
- Τελικό Μεγάλο Έργο
Σημαντικές ημερομηνίες και πληροφορίες
- Διάρκεια: 36 μήνες (3 χρόνια)
- Εκπαιδευτική Μορφή: διδάσκεται
- Παραλλαγές εκπαίδευσης: πλήρους απασχόλησης
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 30 Ιουνίου 2024
- Ημερομηνία έναρξης μαθημάτων: 7 Οκτωβρίου 2024
- Φορέας βραβείου: University of Sunderland - UK
- Πτυχίο Βρετανίας: Bachelor of Arts with Honor
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Το μάθημα προετοιμάζει τους μαθητές για μια καριέρα στη δημιουργική διαφήμιση και ενθαρρύνει τη δημιουργική σκέψη επίσης.