BA (Hons) Ανάπτυξη Παιχνιδιών
Ravensbourne University London
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Greenwich Peninsula, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* φοιτητές πλήρους φοίτησης στο σπίτι. ,5 16.500/έτος: διεθνείς φοιτητές πλήρους φοίτησης
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Από το σχεδιασμό χαρακτήρων και περιβαλλόντων έως την προώθηση ιδεών στη βιομηχανία, αφήστε ένα αξιοζήλευτο χαρτοφυλάκιο εργασίας και ευημερήστε στον κόσμο της ανάπτυξης παιχνιδιών. Βρείτε τη θέση σας σε αυτό το πολυεπιστημονικό μάθημα εστιάζοντας σε έναν από τους τρεις βασικούς τομείς παιχνιδιού: τέχνη παιχνιδιών, τεχνικός σχεδιασμός ή σχεδιασμός και παραγωγή.
Η δημιουργία παιχνιδιών είναι κεντρική σε αυτό το μάθημα, ωθώντας τους μαθητές να αναπτύξουν τη δική τους πρακτική σε ένα υποστηρικτικό και κρίσιμο περιβάλλον. Οι μαθητές εργάζονται με ένα ευρύ φάσμα συνοπτικών σε επιτραπέζιο, TTRPG, κινητό, κονσόλα και υπολογιστή και ασχολούνται με τα ευρύτερα στοιχεία της κουλτούρας και της πρακτικής παιχνιδιών.
Το μάθημα αντικατοπτρίζει τη μελλοντική πρακτική της βιομηχανίας στην προσέγγισή του στον τεχνικό σχεδιασμό ως μια αυξανόμενη πειθαρχία στην ανάπτυξη παιχνιδιών, παράλληλα με πιο καθιερωμένους δρόμους όπως παιχνίδια/τεχνική τέχνη και σχεδιασμός παιχνιδιών.
Δουλεύοντας τόσο ανεξάρτητα όσο και ως μέρος μιας ομάδας, οι μαθητές μαθαίνουν τεχνολογίες κινητήρων σε επίπεδο βιομηχανίας σε επίπεδο κινητήρα, την κουλτούρα των παιχνιδιών και τις βασικές αρχές σχεδίασης παιχνιδιών.
Τι μπορεί να κάνει αυτό το μάθημα για μένα;
Δοκιμάστε διαφορετικούς ρόλους στη βιομηχανία. εξερευνήστε την οπτική πλευρά της ανάπτυξης, μάθετε πώς λέγονται ιστορίες παιχνιδιών ή εμβαθύνετε στις τεχνολογίες παιχνιδιών. Εργαστείτε τόσο ανεξάρτητα όσο και σε μια ομάδα για να αφήσετε τη βιομηχανία έτοιμη και να ξεσηκώσει την ανάπτυξη των παιχνιδιών.
Κορυφαίοι λόγοι για την υποβολή αίτησης
- Υιοθετεί μια προσέγγιση «πρώτα παιχνίδια», βάζοντας τη δημιουργία στο επίκεντρο της διδασκαλίας.
- Ενθαρρύνει την αυτο-αποτελεσματικότητα και τη δημιουργία ομάδας μέσω της εργασίας έργου.
- Προετοιμάστε τους μαθητές για μια καριέρα ως κατασκευαστής παιχνιδιών.
- Να κατανοήσουν τους παίκτες και τι θέλουν από τα παιχνίδια που παίζουν.
- Για να μπορέσετε να ειδικευτείτε στην πειθαρχία ανάπτυξης παιχνιδιών που ταιριάζει καλύτερα στις δεξιότητές σας.
- Οι μαθητές δημιουργούν μια κριτική γλώσσα και κατανόηση σχετικά με τα παιχνίδια και την ανάπτυξη παιχνιδιών.
- Οι μαθητές αναπτύσσουν μια σταθερή κατανόηση των τεχνολογιών παιχνιδιών.
Βασικά θέματα μελέτης
Αυτό το πολυεπιστημονικό μάθημα επιτρέπει μια σταθερή βάση στη διαδικασία ανάπτυξης παιχνιδιών και τις βασικές πειθαρχικές τεχνολογίες. Πριν μπουν στο δεύτερο έτος, οι μαθητές επιλέγουν να ειδικευτούν σε ένα από τα ακόλουθα τρία Pathways :
- Σχεδιασμός και παραγωγή παιχνιδιών - για εκκολαπτόμενους παραγωγούς, σχεδιαστές παιχνιδιών και σχεδιαστές αφηγήσεων.
- Game Art - για όσους αναζητούν έναν τρόπο στο σχεδιασμό περιβάλλοντος 2D και 3D, τον σχεδιασμό χαρακτήρων και την οπτικοποίηση
- Τεχνικός Σχεδιασμός - για φοιτητές σχεδιαστές που θέλουν να προωθήσουν τις τεχνικές τους δεξιότητες σε επίπεδο σχεδιασμό, σενάρια, πρωτοτυπίες και τεχνολογίες κινητήρα.
- Με πρόσβαση σε τεχνολογία αιχμής, εγκαταστάσεις παγκόσμιας κλάσης και βαθιές επαφές με τη βιομηχανία, οι μαθητές μπορούν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα σε αυτόν τον συναρπαστικό τομέα.
Ιδανικοί μαθητές
Επίδοξοι κατασκευαστές παιχνιδιών που επιθυμούν να δημιουργήσουν ευφάνταστα παιχνίδια και ιστορίες παιχνιδιών μέσω μιας ποικιλίας μέσων.
Διδακτέα ύλη
Έτος 1
Οι μαθητές εισάγονται στις βασικές αρχές του προγραμματισμού παιχνιδιών, την αρχιτεκτονική και τις σχετικές δεξιότητες πολυμέσων που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη παιχνιδιών.
Καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους, οι μαθητές μαθαίνουν τις πρακτικές και τις συμβάσεις των βιομηχανικών πρωτοκόλλων παράλληλα με τα χαρακτηριστικά προσωπικής ανάπτυξης που απαιτούνται για την επιτυχία στο πανεπιστήμιο και στον κόσμο της εργασίας.
Έτος 2
Προχωρώντας από τα βασικά θεμέλια της ανάπτυξης παιχνιδιών, η εστίαση στο Έτος 2 κινείται προς τις συγκεκριμένες τεχνικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη του παιχνιδιού σε όλο το φάσμα των δημιουργικών δυνατοτήτων.
Εδώ, οι μαθητές θα αρχίσουν να εξελίσσονται στην επιθυμητή εξειδίκευση – με τη διευκόλυνση μιας σειράς μαθημάτων επιλογής Pathways που θα δουν τη συνεργασία με φοιτητές και επαγγελματίες από συναφείς και άλλους ακαδημαϊκούς κλάδους.
Έτος 3
Στους σπουδαστές του τελευταίου έτους τους δίνεται η ευκαιρία να αναλάβουν ένα σημαντικό και βιώσιμο ατομικό πρόγραμμα ανάπτυξης.
Αυτό θα συγκεντρώσει όλα τα προηγούμενα σκέλη εμπειρίας της μελέτης τους και θα προσφέρει την προσαρμογή ενός χαρτοφυλακίου εργασιών που θα λειτουργήσει ως η επαγγελματική σας τηλεφωνική κάρτα στον κλάδο.
Εισαγωγές
Ευκαιρίες καριέρας
Θα αποφοιτήσετε με ισχυρές εννοιολογικές δεξιότητες και τεχνική εξειδίκευση. Οι απόφοιτοι εργάζονται σε τομείς όπως η τυπογραφία, ο εκδοτικός σχεδιασμός, η συσκευασία, ο σχεδιασμός πληροφοριών, η εύρεση διαδρομής, ο σχεδιασμός εκθέσεων, το UX/UI, η καλλιτεχνική διεύθυνση και η στρατηγική σχεδιασμού.
Δίδακτρα προγράμματος
Μαρτυρίες Φοιτητών
Εκθεσιακός χώρος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Video Game Design και Digital Animation
- Seville, Ισπανία
Bachelor of Science στον προγραμματισμό παιχνιδιών
- Vancouver, Καναδάς
Bachelor of Science στην ανάπτυξη παιχνιδιών
- Winter Park, Ηνωμένες Πολιτείες