πτυχίο στη θαλάσσια βιολογία

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Θαλάσσια Βιολογία Πρόγραμμα Είναι αναγνωρισμένη για την ποιότητά τους μέσω των εθνικών πιστοποίησης ποιότητας πραγματοποιείται από οργανισμό διαπίστευσης που αναγνωρίζεται από το Συμβούλιο για την αξιολόγηση της Ανώτατης Εκπαίδευσης, COPAES, AC

Διδακτέα ύλη και δομή του προγράμματος σπουδών αποτελείται από 350 πιστώσεις, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές ελέγχου Σχολή Εκπαιδευτικά Προγράμματα MEIF, μελετώνται σε ένα τυπικό χρόνο 7 Περίοδοι (3,5 χρόνια) με μια σύντομη περίοδο 5 ( 2,5 ετών) και μια μακρά περίοδο 11 (5,5 έτη).

Πρότυπο Σύνολο Συντελεστές / 50 = Στάνταρ 350/50 = 7 περιόδους
Συνεχές βραχυκύκλωμα Ο συνήθης χρόνος πολλαπλασιάζεται με 0,75 7 x 0,75 = 5,25 περιόδων
Συνεχής καιρό Ο συνήθης χρόνος πολλαπλασιάζεται με 1,50 7 x 1,5 = 10,5 περιόδους
Θαλάσσιας Βιολογίας επαγγελματίες τρένο συμφωνούν ότι η αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων κάθε περιοχής, που υποστηρίζεται από ολοκληρωμένη εκπαίδευση που περιλαμβάνει θεωρητική και πρακτική, βασικά, πειθαρχική και professionalizing θέματα. Οι εκπαιδευτικές εμπειρίες που συνθέτουν το πρόγραμμα σπουδών που προσφέρονται, για τη βιολογική περιοχή (ασπόνδυλα, βοτανική, μικροβιολογία, κλπ), χημεία (γενική χημεία, βιοχημεία, κλπ), τα μαθηματικά (στατιστικά στοιχεία, πολυμεταβλητή στατιστική, κ.λπ.) οικολογικό (θαλάσσια οικολογία) και της φυσικής (διοίκηση, σχεδιασμό και την αξιολόγηση των έργων, κλπ). Σε γενικές γραμμές, συμπίπτουν ως προς τα βασικά θέματα που σχετίζονται με τη θαλάσσια βιοποικιλότητα και τα μαθηματικά και τη χημεία, καθώς και σε αποκλεισμούς εκπαιδευτικές εμπειρίες (π.χ. εξέλιξη) γίνονται αντιληπτές. Προτείνει την κοινωνική και ανθρώπινη ανάπτυξη που βασίζεται στην ακριβή γνώση των φυσικών θαλάσσιων πόρων που επιτρέπει τη διατήρηση του για τις μελλοντικές γενιές.



Ως εκ τούτου, ο απόφοιτος θα έχει την τεχνογνωσία και τις ικανότητες να προτείνει:

  • Στρατηγικές μελέτη της θαλάσσιας βιοποικιλότητας
  • Ετοιμάστε εκτιμήσεις της κατάστασης διατήρησης των θαλάσσιων οικοσυστημάτων
  • Προτείνει κατευθυντήριες γραμμές για τη διαχείριση των ειδών και των θαλάσσιων και παράκτιων οικοσυστημάτων
  • Καθορισμός κατευθύνσεων και στρατηγικών για την αποκατάσταση του θαλάσσιου περιβάλλοντος και την ανάκτηση των απειλούμενων ειδών.
αποστολή


Το Πτυχίο πρόγραμμα στη Θαλάσσια Βιολογία έχει μια αποστολή να εκπαιδεύσει επαγγελματίες με ένα ολοκληρωμένο προφίλ και τις ηθικές αξίες που δίνουν τον ανταγωνισμό να παράγουν γνώση και κατανόηση βιολογικές διεργασίες των θαλάσσιων οργανισμών, που οδηγεί στην ορθή διαχείριση των θαλάσσιων βιολογικών πόρων και να εντοπίσει και να προτείνει στρατηγικές παραγωγής και να συνεργαστούν για την κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη των διαφόρων τομέων, τη διατήρηση του θαλάσσιου περιβάλλοντος στα πλαίσια της αειφόρου ανάπτυξης.

θέα
Αναμένεται ότι μέχρι το 2030 η Σχολή Βιολογικών και Γεωργικών Επιστημών, Zona Πόζα Ρίκα Tuxpan Universidad Veracruzana απολαύσετε εθνικό και διεθνές κύρος βάση για τις δραστηριότητές τους από τη διδασκαλία, την έρευνα και τη διάδοση της γνώσης, ιδίως στον τομέα της Θαλάσσιας Βιολογίας . Για το σκοπό αυτό, θα γίνει ειδικευμένων επαγγελματιών και την ανάπτυξη ερευνητικών προγραμμάτων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του θαλάσσιου περιβάλλοντος σε σχέση με τη βιοποικιλότητα, την παραγωγή και τη διαχείριση.

Marine πρόγραμμα Βιολογία θα περιλαμβάνει την πιστοποίηση των οργανισμών διαπίστευσης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και αυτό θα σας επιτρέψει να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες στην κοινωνία με τα υψηλότερα ηθικά και επαγγελματικά πρότυπα, διατηρώντας έτσι μια μόνιμη σύνδεση με τους διάφορους κοινωνικούς τομείς. Ανάμεσα στα στοιχεία που ευνοούν αυτή την άποψη, θα υπάρξει διδακτικού προσωπικού πλήρους απασχόλησης διαφοροποιημένη φορτίου και αποφοιτούν 100% αυτών των τουλάχιστον 30% ανήκει στην SNI και 100% θα αναγνωρίσει το προφίλ PROMEP. Επιπλέον, όλοι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να ενσωματωθούν σε ακαδημαϊκούς φορείς που θα ενσωματωθούν σε εθνικά και διεθνή δίκτυα. 50% των αποφοίτων αυτού του βαθμού πιστώνεται την συνολική εξέταση της επαγγελματικής ποιότητας και από αυτούς το 50% θα επιτευχθεί υψηλή απόδοση αναγνώρισης.

ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ

επαγγελματίες του τρένου με ολοκληρωμένο τρόπο, τις σχετικές για τη μελέτη των θαλάσσιων οργανισμών και των διαδικασιών που επιτρέπουν τη συνεχή μάθηση, την ανθρώπινη ποιότητα και κοινωνικά υπεύθυνες για την επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη βιοποικιλότητα και την παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών που συνδέονται θαλάσσιο περιβάλλον.



πνευματική στόχο

Να προωθήσει την ανάπτυξη της λογικής, της κριτικής και δημιουργικής σκέψης από τη διά βίου μάθηση, καινοτόμες, δημιουργικές και επιχειρηματική ανάπτυξη που επιτρέπει στο μαθητή να δημιουργήσει και να αποκτήσουν νέες γνώσεις που σχετίζονται με τη θαλάσσια βιολογία για να βρείτε λύσεις σε προβλήματα που σχετίζονται με τη βιοποικιλότητα και παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών που σχετίζονται με τα θαλάσσια οικοσυστήματα και τα συστατικά του, αλληλεπιδρώντας με πολυεπιστημονική και διεπιστημονική ομάδες.

Ανθρώπινα στόχος
Προωθήσουν και να καλλιεργήσουν ηθικές στάσεις και τις αρχές που καθορίζουν τις αξίες της ακεραιότητας, του σεβασμού για τη φύση, τη δικαιοσύνη, την υπευθυνότητα και τη δέσμευση που συμβάλλουν στην προσωπική ανάπτυξη σε όλες τις εκφάνσεις της.

κοινωνικού σκοπού
Να συμβάλει στην ενίσχυση των αξιών και της στάσης που θα διευκολύνουν την ένταξη των επιμέρους ομάδων εργασίας για να αλληλεπιδρούν, να ζήσουν και να εργαστούν από κοινού έκφραση της ελευθερίας της έκφρασης, του πλουραλισμού και του σεβασμού, συμπεριφέρεται υπεύθυνα για την επίλυση των προβλημάτων των θαλάσσιων οικοσυστημάτων και τους συστατικά.

στόχος σταδιοδρομίας
σπουδαστές προσφορά, εκπαιδευτικές εμπειρίες που θα τους επιτρέψουν να αποκτήσουν και να αναπτύξουν τις θεωρητικές γνώσεις, heuristics και αξιολογική που στηρίζουν την τεχνογνωσία των Πτυχίο στη Θαλάσσια Βιολογία, στην αντιμετώπιση των προκλήσεων στον τομέα αυτό με την ποιότητα και την ηθική που θα τους επιτρέψουν να ενταχθούν τομείς ιδιωτικών και δημόσιων του επαγγελματικού τους χώρου.



Προφίλ Εγγραφή

Ο αιτών να ακολουθήσει έναν βαθμό στη Θαλάσσια Βιολογία θα πρέπει να έχουν ενδιαφέρον για θαλάσσια φύση, εκτός από την αφοσίωση και σεβασμό για τα έμβια όντα, διαθεσιμότητα για ομαδική εργασία και η δέσμευση για την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη που σχετίζονται με τη θάλασσα.

πτυχιούχος προφίλ

  • Προσδιορίστε τις στρατηγικές για τη μελέτη της θαλάσσιας βιοποικιλότητας και να αναπτύξουν αξιολογήσεις της κατάστασης της υγείας του ίδιου.
<li>&Delta;&iota;&alpha;&pi;&iota;&sigma;&tau;&#974;&sigma;&epsilon;&tau;&epsilon; &pi;&rho;&omicron;&beta;&lambda;&#942;&mu;&alpha;&tau;&alpha; &sigma;&tau;&alpha; &omicron;&iota;&kappa;&omicron;&sigma;&upsilon;&sigma;&tau;&#942;&mu;&alpha;&tau;&alpha; &kappa;&alpha;&iota; &theta;&alpha;&lambda;&#940;&sigma;&sigma;&iota;&omega;&nu; &omicron;&rho;&gamma;&alpha;&nu;&iota;&sigma;&mu;&#974;&nu;</li>
<li>&Kappa;&alpha;&iota; &nu;&alpha; &alpha;&nu;&alpha;&pi;&tau;&#973;&xi;&omicron;&upsilon;&nu; &epsilon;&rho;&epsilon;&upsilon;&nu;&eta;&tau;&iota;&kappa;&#940; &pi;&rho;&omicron;&gamma;&rho;&#940;&mu;&mu;&alpha;&tau;&alpha; &sigma;&tau;&omicron; &theta;&alpha;&lambda;&#940;&sigma;&sigma;&iota;&omicron; &pi;&epsilon;&rho;&iota;&beta;&#940;&lambda;&lambda;&omicron;&nu; &gamma;&iota;&alpha; &nu;&alpha; &omicron;&delta;&eta;&gamma;&#942;&sigma;&epsilon;&iota; &sigma;&tau;&eta;&nu; &alpha;&epsilon;&iota;&phi;&#972;&rho;&omicron; &alpha;&nu;&#940;&pi;&tau;&upsilon;&xi;&eta; &tau;&omicron;&upsilon;&sigmaf;.</li>
<li>&#904;&chi;&omicron;&upsilon;&nu; &beta;&alpha;&sigma;&iota;&kappa;&#940; &epsilon;&nu;&nu;&omicron;&iota;&omicron;&lambda;&omicron;&gamma;&iota;&kappa;&#940; &kappa;&alpha;&iota; &mu;&epsilon;&theta;&omicron;&delta;&omicron;&lambda;&omicron;&gamma;&iota;&kappa;&#940; &epsilon;&rho;&gamma;&alpha;&lambda;&epsilon;&#943;&alpha; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&eta; &mu;&epsilon;&lambda;&#941;&tau;&eta; &tau;&omega;&nu; &theta;&alpha;&lambda;&#940;&sigma;&sigma;&iota;&omega;&nu; &omicron;&rho;&gamma;&alpha;&nu;&iota;&sigma;&mu;&#974;&nu; &kappa;&alpha;&iota; &tau;&omega;&nu; &omicron;&iota;&kappa;&omicron;&sigma;&upsilon;&sigma;&tau;&eta;&mu;&#940;&tau;&omega;&nu; &pi;&omicron;&upsilon; &kappa;&alpha;&tau;&omicron;&iota;&kappa;&omicron;&#973;&nu;.</li>
<li>&Delta;&eta;&mu;&iota;&omicron;&upsilon;&rho;&gamma;&#942;&sigma;&tau;&epsilon; &kappa;&alpha;&iota;&nu;&omicron;&tau;&#972;&mu;&epsilon;&sigmaf; &kappa;&alpha;&iota; &alpha;&pi;&omicron;&tau;&epsilon;&lambda;&epsilon;&sigma;&mu;&alpha;&tau;&iota;&kappa;&#941;&sigmaf; &pi;&rho;&omicron;&sigma;&epsilon;&gamma;&gamma;&#943;&sigma;&epsilon;&iota;&sigmaf; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&eta; &delta;&iota;&alpha;&chi;&epsilon;&#943;&rho;&iota;&sigma;&eta; &tau;&omega;&nu; &theta;&alpha;&lambda;&#940;&sigma;&sigma;&iota;&omega;&nu; &omicron;&rho;&gamma;&alpha;&nu;&iota;&sigma;&mu;&#974;&nu; &kappa;&alpha;&iota; &tau;&omega;&nu; &omicron;&iota;&kappa;&omicron;&sigma;&upsilon;&sigma;&tau;&eta;&mu;&#940;&tau;&omega;&nu; &pi;&rho;&omicron;&#974;&theta;&eta;&sigma;&eta; &mu;&iota;&alpha;&sigmaf; &kappa;&omicron;&upsilon;&lambda;&tau;&omicron;&#973;&rho;&alpha;&sigmaf; &sigma;&epsilon;&beta;&alpha;&sigma;&mu;&omicron;&#973; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&alpha; &#941;&mu;&beta;&iota;&alpha; &#972;&nu;&tau;&alpha;.</li>
<li>&Tau;&eta;&nu; &pi;&rho;&omicron;&#974;&theta;&eta;&sigma;&eta; &tau;&eta;&sigmaf; &pi;&alpha;&rho;&alpha;&gamma;&omega;&gamma;&#942;&sigmaf; &alpha;&gamma;&alpha;&theta;&#974;&nu; &kappa;&alpha;&iota; &upsilon;&pi;&eta;&rho;&epsilon;&sigma;&iota;&#974;&nu; &alpha;&pi;&#972; &tau;&alpha; &theta;&alpha;&lambda;&#940;&sigma;&sigma;&iota;&alpha; &omicron;&iota;&kappa;&omicron;&sigma;&upsilon;&sigma;&tau;&#942;&mu;&alpha;&tau;&alpha;.</li>
<li>&Alpha;&nu;&#940;&pi;&tau;&upsilon;&xi;&eta; &tau;&eta;&sigmaf; &iota;&kappa;&alpha;&nu;&#972;&tau;&eta;&tau;&alpha;&sigmaf; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&eta;&nu; &pi;&rho;&omicron;&phi;&omicron;&rho;&iota;&kappa;&#942; &kappa;&alpha;&iota; &gamma;&rho;&alpha;&pi;&tau;&#942; &epsilon;&pi;&iota;&kappa;&omicron;&iota;&nu;&omega;&nu;&#943;&alpha; &alpha;&pi;&omicron;&tau;&epsilon;&lambda;&#941;&sigma;&mu;&alpha;&tau;&alpha; &pi;&omicron;&upsilon; &pi;&alpha;&rho;&#940;&gamma;&omicron;&nu;&tau;&alpha;&iota; &sigma;&tau;&eta;&nu; &epsilon;&pi;&alpha;&gamma;&gamma;&epsilon;&lambda;&mu;&alpha;&tau;&iota;&kappa;&#942; &tau;&omicron;&upsilon;&sigmaf; &epsilon;&rho;&gamma;&alpha;&sigma;&#943;&alpha;.</li>
<li>&Kappa;&alpha;&lambda;&lambda;&iota;&epsilon;&rho;&gamma;&#942;&sigma;&tau;&epsilon; &alpha;&nu;&theta;&rho;&#974;&pi;&iota;&nu;&epsilon;&sigmaf; &alpha;&xi;&#943;&epsilon;&sigmaf; &alpha;&pi;&alpha;&rho;&alpha;&#943;&tau;&eta;&tau;&epsilon;&sigmaf; &gamma;&iota;&alpha; &tau;&eta; &chi;&rho;&#942;&sigma;&eta; &kappa;&alpha;&iota; &delta;&iota;&alpha;&chi;&epsilon;&#943;&rho;&iota;&sigma;&eta; &tau;&omega;&nu; &theta;&alpha;&lambda;&#940;&sigma;&sigma;&iota;&omega;&nu; &pi;&#972;&rho;&omega;&nu;.</li>

ΧΑΡΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

προπτυχιακό επίπεδο

ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΕΡΙΟΧΗ

Μαθησιακές εμπειρίες ΘΕΩΡΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΓΕΝΙΚΑ
ΒΑΣΙΚΕΣ Πληροφορικη 0 6 0 6 -
Δεξιοτήτων και το δημιουργικό κριτική σκέψη 2 2 0 6 -
ΑΓΓΛΙΚΑ Ι 0 6 0 6 -
Αγγλικά ΙΙ 0 6 0 6 ΑΓΓΛΙΚΑ Ι
Ανάγνωση και τη γραφή μέσα από την ανάλυση ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΟΣΜΟ 2 2 0 6 -
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ
ΦΥΣΙΚΗ 2 2 0 6 -
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2 2 0 6 -
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 4 4 0 12 -
ΓΕΝΙΚΑ QUIMICA 2 2 0 6 -
FISICOQUIMICA 2 2 0 6 -
ΩΚΕΑΝΟΓΡΑΦΙΑΣ Φυσικής και Χημείας 4 4 0 12 -
BIOESTADISTICA 2 2 0 6 -
Marine Μικροβιολογία 4 4 0 12 -
ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ 26 44 0 96 -

ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ χώρος εκπαίδευσης

Μαθησιακές εμπειρίες ΘΕΩΡΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
κυτταρική βιολογία 4 2 0 10 -
ΓΕΝΕΤΙΚΗ 4 4 0 12 BIOQUIMICA
BIOQUIMICA 2 2 0 6 ΓΕΝΙΚΑ QUIMICA
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 4 6 0 10 -
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΤΩΝ 4 2 0 10 -
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ 2 2 0 6 -
πειραματικών σχεδιασμών 2 2 0 6 -
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ των θαλάσσιων 2 4 0 8 -
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 2 4 0 8 -
BOTANICA ΜΑΡΙΝΑ 4 4 0 12 -
ΕΞΕΛΙΞΗ 4 0 0 8 -
Έχω ασπόνδυλα MARINE 4 4 0 12 -
Θαλάσσια ασπόνδυλα II 4 4 0 12 -
MARINE ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ 4 4 0 12 -
ΕΠΙΛΟΓΗΣ 0 0 0 56 -
ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ 46 40 0 188 -

Εκπαίδευση Περιοχή TERMINAL

Μαθησιακές εμπειρίες ΘΕΩΡΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΕΠΙΛΟΓΗΣ 0 0 0 24 -
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 0 0 0 12 -
ΕΜΠΕΙΡΙΑ receptional 0 0 0 12 -
ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ 0 0 0 48 -

ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ελεύθερες εκλογές

Μαθησιακές εμπειρίες ΘΕΩΡΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ελεύθερες εκλογές 0 0 0 18 -
ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ 0 0 0 18 -


ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ μαθησιακών εμπειριών ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ
ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ώρες θεωρία ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ
ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ώρες εργαστήριο ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ
ΑΛΛΑ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ
ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ 350

ακαδημαϊκό τομέα ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ-AGROPECUARIAS
ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ
ΣΥΣΤΗΜΑ εκπαιδεύονται
ΣΧΕΔΙΟ ΕΤΟΣ 2007
Τελευταία ενημέρωση Ιούν. 2016

Σχετικά με τη Σχολή

Universidad Veracruzana (UV) is one of the largest public universities in Mexico. It is distributed throughout the state of Veracruz in 5 regional campuses, offering postgraduate and undergraduate deg ... περαιτέρω

Universidad Veracruzana (UV) is one of the largest public universities in Mexico. It is distributed throughout the state of Veracruz in 5 regional campuses, offering postgraduate and undergraduate degree programs to over 70,000 students in the academic areas of Arts, Biological and Agricultural Sciences, Health Sciences, Economics and Business Studies, Humanities, and Technical Sciences and Engineering. Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη