πτυχίο στην προσχολική εκπαίδευση

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

εκπαίδευση

Εισαγωγή

Ο Πτυχίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Είναι ένας τίτλος της Σχολής Επιστημών της Αγωγής. Ανήκει στην περιοχή των Κοινωνικών Επιστημών και Νομικής, με διάρκεια τεσσάρων ετών και 240 μονάδες ECTS στο ακέραιο.

Διδασκαλία μελέτες έχουν μακρά ακαδημαϊκή παράδοση. εναρμόνισή τους με άλλα πανεπιστημιακά πτυχία: με την τρέχουσα μεταρρύθμιση παρουσιάζεται μια σημαντική ανακάλυψη.

Γιατί να μελετήσει το βαθμό

Αυτός ο τίτλος ρυθμίζεται από το κράτος και ανταποκρίνεται σε μια βασική κοινωνική ανάγκη: να εκπαιδεύσει τους εκπαιδευτικούς που θα επιτρέψει να ικανοποιήσει το δικαίωμα όλων των πολιτών στην εκπαίδευση, σε αυτή την περίπτωση το παιδί. Ως εκ τούτου, είναι κατ 'εξοχήν γίνουν επαγγελματικές τίτλο.

Επιστημονικούς κλάδους που συγκλίνουν σε αυτό τον τομέα είναι ποικίλα: Παιδαγωγική, Διδακτική Συγκεκριμένα, ψυχολογία, κοινωνιολογία, μεταξύ άλλων. Στην πραγματικότητα, ένα μεγάλο μέρος της έρευνας της ψυχολογίας στην Ισπανία στις δύο τελευταίους αιώνες συνδέεται άμεσα με την κατάρτιση των εκπαιδευτικών και την πρωτοβάθμια εκπαίδευση των παιδιών.

Τι μπορείτε να μάθετε

Ο / η μεταπτυχιακός / η στο νηπιαγωγείο μαθαίνουν να έχουν γνώση (γνώση), δεξιότητες (δεξιότητες) και στάσεις (να γνωρίζει πώς να είναι και να είναι) που απαιτούνται για την άσκηση της επαγγελματικής τους δραστηριότητας, να μάθουν να λύσει τα προβλήματα ανεξάρτητα, ενεργή και κριτική ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να συνεργάζονται με τα σχολεία και το περίγραμμα. Αν και οι δεξιότητες που οι μαθητές πρέπει να αποκτήσουν ουσιαστικά να θεωρηθεί ολοκληρωμένο τρόπο, το Πανεπιστήμιο της Λα Κορούνια επέλεξε ένα μοντέλο ταξινόμησης που καθορίζεται παρακάτω, για να προβεί σε ανάλυση των συστατικών του.

Μελέτη δομή

1ο Μάθημα

  • Θεωρία της Εκπαίδευσης
  • Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και το πρόγραμμα σπουδών Αξιολόγησης
  • Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
  • Εξελικτική Ψυχολογία από 0 μέχρι 6 ετών
  • Η τεχνολογία της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση
  • Ιστορία της Εκπαίδευσης
  • Ψυχολογία της μάθησης σε εκπαιδευτικά πλαίσια
  • Αξίες και Εκπαίδευση για την Ισότητα
  • Κλινική Ψυχολογία Παιδί
  • Έρευνας και Αξιολόγησης Ποιότητας των Εκπαιδευτικών Έργων

2ο Μάθημα

  • Χωρίς αποκλεισμούς και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
  • Οργάνωση και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
  • Σχεδιασμός Περιβάλλοντα Μάθησης, υλικά και πόρων
  • Μαθηματικά εκπαίδευση
  • Διδασκαλία της Γαλικίας Γλώσσας
  • Προσανατολισμός και Συμβουλευτική
  • Ψυχολογική παρέμβαση στο πλαίσιο της οικογένειας
  • Διδασκαλία της ισπανικής γλώσσας
  • Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών της Φύσης
  • Διδασκαλία του δεκανέα Έκφρασης

3ο Μάθημα

  • Σχεδιασμός Εκπαιδευτικά Προγράμματα 0 έως 3 ετών
  • Ψυχολογική Παρέμβαση και Πρόληψης Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Διδασκαλία Μουσική Έκφραση
  • Παιδική Λογοτεχνία και Διδασκαλία
  • Κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον και Διδασκαλία
  • Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών
  • Διδασκαλία της Πλαστικής Έκφρασης
  • Πρακτική Ι
  • Ιστορικό και Γεωγραφικό το ήμισυ της Γαλικίας και της διδασκαλίας
  • Κινητήρες παιχνίδι
  • Μαθηματικά και παιχνίδι
  • Διδασκαλία ανθρώπινο σώμα και υγιείς συνήθειες
  • έγκαιρης προειδοποίησης
  • Διδακτικό βάσεις Inclusive Ειδικής Αγωγής

4ο έτος

  • Πρακτική ΙΙ
  • Παιδαγωγική της Μουσικής Έκφρασης
  • Παιδιά, τηλεόραση και άλλες οθόνες
  • Γνωστικές διεργασίες στην Πνευματική Αναπηρία
  • Ψυχοκινητική Εκπαίδευση και κινητικές δεξιότητες
  • Μαθηματικά στη ζωή
  • Διδασκαλία Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και την Αειφορία
  • διδακτική Δραματοποίηση και Θέατρο για παιδιά
  • Οπτικοακουστικών Γλωσσών και Τεχνών Εκπαίδευση
  • Θρησκεία, Πολιτισμός και Αξίες
  • τελική Έργου

επαγγελματική και ακαδημαϊκή εξόδους

επαγγελματικό περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται

της εκπαίδευσης.

επαγγελματική και ακαδημαϊκή εξόδους

Πτυχίο στην Προσχολική Εκπαίδευση για το νομοθετικά κατοχυρωμένο επάγγελμα επιτρέπει master / ή Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

  • Τα παιδιά διδάσκουν σε σχολεία και δημόσια, ιδιωτικά και ιδιωτικά δημοτικά.
  • Διδασκαλία σε δημόσια και ιδιωτικά νηπιαγωγεία.
  • κοινωνικοπολιτισμικές αναζωογόνηση σε άλλα κέντρα για τα παιδιά, όπως βιβλιοθήκες παιχνιδιών και παιδότοπους κάνει ψυχαγωγικές δραστηριότητες ή μη κυβερνητικές οργανώσεις, ενώσεις και πολιτιστικά ιδρύματα.
  • Ανάπτυξη των εκδόσεων υλικά που σχετίζονται με την προσχολική εκπαίδευση.
  • Σχεδιασμός προγραμμάτων ψυχαγωγίας εκπαιδευτικών παιδιών ή / και την ανάπτυξη τους. Για παράδειγμα, εξωσχολικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες κέντρο (Luditarde).
  • καταστήματα που ειδικεύονται στην πώληση των υλικών και υπηρεσιών για τα παιδιά.
  • Animator σε πολιτιστικά ιδρύματα διάχυσης ειδικεύεται στα μικρά παιδιά, όπως μουσεία.
  • πολυμέσων και ΤΠΕ εταιρείες αφιερωμένη στον κόσμο των παιδιών.

Υπάρχουν και άλλες ακαδημαϊκές επιδόσεις που επιτρέπουν στους μαθητές να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής:

  • * Μάστερ σε Προηγμένες Μελέτες σχετικά με την ανακοίνωση, Γλώσσα και παθολογίες του.
  • * Μάστερ στην καινοτομία, Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης.
  • * Πτυχίο Μάστερ στη φοιτητών Εκπαίδευσης Καθηγητών Λυκείου, Επαγγελματικής Κατάρτισης και Διδακτικής της Γλώσσας.
  • * Μεταπτυχιακό στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία.

Προτεινόμενες προφίλ

  • Οι άνθρωποι με κλίση και το κίνητρο να αποκτήσουν την εμπειρία της εκπαιδευτικής δράσης σε όλο τον αγώνα, μέσω της αυτο-μάθησης και της μάθησης της ομάδας.
  • Με την ικανότητα να κατανοήσουν τις ψυχολογικές, κοινωνικές, πολιτικές, πολιτιστικές, επιστημονικές και εκπαιδευτικές διαδικασίες και να προβληματιστούν για το ρόλο τους στη μετατροπή αυτών των διαδικασιών.
  • Με δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας, ανάλυσης και σύνθεσης, τα συμφέροντα ανάγνωση και τις στάσεις του σεβασμού, ευθύνης, την ανοχή και την ενσυναίσθηση.

Κοινές απαιτήσεις πρόσβασης

Για να κάνετε αίτηση για ένα μέρος που πρέπει να πληροί μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις πρόσβασης που δημιουργούνται στην τέχνη. 2 RD 1892/2008:

  • Κατέχει πτυχίο ή ισοδύναμο, και να περάσει τις εξετάσεις είσοδο στο Πανεπιστήμιο (PAU)
  • Πληρούν τις απαιτήσεις για την πρόσβαση στην εκπαίδευση πανεπιστημιακά συστήματα στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή σε άλλα κράτη με τα οποία η Ισπανία εγγραφεί διεθνείς συμφωνίες στον τομέα αυτό.
  • Έχοντας περάσει το εισαγωγικές εξετάσεις στο πανεπιστήμιο για πάνω από 25 χρόνια, ή έχουν αντικατασταθεί στο Πανεπιστήμιο Σύστημα της Γαλικίας, σύμφωνα με τις προηγούμενες διατάξεις.
  • Έχοντας περάσει τις εισαγωγικές εξετάσεις στο κολέγιο για πάνω από 45 χρόνια.
  • Ένας βαθμός ανώτερος τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης, η διδασκαλία των τεχνών και τεχνικό σχεδιασμό ή ανώτερη σπορ ή ισοδύναμα προσόντα.
  • Έχετε ένα επίσημο πανεπιστημιακό πτυχίο, πτυχίο ανταποκριτών στην προηγούμενη διοίκηση της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (πτυχίο, μεταπτυχιακό, μηχανικός κλπ) ή ισοδύναμα προσόντα.
  • Να είναι σε θέση να γίνει δεκτός στο πανεπιστήμιο ως προκαθορισμένες από το βασιλικό διάταγμα 1892/2008, της 14ης Νοεμβρίου δεν αναφέρεται στις προηγούμενες παραγράφους εκπαιδευτικών χειροτονίες.
Τελευταία ενημέρωση Ιούλ. 2017

Σχετικά με τη Σχολή

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through t ... περαιτέρω

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through the development of research and teaching. Διαβάστε Λιγότερα
Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Ferrol , Ferrol + 9 Περισσότερα Λιγότερα

FAQ

Άλλη