πτυχίο στην επιστήμη της φυσικής δραστηριότητας και του αθλητισμού

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

αθλητισμός

Εισαγωγή

Τμήμα Αθλητικής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και UDC πρωτοπόρος του προγράμματος σπουδών εισαγάγει ειδικές διαδρομές στο πρόγραμμα σπουδών του πτυχίου Φυσικής Αγωγής (INEFC δίπλα στην Βαρκελώνη, 1992).

Μια άλλη από τις πιο σημαντικές και καινοτόμες πρωτοβουλίες ήταν η προετοιμασία του πρώτου προγράμματος σπουδών του Bachelor of Science στη Φυσική Δραστηριότητα και Αθλητισμού, το πρώτο της Ισπανίας που μεταμορφώθηκε την προηγούμενη βαθμού (διαπιστευμένο πανεπιστήμιο) στο νέο (στην Κατάλογος βαθμούς).

Η πρώτη προβολή αυτού του βαθμού της Ισπανίας άφησε το UDC το 1996. Είναι ένα από τα πρώτα Δυνάμεων της UDC εντάχθηκε Πειραματικό Σχέδιο Αξιολόγησης της Ποιότητας και να αναπτύξει τη δική του Στρατηγικού Σχεδίου (2003).

Τι μπορείτε να μάθετε

Απόφοιτοι Επιστημών Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού από το UDC θα σχηματιστεί να έχετε τομείς και ικανότητες συγκεκριμένες διαδρομές και ευέλικτο επαγγελματικό διαδικασίες παρέμβασης στους τομείς των:

  • α) Διδασκαλία Φυσικής Αγωγής
  • β) τη σωματική άσκηση για την υγεία και την υγιεινή αναψυχής
  • γ) Αθλητισμός έναρξη και την απόδοση
  • δ) Η κατεύθυνση και η διαχείριση των σωματική άσκηση και τον αθλητισμό.

Μελέτη δομή

1ο Μάθημα

  • Παιδαγωγική της Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού
  • Βάσεις Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
  • Παιχνίδια και Αθλητισμός Αναψυχή
  • Γυμναστικός δεξιότητες και Διδασκαλία
  • Ποδόσφαιρο και Διδακτική της
  • Ανατομία και Κινησιολογία Ανθρώπινης Κίνησης
  • Θεωρία και Ιστορία της Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού
  • Διδασκαλία αθλητικές δεξιότητες και
  • Νερό και Διδασκαλία Δεξιοτήτων
  • Βόλεϊ και Διδακτική της

2ο Μάθημα

  • Μάθησης και Motor Ελέγχου
  • Άσκηση Φυσιολογία Ι
  • Εμβιομηχανική Ανθρώπινης Κίνησης
  • Χάντμπολ και Διδακτική της
  • Η καταπολέμηση των δεξιοτήτων και Διδασκαλία
  • Ψυχολογίας της σωματικής δραστηριότητας και Αθλητισμού
  • Κοινωνιολογία της Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού
  • Θεωρία και Πρακτική της Άσκηση
  • Μπάσκετ και Διδακτική της
  • Γλιστρώντας δεξιότητες και Διδασκαλία

3ο Μάθημα

  • Μεθοδολογία Έρευνας στη Φυσική Δραστηριότητα και Αθλητισμού
  • Άσκηση Φυσιολογία ΙΙ
  • Δομή και Αθλητικός Οργανισμός
  • Προσαρμοσμένη Φυσική Δραστηριότητα και Αθλητισμού
  • Δημιουργία και διαχείριση των αθλητικών εταιρειών
  • Θα μύηση Αθλητικά (Στίβος, ή γυμναστική ή άλλες)
  • Διδασκαλία / μάθηση της Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού
  • Υγιή Φυσική Δραστηριότητα και Ποιότητα Ζωής Ι
  • Μεθοδολογία Sports Performance
  • Έκφραση Σώμα και Χορός
  • Έναρξη Αθλητισμός II (κολύμβηση, ή γκολφ ή άλλα)
  • Έναρξη στο Sports III (τζούντο, ή το ποδόσφαιρο, ή άλλες)
  • Sports έναρξη IV (Rugby, ή χάντμπολ, ή άλλες) (προαιρετικό)

4ο έτος

  • Πρακτική
  • Τεχνολογία στην Φυσική Δραστηριότητα και Αθλητισμού
  • διδασκαλίας Σχεδιασμός Διεργασιών / μάθησης σωματική και Αθλητισμού
  • Θεωρία και Πρακτική της προπόνησης, αθλητικής κατάρτισης
  • σπορ έναρξη V (μπάσκετ, ή Στίβου ΙΙ, ή άλλες) (προαιρετικό)
  • Αθλητισμός έναρξη VI (ιστιοπλοΐα, ή άλλες δραστηριότητες Αθλητισμός Emerging) (προαιρετικό)
  • Υγιή Φυσική Δραστηριότητα και Ποιότητα Ζωής ΙΙ
  • Sports Management
  • Η σωματική δραστηριότητα στο Φυσικό Περιβάλλον
  • τελική Έργου
  • Υγιή θαλάσσιες δραστηριότητες και Socorrismo (προαιρετικό)
  • Οι πρόοδοι στην Αντοχή Κατάρτισης και Αντοχής (προαιρετικό)

επαγγελματική και ακαδημαϊκή εξόδους

Το επάγγελμα του καθηγητή φυσικής αγωγής έχει γίνει κατανοητό από το Συνταγματικό Δικαστήριο ως επάγγελμα προς το δημόσιο συμφέρον, με βάση το συνταγματικό δικαίωμα στη σωματική εκπαίδευση και την υγιή ψυχαγωγία (CE Art. 43).

Οι πολίτες έχουν το δικαίωμα στη σωματική και αθλητικές πρακτικές, και η διαχείριση πρέπει να διασφαλίζει την ποιότητα και την ασφάλεια των συμμετεχόντων. Ένας παράγοντας της διασφάλισης της ποιότητας και ασφάλειας για τους καταναλωτές φυσικών και αθλητικών πρακτικών αποτελεί την πανεπιστημιακή εκπαίδευση των τεχνικών διευθυντών του.

Η ζήτηση για τις μελέτες των Επιστημών Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού στην Ισπανία είναι σαφώς. Στις 30 πανεπιστήμια προσφέρουν ένα βαθμό προέλευσης ή πτυχίο (2011), ένα ποσοστό της ζήτησης / προσφοράς παραπάνω αναλογία 200% καταγράφονται, εξασφαλίζοντας ένα αισιόδοξο μέλλον του βαθμού, παρά τη σημαντική αύξηση των πανεπιστημιακών κέντρων μεταδώσει τον τίτλο Επιστήμης Φυσικής δραστηριότητας και Αθλητισμού (8 κέντρα το 1990).

Η αντιμετώπιση της εξέλιξης των κοινωνικών αναγκών, και σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς της Junta de Galicia και Consello της Goberno του UDC, μια μεγάλη ειδική εκπαίδευση, η οποία εξασφαλίζει ότι ένα / μία μεταπτυχιακό / α ως «ευέλικτη επαγγελματική» προσφέρεται στις δηλώσεις τους σε οποιαδήποτε από τους τομείς στους οποίους τα προσόντα τους θα επιτρέψει την πρόσβαση. Έτσι, η μόνη προσφορά ποιότητας optatividad, δεν Δρομολόγια Συγκεκριμένα, ενδείξεις ή «ήσσονος σημασίας».

επαγγελματικό περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται

Ο / η απόφοιτος / η στην επιστήμη της Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού από το UDC έχει ειδική εκπαίδευση για αρκετά ευέλικτη πρακτική σε διάφορους τομείς, όπως:

  • EF δάσκαλος,
  • αθλητικό προπονητή,
  • υποκινητή / animator ή υγιή σωματική οθόνη δραστηριότητα και αναψυχή
  • διευθυντή και του αθλητισμού διευθυντή.

Επαγγελματική τομείς στους οποίους ασκείται πτυχίο / και από μεταπτυχιακούς / α στην επιστήμη της Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού, εξελίσσονται συνεχώς, υπάρχουν ακόμη και τις αναδυόμενες επαγγελματικά πεδία.

Επαγγελματική τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται Bachelor of Science στη Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός είναι:

  • επίσημη επίσημη εκπαίδευση
  • αθλητικής κατάρτισης
  • διαχείριση διαχείριση και τον αθλητισμό
  • Αναψυχής και αθλητισμού αναψυχής
  • φυσική δραστηριότητα, την υγεία και την ποιότητα ζωής

επαγγελματική και ακαδημαϊκή εξόδους

  • 1 εκπαιδευτικός PROFILE: Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο νομοθετικά κατοχυρωμένο επάγγελμα του δασκάλου / ένα γυμνάσιο και λύκειο στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα, πρέπει να έχει τον τίτλο του Master Επίσημη Πανεπιστημίου της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γυμνάσιο, στην επαγγελματική εκπαίδευση και διδασκαλία της γλώσσας .
  • 2ο προφίλ προγραμματιστή / A σωματική άσκηση για την υγεία: Το μέλλον επαγγελματίες απόφοιτοι των μεταπτυχιακών σπουδών σε βάρος των εξειδικευμένων μεταπτυχιακών απαιτούμενη εκπαίδευση, θα έχουν τη γνώση των φυσιολογικών και των διαρθρωτικών προσαρμογών κάθε πληθυσμού υποβάλλεται σε διαφορετικά ερεθίσματα της άσκησης, καθώς και την ανάπτυξη και την παρακολούθηση των προγραμμάτων συγκεκριμένες και αυστηρές απαιτήσεις της κάθε κατάστασης σε συνεργασία με διεπιστημονική ή διεπιστημονικών ομάδων επέμβασης.
  • Διευθυντής του προφίλ 3ο / A: Άμεση επαγγελματική πρακτική, μέσα από το πτυχίο, θα συνεχίσει να συμπληρωθεί με αρκετά ειδική εκπαίδευση και μερικές φορές, για ορισμένες δομική αντοχή, με άλλους ειδικούς τίτλους ή ομοσπονδιακό καθεστώς.
  • 4ο ΠΡΟΦΙΛ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ / A SPORT: Η εξέλιξη της κοινωνίας είναι συγκλονιστική. Αυτή η ακριβής εξέλιξη των επαγγελματιών οι οποίοι έχουν τις δεξιότητες και τη διαχείριση που απαιτούνται από τις νέες απαιτήσεις της αγοράς, που αναζητούν κυρίως υψηλότερη ποιότητα των υπηρεσιών και την καλύτερη αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των ανθρώπινων πόρων, τεχνικής και οικονομικής χρησιμοποιούνται.

Προτεινόμενες προφίλ

Οι άνθρωποι που μπορούν να παρακολουθήσουν καλύτερα την εκπαίδευση είναι εκείνοι οι οποίοι διαθέτουν επαρκή ενδιαφέρον για τη σωματική και αθλητικές δραστηριότητες και πρακτικές για την εξυπηρέτηση του κοινού, τόσο για την εξελικτική ανάπτυξη και την αρμονική (ΡΕ), και πτυχές της προώθησης της ποιότητας κοινωνικές, ατομικές και υγιή (αθλητισμός, αναψυχή, υγιή σωματική δραστηριότητα) ζωή. Είναι άνθρωποι με μεγάλη αφοσίωση για την εκπαίδευσή τους, η οποία θα πρέπει να αντιμετωπίσει η συμμετοχή σε όλες τις δραστηριότητες προσδιορίζεται έτσι.

Επαγγελματική πρακτική των αποφοίτων πραγματοποιείται μέσω του επαγγέλματος κορμό «καθηγητής φυσικής αγωγής» επάγγελμα «δημοσίου συμφέροντος» (Συνταγματικό Δικαστήριο), ως εκ τούτου, υπάρχει σαφής ανάγκη για προσωπικό κίνητρο για την παροχή δημόσιας υπηρεσίας μέσω την άσκηση του επαγγέλματος.

ικανότητα άσκησης σε συνειδητή αυτο-εκπαίδευσης θα καθορίσει τη χρήση του Grado, σχετικά με την εξαγορά της προηγμένες γνώσεις στην επιστήμη της Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού, με μια κριτική κατανόηση θεωριών και αρχών.

Κοινές απαιτήσεις πρόσβασης

Για να κάνετε αίτηση για ένα μέρος που πρέπει να πληροί μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις πρόσβασης που δημιουργούνται στην τέχνη. 2 RD 1892/2008:

  • Κατέχει πτυχίο ή ισοδύναμο, και να περάσει τις εξετάσεις είσοδο στο Πανεπιστήμιο (PAU)
  • Πληρούν τις απαιτήσεις για την πρόσβαση στην εκπαίδευση πανεπιστημιακά συστήματα στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή σε άλλα κράτη με τα οποία η Ισπανία εγγραφεί διεθνείς συμφωνίες στον τομέα αυτό.
  • Έχοντας περάσει το εισαγωγικές εξετάσεις στο πανεπιστήμιο για πάνω από 25 χρόνια, ή έχουν αντικατασταθεί στο Πανεπιστήμιο Σύστημα της Γαλικίας, σύμφωνα με τις προηγούμενες διατάξεις.
  • Έχοντας περάσει τις εισαγωγικές εξετάσεις στο κολέγιο για πάνω από 45 χρόνια.
  • Ένας βαθμός ανώτερος τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης, η διδασκαλία των τεχνών και τεχνικό σχεδιασμό ή ανώτερη σπορ ή ισοδύναμα προσόντα.
  • Έχετε ένα επίσημο πανεπιστημιακό πτυχίο, πτυχίο ανταποκριτών στην προηγούμενη διοίκηση της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (πτυχίο, μεταπτυχιακό, μηχανικός κλπ) ή ισοδύναμα προσόντα.
  • Να είναι σε θέση να γίνει δεκτός στο πανεπιστήμιο ως προκαθορισμένες από το βασιλικό διάταγμα 1892/2008, της 14ης Νοεμβρίου δεν αναφέρεται στις προηγούμενες παραγράφους εκπαιδευτικών χειροτονίες.
Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through t ... περαιτέρω

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through the development of research and teaching. Διαβάστε Λιγότερα
Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Α Κορούνια , Ferrol , Ferrol + 9 Περισσότερα Λιγότερα

Ask a Question

Άλλη