Read the Official Description

Σχετικά με τη σχολή επικοινωνίας

Η σχολή επικοινωνίας του βαπτιστικού πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ ιδρύθηκε το 1968. Παρέχει ένα ευρύ φάσμα προγραμμάτων επικοινωνίας διαθέσιμων στο Χονγκ Κονγκ στο προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

Στο πλαίσιο του τετραετούς προπτυχιακού προγράμματος σπουδών για το πρόγραμμα Bachelor of Communication (Honors), η Σχολή προσφέρει τρεις επιλογές σημαντικών και αρκετές συγκεντρώσεις σε εξειδικευμένους τομείς. Περιλαμβάνουν:

  • Film: Προσφέρει δύο συγκεντρώσεις στην τέχνη του κινηματογράφου και των πολυμέσων και της κινηματογραφικής και τηλεοπτικής.
  • Δημοσιογραφία: Προσφέρει τρεις συγκεντρώσεις στην κινεζική δημοσιογραφία, την επικοινωνία δεδομένων και μέσων επικοινωνίας και τη διεθνή δημοσιογραφία.
  • Δημόσιες Σχέσεις και Διαφήμιση: Προσφέρει τρεις συγκεντρώσεις στη Διαφήμιση και Branding, στην Οργανωτική Επικοινωνία και στις Δημόσιες Σχέσεις.

Η Σχολή εκτελεί επίσης αυτοχρηματοδοτούμενα προπτυχιακά προγράμματα και υψηλότερα προγράμματα διπλωμάτων. Στο μεταπτυχιακό επίπεδο, το φάσμα των επιλογών περιλαμβάνει μαθήματα που διδάσκονται στα μαθήματα Επικοινωνίας, Κινηματογράφου, Τηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, Παραγωγή για Κινηματογράφου, Τηλεόρασης και Νέων Μέσων, Διεθνούς Δημοσιογραφίας, Διαχείρισης Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Υπάρχουν επίσης μεταπτυχιακά προγράμματα έρευνας (MPhil και Ph.D).

Η Σχολή δημιούργησε μια σειρά ερευνητικών ιδρυμάτων και κέντρων για την αριστεία σε ένα φάσμα τομέων εστίασης και για την καλλιέργεια διεπιστημονικής έρευνας.

97877_97848_AO8K5684.JPG

Στεγάζεται σε ένα κτίριο σκοπιμότητας, η Σχολή διαθέτει αποτελεσματική κατανομή εκπαιδευτικών πόρων καθώς και πρόσβαση στον πιο σύγχρονο εξοπλισμό. Το Εργαστήριο Ερευνών Μέσων AI και VR

Η Σχολή διατηρεί στενές σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης και τις δημιουργικές βιομηχανίες του Χονγκ Κονγκ. Δεδομένης της μακράς ιστορίας και της επιρροής της, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλές από τις πιο ανώτερες θέσεις σε αυτές τις βιομηχανίες κατέχονται από τους αποφοίτους της με εξαιρετικά επιτεύγματα. Αυτές οι σχέσεις όχι μόνο έχουν εδραιώσει μια ισχυρή φήμη για τη Σχολή, αλλά και πρόσφεραν ευκαιρίες δικτύωσης για αποφοίτους και ενήργησαν ως πηγή γνώσης για τους τρέχοντες φοιτητές.

Το Φόρουμ Κοινοπολιτείας Αποφοίτησης, με διακεκριμένους σκηνοθέτες, σεναριογράφους και δημιουργικούς σκηνοθέτες που αποφοίτησαν από τη Σχολή, το 1ο Παγκόσμιο Βραβείο Κινηματογράφου Πανεπιστημίου, το Εργαστήριο Νικητών του Βραβείου Pulitzer και διάφορα μαθήματα και ερευνητικά σεμινάρια είναι όλα παραδείγματα εκδηλώσεων που οργανώνει η Σχολή για να ενθαρρύνει τις σχέσεις με τον ακαδημαϊκό χώρο και τις βιομηχανίες στις οποίες θα εργαστούν οι μαθητές του στο μέλλον.

97876_97849_DSC_0302bufaaward.JPG

Οραμα και αποστολή

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία του Πανεπιστημίου για την εκπαίδευση του συνόλου, η αποστολή της Σχολής Επικοινωνίας είναι να προσφέρει μια καινοτόμο προσέγγιση στον τομέα της και να στηριχθεί στην ενότητα, την ηγεσία και την ανάπτυξη για να εξυπηρετήσει καλύτερα τους σπουδαστές της και την κοινότητα. Σε αυτή την εποχή της πληροφόρησης και της επικοινωνίας, ένα ισχυρό πρόγραμμα επικοινωνίας σηματοδοτεί έναν θεσμό σύγχρονης σημασίας. Ο φοιτητής που ζει στον 21ο αιώνα θα πρέπει να έχει κατανοήσει τις πολλές διαστάσεις της επικοινωνίας, την επίγνωση της επικοινωνιακής διαδικασίας και τις καλά αναπτυγμένες δεξιότητες ως επικοινωνία. Ένα τέτοιο πρόγραμμα, επιπλέον, καλλιεργεί το κριτικό μυαλό και διεγείρει το δημιουργικό πνεύμα. Δεσμευμένος να επιτύχει την αριστεία στη διδασκαλία, την έρευνα και τις υπηρεσίες, η σχολή προσπαθεί να κάνει τη Σχολή μια θέση για διαρκή πνευματική διαφώτιση και επαγγελματική εξέλιξη.

97879_97850_AO8K5497.JPG

Σύμφωνα με την αφοσίωση του Πανεπιστημίου Βαπτιστικού Πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ στις εκπαιδευτικές προσπάθειες υψηλής ποιότητας, η Σχολή Επικοινωνίας έχει τους ακόλουθους στόχους:

Όραμα Δήλωση

Επιδιώκουμε να είμαστε η επικοινωνιακή σχολή της Ασίας, σεβαστή για την αριστεία στην προσαρμοστικότητα, τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την ηθική πρακτική, για την εκπαίδευση των μελλοντικών ηγετών και επαγγελματιών στην επικοινωνία, για τη δημιουργία χρήσιμων γνώσεων επικοινωνίας και για την εξυπηρέτηση της κοινωνίας μέσω της επικοινωνίας.

97875_97851_L3JOURNAL_COVER_2835BNNstudiostuwork.jpg

Δήλωση αποστολής

Προσπαθούμε να εκπληρώσουμε το όραμά μας μέσω της εκπαίδευσης ολόκληρων προσώπων, της καινοτόμου έρευνας και της ενεργού υπηρεσίας για το Χονγκ Κονγκ, τη μεγαλύτερη Κίνα και την παγκόσμια κοινότητα.

"Η αλήθεια είναι αρετή" είναι το σύνθημά μας. Πιστεύουμε ότι η αλήθεια θα προσεγγιστεί μέσω της ελεύθερης, υπεύθυνης, αποτελεσματικής και ισορροπημένης επικοινωνίας ακριβών γεγονότων, διαφορετικών απόψεων και δημιουργικών έργων. Για να πλησιάσουμε συνεχώς και να υποστηρίξουμε την αλήθεια, αγωνιζόμαστε:

  • Να προωθήσουν τους εκλεκτούς και κοινωνικά υπεύθυνους ηγέτες της κοινότητας, τους επαγγελματίες και τους μελετητές μέσω της ποιοτικής διδασκαλίας και μάθησης
  • Να προωθήσει τη γνώση σε διάφορους τομείς επικοινωνίας μέσω σκαφών, δημιουργικής και επαγγελματικής παραγωγής
  • Πρόβλεψη και εξυπηρέτηση των μεταβαλλόμενων αναγκών των τοπικών, περιφερειακών και παγκόσμιων κοινοτήτων

Αυτό το σχολείο προσφέρει ένα προπτυχιακό πρόγραμμα δηλαδή πρόγραμμα Bachelor of Communication (Honors).97878_97852_Keystonedolbyhkbu_20181029_COMD2.jpg

Programs taught in:
Αγγλικά

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Bachelor

Hong Kong Baptist University School of Communication

Η Διεθνής Συγκέντρωση της Δημοσιογραφίας προετοιμάζει τους σπουδαστές για τον σημαντικό ρόλο της ενημέρωσης του Χονγκ Κονγκ για τον κόσμο και τον κόσμο σχετικά με το Χονγ ... [+]

Σχετικά με

Οι σπουδαστές του κύριου τμήματος Δημοσιογραφίας παρακολουθούν σπουδές σε τρεις βασικούς τομείς: (1) επαγγελματική δημοσιογραφία, στην οποία οι μαθητές μαθαίνουν τις αρχές και τις δεξιότητες συγκέντρωσης, παρουσίασης και παραγωγής ειδήσεων και εκδηλώσεων. (2) θεωρητικά θεμέλια του επαγγέλματος, στα οποία οι φοιτητές αναπτύσσουν μια εννοιολογική κατανόηση του επαγγέλματος και του ρόλου του στην κοινωνία μέσω νομικών, δεοντολογικών, πολιτικών, ιστορικών, οικονομικών και μαζικών μαθημάτων θεωρίας επικοινωνίας. και (3) συμπληρωματικές μελέτες σχετικά με τη σχέση μεταξύ της δημοσιογραφίας και της κοινωνίας των ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών ή της εκτύπωσης ή του διαδικτύου, καθώς και τον τρόπο λειτουργίας της πολιτικής, της κυβέρνησης, των επιχειρήσεων και του νόμου σε τοπικές και διεθνείς κοινότητες.... [-]

Χονγκ Κονγκ Hong Kong
September 2019
Πλήρης παρακολούθηση
4 χρόνια
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Hong Kong Baptist University School of Communication

Η Συγκέντρωση Κινηματογράφου και Τηλεόρασης παρέχει ευρεία εκπαίδευση στον κινηματογράφο, το βίντεο και την τηλεόραση, με προσοχή σε σχετικούς τομείς της θεωρίας, της ιστ ... [+]

Σχετικά με

Ο Film Major παρέχει μια ολοκληρωμένη και πολυεπιστημονική προσέγγιση στην εκπαίδευση των μέσων ενημέρωσης που προάγει την καινοτόμο σκέψη και τη δημιουργικότητα. Οι σπουδαστές αυτού του σημαντικού τμήματος θα παρακολουθήσουν εντατική εκπαίδευση τόσο σε πρακτικές όσο και σε θεωρητικές διαστάσεις των μελετών ταινιών και μέσων ενημέρωσης, γραφής, κινηματογραφικής και τηλεοπτικής παραγωγής, κινούμενων σχεδίων, μετα-παραγωγής και ψηφιακών μέσων. Η τεχνογνωσία μας στην παραγωγή ταινιών και τηλεόρασης και στη δημιουργική τεχνολογία μας δίνει τη δυνατότητα να καλλιεργούμε νέα ταλέντα που θα συμβάλλουν στις ταχέως αναπτυσσόμενες δημιουργικές βιομηχανίες και την οικονομία της γνώσης στο Χονγκ Κονγκ, στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και πέραν αυτής.... [-]

Χονγκ Κονγκ Hong Kong
September 2019
Πλήρης παρακολούθηση
4 χρόνια
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Hong Kong Baptist University School of Communication

Οι φοιτητές της Συγκέντρωσης Δημοσίων Σχέσεων θα αποκτήσουν τόσο κριτική γνώση όσο και σχετικές δεξιότητες για την ανάπτυξη επιτυχημένων σταδιοδρομιών στην εταιρική επικο ... [+]

Σχετικά με

Το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης παρέχει ευκαιρίες στους φοιτητές να ασκούν την τέχνη της αποτελεσματικής ολοκληρωμένης επικοινωνίας τόσο σε δημόσιες σχέσεις όσο και σε διαφημιστικά πλαίσια σε διάφορα είδη οργανισμών. Οι μαθητές μαθαίνουν τις θεωρίες και τις πρακτικές ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με τις πρακτικές, τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα, να πείσουν τους ενδιαφερόμενους να καταλήξουν σε αμοιβαία κατανόηση και να επιτύχουν αμφίδρομο διάλογο για την ενίσχυση της δέσμευσης της μάρκας.... [-]

Χονγκ Κονγκ Hong Kong
September 2019
Πλήρης παρακολούθηση
4 χρόνια
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Hong Kong Baptist University School of Communication
Ιστότοπος
Τηλέφωνο
3411 8154